Merk Flessen HELP HELP moeders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-04-2008 21:08 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo moeders,

Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.

Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.

Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.

Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.

Hebben jullie tips???

Alvast reuze bedankt!!!!!!!
laulau83 schreef op 07 april 2008 @ 08:31:

En die bv-maffia hier... Kom hier nog niet zo lang, maar word er nu al kotsmisselijk van.
Uit frustratie misschien... En als je het echt niet trekt: niet lezen. Of weggaan.
* rent topic binnen, met tieten in de aanslag, om iedere goddeloze die KV geeft onder te spuiten met moeder-melk, zoals het hoort als je een echte bv-maffia'er bent...

Djeez je kan ook overdrijven, kan je even de verschrikkelijke voorbeelden van bvmaffia op Dit topic noemen plz LauLau ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
arwen173 schreef op 07 april 2008 @ 08:44:

wie dan wel laulau? hele topic doorgelezen en echt nergens borstvoedingsmaffia kunnen bespotten. Of ben jij zo iemand die zodra het woord borstvoeding valt, hard gaat roepen, maffia maffia??
Ja, ik denk dat zij er zo eentje is. Dat zegt hoogstwaarschijnlijk meer over haar dan over de mensen die borstvoeding geven. Er zal wel iets achter zitten.
Tsk, tsk, vrouwen....

Al dat gemekker over borstvoeding of flessenmelk, en hoe dat op te warmen.

Gewoon bier geven, zo uit de ijskast.
borodini schreef op 07 april 2008 @ 00:34:

het is op zich geen rare vraag vana :) maar dat HELP en die !!!!!!! Doen je vermoeden dat er iets heel heel heel ergs is. En dat valt nou ook wel weer mee imho.

Verder babybrabbel ? Is dat die enge site waar je in elk berichtje een ware rebus hebt ? Met moeders die het niet over hun kinderen hebben, maar een plaatje van een beeb neer kwakken enzo ? brrrrr.
Heej, had jij ook niet een terrorbeeb? ;-)
Zeg dames (of moet ik zeggen; kinderen), de vraag is misschien overdreven gesteld, en ik begrijp dat jullie af en toe een speeltuin nodig hebben om even uit te razen en dat dit nijpende probleem met zoveel uitroeptekens een mooie uitlaatklep is geworden, maar een beetje kinderachtig is het allemaal wel.
Kinderachtig, maar wel grappig. Vraag me wel af of moedertje inmiddels doorheeft dat het een magnetron ipv magnatron. ;-)

En voor de vorm:

'flesvoeding is puur vergif, geef toch borstvoeding'. ;-)
En Star, wat had jij ook alweer uitgevreten op BB?
jaha, de mijne heet terrorbeeb, maar dat is dus sarcastisch he die beeb. Helaas heeft viva geen sarcasme smiley X-D

Sorry juf Citronella, we zullen het nooit meer doen. ( leuk trouwens, een zure naam in combi met een vingertje-wijs-post. X-D )
oh, aanvulling :

Groetjes en kusjes borodini , mamma van terrorbeeb, 20 maanden 14 maanden bv gehad, dat is het beste van het beste dus.
mijn volgende nick wordt zuurpruim ok?

ik ga nu even mijn zoon vergiftigen, met een hema fles met difrax speen
goed plan, bel alvast je ha even voor het vergif dat je hem geeft X-D ;-)
Eowynn_ schreef op 07 april 2008 @ 10:44:

En Star, wat had jij ook alweer uitgevreten op BB?
Ik was niet lief genoeg.
borodini schreef op 07 april 2008 @ 11:24:

oh, aanvulling :

Groetjes en kusjes borodini , mamma van terrorbeeb, 20 maanden 14 maanden bv gehad, dat is het beste van het beste dus.
Wel Rapley gedaan ook? Anders val je er toch net buiten X-D
nee, het enige wat hij eet is koolschotel van olvarit, echt waar. Het is met recht een terrorbeeb. Zodra hij ook maar vermoed dat ik iets anders geef gaat zijn mond stijf dicht.

Volgens het cb is het een fase. Gaat over voor hij 18 is, en anders heeft zijn toekomstige partner het iig makkelijk , iedere avond een potje olvarit wittekool schotel en hij is te vreden. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven