Kinderen
alle pijlers
Merk Flessen HELP HELP moeders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zondag 6 april 2008 om 21:08
Hallo moeders,
Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.
Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.
Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.
Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.
Hebben jullie tips???
Alvast reuze bedankt!!!!!!!
Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.
Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.
Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.
Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.
Hebben jullie tips???
Alvast reuze bedankt!!!!!!!
maandag 7 april 2008 om 09:09
* rent topic binnen, met tieten in de aanslag, om iedere goddeloze die KV geeft onder te spuiten met moeder-melk, zoals het hoort als je een echte bv-maffia'er bent...
Djeez je kan ook overdrijven, kan je even de verschrikkelijke voorbeelden van bvmaffia op Dit topic noemen plz LauLau ?
Djeez je kan ook overdrijven, kan je even de verschrikkelijke voorbeelden van bvmaffia op Dit topic noemen plz LauLau ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 7 april 2008 om 10:13
Zeg dames (of moet ik zeggen; kinderen), de vraag is misschien overdreven gesteld, en ik begrijp dat jullie af en toe een speeltuin nodig hebben om even uit te razen en dat dit nijpende probleem met zoveel uitroeptekens een mooie uitlaatklep is geworden, maar een beetje kinderachtig is het allemaal wel.
maandag 7 april 2008 om 11:22
maandag 7 april 2008 om 13:15
nee, het enige wat hij eet is koolschotel van olvarit, echt waar. Het is met recht een terrorbeeb. Zodra hij ook maar vermoed dat ik iets anders geef gaat zijn mond stijf dicht.
Volgens het cb is het een fase. Gaat over voor hij 18 is, en anders heeft zijn toekomstige partner het iig makkelijk , iedere avond een potje olvarit wittekool schotel en hij is te vreden.
Volgens het cb is het een fase. Gaat over voor hij 18 is, en anders heeft zijn toekomstige partner het iig makkelijk , iedere avond een potje olvarit wittekool schotel en hij is te vreden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....