nachtrust gezocht
donderdag 23 april 2009 om 09:18
Zit met handen in t haarogen... Dochter is nu 8,5 maand en komt nogsteeds minimaal 2x per nacht voor een voeding. Geen probleem ; doe ik met liefde! MAAR: ze weigert alle voeding uit een fles zowel bij anderen als bij mij (vanalles geprobeert van pyamapapjes tot nutrilon met bammbix, rijstebloem etc maar t wordt gewoon weer uitgespuugd zodra ze door heeft dat t geen water of sap is). Dus geef ik nogsteeds borstvoeding... ook geen probleem maar ik mis mijn diepe slaap zo enorm. Kan niet echt meer lekker functioneren, nadenken en snel handelen. Weet dat dit er bij hoort en dat het wel tot 1,5 jaar kan duren voordat ze een nacht doortukt maar zou zoooo verschrikkelijk graag een paar uur achter elkaar pakken...
Vannacht de druppel; in bed hysterisch krijsen, geen speen willen, geen tiet, knuffel t bed uit; WOEST was ze... en beneden op de bank lekker slapen he.. Ik ben leeg.... Weet iemand nog iets dat ik kan proberen?? thanks
Vannacht de druppel; in bed hysterisch krijsen, geen speen willen, geen tiet, knuffel t bed uit; WOEST was ze... en beneden op de bank lekker slapen he.. Ik ben leeg.... Weet iemand nog iets dat ik kan proberen?? thanks
donderdag 23 april 2009 om 17:05
Is een osteopaat misschien een idee. Mijn dochtertje is 6 maanden en komt ook een paar keer per nacht. Enige manier om haar weer in slaap te krijgen is ook bv.
Vandaag ben ik voor de eerste keer met haar bij een osteopaat geweest. Heb daar wisselende dingen over gelezen, sommige hebben er veel baat bij, bij andere doet het niks. Ik dacht, ik kan het altijd proberen. Hij heeft vandaag een paar kleine blokkades behandeld en wil kijken of dat wat doet. Anders gaan we beginnen met bloesemtherapie, daar had hij goede ervaringen mee. Of het werkt kan ik je helaas niet vertellen, maar misschien kan je het ook proberen (ik krijg grotendeels vergoed van mn ziektekostenverzekering)
Vandaag ben ik voor de eerste keer met haar bij een osteopaat geweest. Heb daar wisselende dingen over gelezen, sommige hebben er veel baat bij, bij andere doet het niks. Ik dacht, ik kan het altijd proberen. Hij heeft vandaag een paar kleine blokkades behandeld en wil kijken of dat wat doet. Anders gaan we beginnen met bloesemtherapie, daar had hij goede ervaringen mee. Of het werkt kan ik je helaas niet vertellen, maar misschien kan je het ook proberen (ik krijg grotendeels vergoed van mn ziektekostenverzekering)
donderdag 23 april 2009 om 21:09
Meid,
sterkte hoor! hier ook ruim 1 jaar nachten wakker , elke nacht wel 3 uur. VRESELIJK>
Toen hij 2 was nam hij zijn laatste nachtvoeding en was er van de een op andere dag klaar mee.
Nu, weer 1,5 jaar later ben ik weer uitgerust, is mijn weerstand weer normaal en heb ik er weer zin an.
Kortom: ik heb geen adves maar weet dat het over gaat. Sterkte!
sterkte hoor! hier ook ruim 1 jaar nachten wakker , elke nacht wel 3 uur. VRESELIJK>
Toen hij 2 was nam hij zijn laatste nachtvoeding en was er van de een op andere dag klaar mee.
Nu, weer 1,5 jaar later ben ik weer uitgerust, is mijn weerstand weer normaal en heb ik er weer zin an.
Kortom: ik heb geen adves maar weet dat het over gaat. Sterkte!
vrijdag 24 april 2009 om 07:00
Hier ook een dochter die tot 7 maanden 4 tot 5 keer per nacht wakker werd... Wij trokken het heel lang prima, vind en vond ook dat het erbij hoorde. Maar op een gegeven moment zat ik er echt doorheen... het is gewoonweg slopend op een gegeven moment, vooral als ze meerdere keren per nacht wakker worden. Hadden ook altijd gezegd dat we haar nooooooit zouden laten huilen, maar we waren echt doodop en wisten niet meer wat te doen. Dus: toch 1 nachtje laten huilen (eeeh, lagen er wel naast, ze slaapt bij ons op de kamer, maar heeft wel langer dan een half uurtje gehuild... meer uuuren, rotste nacht ooit). Was supermoeilijk, je voelt je echt enorm rottig maar gingen ervan uit dat het beter zou worden. De nacht erna sliep ze van 19 tot 7...terwijl ik erop had gerekend dat we dit een aantal nachten moesten proberen (gelukkig niet, want laten liggen is moeilijker en slopender dan eruit halen en troosten, geloof me). En nu, een maand later, slaapt ze nog steeds prima. Ze heeft sindsdien ook meer ritme overdag, is vrolijker en rustiger. Wij kijken elkaar 's avonds nog steeds vertwijfeld & ongelovig aan: vinden het nog steeds wonderbaarlijk dat ze gewoon slaaaaapt vanaf 19 uur! Merk aan mezelf ook dat ik nu toch wel veel meer energie heb, tis toch wel fijn als je een nacht echt doooor kunt slapen (dat duurde overigens nog een week... moest zelf ook weer in m'n oude ritme komen,werd elke 4 uur wakker, haha)
Bijtje29, leef met je mee, je moet vooral datgene doen waar je jezelf goed bij voelt en geloof me, op een dag slaapt jullie kindje door!
Bijtje29, leef met je mee, je moet vooral datgene doen waar je jezelf goed bij voelt en geloof me, op een dag slaapt jullie kindje door!
vrijdag 24 april 2009 om 07:14
Oh zo herkenbaar! Zoon heeft dat tot 1,5 jaar volgehouden, zo'n 2 tot 5x per nacht.
Daarna werd het beter, maar nog steeds is hij (5,5 jaar) een slechte slaper en toch wel 1x per nacht wakker. Het voordeel nu is alleen dat hij zelf zijn bed uit kan lopen en ik er dus niet meer uit hoef
Geen tips, wel heel veel sterkte!
Daarna werd het beter, maar nog steeds is hij (5,5 jaar) een slechte slaper en toch wel 1x per nacht wakker. Het voordeel nu is alleen dat hij zelf zijn bed uit kan lopen en ik er dus niet meer uit hoef
Geen tips, wel heel veel sterkte!