Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
22-05-2024 22:22
Bij Janne was het wel al langer duidelijk dat er problemen waren. Zo stopten ze met het traject voor een 2e kind omdat het hun relatie in gevaar bracht. Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te rijmen als mensen uit elkaar gaan en toch helemaal met elkaar verweven blijven. Dan kun je toch net zo goed bij elkaar blijven en de moeilijke periode uitzitten of in therapie gaan?
Janne en haar ex hadden al jaren relatie therapie, al ruim voor traject 2e kind. Wat begrijpelijk is met een zorgen-kind, die hebben er (zo van een afstand) wel veel aan gedaan om samen te blijven. Maar ook die beweerde altijd relatietherapie als onderhoud en niet als lijmmiddel te doen, dat bedoel ik meer.
Net als jij struikel ik over het ‘kijk ons even beste vrienden zijn, de liefde is op maar we gaan gewoon als gezin op vakantie’ idee. Dan denk ik net als jij ook moet je dan wel uit elkaar. Therapie had igv ML geen zin meer.
Alle reacties Link kopieren
Zonneschijn202131 schreef:
22-05-2024 22:43
Wat een bijzondere vrouw is die EliseJoanne toch. Ik vind haar laatste stories zo awkward om naar te kijken. Ik weet niet goed waar het door komt, maar bijna elke keer als ze tegen de camera praat of pasfilmpjes laat zien heb ik dat. Misschien omdat ze zo enorm blij met zichzelf overkomt?
Oooh vorige week keek ik even naar haar stories en dat gedoe rondom die enkel. Zij die altijd pech had. Mens je verzwikt je enkel, wie doet dat niet once in a while? Ik kan haar ook niet aan
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-05-2024 22:54
Ja, het is zo geacteerd en overdreven. Of het nu blije of verdrietige posts zijn, het is altijd Heel Erg.

Nu ook weer:
Het wordt kleur.
Veel kleur.
Elise.
Typisch Elise.

(Of iets dergelijks).
Zo.
Overdreven.
Ja vooral dit stukje werd ik erg ongemakkelijk van.
Alle reacties Link kopieren
In de categorie meest bijzondere samenwerkingen: Nathalie v/d Let heeft een samenwerking met de European Sperm Bank :rofl:
Laat Bamboetafeltje het niet horen, die gaat vuur spuwen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Honingbij_ schreef:
23-05-2024 09:08
In de categorie meest bijzondere samenwerkingen: Nathalie v/d Let heeft een samenwerking met de European Sperm Bank :rofl:
Laat Bamboetafeltje het niet horen, die gaat vuur spuwen denk ik.
Nou het is in ieder geval een samenwerking waar ze echt duurzaam gebruik van heeft gemaakt. Dus wat dat betreft geen gekke keuze.
En het meubelstuk heeft een perma dus dat scheelt ook een hoop
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
23-05-2024 09:47
Nou het is in ieder geval een samenwerking waar ze echt duurzaam gebruik van heeft gemaakt. Dus wat dat betreft geen gekke keuze.
En het meubelstuk heeft een perma dus dat scheelt ook een hoop
Nee ik vind het ook absoluut geen gekke of slechte samenwerking, maar vergeleken met alle Snuggs en elektrische bakfietsen en wat je zo meer ziet aan samenwerkingen valt hij wel op haha.
Alle reacties Link kopieren
Dat er reclame voor een spermsbank moet worden gemaakt. Reclame die betaald moet worden. Waardoor de tarieven weer omhoog gaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-05-2024 10:25
Dat er reclame voor een spermsbank moet worden gemaakt. Reclame die betaald moet worden. Waardoor de tarieven weer omhoog gaan?
Ik denk dat deze spermabank misschien concurreert met de Deense spermabanken? Dus wellicht vooral om aan hun visibility te werken. NL spermabank schijnt niet zo duur te zijn maarja dan moet je wel op een wachtlijst. De rest in het buitenland is commercieel. En vaak anonieme donoren. Dus die zullen sowieso reclame budget hebben en ook fors betalen aan donoren?
Alle reacties Link kopieren
Zonneschijn202131 schreef:
23-05-2024 08:02
Ja vooral dit stukje werd ik erg ongemakkelijk van.
Héél ongemakkelijk :-|
Ik heb dat bij drielingmoeder Julia ook, alles is om dankbaar voor te zijn en geweldig.
En als er ook maar iets niet gaat zoals zij denkt dat het moet gaan, paniek om niks (in mijn ogen).
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
23-05-2024 09:47
En het meubelstuk heeft een perma dus dat scheelt ook een hoop
Ik dacht even dat er stond dat ze Sperma had. Maar bij beter lezen staat er toch echt perma.
Alle reacties Link kopieren
Vind het dan persoonlijk weer niet zo handig van Janneke dat ze een foto plaatst van het huis dat ze bezichtigd hebben. Had het binnen vijf minuten gevonden. 650.000 + verbouwing is toch best leuk, maar ze werken er volgens mij ook hard voor.
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
21-05-2024 20:20
Ik schrok er wel een beetje van. Trouwkaarten al verstuurd dacht ik? Kennelijk blijven ze zakelijk wel op de oude voet verder gaan? Ze woont samen met haar ouders toch, dus dat komt wel goed. Maar jeetje, toch best heftig. Iemand vroeg vorige week wel of Noah niet mee was op vakantie omdat ze hem niet op de foto’s zag. Maar wellicht dat hij vanwege de situatie iets meer op de achtergrond was.

Ja, ze zal er hoogstwaarschijnlijk wel kunnen blijven wonen, maar ben benieuwd waar hij heen gaat. Het is ook zijn huis financieel.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Jo123456 schreef:
23-05-2024 16:42
Vind het dan persoonlijk weer niet zo handig van Janneke dat ze een foto plaatst van het huis dat ze bezichtigd hebben. Had het binnen vijf minuten gevonden. 650.000 + verbouwing is toch best leuk, maar ze werken er volgens mij ook hard voor.

Ja, ik had het ook zo gevonden. Zou ze een aandeel hebben gehad in dat Cherry Picking en dat goed hebben kunnen verkopen? Want met je werk-leer traject voor juf de komende jaren zul je ook niet enorm goed verdienen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
EliseJoanne doet altijd een beetje alsof ze haar eigen fluisterende parfum reclame is hahaha. Die stories van gisteren, zo cringe.

Het wordt kleur.
Veel kleur.
Elise.
Typisch Elise.
- Nu te koop bij Action, 'typisch Elise'
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-05-2024 18:09
Ja, ik had het ook zo gevonden. Zou ze een aandeel hebben gehad in dat Cherry Picking en dat goed hebben kunnen verkopen? Want met je werk-leer traject voor juf de komende jaren zul je ook niet enorm goed verdienen.
Als dat wel zo goed verdient laat ik me omscholen.
Ik vind dat behoorlijk bizarre bedragen voor een juf in opleiding
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen ze hun huis gewoon met enorm veel overwaarde verkopen?
Wij zouden ons eigen huis ook niet meer terug kunnen kopen hoor, maar verkopen en met de overwaarde weer groter koper dat wel
Alle reacties Link kopieren
Silani schreef:
23-05-2024 19:21
EliseJoanne doet altijd een beetje alsof ze haar eigen fluisterende parfum reclame is hahaha. Die stories van gisteren, zo cringe.

Het wordt kleur.
Veel kleur.
Elise.
Typisch Elise.
- Nu te koop bij Action, 'typisch Elise'

Heel Veel emoties vandaag.
Teveel.
Over van alles.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Itsasmallworld schreef:
24-05-2024 00:33
Misschien kunnen ze hun huis gewoon met enorm veel overwaarde verkopen?
Wij zouden ons eigen huis ook niet meer terug kunnen kopen hoor, maar verkopen en met de overwaarde weer groter koper dat wel

Zo ontzettend lang wonen ze er nog niet? Maar misschien houden ze er inderdaad wel aardig aan over.
Beoogde huis heeft een laag energielabel, daar alleen al op dat gebied aardig wat investeringen in zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens bij iedereen de oppas app Sitley voorbij komen. Ook een gesponsorde AD neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
24-05-2024 07:26
Ik zie ineens bij iedereen de oppas app Sitley voorbij komen. Ook een gesponsorde AD neem ik aan.

Uiteraard. Maar ‘oepsie’ soms vergeten te melden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand Florine? Van echte gooische moeders? Die oudste zoon heeft nog een speen zie ik op haar stories. Is hij niet heel oud daarvoor? Zeker overdag..
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
24-05-2024 06:49
Zo ontzettend lang wonen ze er nog niet? Maar misschien houden ze er inderdaad wel aardig aan over.
Beoogde huis heeft een laag energielabel, daar alleen al op dat gebied aardig wat investeringen in zitten.
Denk dat hun echt wel weten wat ze doen.
Alle reacties Link kopieren
De vorige x dat ze op huizenjacht waren had Janneke toch helemaal open kaart gespeeld over hun financiën. Ik heb dat destijds niet gezien maar kan me herinneren dat mensen hier verbaasd waren over hoe goed Evert verdient. Continu-diensten schelen natuurlijk behoorlijk.
Alle reacties Link kopieren
Rosemap schreef:
24-05-2024 09:45
Volgt iemand Florine? Van echte gooische moeders? Die oudste zoon heeft nog een speen zie ik op haar stories. Is hij niet heel oud daarvoor? Zeker overdag..
o_o
Zit even te kijken maar je hebt gelijk! Een snelle speurtocht leert mij dat hij 3.5 jaar (!!!) oud is, dat heb ik echt nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Rosemap schreef:
24-05-2024 09:45
Volgt iemand Florine? Van echte gooische moeders? Die oudste zoon heeft nog een speen zie ik op haar stories. Is hij niet heel oud daarvoor? Zeker overdag..
Heeft ze wel eens iets over gezegd. En dan vooral in de trant dat het haar keuze is en niemand zich daarmee moet bemoeien;) Ik zal er zelf tegen iemand ook niets van zeggen, want ik haat die 'goedbedoelde' reacties, maar los daarvan is een speen gewoon slecht. Gewoon mee kappen zodra je kind baby-af is. Is een dagje niet leuk, maar daarna prima. En met zes ervaringen weet ik dat inmiddels :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven