Mutsen
donderdag 4 juni 2009 om 10:40
heb eigenlijk nooit geboden op e-bay. is dat anders dan Marktplaats?
heb geen tips voor je, Pammie wb Poek. Ik worstel er ook geregeld mee. en het vrouwtje is erg indirect in haar communicatie ('mam: ik vind kaas zóóó lekker', maw: ik wil een plakje kaas) terwijl ik dat zelf absoluut niet ben; dat maakt het ook lastiger.
heb geen tips voor je, Pammie wb Poek. Ik worstel er ook geregeld mee. en het vrouwtje is erg indirect in haar communicatie ('mam: ik vind kaas zóóó lekker', maw: ik wil een plakje kaas) terwijl ik dat zelf absoluut niet ben; dat maakt het ook lastiger.
donderdag 4 juni 2009 om 11:34
donderdag 4 juni 2009 om 11:43
donderdag 4 juni 2009 om 11:44
De huisarts ging bijna mee zitten doen, of ze zei het om me niet zo'n sukkel te laten voelen. Anyway, ik heb een doorverwijzing naar een orthopedagoog. En hopelijk heeft zij wat goede ideeën. Ik ga haar zo bellen.
Remma, als het niet gaat, dan niet. Ben je wel koortsvrij? Zo niet, dan zou ik morgen niet gaan.
Zijn die trampolines normaal zo duur dan Ank? Ik heb nooit gekocht via E-bay trouwens.
Remma, als het niet gaat, dan niet. Ben je wel koortsvrij? Zo niet, dan zou ik morgen niet gaan.
Zijn die trampolines normaal zo duur dan Ank? Ik heb nooit gekocht via E-bay trouwens.
donderdag 4 juni 2009 om 13:52
heu. Slof had gelukkig niks, trommelvlies zag er goed uit. Vermoedelijk heeft-ie er toch aan zitten krabben. toch weer 40 minuten zitten wachten voor ze dat in 5 minuten vertelden,. maar OK. ik had iig niet onze huisarts-hork, maar de aardige.
Daarna door de regen naar huis geworsteld. Ik had even geen fiets (bij de fietsenmaker) dus moest ik met Poek op het fietsje en Slof in de buggy. Voordeel van Poek op de fiets is dat het redeliojk snel gaat. Nadeel is dat ze nergens naar kijkt, zo de straat op fietst, en niet al te goed luistert. Dus ik ben al redelijk vaak boos op haar geworden
als troost net maar poffertjes gemaakt; lekker.
Daarna door de regen naar huis geworsteld. Ik had even geen fiets (bij de fietsenmaker) dus moest ik met Poek op het fietsje en Slof in de buggy. Voordeel van Poek op de fiets is dat het redeliojk snel gaat. Nadeel is dat ze nergens naar kijkt, zo de straat op fietst, en niet al te goed luistert. Dus ik ben al redelijk vaak boos op haar geworden
als troost net maar poffertjes gemaakt; lekker.
donderdag 4 juni 2009 om 15:25