Met kind van 2 naar Parkpop?
vrijdag 26 juni 2009 om 21:05
Hoi,
Wij zitten eraan te denken om met onze zoon van 2 naar Parkpop te gaan. Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die er ook geweest zijn met kleine kinderen. Is dit wat?
Zijn er plekken waar je kind een beetje kan 'rondrennen/spelen' op het gras bijvoorbeeld?
NB: mocht zoon het niet naar zijn zin hebben, gaan we natuurlijk direct weer rechtsomkeerd. Het is niet zo dat we koste wat kost naar Parkpop willen (en blijven).
Wij zitten eraan te denken om met onze zoon van 2 naar Parkpop te gaan. Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die er ook geweest zijn met kleine kinderen. Is dit wat?
Zijn er plekken waar je kind een beetje kan 'rondrennen/spelen' op het gras bijvoorbeeld?
NB: mocht zoon het niet naar zijn zin hebben, gaan we natuurlijk direct weer rechtsomkeerd. Het is niet zo dat we koste wat kost naar Parkpop willen (en blijven).

vrijdag 26 juni 2009 om 21:21
Vroeger (zo'n 25 - 20 jaar geleden) gingen ik en mijn zus altijd met mijn ouders. Mand met eten en drinken mee, kleedje erbij en op een grasveldje liggen en ronddartelen. Ik vond het heel leuk. Ondertussen is het volgens mij wel een stukje groter, maar volgens mij is er nu ook een kindertent. Er is vast wel een site van parkpop te vinden? Als ik jou was zou ik gewoon gaan (met de auto, OV zit te vol voor je kleine!) en als het nik sis kan je altijd weer rechtsomkeerd maken.
vrijdag 26 juni 2009 om 21:22
vrijdag 26 juni 2009 om 21:23

vrijdag 26 juni 2009 om 22:04
Twee jaar is wel iets anders dan vier jaar, en ook geen leeftijd dat je het je kan herinneren dat je daar met je ouders bent geweest. Mamad, jij zal destijds wel ouder zijn geweest dan 2 als je het je nu nog kan herinneren. Muziekfestivals en kleine kindjes is een grote NEE. Maar sommige ouders willen blijkbaar niet aan, dat ze nu even bepaalde dingen niet meer kunnen ondernemen, omdat ze een kindje hebben. Regel een oppas zou ik zeggen. Het is toch geen kinderspeelfestival?

vrijdag 26 juni 2009 om 22:08
Ik zag er vorig jaar veel mensen met kindjes in kinderwagens of lekker op het gras. Maar de muziek staat echt HARD. Dat kan niet goed zijn voor die kleintjes. Je kan natuurlijk wel naar het zuiderpark gaan en dan niet op het festivalterrein gaan zitten, maar op een veld daar in de buurt. Hoor je wel de muziek enz, maar is het een stuk minder hard voor de kinderoortjes.
vrijdag 26 juni 2009 om 22:08
Met mijn dochter had ik het zeer zeker Wel gedaan. Met mijn zoon niet.
Het verschilt per kind. Als jij denk dat jouw kindje het leuk vindt, en je oordopjes in doet, en uit de drukste delen blijft, lijkt het mij best heel erg leuk !
Veel plezier.
Het verschilt per kind. Als jij denk dat jouw kindje het leuk vindt, en je oordopjes in doet, en uit de drukste delen blijft, lijkt het mij best heel erg leuk !
Veel plezier.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 26 juni 2009 om 22:10
quote:appeltje78 schreef op 26 juni 2009 @ 21:59:
Lekker in de wietwalmen. Worden ze zo rustig van....
Dat was idd een bijkomend voordeel.
Nog fijner waren btw die "wietlollie's" die toen erg in waren ( geen idee of ze nog bestaan, al jaren geen festival meer gedaan. ) Lollie erin, en geen kind meer an je kind hebben.
Lekker in de wietwalmen. Worden ze zo rustig van....
Dat was idd een bijkomend voordeel.
Nog fijner waren btw die "wietlollie's" die toen erg in waren ( geen idee of ze nog bestaan, al jaren geen festival meer gedaan. ) Lollie erin, en geen kind meer an je kind hebben.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 26 juni 2009 om 22:54
vrijdag 26 juni 2009 om 22:57
Ik woonde vroegah, naast het zuiderpark en ging er met de kleintjes weleens heen, maar niet te dicht bij de poppodiums.
Nu ze wat ouder gaan ga ik juist niet meer, ik zie mijn 9 jarige al vragen, mam wat roken ze: het stinkt zo, ik zie blote tieten hihi, waarom drinkt iedereen zoveel bier, zo hé die is dronken etc....
Nu ze wat ouder gaan ga ik juist niet meer, ik zie mijn 9 jarige al vragen, mam wat roken ze: het stinkt zo, ik zie blote tieten hihi, waarom drinkt iedereen zoveel bier, zo hé die is dronken etc....
vrijdag 26 juni 2009 om 23:01
tja, zelf had ik het niet gedaan.Nu wel. Onze Kinderen zijn nu in de leeftijd van 14 tot 19. Die vragen zich nu af of moeders wel mee moet.(ja dus)
Maar goed,een een kind van 2 kan best wel mee,er is veel gras, en tot nu toe ben ik alleen maar vriendelijke mensen tegen gekomenl Alleen niet alle kinderen kunnen tegen lawaai.En lawaai is er.Veel. Als ik nu voor de keus zal staan met een 2 jarige,dan zu ik voor oppas kiezen.Zodat je zelf kan genieten van het gebeuren,je kindje lekker rustig kan slapen.Mijn kinderen gingen pas mee vanaf 12 jaar,en alleen omdat ze zelf graag mee wilden.
Maar goed,een een kind van 2 kan best wel mee,er is veel gras, en tot nu toe ben ik alleen maar vriendelijke mensen tegen gekomenl Alleen niet alle kinderen kunnen tegen lawaai.En lawaai is er.Veel. Als ik nu voor de keus zal staan met een 2 jarige,dan zu ik voor oppas kiezen.Zodat je zelf kan genieten van het gebeuren,je kindje lekker rustig kan slapen.Mijn kinderen gingen pas mee vanaf 12 jaar,en alleen omdat ze zelf graag mee wilden.
zaterdag 27 juni 2009 om 09:50
We zijn van plan om inderdaad niet met de buggy helemaal vooraan bij de podiums te gaan staan nee
.
Het plan is dan om gewoon wat achteraf toch te genieten van de muziek enzo, maar dat onze zoon ook wat vrij rond kan lopen. Oordopjes en kleedje heb ik al klaar liggen.
Ik neem toch aan dat als je een heel eind achteraan staat/zit, dat het geluid niet zo denderend hard meer is?? Of is dat een naieve gedachte van me?
Enne... de wietwalmen zullen zo achteraf, in de open lucht ook wel meevallen...

Het plan is dan om gewoon wat achteraf toch te genieten van de muziek enzo, maar dat onze zoon ook wat vrij rond kan lopen. Oordopjes en kleedje heb ik al klaar liggen.
Ik neem toch aan dat als je een heel eind achteraan staat/zit, dat het geluid niet zo denderend hard meer is?? Of is dat een naieve gedachte van me?
Enne... de wietwalmen zullen zo achteraf, in de open lucht ook wel meevallen...

zaterdag 27 juni 2009 om 09:55
zaterdag 27 juni 2009 om 09:56
Ik had het niet gedaan. Maar mijn kind flipt bij mensenmassa's (ik eigenlijk ook) en harde geluiden. Dan heb ik een week lang een kind wat door het dak gaat en waarvoor? Lijkt mij het niet waard.
Ik zou me goed bedenken of je haar mee wil nemen om haar een lol te doen of omdat je de moeite van een oppas bespaart. Doe je haar niet een grotere lol met een middagje/avondje oma bijvoorbeeld?
Ik zou me goed bedenken of je haar mee wil nemen om haar een lol te doen of omdat je de moeite van een oppas bespaart. Doe je haar niet een grotere lol met een middagje/avondje oma bijvoorbeeld?
zaterdag 27 juni 2009 om 10:09
Drukte op zich, als in het voorbeeld van de kermis, kan hij prima tegen, en vind hij ook prachtig. Hij was er niet weg te slaan. Daarentegen moet ik nogmaals benadrukken dat we niet tussen de mensenmassa gaan staan. We blijven dan gewoon op een rustig (zo rustig mogelijk) plekje.
We nemen hem (tis een hem zwieber
) mee omdat we denken dat hij er best lol kan hebben. Niet omdat we te lui zijn om een oppas te regelen. Ik denk dat hij het er best naar zijn zin kan hebben. Beetje picknick idee op een kleedje, beetje rondlopen, rondkijken, weet ik veel.
En ja, het kan best tegenvallen. Maar goed, zoals ik al zei: dan gaan we toch gewoon weer weg?
We nemen hem (tis een hem zwieber

En ja, het kan best tegenvallen. Maar goed, zoals ik al zei: dan gaan we toch gewoon weer weg?

zaterdag 27 juni 2009 om 10:28