Mijn kind snapt de loopauto niet
zondag 21 maart 2010 om 21:26
Ik en mijn dochter willen misschien te graag en te snel, maar ik heb hier thuis een meisje van 14 maanden die de loopauto reuze-interessant vindt, wil er de hele tijd op zitten, maar snapt dan niet hoe ze vooruit moet en hoe ze eraf moet. Best irritant dus want ze huilt want mevrouw wil erop, dan huilt ze want mevrouw snapt het niet en wil er dus maar weer vanaf. Ze is misschien best een beetje jong ervoor, maar ze liep al met 10 maanden. Hoe hebben jullie je kind dit geleerd? Of moet ik gewoon even geduld hebben?
zondag 21 maart 2010 om 21:28
zondag 21 maart 2010 om 21:30
Het heeft hier ook een hele tijd geduurd voordat hij begreep wat de bedoeling was. In de tussentijd heeft hij van alles ermee geprobeerd (van omkeren en met een trommelstokje in de bodem prikken tot wat mieren aan de wielen en op de toeter rammen). Ik heb hem er op een gegeven moment ook niet meer op gezet, toen kwam hij zelf op het briljante plan dat je ook op dat gekke ding kan zitten.
zondag 21 maart 2010 om 21:33
zondag 21 maart 2010 om 23:14
maandag 22 maart 2010 om 07:46
Als ze er zo gefrustreerd van word, dan zou ik het even wegzetten. Het is best goed voor een kindje om wat frustratie op te doen, maar als het simpelweg nog niet lukt, dan moet je het soms gewoon even laten. Over een paar weken weer pakken en wie weet snapt ze het dan wel. Of niet, en dat is ook niet het einde van de wereld.