Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Oh gut een zingende en linedansende vrachtwagenchauffeuse met een fout blauw pak. Het moet niet gekker worden
Ik heb me bescheurd om die tante
quote:citronella schreef op 04 april 2009 @ 22:03:

Oh gut een zingende en linedansende vrachtwagenchauffeuse met een fout blauw pak. Het moet niet gekker wordenEn érger nog: een blingblingbeugel!
quote:remma schreef op 04 april 2009 @ 22:03:

hieroh daar.
Miffy dat lijkt me behoorlijk frustrerend, zwangerschapskwalen die nergens voor dienen. Hopelijk is dat heel binnenkort voorbij.

Is het niets doen nog een beetje gelukt vandaag?

Pamman nog meegeweest vanmiddag Pammie? en is al in de gezellig-stand of nog afwezig-afwezig?

Man's rug is uiteraard het vervelends voor hem, maar ik begin het ook wel behoorlijk onpraktisch te vinden, zo'n door het huis dolende man die er wel is maar niets doet. Vraag me af hoe lang niet tillen eigenlijk gaat duren, want dat houdt in dat ie voorlopig niet voor Mandarijn kan zorgen ook op zijn ouderschapsverlofdag.
haha, die goudkleurige beugel ja geweldig..
Een kerel waar je niets aan hebt maar die er wel is.. dat is ook irritant Tis wel sielug voor hem natuurlijk. Moet hij niet naar een fysio ofzo?

Man is niet meegeweest, hij ging werken (verrassend). Collega is weg en voorlopig krijgt Pamman al dat werk erbij. Nu had hij één of ander klusje wat ik ook makkelijk kon doen (uitzoekwerk). Aangezien ik de hele dag alleen maar aan het bedenken ben welk huishoudelijk klusje ik eens zal gaan doen, kan ik daarmee wel helpen. Het is af en aan gezellig. Toen we thuiskwamen stond alle zooi er nog, vaatwasser niet uitgeruimd, daar irriteer ik me dan bont en blauw aan. Maar goed. Gleuf niet dat hij zich er veel van aantrekt.
hahaha dat fan programma komt zo ook weer, wat afschuwelijk zeg, als je zulk soort fans hebt... wilde eigenlijik naar bed gaan, maar ik vrees dat ik nu uit nieuwsgierigheid op zijn minst een deel van dat programma moet gaan kijken..

ai, slechte beurt voor Pamman, een niet uitgeruimde vaatwasser ook irritant..
Het gaat niet om die vaatwasser, het gaat om het totale gebrek aan aandacht voor dit huishouden. Het is alleen maar werkwerkwerk. Krijg er wat van.

Ik kan dat soort programma's niet kijken zonder een flinke dosis plaatsvervangende schaamte. Zo'n oude vrouw fan van Thomas Berge, dat is toch zielig.
Oooooooooo die vrouw. Die fan. Tranen over mijn wangen.
Ik snap het hoor Pammie, je wilt een man die niet alleen het vlees snijdt, op zondag, zeg maar..

Oh die vrouwen zijn echt erg zeg.. ik heb het wel weer gezien, ik ga douchen en naar bed.

(ons douchegordijn is naar beneden gestort dus ik zit al dagen zittend te douchen in de badkuip.. de her-ophang-poging is helaas vooralsnog mislukt)
Dat hij doordeweeks zo druk is, prima. Maar in het weekend mag er toch wel wat aandacht naar ons.

Ik ga ook naar bed. Het was wat rommelig vannacht met wakkere kinders (omstebeurt uiteraard).

Goedemorgen! Tast toe!

Mini was om 7 uur wakker maar kroop nog 3 kwartier stil tegen me aan. Mannie is net wakker, slaapkop.

De koffie is op, dat is wel een beetje jammer.
Het begint hier al lekker naar appeltaart te ruiken. Mjammie.

Maar jouw ontbijtje was ook heeeeeerlijk Pammeke.

Het is hier prachtig weer, ik hoop dat dat zo blijft.
Oeeeh, jij hebt verse appeltaart *jaloers* Ik heb niet eens koffie, ga maar eens bij de buren bedelen om een bakje
Hoi, hier niet zo veel te melden, dus kort. Nog steeds niet fit helaas, ook al gaat het wel ietsje beter heb ik het idee.
Hoe was het feestje Remma?

Ank, wat doe je morgen met werken?

Ik ging één kopje koffie drinken bij de buren en dat werden er wat meer, toen samen lunchen, toen nog een bakkie. Gezellig. Daarna weer in eigen tuin boekje lezen. Heel erg op tijd gegeten want Mini stond om 3 uur vanmiddag al te brullen dat ze zo moe was. Alles ligt er inmiddels schoongewassen in. Mini heeft wel ontzettend de bokkepruik op en ging demonstratief rechtop in bed zitten. Zal zo even kijken of ze al omgevallen is
Miffy, wilde nog even zeggen dat ik het verdrietig voor jullie vindt.

Verder hallo en dag! Ik ga nl. koffie drinken in de tuin, alles plat en nu even kletsen met mijn betere helft.
Morgen niet werken denk ik. Ik zeg het niet snel, maar ik zie het nu echt niet zitten.
Je hebt het de laatste tijd echt wel vaker gezegd hoor Anky

Feestje was leuk. Mooi weer, dus veel buiten.
Ze was niet omgevallen, ze lag heel boos te kijken met haar armen over elkaar. Ben er maar even bijgekropen, toen viel ze wel om.

Ik ga even op de site van Ikea snuffelen. Remma, die lelijke glazen kast die op Marktplaats stond (weet je nog wel ), die is verkocht. Samen met een groot glazen bureau. Wordt volgende week opgehaald. Dat is mooi want dat betekent dat de rest van wat op zolder staat naar Mannies huidige kamer kan en dat Mannie naar zolder kan verhuizen. Hiephoi. Dus nu wil ik even kijken of ik wat gebrek aan bergruimte praktisch kan oplossen.

Je betere helft Lien? Ik vond jou al zo leuk, ben nu erg benieuwd naar je man
Vraag dat maar aan Morrie en Ely, die waren helemaal verbaasd dat hij geen enorme kakker was, maar erg jong uitzag (hij was helemaal blij, hij maakt zich erg zorgen over het feit dat hij 38 is en daarmee ook bijna 40 ). Kennelijk heeft het dorp waar ik woon ervoor gezorgd dat Morrie en Ely dachten dat ik een oude lul met pijp en bandplooi-broek had ofzo .

Die 'jonge' vent zit nu op zolder gitaar te spelen, had geen zin om lang te kletsen kennelijk (en toegegeven, het werd ook wat frips buiten).
Toch wel in bandplooi -broek dan, Lien?

Wij hebben een thuishangweekendje gehad, met als meest ambitieuze uitstapjes de kinderboerderij, de hubo en een lunchtent om de hoek. Ik vond het wel even lekker zo, rustig weekendje met z'n drieën, man had geloof ik wel wat meer uitdaging gewild.

Pammie, toen je over de buren begon dacht ik dat je het over de vrolijke buren had, maar je bedoelde dus de echte buren?

Is je motto gesneuveld bij je nieuwe avatar, Remma?
Hm, nu heb ik al twee keer mijn password voor internetbankieren verkeerd ingevuld. En nu durf ik het geen derde keer te proberen!
Ik zat net aan je te denken, wij zaten ook buiten maar het is inderdaad erg fris als de zon weg is. Nou ja, heb de hele dag buiten gezeten.

Ik heb helemaal geen beeld bij jouw man eerlijk gezegd en op één of andere manier zie ik geen bandplooibroek bij jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven