Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Vrolijk, alles prima hier. Ik ben gek op vakantie en geniet van mijn geliefde Zeeland. Sterker nog, ik baal nu alleen nog maar meer dat ik op werk maar 2 weken vrij kon krijgen, anders waren we lekker 3 weken gegaan.

Ik kan inderdaad op AK hier. Net even foto's van afzwemmen Mini gezien. Wat grappig dat dat met ouders kon, daar heb ik nog nooit van gehoord.

Hier vanmiddag ook even gezwommen, maar net toen we in zwembad waren werd het ineens ijzig koud. Ot gaf het al gauw op (dat is een koukleum). Maby en Sien hebben nog een tijd gezwommen. Maar vooral Maby was op een gegeven moment echt zielig: blauwe lippen en klappertanden. Vooral klappertanden was zielig, maar ook wel weer schattig.
How2Talk2Kids (effectief communiceren met kindern) van Adele Faber & Elaine Mazlish. Da's de nederlandse versie, er is ook een engelse die ook ongeveer zo heet.

Ben net pas in de AK geweest Anky. En wijn ze

Moest zo lachen om Limoen (of had ik dat al verteld) ze heeft een balletpakje en tas met disney prinsessen erop. Zegt ze: die ene heeft bruin haar en een staart, die andere heeft zwart haar en een kroontje en deze heeft geel haar en bobbels op haar hoofd (vertaling: blond met knotje)
Een witbiertje met citroen? gezellig hoor Remma moeten we gauw eens doen

Lijkt mij ook heerlijk om de kinderen zelf te laten gaan, en lekker te blijven zitten, komt voor ons vast ook wel.

Jullie vakantie klinkt erg goed hoor. Foto's?
Citro, zitten de buisjes er nog wel in, dan? Ze kunnen er ook vrij snel uit vallen.

Klinkt lekker, Remma, die vakantie van jullie!

Kinderen die zelf naar de speeltuin kunnen, dat lijkt me wel wat. De speeltuin hier om de hoek is ook wel ok, want die heeft koffie en kranten en tijdschriften voor de ouders, maar in de praktijk kom ik daar zelfs al niet echt toe omdat ik in de gaten moet houden of Pluis zich niet weer eens voor een schommel stort. Is een beetje zijn hobby op het moment.

Oh, en jippieieieieie! Hij is vanavond helemaal zonder krijsen gaan slapen, dus hij kan het nog wel.

Sok, die knul, waar vond je die ?
Dat vraag ik me nu ook af ja, Miffy, zou de huisarts dat ook kunnen zien? Moet haar toch nog bellen over de urinekweek, dus vraag het meteen wel even na. En als die oorpijn zo blijft zitten we er binnenkort toch wel weer live.
Alle reacties Link kopieren
Haha die Limoen.

Hier van de week ook zoiets. Esmannie zei vol enthousiasme "die geef ik grijs haar" dus ik vroeg waarom "nou gewoon omdat papa ook grijs haar heeft"

Het klinkt als heel erg leuk Remma! Het is ook zo weer voorbij zeg.

Fijn dat je denkt iets aan het boek te hebben Citro. Als we je de komende dagen missen, dan weten we wat je aan het doen bent haha. De oorpijn van je kleine meid klinkt niet fijn zeg.

Zit voor het eerst sinds tijden weer op Zylom, niet slim!
Applaus voor Pluis (of zijn volhardende moeder)!

Alles in de speeltuin klinkt als relaxen. Nog een paar jaartjes en dan is het zover haha.
Citro: hoop voor Limoen dat die oorpijn snel verdwenen is. doet zo zéér en wel fijn dat je het idee hebt dat de adviezen uit het boek werken bij Limoen.

Vakantie van remma klinkt erg goed en het lijkt mij ook een zegen als ze zelf naar een speeltuin kunnen. Hoewel ik het vanmorgen, in de speeltuin in het park ook geen straf vond om ze af en toe te duwen op de schommel.

Dat is overigens een openbare speeltuin naast een creche. dan krijg je een beetje de bizarre situatie dat de kinderen van de creche naast die van jou (en vele andere ouders) spelen. Kinderen van de creche hebben daarom ook t-shirtje of vestje van de creche aan. Toen Slof en Poek op de wip zaten, kwam er een crechekindje naar me toe en stak haar armpjes in de lucht: of ik mevroi ook even op de wip wilde tillen. Maar het kind lachte zo aanstekelijk dat ik dat me liefde deed. Later zag ik het haar met evenveel enthousiasme bij een andere moeder doen.

Heb vanavond een massage gehad van 1,5 uur; ben nu zo reláááxed de pratkijk is een paar boten verderop en ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om een massage bij haar te doen, maar ik weet zeker dat iki er vaker ga komen; ben helemaal ontspannen!

en ga zo lekker slapen.
quote:Miffy schreef op 27 juli 2009 @ 21:21:

Sok, die knul, waar vond je die ?op het laatste adres waar ik het nog kon proberen. anders had ik uit nood één van de bouwvakkers, die hier aan het werk zijn in de straat gevraagd.
Haha, Zylom is verslavend .

Remma, jullie vakantie klinkt heerlijk. En wat grappig dat jij dat ook met bier hebt. Ik vond het vroeger heerlijk, maar tegenwoordig taal ik er niet meer naar.

Ik heb je gelezen op AK Citronella. En balen van oorpijn van Limoen zeg. Buisjes kunnen inderdaad heel makkelijk eruit vallen, huisarts kan dat controleren. Dochter van kennisje van mij is ze altijd binnen een maand kwijt.

Ik ga PC uitzetten. A-man is eindelijk uitgedouched en ik heb nieuwe fietsroute naar strand gevonden (oude route was oké maar wel erg druk met veel asociale automobilisten en alhoewel Sien keurig netjes fietst, vind ik een vrijliggend fietspad dan toch fijner.
Zylom moet je noooooooit meer aan beginnen.

Sorry Citroen, maar je bent erg lekker in witbiertjes

Oooo, doe mij ook een massage. Loers.
Welkom terug Remma! Fijn dat vakantie geslaagd was!

Anky, het lijkt zo net alsof je niet weg bent

Had gister nog een sms van Pam dat ze goed aangekomen waren en al geheel geinstalleerd en alles.

Kruimeltje is al sinds vrijdag koortsig en ellendig. Volgens mij zijn het steeds zijn tanden waar hij zo'n last van heeft. Dat schijnt niet te kunnen, maar ik vind het toch wel een beetje erg toevallig, tanden = ziek, dit is nu al de derde of vierde keer.

Dat van die wespen, dat was ik Es. Ik heb een wespenval opgehangen. Een glazen exemplaar, heb ik ooit eens bij de Kwantum of zo gekocht. Beetje bier&diksap erin, klaar is kees. Werkt op zich goed, maar ik durf er nu niet meer bij in de buurt te komen, want er zitten meer dan honderd wespen in, alle diksap is op, en de bovenste laag beesten gaat dus niet zo makkelijk meer dood. Er zitten nu ook twee mega-wespen in (koninginnen? kan dat bij wespen?) die al 24 uur verwoede pogingen aan het doen zijn om te ontsnappen. Ik vind het doodeng. Maar wij hebben dit jaar ook wel echt zeldzaam veel wespen hier, ik denk toch dat we een aantal nesten in de buurt hebben.
anoniem_39698 wijzigde dit bericht op 27-07-2009 22:47
Reden: het blijft een moeilijk woord
% gewijzigd
Wat betreft lekkage bij Sok's buren: dat is dus echt mijn nachtmerrie, een poos geleden is bij ons de waterleiding in de keuken gesprongen. Gelukkig zaten we in de kamer en hebben heel snel de hoofdkraan uitgezet, maar toch stond de keuken al bijna blank. Hebben het wel goed gerepareerd, maar ik bleef steeds bang dat het opnieuw zou gebeuren, dufde heel lang niet een weekendje weg (of zelfs te gaan slapen) zonder eerst de hoofdkraan uit te zetten.

Gelukkig dat je een knul gevonden hebt Sok en dat het zich nog liet opdweilen.
quote:citronella schreef op 24 juli 2009 @ 21:05:

Nee ik doe het gelukkig niet wekelijks Koeky, ik was zelfs verdwaald deze keer, ik was er een tijdje niet geweest, hadden ze opeens de afrit naar de meubelboulevard verlegd, oftewel, daar waar normaal een afrit was was ie nu niet meer, zat ik opeens op de snelweg.

Dat had ik dus gister ook! Ik miste, onderweg naar broer, ergens bij jouw IKEA de afslag die ik normaal altijd heb. Ze hadden hem omgelegd en ik zat niet op te letten. Zo dom. Kostte me zeker 10 minuten, moest volgende afslag weer terug, toen weer terug en toen weer terug.

Ik ga slapen.
Citro, dank je wel.
Dank voor wespenupdate Koek. Volgens mij hebben wij hier ook nesten, echt eng gewoon! Ben blij dat we bijna op vakantie gaan.

Wat jullie vakantieverhalen betreft; klinkt goed allemaal. Ik heb vandaag wat dingetjes voor in de auto gekocht en net heb ik kleine kadootjes ingepakt, ik begin nu een beetje nerveus te worden. Morgen werken, woensdag afspraak en donderdag nog twee examens, vrijdag koffers inpakken en wegwezen.

Ik ga nu ff ontspannen met een wijntje...
Goedemorgen. Koffie? Thee?
had mijn bericht dan ook eerder gelezen Koeky

Eng, van die wespen, brrrrr

Limoen is vannacht weer ziek geworden, halve nacht wakker geweest van de oorpijn, toen ik om kwart over 6 eruit moest sliep ze eindelijk. Man is nu met haar naar de huisarts. Ik had natuurlijk weer net bijzondere dingen op het werk waardoor ik geen vrij kan nemen, voelde me heel rot vanmorgen toen ik weg moest. Man moet ook nog wat dingen op het werk regelen dus ik hoop dat ie zijn moeder kan bereiken om op te passen.

Ik denk dat ze op het werk in ieder geval niet mij als eerste gaan dumpen van de uitzendkrachten want ik ga nu ook taken overnemen van mijn andere baas, voor als ie ziek wordt of op vakantie is.
Koffie graag

Koeky Mandarijn is ook wel koortsig bij nieuwe tanden/kiezen, en ook standaard dunne agressieve poep en kapotte billen
Koffie graag.
jullie zijn allebei van de weinig woorden vanmorgen, dat betekent vast slaapgebrek
Sorry, ik lees nu pas goed wat citro heeft gepost.

Arme citro (en uiteraard arme Limoen) heb je al iets gehoord van man/doktersbezoek? Misschien kan je wat eerder weg. Niet leuk! Zeker niet na zo'n baggernacht.

Knuf!
Nee hoor, ik deed gewoon een paar dingen tegelijk. Moet ik niet doen.
Ach die Limoen zeg. Wat zei de huisarts? En kon je schoonmoeder oppassen?

Es lekker druk nog voor de vakantie dus. Het gaat hard nu!

Mag ik nog thee? Lekker!

Dat wespenverhaal klinkt niet fijn. Wij hadden ook zoiets goors van 't weekend. We hebben een rode bessenstruik in de tuin. Met een net erover anders eten de vogels de bessen op. Zat er een dooie vogel in dat net, blegh. Gelukkig was Esman thuis, ik ga dat écht niet opruimen hoor, bah!

Hier ook altijd zure poep als er tanden/kiezen komen. Geen koorts, wel soms hangerig. En 's avonds vaak wakker, maar dan werkt dentinox eigenlijk altijd.

Vanmorgen waren Mannie en Mini naar het zwembad. Ik had al helemaal bedacht dat ik mooi wat dingen alleen met Moppie kon doen. Slaapt die prul tot half elf! Even snel cadeautje gekocht en boodschappen gedaan na zijn fruit en sap en toen moesten we alweer richting huis. Kleine man snapte er weinig van, keek echt naast zich in de auto met van die ogen "ben ik alleen?" wel schattig. Hij was helemaal blij toen broer en zus er weer waren. Maar ik vond het heerlijk relaxen met 1 kind.
Tot half elf? Da's luxe, esmee. Heb je zelf ook nog je ogen dicht gedaan?

Arme Limoen. Hebben jullie het praktisch nog allemaal kunnen oplossen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven