Mutsen
zaterdag 4 april 2009 om 13:27
Van mij ook een knuffel Miffy. Ik heb het ook gehad, dat bij termijn echo van 10 weken zichtbaar was dat het vruchtje al 4 weken gestopt was met groeien. Je voelt je zo belazerd, temeer omdat je zwangerschapskwaaltjes (vermoeidheid, zelfs dikker worden) gewoon door zijn gegaan. En ook ik heb toen moeten wachten tot de miskraam opgang kwam, dat duurde nóg 2 weken, en liefst wil je het gewoon er uit hebben. Weg is weg, als het dan toch niet goed is. Fijn dus dat je afspraak voor curretage hebt staan, het zullen vermoeiende weken zijn geweest en daarna kun je dan voor je gevoel pas weer verder. Sterkte.

zaterdag 4 april 2009 om 13:46
Wij waren ook om half 9 op weg naar het zwembad, het was kijkdag. Mini deed het super. Een moeder naast mij zag dat Mini al bandje 5 had en zegt tegen haar dochter: 'Ziede da? Da kleine wurm hedde al bandje 5! Waorom gai dan nie??'
Ik viel nogal over 'dat kleine wurm'. Vooral omdat die kleine wurm erbij stond. Die trok zich er gelukkig niets van aan en zwom als enige zonder hulp van de juf, keurig met haar buik omhoog en mooie pipovoeten.
We gaan zo naar de verjaardag van mijn beste vriendinnetje in Mifstad. Het is nog de vraag of Pamman mee gaat. Ik vind hem strontvervelend; hele week al niet thuis en nu zit hij ook alleen maar achter de computer. Hij wil nu ook niet mee bedenkt hij net want hij wil werken. En morgen heeft hij ook al een afspraak in zijn eentje. Fijn, die aandacht voor je gezin
Ik viel nogal over 'dat kleine wurm'. Vooral omdat die kleine wurm erbij stond. Die trok zich er gelukkig niets van aan en zwom als enige zonder hulp van de juf, keurig met haar buik omhoog en mooie pipovoeten.
We gaan zo naar de verjaardag van mijn beste vriendinnetje in Mifstad. Het is nog de vraag of Pamman mee gaat. Ik vind hem strontvervelend; hele week al niet thuis en nu zit hij ook alleen maar achter de computer. Hij wil nu ook niet mee bedenkt hij net want hij wil werken. En morgen heeft hij ook al een afspraak in zijn eentje. Fijn, die aandacht voor je gezin

zaterdag 4 april 2009 om 15:26
Beetje een hangdagje hier. Man wilde wel wat ondernemen, maar ik had er de puf niet voor. Echt veel zwangerschapskwalen had ik al niet, maar ik ben wel heel moe. Vervelend genoeg als je denkt dat het ergens voor dient, maar nu helemaal. En Pebbles, het is inderdaad ook best een beetje zichtbaar. Bij jou wel alles goed?
Mizuki, hoe is het met jouw gezin?
Wat een boel mutsen in het zwembad vandaag!
Mizuki, hoe is het met jouw gezin?
Wat een boel mutsen in het zwembad vandaag!