Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Haai dames, hier ben ik nog eens.

Biaha, je bent nu wel opgelucht zeker, nu je man zijn rijbewijs heeft. Voor jou is het niet zo lang meer he, nog geen zenuwen (niet dat ik je er wil doen krijgen :-D)

Kiekeboe, een jongen, wat leuk. Ik wissel iedere week eens af, zo denk ik deze week dat het een jongen wordt, volgende week weer een meisje hehe ;) Ben wel benieuwd wat het wordt bij ons...

Phoehee, ook jou mag ik proficiat wensen las ik. :-)

Wij zijn al volop bezig met van alles en nog wat in huis te halen, zo hoeft dat niet meer op het laatste ogenblik te gebeuren. Ik denk dat we nu alles hebben behalve de geboortekaartjes en suikerdoosjes (ook die worden op de dag zelf gedrukt, handig als je ouders een drukkerij hebben hé ).

Gisteren kochten we een wit winterjasje, ik veronderstel dat het in maart / april nog nie zo warm zal zijn, dus dat kan het wel gebruiken. Maar het is zo schattig, mijn vriend heeft het weggehangen omdat ik het steeds aan het knuffelen was hehe. Het besef komt er nu wel hoor, dat we binnenkort een kleintje in huis hebben. Ik voel het kleintje trouwens heel goed en Smartie, ik moet nog steeds aan dat gevoel wennen. Is heel raar (vind ik toch) dat er van alles en nog wat vanbinnen gebeurt, waar je niet echt 'controle' over hebt. Maar tis wel een super gevoel, dat wel :D Ik vrees wel dat ik af en toe blauwe plekken zal hebben als het kleintje zo blijft doorgaan. :D
Grrr ik wil vanavond op tijd naar bed ivm met morgen belt vriend op vanuit de bouwmarkt 'wat voor kleur wil je de poort" Hoezo poort? "jij wilde toch een nieuwe poort?" nee dat heb ik niet gezegd ik wil een latje voor ons rotte kozijn als we op wintersport gaan.

Hij heeft dus nog geen boodschappen gedaan laat staan gekookt en ik stond zowel heen als terug van mijn werk vreselijk in de file en wil vroeg naar bed en heb honger.

Bahbahbahbah

Biaha fijn een nieuwe auto. Hij is voor jou toch nieuw dus is ie nieuw.

Tazzle shit van je foto's, kan je niet foto's bestellen van iemand anders? (zo'n profesionele) Ik hoorde vanmorgen (in de file) jeroen van de boom over de avond ervoor. Hij was moe en had volgens mij gedronken en zei 'het wordt tenslotte niet gesponsord door fristi'
Kiekeboe super dat je vriend een baan aangeboden heeft gekregen. Dat stelt weer wat gerust toch?

Fien kan je die jas nu nog niet aan dan? En in Belgie hebben ze altijd van die suikerdingen bij een bruiloft en geboorte ja, dat kennen ze hier volgens mij niet.
Het is een jasje voor het kleinte Phoehee. Is echt superschattig.

Oei, is niet zo leuk thuiskomen he. Probeer er toch nog een leuke avond van te maken.

Owja, ik heb deze week nog wat foto's op hyves gezet, weet nu niet meer of ik die op mijn pagina gezet heb of op onze pagina...
Zo Fien, ik heb even op je persoonlijke hyves gekeken. Wat een mooie dikke buik heb jij zeg!!! Echt gaaf!

Super leuk zo'n knuffeljasje... Ik heb zelf vanmiddag een mutsje met lekker fout 'BOY' erop gekocht met bijpassende slofjes. Ik zou en moest iets blauws kopen

Phoehee, ik hoop dat het nog lukt om bijtijds naar bed te gaan. Heel veel succes morgen. Ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit, want het is wel echt snert weer!!!

Kun je nog je eidagen benutten?

Biaha, gefeliciteerd met je nieuwe auto! Wat voor 1 heb je er gekocht? En manlief natuurlijk gelijk aan het scheuren met zijn nieuwe rijbewijs, of valt dat nog mee?

Tazzle, volgende week alweer je belangrijke afspraak. ik hoop zo voor je dat er iets 'kleins' uit komt wat simpel aan te pakken is maar wel je kansen vergroot! Heb je nog je ei-dag(en) kunnen benutten? En inderdaad, een streep is een streep. ook bij de zwangerschapstesten. Als er iets staat dan is het gewoon helemaal goed.

heb je nog contact met dat andere meisje die ook net als jij even lang bezig is waarbij het nog niet lukt?

Het eerste aanbod van mijn vriend is een zeer klein bureautje (onlangs met zun 2-en gestart) dus kunnen nu nog geen fulltime job garanderen. Maar hoe het over een half jaar is, dat kunnen we niet voorspellen. Hij vindt het echt 2 hele leuke mensen en een behoorlijke uitdaging dus hij denkt er tocvh over na. Maar dan dus toch verder solliciteren want van een aantal uur per week kunnen we niet eten.... of in ieder geval geen leuke babyspulletjes van kopen Dus we kijken het nog even aan.

En nu gaan we zo ons geluk beproeven in een mexicaans restaurant. Ik heb het zoooo gehad! Ben de afgelopen 2 dagen best wat meer down dan gewenst. Het is gewoon echt allemaal teveel op dit moment. En een huis dat nog lang niet af is en ook voordat de kleine er is niet af komt (bij lange na niet), en een vriend die binnenkort geen werk heeft, en de spanning van uk, en lange dagen maken.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik het dus echt niet trek. Ik merk dat ik veel emotioneler ben en veel meer op de automatische piloot handel dan gewenst. Dus ik ga me dit weekend even rustig houden (ben vandaag al begonnen) en dan hoop ik volgende week weer een klein beetje aan te kunnen. Mijn blauwe randen onder mijn ogen zijn ook met geen meter weg te poetsen

Dus.... vanavond even genieten! We konden niet meer reserveren dus we proberen het gewoon. Ze gaven zelf aan dat de kans op een plekje er dan best is. Dus we zien het wel. Living on the edge
HEEEEEEE HALLO!!!!

Iemand hier?
Wat een stilte hier!

Kiekeboe: Is het gisteren nog gelukt om een tafeltje te krijgen bij de mexciaan? Heerlijk mexicaans, ben ik ook helemaal gek op. Fijn, dat je vriend die baan aangeboden heeft gekregen zeg.

Fien: Het is zo leuk om spulletjes te kopen. Hebben ze eigenlijk al enig idee, wanneer jullie kindje gehaald wordt, of hangt dat af van de ontwikkelingen in je buik?

Ik ben gisteren weer naar de bedrijfsarts geweest en maakte me een beetje druk dat ik weer fulltime aan het werk moest. Maar hij vond juist dat het helemaal nog niet goed ging en wilde dat ik nog minder ging werken, nog maar 50%. Daar voelde ik me toch niet zo goed bij dus nu 2 x 4,5 uur en 2 x 7 uur. Eens kijken of het dan wat beter gaat...
Hoi Smartie, we zijn de enigen hier... Ik heb net weer heerlijk spulletje voor uk gekocht! 2 dekentjes in de aanbieding, lakentjes, hoeslakens, sokjes in allerlei kleuren en meer van dat soort grut. Heeeeerlijk!

En ja, het is gelukt gisteravond. Was erg gezellig en natuurlijk super lekker! Niet laat gemaakt, maar ik duik zo toch weer even mijn bed in, net als gisteren. Gistermiddag ook 2 uur geslapen. Even bijtrekken.....

Smartie, maar dan heb je een goede bedrijfsarts die je durft te temperen! Ik kan me voorstellen dat het niet goed voelt om niet volledig te werken. daar heb ik ook heel lang in gezetn. Maar ben er nu wel achter dat je lichaam en geest soms andere dingen doen dan je graag zou willen. En daarnaar luisteren is wel heel lastig, maar wel verstandig. Hoe voel je je nu eigenlijk?
Ik meld me hoor!

Smartie, de bedrijfarts tempert je vast niet voor niets, dus gewoon aan toegeven! Wanneer krijgen we van jou een buikfoto?!

Kiekeboe is de koopziekte losgebarsten bij jou? Lijkt me heerlijk om te kunnen winkelen voor je ukkie! Heb net bij de h&m voor mijn vriendin een spijkerbroekje, stoer bloesje en een long sleeve shirtje gekocht voor haar zoontje, zo schattig! Wel moeilijke keuze hoor, ze hebben zoveel leuke kleertjes! Ben je weer een beetje bijgetankt na je middagdutje?

Fien vind ook echt dat je een super mooie buik hebt! Kan er jaloers op worden! Jullie zien er ook erg happy uit op de foto's!

Ik heb trouwens nog even een stukje op onze hyves gezet, wat niet iedereen hoeft te lezen!

Doperwtje en suzy hoe gaat het met jullie???
Wedstrijd ging aardig maar mistte net podium wat best klote is. Twee doelen hebben is gewoon toch niet mogelijk en daar moest ik erg om huilen. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik met lege handen sta. Twijfels of ik niet beter voor een goed sport seizoen had kunnen gaan. Maar ik weet dat dat niet zo is en door moet gaan naar dat andere doel.

Goddank ga ik volgende week op vakantie, ik ben er zo aantoe.
He phoehee, wat klote!!! Vind het echt rot voor je! Het is ook veel gevraagd om en met je sport bezig te zijn, terwijl je met je kop steeds met zwanger worden bezig bent! En als dat dan ook nog es niet zo gaat als dat je gehoopt had, dan zit je er ff doorheen, meid kop op!!!!!

Volgende week ff lekker je hoofd leegmaken op je snowboard, en lekker gaan genieten, dat heb je wel verdient!
goed verwoord

dankje!
Phoehee, wat KL*T*!!!! Als je net het podium mist, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar ongelofelijk van baalt!!!

Is het ergste kutgevoel al een klein beetje gezakt? ik hoop het maar!

En inderdaad, gaan voor jullie ukkie is zo belangrijk....

Veel knuffels van mij in ieder geval
Het gaat wel, het moet ook wel want ik ben vruchtbaar nu dus moet niet gaan zitten pruttelen. De test zei lichtrose met wat vage vlekken want ik had zo ongeveer de hele test ondergepiest. Zit nu op 15 dus nog niet helemaal natuurlijk.

We hebben een filmpje gehuurd in onze stinkende videotheek (nasi met natte hond) De film heet nightwatching, een beetje filmhuis film over de schilder rembrandt van een goede regiseur.

Morgen naar mijn zus (jarig en ook alvast voor nichtje's verjaardag want dan zijn we er niet) en even naar zo'n outlet winkelcentrum, want ik heb tenslotte niks nodig.
Phoehee wat een rotsituatie zeg. Jammer dat je net het podium miste, dat zijn de ergste plekken om te eindigen. Is het weer wat gezakt? Volgende week lekker genieten van je vakantie, je hebt het verdiend meid.

Kiekeboe ineens toch stiekem een jongetje! Gefeliciteerd hoor! En gelijk al op sjouw geweest voor 'm. Leuk hoor.

Smartie gewoon aan toegeven hoor als de arts het zegt. Ik weet wel hoe je voelt, ik vind het ook heel erg maar merk wel dat het echt beter is. Probeer goed aan het idee te wennen en dan komt de acceptatie vanzelf.

Tazzle jouw afspraak komt ook algauw dichtbij. Spannend zeg. Hopelijk komt er iets uit waar je mee aan de slag kunt. En dan bedoel ik natuurlijk geen enorm gekke dingen hoor.

Hier is het allemaal wat rustiger nu ik halve dagen werk. Van de week naar de bedrijfsarts geweest en die vond het een goede stap die ik (nou ja de vk) heb genomen. Nu wil ik het wel nog de laatste vijf weekjes volhouden dus hopelijk blijft de pijn binnen de perken. Ik krijg ook heel veel steun van ouders van de kids en dat doet me ook heel goed.

Wij hebben ook eindelijk eens een naam voor de kleine meid. En ook de geboortekaartjes zijn zo goed als rond. Er komt wat schot in eindelijk.
Goeiemorgen!

Fien, ik heb je foto's net bekeken. Jeetje, dat is een buik! Hij is prachtig! Je ziet er heel erg goed uit!

Kiekeboe, lekker even uitrusten dit weekend. DIe werkweken van jou zijn ook lang natuurlijk. EN die lange dagen ertussen.....

Smartie, lekker aan toegeven. Snap wel dat het rot is, maar alles voor jou en je kleintje toch??

Phoehee, wat een rotplek zeg! Niet gaan twijfelen aan je beslissing hoor! Misschien zeg ik nu iets heel stoms, maar wil je niet te intensief trainen omdat je een keer zwanger zou kunnen zijn? Zo lang je dat niet bent, zou het toch niet uitmaken????

Watje, jullie zijn dus ook al een heel eind. Gelukkig dat minder werken voor jou nu goed uitpakt.

Hier rustig.

Voorweeën zijn even weg geweest en nu weer volop aanwezig. Sowieso hoef ik maar op te staan en mijn buik is net beton. Daarnaast nu wel echt serieuze krampen. Zo'n 3 keer achter elkaar met tussenposes. En dan weer niks. Dit zo om de paar dagen. Morgen naar de vk. Eens kijken of ze er iets zinnigs van kan zeggen. Er zit ook een zenuw bekneld (denk ik) in mijn linkerbil. Bij de minste verkeerde beweging (en dat is vaak!) sta ik stil in de meest onmogelijke houdingen met pijn. Zal een tafereeltje zijn......

Kiekeboe, manlief scheuren???? Hij kon afgelopen vrijdag zijn rijbewijs afhalen en toen zijn we even een 'ritje' gaan maken. We hebben hier alleen maar rondjes om het blok gereden haha!

Gisteren is hij dan wel naar zijn werk gereden. Maar scheuren? eerder tuffen.....ik ben meegegaan en ben weer teruggereden. Voor vandaag weet ik nog niet wat er in de planning staat, misschien dat hij alleen naar zijn werk rijdt.

Maar pfffff, wat is het soms moeilijk om je mond te houden, maar het is me gelukt!

De mazzelaar heeft trouwens wel een heeeeele andere auto om in te beginnen als ik! Ik zal even wat vergelijkende foto's op hyves zetten binnenkort. Mijn eerste auto die ik voor 200 euro had gekocht had bijvoorbeeld nog een choque!! Foto's zeggen verder wel genoeg.

Dames, fijne zondag!!
MOge dames!

Phoehee, hoe was de film? Als je van dat soort filmpjes houdt zou het Internationaal filmfestival wat voor jou zijn! Nu in volle gang hier in de stad.

Watje, dan zijn jullie ook al ver, al een naam en de geboortekaartjes, jemig! Ik kan me er niets bij voorstellen dat wij dat ook nog allemaal moeten bedenken... Bij ons staat het huis toch nog steeds hoger op de agenda. in ieder geval als we samen over iets nadenken, alleen doe ik het wel....

We zijn de afgelopen week bezig geweest met nadenke over de keuken. Wat is apparatuur duur zeg!!! Mijn vader kan via zijn werk misschien siemens apparatuur tegen inkoopsprijs kopen. Dat zou echt een uitkomst zijn, want het is allemaal zooooo schrikbarend duur!!!

Biaha, een buik als beton, klinkt niet confortabel. En een bil die niet doet wat ie zou moeten doen..... Ik ben benieuwd wat de vk zegt. Had je vorige keer ook die voorweeen? Je kunt nu thuis bevallen toch? je bent nu 37 weken?

Ik moest wel enorm lachen om je beschrijving van de rijprestaties van manlief..... Dat scheuren komt vanzelf wel, of in ieder geval wordt hij vast beter! Ik weet nog dat ik gezakt ben bij de eerste keer motorrijbewijs omdat ik te hard ging! Het is ook nooit goed

Gewoon lekker rijden in jullie nieuwe auto (ben inderdaad benieuwd) dan leert hij het (hopelijk) vanzelf! Maar oh, wat is dat moeilijk he, je inhouden als je vindt dat hij een beetje gas moet geven Ik zie het helemaal voor me!!!

Ik ga straks met een vriendin naar het boekefestijn in Ahoy. Een heeel Ahoy vol met boeken. Dat is WALHALLA voor mij!!! Ben benieuwd met hoeveel boeken en hoeveel geld lichter ik terugkom...

Ik merk dat nu al 2 dagen beetje rustig aan doen me veel goeds doet. Ik kom weer een beetje tot rust. Laat dat nou de bedoeling zijn!

Fijne dag nog dames!
Goedemorgen dames!!

Ik ben weer bijgekomen van een heftig stapavondje met een vriendin,wat een lol gehad!! Net ff gesport, dus ben weer fris en fruitig!

Biaha, dat klinkt erg pijnlijk! de laatste loodjes wegen dus echt zwaar voor je! hoop dat je de laatste paar weken toch een beetje goed doorkomt, en niet steeds inelkaar moet krimpen van de pijn! En een coque die heb ik ook nog gehad! haha!! En maar gasgeven zodat ie niet uitsloeg, wow dat was me wat hoor!!!

Kiekeboe, dat zal ook echt wat voor mij zijn, een boekenbeurs, ben ook gek op lezen!! En dan vooral een goeie thriller, heerlijk!! Zijn dat 2e hands of nieuwe boeken dan?

Zou trouwens top zijn als je de apperatuur voor inkoopsprijs kan krijgen, dat scheelt ernom! Wij hebben het er gisteren ook eens goed over gehad, onze keuken is ook aan vervanging toe, we wouden het eerst nog even laten ivm misschien een kleintje, maar dat nu al zo lang op zich wachten, dus we gaan er toch maar es even opuit om te kijken hoe en wat!

Watje, ik hoop ook niet dat er ernstige dingen naar boven komen donderdag, en eigenlijk ga ik er ook niet echt van uit. Denk eerder dat er niks uitkomt, en dat het zn tijd gewoon moet hebben bij ons... We zien wel, laat het maar over me heen komen, meer kan ik niet doen! En jullie schieten mooi op zeg! Is vast een goed gevoel, alles zo goed voorelkaar te hebben!!

Phoehee, hoe is het met jou, is het allemaal weer een beetje gezakt? En was de film leuk?
Kiekeboe, leuk! Ben er volgens mij vorig jaar ook geweest. Lekker inslaan!

Het komt met man vanzelf wel goed idd. Het is natuurlijk ook gewoon eng om voor het eerst alleen te rijden. Heb dat maar in gedachten gehouden. Arme ziel zat met een rood hoofd achter het stuur gister. Ik mocht ook niet tegen hem praten!!

Haha Tazzle. Ik zie mezelf nog helemaal zitten in dat ding. Idd als ik net van huis was en ik stond voor een stoplicht dan hield ik altijd het gaspedaal een klein beetje ingedrukt. Was als de dood dat dat ding zou afslaan! Maar we zijn er wel heel gewaagd en zonder problemen mee naar Frankrijk gereden! Hij was wel erg trouw, want zelfs met -10 startte hij. 2 jaar in gereden en toen weer verkocht voor 200 euro! Dus hij heeft alleen 2 keer een APK gekost. ( waarbij er geen reparaties nodig waren) Een waar wonder dus!

Spannend, je moet dus donderdag al! Ik hoop met je mee dat jij eén van de mensen bent die er 'gewoon' wat langer over doen.

voor je verhaal op hyves!! Heel logisch dat je je zo voelt!!

Ik ga zoon maar eens van eten voorzien. Hij zit nu een uur voor de tv. Het enige uur van vandaag dus het valt nog mee.

Oh ja, de eerste blauwe plek is weer een feit! Ondanks dat deze heer een stuk rustiger is als zoon heeft hij me toch een blauwe plek op ribhoogte bezorgd.

Pffffff, ben er een beetje klaar mee...... woensdag ben ik 37 weken dus nog een paar dagen en dan mag het van mij wel zo'n beetje gebeuren!

Tot later
Zo, ik heb goed ingeslagen!!! Ben ¤90 kwijt, maar boel boeken rijk! 3 boekjes voor de kleine, 2 heerlijke kookboeken (pasta en snelle wokgerechten, tegenwoordig ontbreekt mij de puf om uitgebreid te koken) en 11 (!!!) literaire romans. Ik heb mezelf dus enorm verwend! Word er helemaal blij van...

Was op de fiets gegaan (25 minuten) en ik heb al even niet gefietst. Over de erasmusbrug met tegenwind. Ik vond het toch niet zo'n geweldig idee op de heenreis! Maar gelukkig had ik terug windje mee....

Biaha, je eerste blauwe plek! En je bent het nu toch wel een beetje zat. Ik kan me nog iemand herinneren die vertelde dat ze wilde dat de eerste er nog veeeeel langer in mocht blijven zitten

maar ik snap het helemaal!

Tazzle, dus lekker gestapt gisteravond. Heerlijk!

En gewoon aan de keuken beginnen, waarom niet? Als je maar zorgt ten alle tijden dat je een tijdelijke keuken hebt. Wij hebben nu ook geen keuken, alleen een sjebby tijdelijke keuken. Maar de echte moet toch echt nog komen. Wel leuk om ermee bezig te zijn, vooral als je wat knopen door kan hakken!
Kiekeboe heerlijk ingeslagen dus. Jij kunt weer even vooruit. En waarschijnlijk als wij in dezelfde situatie als jullie hadden gezeten hadden we ook prioriteit voor het huis gehad hoor.

Biaha voor jou geldt dus echt dat de laatste loodjes letterlijk het zwaarst wegen. En dan heeft die kleine je ook nog eens een blauwe plek bezorgd ;) Kan me goed voorstellen dat je zoiets hebt van laat maar lekker komen nu. Hoe gaat het rijden nu van je man? Al een beetje gewend?

Tazzle lekker op stap geweest. En dan kijken voor nieuwe ideeën voor de keuken. Leuk zeg.

Ik ga maar eens op weg om een zooi was te vouwen. Veel te veel laten liggen afgelopen tijd.
Hoi dames!

Ik heb voor de gein wat foto's op hyves gezet!

Vandaag lekker niks. Zoon op het kdv. Heb hem wel met een raar gevoel weggebracht na die gebeurtenissen in België. Gelukkig zit bij ons een code op de deur, maar toch staat hij vaak genoeg open.... geen fijn idee. Zeker nu niet!

En die vent is in hongerstaking nu. Van mij mogen ze hem laten verhongeren. Niks infuus, weg ermee!

Maar goed, zo lekker een beetje badderen, scrubben, scheren en smeren. Heeeeerlijk!

Tot later.
Biaha zo'n choque ja in de auto en 4 versnellingen. Ik ben begonnen met rijden (behalve lessen dan) in zo'n suzuki alto uit de prehistorie.(type GL = Geen Luxe) Verder hebben we al veel auto's versleten omdat we veel rijden en goedkope barrels gekocht hebben. Bij de laatste algehele miskoop (de anwb als beste vriend) heeft mijn vriend met zijn werk gepraat en nu hebben we een lease auto. (geen hippe maar een praktische)

Maar een blauwe plek wow daar had ik nog nooit van gehoord. Dat gaat dan echt wel hard!

Ik kan me voorstellen dat het gek is nu om je zoon naar de opvang te brengen. Het is zo vreselijk wat daar is gebeurd.

Kiekeboe dat zijn flink boeken! Maar wel lekker als je straks bol en wel op de bank zit met de beentjes omhoog.

Oja de film was een beetje traag en lang, wel een leuk verhaal maar ze hadden effe door moeten knippen.

Watje ik ben benieuwd naar de naam! Sowieso naar al de namen. We kunnen ook een pol doen om namen te raden. Dan is Biaha als eerste aan de beurt. Ik ga voor JUR

Tazzle dan hoor ik gelukkig nog net voor mijn wintersport wat de gyn. gaat doen. Ik ben echt erg benieuwd.

Ik ben vandaag vrij ipv morgen maar moet 2 collectie's afmaken die ik donderdag ga brengen. Mijn vruchtbaarheid is een beetje onduidelijk, zit nu op dag 17. Gister nog een heel vaag streepje op de ovu test en temp 36.5, heel middelmatig dus. Maar we zijn goed bezig dus daar ligt het niet aan!
Nou, ik ben weer fris en fruitig. Ook maar even een buikfoto gemaakt. Staat er nu ook bij! Helaas wat strepen ontdekt, maar hopen dat het hierbij blijft!

Ik heb Pearl Jam aan staan. Ben lekker aan het meebleren. Voel me wel weer goed vandaag.

Gemoedstoestand lijkt zo'n beetje met de dag te veranderen. Hij mag op deze manier nog wel even blijven zitten!

Straks naar vk en nu even wat opruimen en de muziek wat harder.

Phoehee, werkze vandaag. Grappig mens!!! Heb heerlijk om je opmerkingen op hyves gelachen net!!
Wat een rust vandaag!

Ik was nog vergeten te zeggen dat mijn nichtje erg blij was met haar ketting. DORA!!!! En dan staat ze eerst helemaal te stuiteren.

Bij de outlet heb ik me helemaal ingehouden, een muts voor het langlaufen en een broek voor hetzelfde doeleinde. (was een sample voor 10 euro, normale prijs 99,95, is winddicht)

Nog maar 5 nachtjes slapen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven