Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 2192 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
19-05-2024 12:05
En niet alleen over de relatie met zijn 3 op zich, maar álles wat met die familie te maken had deugde niet.
Dit. En alle aannames dat de kinderen eronder zouden lijden enzo. Echt bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
19-05-2024 18:48
Dat denk ik ook, ze blijft maar rennen, lijkt het wel. In het youtubefilmpje (met geluid, dan hoor je ook de herrie op de achtergrond in het huisje) komt het toch wat anders over dan op de gelikte Insta-foto's.
Ik schrok er oprecht van, aan het eind van de vakantie kijkt ze bijna scheel van vermoeidheid.
Ik zou het niet kunnen, zoveel drukte, zoveel mensen.
Haha heb voor het eerst eens een vlog van haar gekeken en man man, ik word er bijna zeeziek van. De hele tijd rondlopen, gezicht maar half in beeld, enorm snel en binnensmonds praten… Totaal niet leuk om te kijken. Vlogt ze altijd zo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Honingbij_ schreef:
19-05-2024 19:06
Haha heb voor het eerst eens een vlog van haar gekeken en man man, ik word er bijna zeeziek van. De hele tijd rondlopen, gezicht maar half in beeld, enorm snel en binnensmonds praten… Totaal niet leuk om te kijken. Vlogt ze altijd zo?
Ja, de video' s gaan vaak erg van de hak op de tak, maar deze was wel heel erg
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina-tje schreef:
19-05-2024 09:52
Bamboetafeltje heeft een permaban. Gelukkig. Stopt dat gezuig eindelijk eens.
ben benieuwd of ze terugkomt of hij
Alle reacties Link kopieren Quote
Mb die met haar Chanel naar een festival gaat.. ik vind dat wel echt gevalletje ‘kijk mij met mijn Chanel’ hoor. Wetend dat er een hoop drank overheen kan vallen.
Die foto van jvp in het witte rokje is trouwens vrij onflatteus genomen, of ze had last van een opgezette buik dat kan ook. Valt wel op dat foto’s die mb plaatst zij zelf vooral goed op de foto moet staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Onflatteus genomen? Dit is gewoon haar figuur. En volgens mij heeft Jvp daar ook totaal geen moeite mee. Die staat wel vaker op de foto met een iets opgezettere buik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, een vrouw met een buikje op de foto, wat errug!!! :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Lisje. Als je dat al een onflatteuze foto vindt.. Dat is toch geen opgezette buik ofzo..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees al heel lang mee en volg ook veel mommyvloggers. Met als favoriet de mamavan en MB. Sinds een jaar ook Joost en Viora (be more unicorn). Ze komt hier eigenlijk nooit ter sprake terwijl ze wel heel actief is. Iemand die haar ook volgt?
pelletje wijzigde dit bericht op 20-05-2024 08:27
1.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de foto ook niet onflatteus.
Ik zie wel verschil in hoe Michelle op foto's staat en hoe Jvp er op staat. Ik zie liever Jvp. Jvp vind ik veel natuurlijker over komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelletje schreef:
20-05-2024 08:21
Ik lees al heel lang mee en volg ook veel mommyvloggers. Met als favoriet de mamavan en MB. Sinds een jaar ook Joost en Viora (be more unicorn). Ze komt hier eigenlijk nooit ter sprake terwijl ze wel heel actief is. Iemand die haar ook volgt?
Ik vind Joost en Viora erg leuk om te volgen. Leuk jong gezin! En zo mooi dat ze door iets heel naars (haar ziekte) dit zoveel moois heeft gebracht (het huidige influencer leven)
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelletje schreef:
20-05-2024 08:21
Ik lees al heel lang mee en volg ook veel mommyvloggers. Met als favoriet de mamavan en MB. Sinds een jaar ook Joost en Viora (be more unicorn). Ze komt hier eigenlijk nooit ter sprake terwijl ze wel heel actief is. Iemand die haar ook volgt?
Demammavan heb ik lang gevolgd maar sinds ze reclame is gaan maken vind ik er niks meer aan. Waar ze voor stond is ze kwijt geraakt voor geld. De kinderen worden ingezet om reclame te maken en ze spreekt zichzelf steeds tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelletje schreef:
20-05-2024 08:21
Ik lees al heel lang mee en volg ook veel mommyvloggers. Met als favoriet de mamavan en MB. Sinds een jaar ook Joost en Viora (be more unicorn). Ze komt hier eigenlijk nooit ter sprake terwijl ze wel heel actief is. Iemand die haar ook volgt?
Ik vond Joost en Viora altijd erg leuk, maar dat is tegenwoordig ook alleen nog maar reclame en daar houd ik niet van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog leuke mensen te volgen zonder veel reclame?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
20-05-2024 08:31
Ik vind de foto ook niet onflatteus.
Ik zie wel verschil in hoe Michelle op foto's staat en hoe Jvp er op staat. Ik zie liever Jvp. Jvp vind ik veel natuurlijker over komen.
Het is rekening houden met je pose. Of niet, voor mij mag het allemaal.
Ik heb ook best veel kinderen gebaard, ben slank maar mijn onderbuik is in bepaalde poses gewoon echt meer zichtbaar terwijl als ik op een andere manier sta of gewoon m’n kleding draag niets te zien is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet echt vloggers denk ik, maar ik luister en volg de vrouwen van moeders of loeders. Als ik bezig ben met het huishouden luister ik dat altijd op spotify.
Rebecca Boektje en Saskia Weerstand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Al een goed jaar lees ik hier mee zonder account, maar nu toch maar een aangemaakt.
Volgt iemand Esmee v Leijden? Ze verblijft nu een aantal maanden met haar vrouw en 2 dochters op Curaçao. Leuk gezin om te volgen, redelijk gewoon gebleven en weinig samenwerkingen.
Zij had toch ook een dochter uit een eerdere relatie? Meisje van een jaar of 9. Die hield ze bewust een beetje weg van Insta, prima natuurlijk. Maar volgens mij is ze nu niet mee naar Curaçao. En ze zitten er voor 4 maanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Joost en Viora ook leuk, die reclame klik ik gewoon door. Zo’n schatje die Loa! Saskia Weerstand ben ik bij afgehaakt want kon al dat verhuizen en getrek met die camper effe niet meer aan. Heel chaotisch leven werkt op mijn irritatie kennelijk. Ik volg ook Nathalie Vijfhuizen die met haar marinier vier kinderen heeft, ook best leuk om te volgen. Aan demamavan is het hele topic Instagramfamilies min of meer gewijd, daardoor ben ik inmiddels wel klaar met onze Annemarie. Ik zag dat de huismuts weer n vlog heeft gemaakt, weet nog niet of ik dat wil gaan kijken weer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet iemand waar Kyra het over heeft? Iemand heeft het over dat ze besproken word op een forum en dat haar man op Tinder zou zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
IJSvogel schreef:
20-05-2024 22:33
Weet iemand waar Kyra het over heeft? Iemand heeft het over dat ze besproken word op een forum en dat haar man op Tinder zou zitten?

Of iemand heeft het op een ander forum gelezen. Of diegene heeft hier teruggelezen, want het is hier maanden geleden ook eens langsgeweest.
En ook veel over ingevuld en geloof ik door de mods - terecht - een waarschuwing gegeven.

Ik snap haar reactie overigens wel.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
19-05-2024 12:06
Dat ben ik met je eens hoor. De negatieve focus is irritant.
Hahaha dat mag zeker alleen in het andere topic over AM
Alle reacties Link kopieren Quote
IJSvogel schreef:
20-05-2024 22:33
Weet iemand waar Kyra het over heeft? Iemand heeft het over dat ze besproken word op een forum en dat haar man op Tinder zou zitten?
Ach dat is zo een onzin wat hier vorig jaar een keer gezegd werd.. zonder bewijs of wat dan ook.
How do you know if there is a dinosaur in your refrigerator?
- the door won’t shut
Alle reacties Link kopieren Quote
RonJja schreef:
21-05-2024 02:09
Hahaha dat mag zeker alleen in het andere topic over AM
Och ben je er weer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat een hoop van onze influencers zelf meelezen op de diverse forums, en sommige ook meeschrijven..
Alle reacties Link kopieren Quote
Bloempjex schreef:
21-05-2024 09:32
Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat een hoop van onze influencers zelf meelezen op de diverse forums, en sommige ook meeschrijven..
Ja tuurlijk, zo ijdel zijn ze wel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven