Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Wat fijn dat ze allemaal zo zoet zijn.

Ik heb een contract voor een half jaar maar aangezien degene die ik in eerste instantie kwam vervangen veel langer ziek blijft dan verwacht, zie ik het niet al te somber in. En ik ben me vreselijk onmisbaar aan het maken uiteraard

Ik heb net wat me-time gecreeërd. Het cadeautje voor de juf moet nog gehaald worden en ik ga zo met collegamoeder naar Ikea om het te halen. Gezellig. Hoef ik dat morgen niet te doen, scheelt weer in het gerace.

Mini is zo moe, het is echt zielig. Ze is wel lief en luistert goed maar de tranen zitten er hoog. Prul. Ik zie dat proefzwemmen ook somber in eerlijk gezegd. Het is of donderdag om kwart over 6 of zaterdag om kwart over 12, maar dan heeft ze er al een zwemles op zitten. Nou ja. Anders maar na de zomer.

Ik moet me boven melden van man. Bye.
Hoe serieus is dat proefzwemmen dan? Bij mijn eigen zwemlessen (tig jaar geleden ...) was het vooral om ervoor te zorgen dat iedereen vast wist wat er bij het diplomazwemmen ging gebeuren. Ze lieten je niet proefzwemmen als je het niet eigenlijk al kon.

Pluis was erg lief vanavond. Hij heeft wel - nu pas- "nee" ontdekt. Nu moeten we er nog om lachen, zo'n klein ventje dat heel gedicideerd "nee" zegt als je hem vraagt of hij uit bad komt. Zal wel snel over gaan

CItro, hoe is het om weer terug te zijn? Duurde trouwens even voor ik Es' opmerking over die muggen begreep
duurde bij mij ook even, maar uiteidenlijk viel het kwartje.

Arme Pammini! Proefzwemmen is tegenwoordig toch het feitelijke afzwemmen? Als dat proefzwemmen lukt, is dat diplomazwemmen toch meer een formaliteit?

weinig te melden hier; lekker gegeten, buiten, werkdag overleefd. Vergadering (met externen) ontspoorde echt aan alle kanten; voorzitter deed er niets aan, collega die onderwerp had ingebracht ook niet, dus af en toe deden andere collega en ik ons best om de boel in te dammen, maar dan was het eigenlijk al te laat. vermoeiend
Miffy, ik snap hem nu nog niet, dus leg eens uit ?

Volgens mij heb ik een verjaardag gemist toen ik weg was..ergens ver in mijn achterhoofd onthouden dat Poek jarig was, en toen ik nog verder ging graven wist ik dat het 1 dag voor onze trouwdag was. Dus Sok en familie, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!

Ik zal zo eens bij gaan lezen om te zien of ik nog meer spannende of minder spannnende dingen heb gemist..

Mijn baas was gisteren voor het eerst sinds 6 weken weer op het werk, en die was nogal onthand, want ik was er niet, dus hij moest alles alleen doen en hij had geen flauw idee meer. Gelukkig voor hem had ik de werkinstructies geupdate in de tussentijd.
Oh gezellig, zo'n vergadering
quote:citronella schreef op 14 juli 2009 @ 21:17:

Miffy, ik snap hem nu nog niet, dus leg eens uit ?

Kijk nog eens naar je nick
Gefeliciteerd dan nog met jullie trouwdag Citro.

Net heerlijk buiten gezwommen. Het was freezing toen we er in stapten, maar uiteindelijk was het erg lekker en gaf het een voldaan gevoel.

Moppie is niet lekker van het tanden krijgen (denk ik). Hij wordt iedere keer wakker na een half uurtje slapen.

Morgen dagje naar mijn moeder. 's Avonds met Esman op pad naar Ikea. Onderweg wat eten. Ik ga zo lekker slapen. Gisteravond mega gesprek gehad met Esman over al het familiegedoe en zo, dus het was veel te laat voor we gingen slapen.
Limoen komt er net voor de derde keer uit. 1x had ze het te warm, 1x had ze een draadje van de neus van beer af getrokken, en 1x werd ze wakker van een brommer (die nu nog steeds als een halve zool de buurt door aan het crossen is helaas ) Ze is verder weer een beetje ziek, keelpijn en koorts, dus ik denk voor de 2e keer op rij ontstoken amandelen. Vannacht kwam ze er ook 3x uit. Ik was in Berlijn ook niet heel erg bij geslapen dus ik kon het niet echt hebben, maar goed, daar heeft zij geen boodschap aan. (zat nog in het ritme van thuis en werd steeds om half 7 wakker en kon daarna niet meer slapen )

Esmee, hoe gaat het met het familie gedoe dan? (misschien meer iets voor AK)

Hier is er ook een kwartje gevallen hoor

Arme mini van Pammie
heb net even pluis bewonderd, wat een peuter is dat ook al weer geworden zeg! mooi manneke hoor!
Oh, en nogmaals aan Esmee of Nippo de vraag: ik heb nog een stapeltje kleren maat 74/80 liggen, past 1 van de naamgenootjes daar nog in? 2x driekwartbroek 2x spijkerbroek, 1x joggingbroek, capuchonvestje, stuk of 5 langemouwenshirts, 2 langemouwenrompers en 2 kortemouwenrompers. Interesse ? dan maak ik er een pakketje van. Geen interesse? ook goed hoor(maar wist niet of mijn berichtje vorige keer ondergesneeuwd was, dus ik vraag het nog maar een keer)

Ik was trouwens onder de indruk van Nippo's oppas. Heeft ze soms veel jonge broertjes/zusjes ofzo?
Oh, en te laat om Remma nog een fijne vakantie te wensen, of had ik dat al gedaan voor het weekend misschien, ik weet het niet meer.
Berlijn heeft trouwens geweldig leuke rommelmarkten, kwam thuis met 2 nieuwe tassen. 1 in precies de kleur blauw (volgens mij, heb hem er nog niet naast gehouden) van een jurk die ik heb, ik wilde de tas zo graag dat ik vergat af te dingen. En nog een andere tas. Ik moest me inhouden om niet nog veel meer te kopen maar we wilden nog een stuk stad bekijken dus was niet handig om veel zooi te kopen.
Berlijn vind ik ook heel leuk! Jammer he, dat je dan niet kunt bijslapen....

Hier past Nipje is 74/80; het is zelfs nog wat te groot. Dus mij doe je er een plezier mee, maar ik voel me wel een beetje bezwaard als je het dan speciaal voor mij op moet gaan sturen.

De oppas heeft een jonger zusje, die een vriendinnetje van Nippi is. Ze is trouwens 19, en heeft vandaag geen enkel probleem gehad met Nippi en zijn vriendje waar hij graag mee vecht (terwijl wij en de ouders van dat vriendje ze bijna niet uit elkaar kunnen houden). Ik denk dat we maar bij haar in de leer gaan. Ze vond jullie reacties trouwens wel grappig.

Verder klonk de vergadering van Sokje heel vervelend....

Ik heb keelpijn; zou ik soms Mexicaanse griep hebben?
Citro, jij hebt Pluis snel gevonden! Soms vind ik 'm al heel groot (gisteren had een leidster op het kdv hem op de arm toen ik hem kwam halen, en dat was echt een boel kind) en dan kan hij ineens weer een héél klein ventje zijn dat bij me kruipt.

Nip, is jullie gastouder uit de running?
Zo. Ik ben net terug. Ook nog even lekker thee gedronken. Allemaal onnodige meuk bij Ikea gehaald, heerlijk

Proefzwemmen is het eigenlijk afzwemmen. Diplomazwemmen is gewoon het feestje. En diplomatraining is het oefenen voor het eigenlijke proefzwemmen. Hier laten ze wel kinderen proefzwemmen waar ze niet zeker van zijn. Ken er meer die 'gezakt' zijn.

Ik heb net ook kleine grote Pluisemans zitten bekijken, lekker ventje

Berlijn klinkt goed Citro! Staat ook nog op mijn lijstje, hoor er meer mensen over.

Ik ga 'grotemevrouwenkleren' zoeken voor de generale repetitie morgen. En dan naar bed, zal mijn energie nodig hebben
waar zijn die foto's van pluis dan? was ook benieuwd.

en Nippo: jij hebt geen Mexicaanse griep, jij bent gewoon moe. Hoewel: je hebt natuurlijk een verwegtripje gehad toch?

ik heb mezelf net aangemeld bij Twitter (ik had echt even niks te doen ) maar daar zie ik de lol nog niet zo van in....
In de ak Sok.

Twitter? Ik ben net begonnen op facebook maar dat vind ik eigenlijk al te veel om ook nog erbij te hebben.
Ja, er was een behoorlijke epidemie waar ik was. Maar ja, misschien beter nu griep dan later als alle medische staf ziek thuis is.

Mijn gastouder is niet uit de running, maar die vangt alleen Nippa en Nipje op. Vandaar dat we voor Nippi een oppas hebben (en om die te ontlasten hebben we de andere twee dus bij de gastouder gelaten, maar dat was dus helemaal niet nodig geweest).

Ik doe niet aan facebook, hyves, linkedin of twitter. Ouderwets he?
Of juist weer heel hip.
Haha Miffy, ik zit het stippen-experiment te bekijken (ik meen me te herinneren dat baby's dat vanaf 9 maanden kunnen). Gisteren had ik Nippa geschminkt, en dat vond Nipje erg grappig. Na heel veel gegiechel probeerde hij of hij het schmink er af kon pakken .
meestal krijg ik een berichtje als er iets nieuws op de AK staat, maar nu niet, dus vandaar dat ik het even niet begreep. Zowel Citro als Miffy hebben leuke foto's. Van Citro's foto's word ik jaloers (ik wil óók!), van die van Miffy dan weer niet (ik heb al zo'n exemplaar) maar die zijn ook wel errug leuk!
ik ga trouwens slapen; kwas vandaag weer errug moe, dus een beetje op tijd in bed kan geen kwaad.

trusten!
Nippo, volgens de onderzoeker van het stippenverhaal doen kinderen het - met hun eigen stippen- pas wat later dan 9 maanden, maar die houdt zich normaal niet bezig met mensen, dus wat weet die er nou van ?

Als je dan mexicaanse/varkens/nieuwe griep moet krijgen, dan misschien inderdaad maar liever nu, maar nog liever helemaal niet.

Sok, slaap lekker. Ik zou eigenlijk je voorbeeld moeten volgen, maar heb geen zin om naar boven te gaan.
Stippen? Ik mis was.

Ik hoop dat je al die griepen overslaat Nip.

Ik ga wel Sok's voorbeeld volgen. Tot morgen meisjes!
De stippen zijn een filmpje bij de Pluisfoto's, Pammie.

Ik heb trouwens wel facebook enzo, maar doe er weinig mee. Alleen krijg ik sinds een week ineens heel veel facebook uitnodigingen. Is facebook ergens heel hard aan de weg aan het timmeren?

Man is naar boven, en ik ga ook maar eens. Met zoveel goede voorbeelden moet het toch lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven