Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Nee joh, ik lag al in het zwembad met Mormel!
Was het maar waar, wij moesten al om 8 uur op het voetbalveld staan. En moet nu ook weer weg, dus zwaai zwaai.
Was het maar waar, ik heb al uren in het zwembad gezeten.
Hahahaha..een heleboel wishful thinking hier
Van mij ook een knuffel Miffy. Ik heb het ook gehad, dat bij termijn echo van 10 weken zichtbaar was dat het vruchtje al 4 weken gestopt was met groeien. Je voelt je zo belazerd, temeer omdat je zwangerschapskwaaltjes (vermoeidheid, zelfs dikker worden) gewoon door zijn gegaan. En ook ik heb toen moeten wachten tot de miskraam opgang kwam, dat duurde nóg 2 weken, en liefst wil je het gewoon er uit hebben. Weg is weg, als het dan toch niet goed is. Fijn dus dat je afspraak voor curretage hebt staan, het zullen vermoeiende weken zijn geweest en daarna kun je dan voor je gevoel pas weer verder. Sterkte.
Wij waren ook om half 9 op weg naar het zwembad, het was kijkdag. Mini deed het super. Een moeder naast mij zag dat Mini al bandje 5 had en zegt tegen haar dochter: 'Ziede da? Da kleine wurm hedde al bandje 5! Waorom gai dan nie??'

Ik viel nogal over 'dat kleine wurm'. Vooral omdat die kleine wurm erbij stond. Die trok zich er gelukkig niets van aan en zwom als enige zonder hulp van de juf, keurig met haar buik omhoog en mooie pipovoeten.

We gaan zo naar de verjaardag van mijn beste vriendinnetje in Mifstad. Het is nog de vraag of Pamman mee gaat. Ik vind hem strontvervelend; hele week al niet thuis en nu zit hij ook alleen maar achter de computer. Hij wil nu ook niet mee bedenkt hij net want hij wil werken. En morgen heeft hij ook al een afspraak in zijn eentje. Fijn, die aandacht voor je gezin
Miffy, wat een vervelend nieuws, sterkte!
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Miffy, een hele dikke knuffel meid! Wat een rotnieuws.
Vreselijk, dat "gevergelijk" bij zwemlessen.

Hoe is het nu Miffy??
Beetje een hangdagje hier. Man wilde wel wat ondernemen, maar ik had er de puf niet voor. Echt veel zwangerschapskwalen had ik al niet, maar ik ben wel heel moe. Vervelend genoeg als je denkt dat het ergens voor dient, maar nu helemaal. En Pebbles, het is inderdaad ook best een beetje zichtbaar. Bij jou wel alles goed?

Mizuki, hoe is het met jouw gezin?

Wat een boel mutsen in het zwembad vandaag!
Doe maar lekker rustig aan Miffy.

Ik vandaag ook niet zoveel gedaan nadat ik het ochtendzwemritueel op me heb genomen. Nog even wat cadeautjes voor Remman gekocht, die viert morgen zijn vjadag. Hij gaat morgenvroeg appeltaart maken.
Lekker appeltaart. Wat heb je voor Remman gekocht?

Mif, die emotionele achtbaan van de afgelopen weken zal ook wel zijn tol eisen, zoveel onzekerheid is ontzettend vermoeiend. meis.
Nou, drie zakjes met paaseitjes, douchegel en een tang waarmee je gaatjes in een riem kunt maken. Dit laatste is puur uit eigenbelang
hallootje
Briljante cadeaus!

Mini was heel verdrietig vanavond want ze gaat haar zwemjuf zo missen. Prul. Kwam wel weer een mooi gesprekje uit over verdrietig zijn en afscheid nemen maar goed, vond het wel sneu voor haar.
Hallootje.
Heb je wat te vertellen Remma?
Nee, nu moeten jullie. Zodat ik weer kan reageren.
Ik heb niets te vertellen. Eigenlijk.
Ik zit naar een Bollywood-danser te kijken.
Oh, hij wordt weggestemd.
Hahahah, hij was gek
Toch werd ik er ook wel vrolijk van. Die muziek is grappig.

Ik heb voor Mini vanavond het liedje 'Rood' geyoutubed, ze zong het de hele dag maar kende maar 1 regel
Bendenou?
hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven