Natuurspeeltuin De Speeldernis

12-06-2009 00:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand De Speeldernis in Rotterdam?

Is het ook wat? Wat kan je daar allemaal doen (heb ook op de website gekeken, maar kan er niet echt een goed idee van krijgen) Hoe lang hou je de kids daar bezig?
Hi runner,

Ik ben één keer naar De Speeldernis geweest. Als jouw kinderen het heerlijk vinden om in de natuur te rommelen dan is het een leuke plek om naar toe te gaan. De dag dat ik er was was het zomer. Het was toen wel ontzettend druk. Gevolg was wel dat ik mijn stuiterballetje heel goed in de gaten moest houden. Anders was ik hem echt kwijt. Het terrein is nl. best groot.

Ik zou het gewoon een keer uitproberen of het jullie ding is. Ik vond het leuk, maar ben uiteindelijk nooit meer geweest. Net te ver vanuit Vlaardingen zonder eigen vervoer.
He runner de kids van onze bso gaan er regelmatig naar toe en vinden het super zijn er dan ook gewoon een aantal uren!

Zorg wel voor oude kleding zeker als het de dagen ervoor geregend heeft kunnen ze wel vies worden.

Als je kids wat ouder worden is de matelinck ook erg leuk is een bouwspeeltuin.
Wat leuk. Ik ken eigenlijk alleen maar Plaswijck Park maar de speeldernis en matelinck zien er ook leuk uit. Ik ga het zeker met Zwiepje uittesten.
Heey,

Bedankt voor de antwoorden. We gaan het wel een keer uitproberen denk ik. Heb nu een bepaalde gelegenheid in gedachten, weet niet of het dan wordt maar anders blijft het een leuk idee voor een vakantie dagje (duurt niet lang meer!)
Ben er geweest met schoolreis, leuk ! Maar ik vrees dat het in het weekend bij goed weer, stikdruk zal zijn.

Het bestaat uit een deel voor kleine kinderen en een afgescheiden (door niet goed afsluitbaar hek, opletten dus !) groter deel met dieper water voor kinderen met zwemdiploma. Als het heel druk is, zal je je kleintje extra goed in de gaten moeten houden; lastig als je alleen bent met 2 kleine kinderen bijvoorbeeld.

Maar als je kans hebt om vroeg te komen, of doordeweeks, echt gaan want het is superleuk (en heel blubberig, haha, maar dat vinden de meeste kinderen geweldig).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven