Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Citro, hoogsensitief lijkt me een etiket dat vooral bedacht is door mensen die er geld aan willen verdienen, maar als er in dat boek praktische tips staan waar je wat aan hebt, is dat alleen maar mooi. Jammer dan dat er hoogsensitief op de kaft staat

Hoop dat het je echt helpt, en ook dat jullie gesprek over je bom iets oplevert.
He Miffy, je word wel continu met je neus op de feiten gedrukt zo logisch dat je daar niet heel blij om kunt zijn nu ook al gun je het iedereen..
Ja, ik lees het en als ik er iets mee kan is dat mooi. Ik wil vooral wat meer gaan begrijpen van haar gedrag en handvatten hoe ik moet reageren want ik reageer altijd automatisch fout bij haar (mijn reactie versterkt haar gedrag ipv dat het haar gedrag afremt). Heb overigens binnenkort ook nog een gesprek met CB over haar.
Oh nu zie ook Pammie's binnenpretje ook
Miffy, Vind ik heel logisch hoor, dat je ff niet al te enthousiast reageert en ik denk dat geen vrouw het je kwalijk neemt. Mannen hebben daar meestal toch wat minder last van. en het is of de duvel ermee speelt zich: de 3e zwangerschapsaankondiging...

Wel goed hoor, Citro, dat je een boek hebt gekocht. ik geloof ook niet direct in 'hoog-sensitief', maar als er praktische tips instaat die voor jou uitvoerbaar zijn, kun je er, denk ik, alleen maar je voordeel mee doen. En goed dat je de 'bom' bij man ter sprake hebt gebracht.Nu is het zijn beurt er iets mee te doen.

Anky: als je nog moed hebt, meld je dan even? Met een beetje gelukkig lig je in bed energie op te doen, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat.
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 11-04-2009 23:05
Reden: beetje mosterd
% gewijzigd
Dat is ook kut Mif, en niet raar dat je het zo voelt. Ik blijf je huggen maar goed, volgens mij kun je het wel even gebruiken, dus:

Citro, als je er iets uit kunt halen waarmee je Limoen beter kunt handelen dan is het toch prima. In de Groter Groeien van deze maand staat ook een artikel over hs. Zal ik het naar je opsturen, misschien heb je er wat aan?

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met man, en ik hoop echt dat hij er iets mee doet.
Mif, Mini lag om kwart voor 9 in bed. Wel wat later dan ze normaal mag opblijven, maar ach. Dat kan wel een keertje.
quote:citronella schreef op 11 april 2009 @ 23:03:

Oh nu zie ook Pammie's binnenpretje ookIk zag 'em net ook niet.
Oh, kwart voor negen al. Toen lag Pluis ook nog in zijn bed te stuiteren (die vertikte het weer eens te gaan slapen vandaag).

Vooruit, dan mag het

Binnenpretje doet het hier nu ook.
Oh shit, ik moet nog eieren gaan verstoppen!
Man kreeg het mailtje en riep heel vrolijk "Hé, wat een leuk nieuwtje, X is zwanger," en ik vind het onaardig dat ik dat niet gewoon los kan zien van mezelf, maar ik ben nu dus gewoon een jaloers kreng.

Ik neem nog maar een glaasje wijn, want dat mag dan nu tenminste wel weer
Jij ook al?
Grapje. Lijkt me volkomen normaal dat je op zulk nieuws nu even niet zo enthousiast reageert. Dat je het zelf ook graag wil, zegt nog niet dat je het een ander niet gunt.
Zit bij Hart van Nederland te kijken naar een item over de Eggrun. Echt geweldig, al die stoere motorrijders als paashaas of kuiken langs zieke kindertjes. Ik vind dat zó cool.
quote:Miffy schreef op 11 april 2009 @ 23:12:

Man kreeg het mailtje en riep heel vrolijk "Hé, wat een leuk nieuwtje, X is zwanger," en ik vind het onaardig dat ik dat niet gewoon los kan zien van mezelf, maar ik ben nu dus gewoon een jaloers kreng.

Ik neem nog maar een glaasje wijn, want dat mag dan nu tenminste wel weer

Ik vind je echt niet jaloers, hoor, ik vind dit een hele menselijke reactie. Je kunt ook niet altijd aardig zijn.

ik schaam me achteraf nog steeds, dat, toen vriendin J. vertelde dat ze zwanger was van nr 2, ik niet enthousiast reageerde. Ik was gewoon rete-jaloers: zij had al een kind, was net een maandje 'bezig' en wij waren 'al' 5 maanden bezig. 'Gelukkig' bleek ik twee weken later ook zwanger

Vond mezelf achteraf niet de aardigste persoon op aarde.

ik ga tukken trouwens; welterusten!
Pammie, hart van Nederland? En daar kijk je vrijwillig naar ?

Had J het door, Sok, of kon je nog wel een beetje toneelspelen?

Ik ben trouwens al lang blij met dat mailtje, want eind deze week zien we de afzender voor het eerst in hele lange tijd, en dan heb ik al weer even de tijd gehad om een voldoende enthousiaste reactie te oefenen.
EiEieren verstoppen, wel een idee. Gaan we hier ook nog doen, en dan naar bed..
Eieren verstoppen? Uh, geen ei in huis hier, dus dat wordt volgend jaar.

weltrusten!
Ze zijn verstopt. En ik heb het wat moeilijker gemaakt dit jaar

Man is in charge of the afstandsbediening, dus ik kijk overal onvrijwillig ongeveer 5 seconden naar.

Mif, als je hun ziet en je voelt je nog steeds niet helemaal oprecht enthousiast, dan kun je dat toch zeggen? Ik zou dat volkomen begrijpen van een vriendin. En ik zou ook snappen dat ze het mij niet misgunt.

Andere situatie maar ik ben ook weleens heel erg jaloers op mensen die hun ouders overal voor kunnen inzetten: kinders logeren, invallen bij nood, vaste oppasdagen en dat die en passant dan ook nog even het huis schoonmaken enzo. Wil niet zeggen dat ik het hun misgun, dat gevoel komt alleen voort uit het feit dat het mij soms ook wel fijn lijkt.

Nou goed. Ik ga ook naar bed.

Trusten meisjes.
Mini stond vanmorgen in de kleedkamer een meisje van 5 te vertellen dat de paashaas niet bestaat en dat papa en mama de eieren verstoppen. Daar was het meisje het niet mee eens
Miffy, het is ook niet leuk. Komt goed als je zelf uiteindelijk wel een goede termijn echo hebt gehad, maar nu nog even doorbijten dus. Niets vreemds aan, ik was ook niet zo dol enthousiast als de zoveelde aankondigde zwanger te zijn.

VRLK Pasen voor jullie allen!
Moggû allemaal! en Zalig Pasen!

lekker wakker worden is dat, met zo'n F&Scartoon, Pammie. Gelukkig had ik al ontbeten

hier stommelde om half 8 een springveer ons bed in en hebben wij het nog tot kwart over 8 kunnen redden. daarna erg lekker ontbeten met croissantjes, eitjes, verse jus, paasstolletjes en lekker brood.

Nu staat Sokman onder de douche, verbouwt het spul de woonkamer en heb ik geen ekele neiging enige activiteit te ontplooien.
Hi Pam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven