Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:AlettaJacobs schreef op 26 maart 2010 @ 20:32:

Dag 4, er is een spammer aan het dubbelnicken, alhier: AlettaJacobs in "Joolz Bloom kinderwagen?!"Bedankt, er is iets aan gedaan.
Een Slimme Meid bakt zoete broodjes met vlijt! - DEEL 16

Mag dicht!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 27 maart 2010 @ 11:23:

Een Slimme Meid bakt zoete broodjes met vlijt! - DEEL 16

Mag dicht!Done!
Thanx! Ik kwam nog even asjeblieft er onder zetten maar je had t al gedaan!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hi Angel,

In het topic [ We w8 op de post !!.... Deel II - Pagina 1 ] staat een spelfout want het was w88 ipv w8. Kan dat gewijzigd worden en kan dan die domme discussie eruit gehaald worden? Of moet er dan een heel nieuw topic geopend worden?

Volgens mij is het oude topic al afgesloten, zo niet dan mag die dicht, scheelt weer 2700 posts in een topic

muchos gracias
quote:Tjeempie schreef op 31 maart 2010 @ 20:01:

Hi Angel,

In het topic [ We w8 op de post !!.... Deel II - Pagina 1 ] staat een spelfout want het was w88 ipv w8. Kan dat gewijzigd worden en kan dan die domme discussie eruit gehaald worden? Of moet er dan een heel nieuw topic geopend worden?

Volgens mij is het oude topic al afgesloten, zo niet dan mag die dicht, scheelt weer 2700 posts in een topic

muchos gracias Het is voor mij soms wat lastig om de discussie van de domme discussie te scheiden. Ik kan de topictitel aanpassen, maar is het in dit geval niet handiger om gewoon opnieuw te beginnen?
Angel, zou je mijn mailadres willen doorsturen aan Eendtje (nick)? Ivm met de niet werkende vriendjesfunctie zie ik geen andere optie dan het zo even te proberen. Alvast bedankt!
quote:Viva Angel4 schreef op 01 april 2010 @ 08:31:

[...]

Het is voor mij soms wat lastig om de discussie van de domme discussie te scheiden. Ik kan de topictitel aanpassen, maar is het in dit geval niet handiger om gewoon opnieuw te beginnen?Pas de titel maar aan Angel4, dan komt het wel goed.Denk dat als we opnieuw starten hetzelfde riedeltje zal komen dus bespaar ik jou en mezelf die moeite Muchos Gracias!
quote:Aruba schreef op 01 april 2010 @ 20:56:

Angel, zou je mijn mailadres willen doorsturen aan Eendtje (nick)? Ivm met de niet werkende vriendjesfunctie zie ik geen andere optie dan het zo even te proberen. Alvast bedankt!Verstuurd!
Angel...*knippert met haar bambi oogjes* Zou je mijn mail adres aan Lalie van LGZZ topic willen mailen? Dan zal ik je de komende tijd niet meer lastig vallen Bedankt.
feedback nodig is verplaatst naar het prikbord
feedback nodig is verplaatst naar het prikbord
Angel, hier mag een slotje op!
Done!
quote:Aruba schreef op 03 april 2010 @ 10:10:

Angel...*knippert met haar bambi oogjes* Zou je mijn mail adres aan Lalie van LGZZ topic willen mailen? Dan zal ik je de komende tijd niet meer lastig vallen Bedankt.Hoi Engel, zou je dit verzoekje nog kunnen regelen
Done (en sorry voor het over het hoofd zien!)
Geeft niets, heb het ondertussen goed ontvangen bedankt!
http://forum.viva.nl/forum/Kinderen/Ram ... ages/52928

Mag dicht! Bedankt.
Angel, zou je mijn mail adres kunnen doorgeven aan Mii?
Done.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven