mojo en zo
dinsdag 17 april 2012 om 17:53
We kletsen hier gezellig verder!
Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!
NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!
NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
woensdag 26 september 2012 om 11:44
Jammer kikky, neem aan dat het ook betekent dat je hier niet meer komt schrijven, vind het altijd toch wel heel jammer als mensen weggaan je hebt toch zo'n tijd zoveel dingen (zwangerschap, bevallingingen en opgroeiende kinderen) met elkaar gedeeld. Heel veel geluk voor de toekomst!
Sap, wat een opluchting dat je weer ongesteld bent geworden, of heb je er stiekem ook een dubbel gevoel bij? Weekendje Berlijn klinkt heerlijk, soms wel even lekker om met z'n tweeën weg te zijn.
Stella, jaloers ben ik op je hoor. 30 graden en nog een week te gaan, zalig. Herken je gevoel over die flesjes wel, altijd zo'n gedoe, zeker als je in een land zit waar je ook geen water uit de kraan kunt gebruiken.
Loeszie, haha wzm wenpoging was zeer geslaagd zo te lezen. Heb je een goed gevoel bij de groep? Komt ze trouwens in dezelfde groep als nzm? En applaus voor nzm en het potje!
Hero's nachten gaan nog steeds goed, wel beetje variabel ritme, maar meestal tussen 19.00 en 21.00 naar bed en tussen 06.00 en 08.00 weer wakker. Wennen ging prima, ze vonden het makkelijk mannetje. Wel twijfel ik nog steeds over de groep, als we Hera uit andere groep ophalen is groep van Hero altijd al leeg, vind het niet zo leuk voor hem als hij elke keer laatste uur in zijn eentje zit.
Nog paar daagjes en ik moet weer werken, komt nu wel heel erg snel dichtbij. Beetje knoop in mijn maag, wel veel zin in, maar ook wel spannend hoe het allemaal gaat lopen.
Twiedel, hoe is het met jou? Ben je weer helemaal opgeknapt? Niet meer duizelig? Heeft vk er nog iets over gezegd?
Jua, vandaag jz naar kdv toch?! Hoop dat je even lekker bij kan komen!
Sap, wat een opluchting dat je weer ongesteld bent geworden, of heb je er stiekem ook een dubbel gevoel bij? Weekendje Berlijn klinkt heerlijk, soms wel even lekker om met z'n tweeën weg te zijn.
Stella, jaloers ben ik op je hoor. 30 graden en nog een week te gaan, zalig. Herken je gevoel over die flesjes wel, altijd zo'n gedoe, zeker als je in een land zit waar je ook geen water uit de kraan kunt gebruiken.
Loeszie, haha wzm wenpoging was zeer geslaagd zo te lezen. Heb je een goed gevoel bij de groep? Komt ze trouwens in dezelfde groep als nzm? En applaus voor nzm en het potje!
Hero's nachten gaan nog steeds goed, wel beetje variabel ritme, maar meestal tussen 19.00 en 21.00 naar bed en tussen 06.00 en 08.00 weer wakker. Wennen ging prima, ze vonden het makkelijk mannetje. Wel twijfel ik nog steeds over de groep, als we Hera uit andere groep ophalen is groep van Hero altijd al leeg, vind het niet zo leuk voor hem als hij elke keer laatste uur in zijn eentje zit.
Nog paar daagjes en ik moet weer werken, komt nu wel heel erg snel dichtbij. Beetje knoop in mijn maag, wel veel zin in, maar ook wel spannend hoe het allemaal gaat lopen.
Twiedel, hoe is het met jou? Ben je weer helemaal opgeknapt? Niet meer duizelig? Heeft vk er nog iets over gezegd?
Jua, vandaag jz naar kdv toch?! Hoop dat je even lekker bij kan komen!
woensdag 26 september 2012 om 12:23
Okay wie waagt zich aan de tabel? Zullen we dan toch maar Mez & Liselot eruit halen en Stella er weer in? Of misschien helemaal geen tabel meer? Ik vind de tabel zelf wel fijn maar misschien zijn er andere meningen.
Kikky het ga je goed, jammer dat je gaat. Heb je nog een toelichting?
Hero ben jaloers op jouw nachten! Hier was het weer prut: 00.00, 2 uur speentje en 4 uur en 7.30. Hopelijk gaan ze zo allebei slapen dan ga ik ook even liggen. Straks weer werken, dan kan dat niet meer
Kikky het ga je goed, jammer dat je gaat. Heb je nog een toelichting?
Hero ben jaloers op jouw nachten! Hier was het weer prut: 00.00, 2 uur speentje en 4 uur en 7.30. Hopelijk gaan ze zo allebei slapen dan ga ik ook even liggen. Straks weer werken, dan kan dat niet meer
woensdag 26 september 2012 om 12:36
Nee niet echt een toelichting, heb alles wat ik wilde zeggen al in eerder berichten gezegd. Wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar die oude koeien zaten/zitten me nog lang/steeds dwars. Dat is ook de hoofdreden waarom ik niet meer kwam en ik ben daardoor de aansluiting kwijt geraakt. En daardoor pas ik er niet meer tussen en verwijder ik graag mezelf uit de tabel. Maar aangezien ik geen technisch wonder ben vraag ik het ff.
En het is dus NIET omdat ik julle geen 2e of 3e kindje gun of groen zie van jaloesie. Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe.
En het is dus NIET omdat ik julle geen 2e of 3e kindje gun of groen zie van jaloesie. Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe.
woensdag 26 september 2012 om 12:40
Ik denk dat ik het win qua slechte nacht... Wakker van 3.45 tot 6.30! En daarvoor ook al 2 keer kort wakker geweest. Voor mij is het duidelijk: geen middagslaapje meer voor twietie. Maar twieatman is altijd zo trots dat hij haar zonder problemen 3 uur kan laten slapen 's middags (was gister dus ook het geval). Alleen dit trek ik echt niet. Flauwvallen van vorige week kwam voor een groot deel ook van oververmoeidheid. Heb elk uurtje gepakt in het weekend en ga de hele week om 9uur naar bed. Vandaar dat ik hier wat minder ben. Lees wel alles mee. Sorry voor de klaag/egopost! Hoop snel weer wat gezelliger te zijn.
woensdag 26 september 2012 om 13:33
woensdag 26 september 2012 om 15:18
Hey Sap ik speel me de gedachte om de Elleville toch weer te verkopen.Zit nogal krap bij kas en gebruik hem toch erg weinig. Met dit weer pak ik ineens weer mijn girasol uit de kast! (Jua heb je die van jou al, die is zo mooooi). Ben je geinteresseerd om hem over te kopen of mag je inmiddels geen doek meer kopen? Ik moet nog wat doorposten op D&V voordat ik hem daar op de doekenmarkt kan zetten..maar ik ga dan FOK en hier proberen..
woensdag 26 september 2012 om 20:27
woensdag 26 september 2012 om 21:16
Sjee Twiedel, wat heavy zeg, pfffff. Je moet echt goed aan jezelf denken hoor, dan Twietman maar een paar uur wakker. Kan hij beter hebben dan jij, jouw lijf heeft alle energie die je nog hebt nodig! Dikke knuffel, zet hem op!
Hm... dat is verleidelijk Loeszie... Maar idd, ik mag eigenlijk geen doeken meer kopen van mezelf.. Ik heb er écht genoeg. Zeker nu Babysapje iets groter wordt pak ik ook regelmatig de Wompat voor op mn rug.. Draag trouwens wel wat minder nu het kouder wordt. Straks kan Babysapje ook in het winkelwagentje, ben bang dat ik dan tijdens een boodschapje haar ook vaker daarin zal zetten. Ondanks dat ik het dragen zo heerlijk vindt. In huis draag ik eigenlijk niet meer, omdat ze haar slaapjes heerlijk en goed in bed doet. Mis het wel, dat wel.. Nouja, conclusie is dat je hem maar te koop moet zetten Loeszie. En als je wilt wil ik hem wel namens jou aanbieden op D&V. Als jij t tekstje maakt en de foto's mailt vind ik dat geen probleem!
Ik ga duimen voor betere nachten voor jullie allemaal. Zeker met werk straks zal dat natuurlijk wel erg lekker zijn!
Hiro, moet je as maandag weer aan het werk?
Hm... dat is verleidelijk Loeszie... Maar idd, ik mag eigenlijk geen doeken meer kopen van mezelf.. Ik heb er écht genoeg. Zeker nu Babysapje iets groter wordt pak ik ook regelmatig de Wompat voor op mn rug.. Draag trouwens wel wat minder nu het kouder wordt. Straks kan Babysapje ook in het winkelwagentje, ben bang dat ik dan tijdens een boodschapje haar ook vaker daarin zal zetten. Ondanks dat ik het dragen zo heerlijk vindt. In huis draag ik eigenlijk niet meer, omdat ze haar slaapjes heerlijk en goed in bed doet. Mis het wel, dat wel.. Nouja, conclusie is dat je hem maar te koop moet zetten Loeszie. En als je wilt wil ik hem wel namens jou aanbieden op D&V. Als jij t tekstje maakt en de foto's mailt vind ik dat geen probleem!
Ik ga duimen voor betere nachten voor jullie allemaal. Zeker met werk straks zal dat natuurlijk wel erg lekker zijn!
Hiro, moet je as maandag weer aan het werk?
donderdag 27 september 2012 om 20:24
Sap, moet inderdaad maandag weer aan het werk, wel raar hoor. Hoop dat het allemaal beetje soepel loopt.
Hero ging vandaag weer wennen en ging weer heel goed. Heb ook even mijn zorgen over de groep aan de leidster verteld, ze heeft mij wel beetje gerust kunnen stellen. Komen toch wat meer kleintjes op de groep en ze heeft nogmaals gezegd dat het niet erg is als we Hero pas laat ophalen. Hera heeft deze avond alleen beetje kuren, tijd lopen huilen en ben vandaag alleen thuis dus heb er uiteindelijk maar even bij mij op de bank gezet. Nu maar hopen dat ze eindelijk gaat slapen.
Stella, wanneer vliegen jullie weer terug?
Loeszie, hoe gaat het nu met de late voeding, al iets meer ritme erin?
Hero ging vandaag weer wennen en ging weer heel goed. Heb ook even mijn zorgen over de groep aan de leidster verteld, ze heeft mij wel beetje gerust kunnen stellen. Komen toch wat meer kleintjes op de groep en ze heeft nogmaals gezegd dat het niet erg is als we Hero pas laat ophalen. Hera heeft deze avond alleen beetje kuren, tijd lopen huilen en ben vandaag alleen thuis dus heb er uiteindelijk maar even bij mij op de bank gezet. Nu maar hopen dat ze eindelijk gaat slapen.
Stella, wanneer vliegen jullie weer terug?
Loeszie, hoe gaat het nu met de late voeding, al iets meer ritme erin?
vrijdag 28 september 2012 om 13:54
Fijn dat het wennen zo goed gaat! Hier ook aan het wennen. Ze was vanmorgen een uurtje terwijl we bij een school voor NZM aan het kijken waren. Ging goed..ze had alleen nog niet geslapen toen ik haar om 10.00 kwam ophalen (ze was rond 8 uur wakker). Volgende week gaat ze een hele ochtend, spannend! Straks naar het CB voor prikjes (geloof ik). Gisteravond wilde ze niet echt gaan slapen...uiteindelijk heeft ze rond 21 uur nog een flinke fles gedronken (90cc) en toen nog een keer aan de borst. Ze sliep toen pas rond 21.30. Maar wel met resultaat dat ze eindelijk eens wat doorsliep tot 4.30. Tenminste ik was wakker omdat mijn borsten op knappen stonden en ik heb haar bij de eerste beweging gelijk aangelegd Maar he he eindelijk van dat voedingsmoment rond 1/2 uur af. We hebben haar wel weer in bed genomen want ik werd gek van dat heen en weer geloop. Als ze vannacht weer maar 1x komt gaat ze weer naar haar eigen kamer.
vrijdag 28 september 2012 om 17:07
Hm... ben me wat aan het orienteren en MP in de gaten aan het houden, met het oog op 5 dec en de verjaardagen die eraan komen.
Wij hebben duplo in huis, maar dan enkel wat popptjes en blokjes. Sapje doet er eigenlijk niks mee.
Vind Duplo én Playmobil van dat mooie spul, dat ik dat wel dingen vind die de moeite waard zijn om wat meer geld aan uit te geven en in huis te hebben. Zelfs voor kleinkinderen later nog leuk
Twijfel dus, stel dat ik een trein koop (met rails) of bijvoorbeeld de dierentuin of taartjes bakken van Duplo, zal ze daar dan wel mee spelen?
En voor Playmobil 1.2.3. is Sapje net weer wat groot denk ik. De kleine prulletjes bij de gewone Playmobil vindt ze vast prachtig. Alleen vraag ik me ook dan weer af of ze er echt mee zal gaan spelen...
Waar je je al niet druk over kan maken he
Wij hebben duplo in huis, maar dan enkel wat popptjes en blokjes. Sapje doet er eigenlijk niks mee.
Vind Duplo én Playmobil van dat mooie spul, dat ik dat wel dingen vind die de moeite waard zijn om wat meer geld aan uit te geven en in huis te hebben. Zelfs voor kleinkinderen later nog leuk
Twijfel dus, stel dat ik een trein koop (met rails) of bijvoorbeeld de dierentuin of taartjes bakken van Duplo, zal ze daar dan wel mee spelen?
En voor Playmobil 1.2.3. is Sapje net weer wat groot denk ik. De kleine prulletjes bij de gewone Playmobil vindt ze vast prachtig. Alleen vraag ik me ook dan weer af of ze er echt mee zal gaan spelen...
Waar je je al niet druk over kan maken he
vrijdag 28 september 2012 om 19:49
vrijdag 28 september 2012 om 20:43
Is jouw Girasol Frigga al binnen Jua? Ik ben weer helemaal fan van mijn girasol. Die Vatanai en de Paisley zijn lekker zacht en dun maar naarmate mijn mini meer gaat wegen hoe minder lekker ze dragen. Te veel bounce. Mijn girasol zit weer heerlijk! Nog even doorposten en ik ga mijn Paisley op D&V zetten. Vind de doek echt prachtig maar het is echt een newborn babydoek..Had ik maar een geldboom en kon ik maar een hele stapel doeken in de kast hebben voor de mooi