Mommyvloggers - deel 9
zaterdag 27 juli 2024 om 08:46
We hebben alweer 8 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
bloempjex wijzigde dit bericht op 27-07-2024 08:50
Reden: Linkjes toegevoegd
Reden: Linkjes toegevoegd
3.65% gewijzigd
zaterdag 11 januari 2025 om 09:37
Als he de webshop bekijkt zie je dat ze ook duurdere merken verkopen bijv rinascimento.Honingbij_ schreef: ↑11-01-2025 07:17Vind het alleen heel erg spijtig dat ze dat doet met synthetische fast fashion, voor een prikkie gemaakt ergens in Azie, die ze dan doorverkoopt met 20x winst. Als ik zo’n groot bereik zou hebben, dan zou ik toch proberen het goede voorbeeld te geven.
In het begin was het idd meer dat goedkopere maar ze zijn nu flink aan het uitbreiden met grotere merken.
zaterdag 11 januari 2025 om 09:39
Zitten niet op Curacao maar op Canarische eilanden.
Ik weet niet of haar dochter leerplichtig is.
zondag 12 januari 2025 om 09:15
Ok, maar ik begrijp dan niet waarom ze buiten de vakantie gaan/mogen.
Haar man heeft een sabbatical en zij is zelfstandige.
Wat dat betreft vind ik echt dat ze op dat gebied in Nederland met 2 maten meten.
Er is nog zo'n Turkse influencer, sumeye? Ook buiten vakantie met kinderen weg.
zondag 12 januari 2025 om 12:01
Als je kunt aantonen dat je in de schoolvakanties niet op vakantie kunt vanwege je werk dan mag de school je kind in overleg op andere momenten verlof geven. Ik heb 15 jaar lesgegeven en dit eigenlijk maar 1 of 2 keer meegemaakt met kinderen waarvan de ouders bijv in de tuinbouw zaten. Geen idee wat deze influflu voor argument heeft aangedragen.
zondag 12 januari 2025 om 12:54
Dat wist ik inderdaad. Maar sinds wanneer valt influencer zijn daar onder? Vind het maar vreemd.Koffieleut123 schreef: ↑12-01-2025 12:01Als je kunt aantonen dat je in de schoolvakanties niet op vakantie kunt vanwege je werk dan mag de school je kind in overleg op andere momenten verlof geven. Ik heb 15 jaar lesgegeven en dit eigenlijk maar 1 of 2 keer meegemaakt met kinderen waarvan de ouders bijv in de tuinbouw zaten. Geen idee wat deze influflu voor argument heeft aangedragen.
zondag 12 januari 2025 om 15:31
Gratis reis denk ik nu ik het lees.ze kreeg het aangeboden.Koffieleut123 schreef: ↑12-01-2025 12:01Als je kunt aantonen dat je in de schoolvakanties niet op vakantie kunt vanwege je werk dan mag de school je kind in overleg op andere momenten verlof geven. Ik heb 15 jaar lesgegeven en dit eigenlijk maar 1 of 2 keer meegemaakt met kinderen waarvan de ouders bijv in de tuinbouw zaten. Geen idee wat deze influflu voor argument heeft aangedragen.
Maar dan nog.
Beide gewoon vrij en dan nog gebruik maken van verlof.
zondag 12 januari 2025 om 17:08
Ja echt dikke onzin om de week na de kerstvakantie te "moeten" als influencer.
Tijd (en geld) zat om gewoon tijdens een schoolvakantie te gaan.
zondag 12 januari 2025 om 19:47
zondag 12 januari 2025 om 20:25
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2025 17:15
Reden: speculaties
Reden: speculaties
46.59% gewijzigd
zondag 12 januari 2025 om 22:57
Actief spelen met haar gezin, ze zet 10 stappen in haar pyjama met sloffen aan,
Het ritje op de fiets naar de nagelstudio of het wandelingetje met knight was stuk actiever.
maandag 13 januari 2025 om 11:46
Ook eens bij gekeken, denk dat het wel losloopt, hier was de jongste ook van het gemak voorzien en dacht zoek het uit. Ze liep pas met 16 maanden en dat praten duurde nog langer (tot net voor de basisschool) .
Heeft ze inmiddels ruimschoots ingehaald hoor
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2025 17:14
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
27.14% gewijzigd
maandag 13 januari 2025 om 17:01
Nou inderdaad, hier ook pas met 17 maanden lopen en praten ook heel laat. Nu moet ik af en toe zeggen dat hij stil moet zijn, zoveel praat hijyourlocalhero schreef: ↑13-01-2025 11:46Ook eens bij gekeken, denk dat het wel losloopt, hier was de jongste ook van het gemak voorzien en dacht zoek het uit. Ze liep pas met 16 maanden en dat praten duurde nog langer (tot net voor de basisschool) .
Heeft ze inmiddels ruimschoots ingehaald hoor![]()
maandag 13 januari 2025 om 17:09
Beste forummers,
Volgens mij is er hier en in andere vlogtopics duidelijk aangegeven geen negatief commentaar of diagnoses te stellen over kinderen. Ik zie dat hier wel gebeuren en ik verzoek jullie dus wederom om daar mee te stoppen!
Zo niet, wordt dit topic gesloten en komt er geen nieuw topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Volgens mij is er hier en in andere vlogtopics duidelijk aangegeven geen negatief commentaar of diagnoses te stellen over kinderen. Ik zie dat hier wel gebeuren en ik verzoek jullie dus wederom om daar mee te stoppen!
Zo niet, wordt dit topic gesloten en komt er geen nieuw topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 januari 2025 om 16:45
Hoeft ook geen gras spante zijn he, gaat om het feit dat ik nooit zie dat ze iets 1;1 met Jay doet.
En ach, dat filmpje over het huishouden.
Ze heeft teveel spullen maar ligt ook liever op de bank dan dat ze wat doet.
Is ook een goede therapie; iedere dag iets aanpakken en de boel bijhouden.
Hoeft niet in 1 keer, maar volgens mij doet zijnecht erg weinig.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in