mijn dochter wordt 3 help!
woensdag 4 augustus 2010 om 15:12
Mijn dochter wordt 2 september 3 jaar en ik wil weer een thema bedenken voor het feestje. Zelf maak ik een marsepeinen taart dus die kan ik aanpassen op elk thema maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Budget is niet al te groot.
Heeft iemand tips en misschien handige websites?
Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.
Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
Heeft iemand tips en misschien handige websites?
Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.
Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
anoniem_108189 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:36
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
% gewijzigd
woensdag 4 augustus 2010 om 15:49
woensdag 4 augustus 2010 om 15:51
Je hebt wel aan een hoop dingen een hekel zeg jemig... Dora, K3, appels... ( hoe kan je nou een hekel hebben aan appels.. wat doen ze dan verkeerd??)
En als je dochter nou wel van 1 van die dingen zou houden?? Dan krijgt ze het nog niet???
En als je dochter nou wel van 1 van die dingen zou houden?? Dan krijgt ze het nog niet???
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 4 augustus 2010 om 15:51
quote:Leergierig schreef op 04 augustus 2010 @ 15:49:
Zie ook www.jskidspartyservice.nl .
Hebben ze verkleedkistenPast TO daar in?
Zie ook www.jskidspartyservice.nl .
Hebben ze verkleedkistenPast TO daar in?
woensdag 4 augustus 2010 om 15:55
Oordelen volop...ik ben bijna geneigd om mijn oordeel te geven maar ik doe het niet omdat ik niet genoeg informatie heb om te kunnen oordelen...
en dus ook niet over een evt. thema...
Ga je nl een kinderfeestje geven en wil je daar een thema in naar voren laten komen?
of gaat het er om dat je graag slingers, bekertjes en taart van een bepaald thema wilt?
dus tja, voordat ik aaaaalllll m'n ideeen hier neer zet is hetmisschien handig dat je even vertelt wát je met het thema wilt gaan doen.
verder kán ik het niet laten om te zeggen dat je je niet te druk moet maken om wat een ander verwacht. Jouw dochter is al met heeeeeel simpele dingen tevreden en het gaat om háár verjaardag. niet om die van de gasten.
en dus ook niet over een evt. thema...
Ga je nl een kinderfeestje geven en wil je daar een thema in naar voren laten komen?
of gaat het er om dat je graag slingers, bekertjes en taart van een bepaald thema wilt?
dus tja, voordat ik aaaaalllll m'n ideeen hier neer zet is hetmisschien handig dat je even vertelt wát je met het thema wilt gaan doen.
verder kán ik het niet laten om te zeggen dat je je niet te druk moet maken om wat een ander verwacht. Jouw dochter is al met heeeeeel simpele dingen tevreden en het gaat om háár verjaardag. niet om die van de gasten.
woensdag 4 augustus 2010 om 15:57
woensdag 4 augustus 2010 om 16:05
quote:pure_vanity schreef op 04 augustus 2010 @ 16:00:
Er zijn trouwens wel meer mensen die themafeestjes geven voor 3 jarigen. Die kinderen zie je 13 jaar later terug in 'my supersweet 16'Met van die ontevreden smoelen omdat er net de verkeerde artiest staat. Of omdat de auto net van het verkeerde merk is.
Er zijn trouwens wel meer mensen die themafeestjes geven voor 3 jarigen. Die kinderen zie je 13 jaar later terug in 'my supersweet 16'Met van die ontevreden smoelen omdat er net de verkeerde artiest staat. Of omdat de auto net van het verkeerde merk is.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
woensdag 4 augustus 2010 om 16:05
Zou het zelf niet doen maar dat is mijn mening.... Krijg ook een beetje het idee dat je het zelf ook niet ziet zitten maar dat het meer 'onder dwang' van de omgeving is.
Kabouterthema:
-plopdans dansen
-poffertjes eten (kabouterpannenkoekjes)
Circusthema:
-kinderen acts laten opvoeren (of de volwassenen na een paar biertjes/wijntjes)
Kasteelthema (ridders/prinsessen)
Jip en Janneke (genoeg 'goodies' te koop bij de Hema)
Opa en Oma (met allerlei dingen van vroegah)
Heel veel succes met de verjaardag van je kind!!
Kabouterthema:
-plopdans dansen
-poffertjes eten (kabouterpannenkoekjes)
Circusthema:
-kinderen acts laten opvoeren (of de volwassenen na een paar biertjes/wijntjes)
Kasteelthema (ridders/prinsessen)
Jip en Janneke (genoeg 'goodies' te koop bij de Hema)
Opa en Oma (met allerlei dingen van vroegah)
Heel veel succes met de verjaardag van je kind!!
woensdag 4 augustus 2010 om 16:07
woensdag 4 augustus 2010 om 16:12
quote:Star schreef op 04 augustus 2010 @ 15:43:
Neuh, maar ik herken TO alweer, blijf maar weg voor ze je kop eraf bijt. Die ken dr hormone nie hendele zeg maar.
Oh dat herken ik nou weer wel
Perfect thema, hormonen. Kun je best veel mee hoor op een kinderfeestje.
Neuh, maar ik herken TO alweer, blijf maar weg voor ze je kop eraf bijt. Die ken dr hormone nie hendele zeg maar.
Oh dat herken ik nou weer wel
Perfect thema, hormonen. Kun je best veel mee hoor op een kinderfeestje.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen