muurstickers en glasvezelbehang

30-05-2009 13:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Voor de nieuwe kamer van onze peuterzoon willen graag muurstickers gebruiken (nouvelles images). Nu hebben we die kamer 3 jaar geleden creme geschilderd op glasvezelbehang en dat ziet er nog super goed uit. Dus in plaats van opnieuw in een leuke kleur schilderen, willen we het met stickers opleuken. Ik twijfel echter of dat mooi wordt op glasvezelbehang, want dat is natuurlijk niet echt glad. De verkoopster zegt (uiteraard) dat het wel kan, maar ik zou toch graag gebruikerservaringen horen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Mardejo
Hoi Mardejo,

Hier ook een verkoopster van muurstickers. Het kan vaak wel alleen is het veel minder mooi dan op een gladde muur, omdat je met het structuur van het behang zit. Wat wij vaak dan adviseren is de stickers op mdf platen (of ergens anders op) te plakken en als schilderijtjes op te hangen. Ook erg leuk!

Ik zelf zou nooit zomaar zeggen dat het kan, vertel altijd hoe het er uit komt te zien en wat de alternatieve zijn.

Succes!
Op mijn gladgestucte en geverfde muur bleven die stickers niet eens goed plakken, dus op structuur werkt het misschien helemáal niet. Ik heb er toen maar gewoon sterke lijm op gedaan, maar dat wordt dus verven als mijn zoon zijn dieren zat is...
ok bedankt.

Mariska, we wilden het dierenalfabet, dus daar denken we nog wel even over na, voordat we er schilderijtjes van maken... Het is wel een leuk (maar arbeidsintensiever) idee, dus misschien nog maar even naar andere stickers kijken.
Er is zeker kwaliteits verschil in de stickers. Wij hebben 2 verschillende merken en eentje plakt lang niet zo goed als de andere.

Euh het dierenalfabet is inderdaad wel heel arbeidsintensief. Maar misschien kan je het op 1 plaat plakken.
Ik heb de muurstickers (ze waren 15 euro, dus ik denk de goekope versie) gewoon op ons glasvezel-behang geplakt......en ze zitten er nog steeds op.

M'n dochter moet er niet aan gaan peuteren natuurlijk.

Maar zo lang je eraf blijft, blijft het bij ons goed zitten!!
hier ook stickers op glasvezelbehang en die blijven prima zitten bij ons.

Alleen als het erg warm is zoals nu (zoon slaapt op zolder) dan willen de randjes wel eens een beetje loszitten maar als je ze even vastwrijft zit het weer als een huis.........
Hier ook stickers op glasvezelbehang. Gaat prima. Ze hangen er nu 2 jaar.
Hoi,

Wij hebben vorig jaar zomer mijn zoontjes kamer behangen met glasvezelbehang en daarna blauw geverfd met Couleur Locale. Daarop allerlei muurstickers van zeedieren. Heel goedkope van Zeeman, van 2 euro per vel. En ze zitten nog steeds perfect!

Dus...ook op glasvezelbehang staan muurstickers goed en ze hoeven niet eens duur te zijn om ze goed te laten blijven plakken.
Ok meiden, dat biedt toch perspectief. Misschien moeten we het voor 17.95 gewoon uit gaan proberen. Als het echt niet wil of blijft zitten, is dat geen onoverkomelijk bedrag.

Bedankt voor alles reacties.

Groeten,

Marielle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven