Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hallo dames!

Niks bevallen.... baby zit er gewoon nog in.

Voorweeën worden echt heftiger, dat wel. Heb gisteravond flink pijnlijke harde buiken gehad. Manlief weer helemaal zenuwachtig. Hij is er nog niet klaar voor, zegt ie..... tja. Hij moet er binnen nu en een paar weken toch aan geloven.

Heb vandaag weer een dag dat ie er onmiddelijk uit mag.

Ik word gek 's nachts van die matrasbeschermer. Heb pijn die niet doorzet enz enz..

Maar goed, kan morgen alweer anders zijn. Ik neem mezelf en de buien maar niet al te serieus.

Dit weekend gaat zoon logeren, dus eigenlijk wil ik ook nog wel even genieten van de rust. En slapen, veel slapen.

Thembo, jij bent je ook al aan het voorbereiden op wat komen gaat. Als je tegen de 38 weken aan zit wil je niks anders meer als bevallen. Moeder natuur regelt dat wel ontzettend goed.

Smartie, hoe is het met je bekken? Nog last van?

Watje, ben benieuwd. Spannend of je de baan krijgt. En doe maar rustig aan. Voorweeën zijn wel erg vroeg!!!

Hier worden de nachten trouwens ook steeds slechter. Maar 3 of 4 uurtjes...... zo erg is het gelukkig nog niet.

Kiekeboe, karten, maar jij mag niet.... nou ja, het zal vast zo ook wel gezellig zijn.

De tulpen zijn nu wel open gegaan en een paar hangen er wat sneu bij, maar over het algemeen staan ze er nog prima bij! Ik vind het vaak juist wel mooi, die tulpen half open.

|Fien, goed dat jullie uit de namen zijn!

Wij hebben de letters voor op zijn deur al gekocht! Heeft zoon ook en het staat onwijs schattig zo in de gang.

Ik blijf maar met robo in mijn hoofd zitten. Ga nu maar eens kijken of ze nog is geweest vandaag..
Fien jullie zijn ook al ver met bedenken zeg. Lekker hoor. Ook wij hebben de naam inmiddels en heb net een voorbeeldtekst voor het kaartje gemaakt.

Biaha jij houdt het nog even lekker spannend dus. En die mannen ook he.....grote mond maar ondertussen ;)

Ik ben wel wat rustiger intussen hoor. Alleen weer de pech dat dochter besloot om niet te gaan slapen tussen de middag terwijl ik dat juist zo hard nodig had. Helaas. Heb veel harde buiken vandaag en de baby is vreselijk druk. Voel me ook niet op en top fit, hopelijk gaat het morgen beter.

Ook hier heel veel denken aan Robo....Vind het zo erg voor haar. Er hebben wel wat traantjes gevloeid....
Ja, kan ook niet stoppen met denken aan Robo.

Verder, Smartie, fijn van de goede echo en toch geen straf dat je nog een keer mag?

Watje, houd hem binnen! Pffff, en wat een nachten! Hoop dat daar snel verbetering in komt. Inderdaad lekker meeslapen!

Fien, wat goed dat jullie uit de naam zijn. We willen ook een tweede naam geven maar daar zijn we nog niet uit.

Kiekeboe, veel plezier vanavond!

Verder weet ik het niet meer. Misschien vanavond nog een bijdrage van mijn kant!
ow, mosterd. meeslapen zat er niet in vandaag. Vanavond vroeg naar bed en hopen op een láááánge nacht!
Zal me vanavond voor het naar bed gaan nog even bezatten. Dat helpt wel ;)
Oh watje, net als je het zo hard nodig hebt slapen ze niet he!

Zoon slaapt overigens al weken niet meer tussen de middag

Helaas....

En bezatten..... daar heb ik best zin in eerlijk gezegd.

Foxy, wij willen ook een tweede naam. Op zich hebben we er eén, maar het is niet helemaal mijn keus. ( Wel die van man dus ) Zo lang ik met niks beters kom, gaat het toch zijn naam worden. Hij is ook al met de eerste naam gekomen, waar ik het dan wel 100 % mee eens ben. En de geboortekaartjes heeft hij ook al uitgekozen!!

Zoon roept dat de puter uit moet. Ik ga hem nog even voorlezen en dan naar bed brengen....

En me dan tegoed doen aan die overheerlijke chocolademousse die mijn naam roept vanuit de koelkast!!
Kiekeboe hoe was je avondje uit? Toch nog leuk geweest ondanks dat je niet mee kon doen?

Foxy en Biaha een tweede naam nog. Eentje was al heel moeilijk. Tenminste dat vond ik dan. De naam die we nu hebben was niet mijn eerste keus, maar vind m wel erg leuk.

Was de chocolademousse nog lekker? Gelukkig slaapt dochter nog wel tussen de middag, behalve idd als ik het nodig heb. Alsof ze dat aanvoelt of zo.

Hoera vannacht toch een soort van lekker geslapen. Niet 100 keer eruit geweest en mijn buik is een stuk rustiger. Heerlijk! Kan er weer helemaal tegenaan.
Moge dames!

heeft er nou niemand mer wat geschreven sinds gisterochtend? Het is me stil hier....

Nou dames, al die namen, ik vind het knap van jullie dat je er al uit bent (voor het grootste gedeelte dan). Wij zijn nog niet eens echt begonnen, maar ik heb me voorgenomen om dit weekend er wat tijd aan te besteden. Ik heb wel al een lijstje in excel gemaakt waar wat namen in staan. En de top 20 van vorig jaar, want dat wil ik in ieder geval niet. Hebben jullie dat ook?

Thembo, ik hoop dat volgende week snel voorbij is, dan ligt je mannetje gewoon naast je als de weeen mogelijk beginnen. Jemig, wat eeen nachtmerrie, ik kan me er echt wel wat bij voorstellen. Je wilt gewoon dat hij lekker dichtbij je is als het eventueel kan beginnen!

Watje, klopt het inderdaad dat je je wat beter voelde gisteren? Ik had voor het eerst echt heerlijk lang geslapen, maar voelde me gisteren echt als een vaatdoek! Maar ik heb wel de luxe van kunnen slapen, dus ben aan het einde van de middag mun bed in gedoken en heb 2,5 (!!!) uur geslapen. Wat was dat lekker zeg! Helaas vannacht weer maar 7 uurtjes.

Fien, je kiest niet voor die naam van je neefje zun zoon,maar ben je wel uit een andere naam dan? Want dat las ik nog niet helemaal.

Biaha, hoe is het vandaag? Mag hij er uit, of valt het vandaag weer een beetje mee? Ik vind eigenlijk ook dat je iedere dag even iets van je met laten horen hoor, het kan zomaar gebeuren!

Even een vraagje aan jullie. Ik hoorde donderdagavond tijdens het uitje een aantal horror verhalen over thuis bevallen, dat is natuurlijk ook niets voor mij om nu te horen Maar ik heb wel een voorkeur om thuis te bevallen. Willen jullie ook thuis bevallen of juist in het ziekenhuis en wat is je reden daarvoor? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Zelf is mijn reden dat ik echt een pesthekel aan ziekenhuizen heb, me daar niet om mijn gemak voel en zo ongelofelijk vrouwen al voor mij gewoon thuis bevallen zijn. En de vk komt toch kijken of het wel thuis kan en als het niet kan, stuurt ze je alsnog naar het ziekenhuis. En het ziekenhuis is voor mij max 10 minuten met de auto.

Als je me je beweegredenen wil laten weten, heel graag!

Nou, karten zonder karten was wel erg gezellig, maar toch een beetje jammer Nog lekker gegeten met zun allen, dus helemaal goed!

En gisteren naar de Siemens showroom geweest voor alle inbouwapparatuur. Mooie dingen hebben ze zeg! Dus nu kijken waar ze het allemaal het goedkoopste verkopen... Mijn vader gaat ook nog even voor ons proberen op zun werk, dus ik ben benieuwd! En mijn vriend is druk bezig de ruimte waar de keuken komt te staan klaar te maken voor de stucadoor. Want die heeft alleen deze maand nog tijd en dan voorlopig niet. Kijken of de muren dus gestuct kunnen worden. Het plafond zal wel niet lukken, want we zijn nog niet uit de afzuigkap boven het kookeiland. En dat is wel nodig voordat het plafond erin gaat!

Nou, gebeurt er nog wat leuks dit weekend? Ik ben nog weer verder bezig met het schilderen van het kastje, maar dat gaat langzaam. De 2e helft komt deze dinsdag. En het ledikantje is ook weer bezorgd, dit keer wel goed! Of eigenlijk.....

Ik had in de doos gekeken en ik zag dat de achterste spijlen wel wit waren, maar de latten aan de voorkant niet. Dus ik dacht dat het verkeerd was. Wat blijkt, is het de lattenbodem en die is niet geschilderd!!!! Dus ik heb nu een nieuwe en die is precies hetzelfde als de eerste

nou goed, we hebben dus ons ledikantje!

Robo, naast al deze verhalen van mij, wens ik je zoveel knuffels en liefs als maar kan van deze kant.
anoniem_37642 wijzigde dit bericht op 07-02-2009 11:25
Reden: ik was van alles vergeten en alles was verkeerd geschreven....
% gewijzigd
Zeker stil hier! Kom alleen ff gluren voor Biaha, ga zo met zoon naar kindertoneelstuk in de bieb.

Maar nog niks ... Heb je zoon 2 al in je armen of geniet je van de rust nu zoon 1 lekker aan het logeren is?
Ik heb Biaha nog wel een smsje gestuurd, maar daar heeft ze nog niet op gereageerd. het kan zo maar dat ze aan het puffen is! Of ze ligt even lekker te slapen, dat kan natuurlijk ook.....
Dames,

geen zorgen! Ik ben er gewoon met baby in buik.

Ik zal me voortaan wel proberen te melden, al is het maar kort.

Heb idd vanochtend zoon weggebracht en ben nu samen met man een beetje aan het niksen. Naar de videotheek gewandelt, maar die is al weken dicht. De enige hier in de buurt. Lekker handig!

Hij mag er nog steeds uit! Zou wel relaxed zijn. Hoeven we niks voor zoon te regelen en te bellen. Maar zal wel niet. Wel veel krampen, pijnen en harde buiken.

Kiekeboe, ik ga ook voor thuis bevallen. Zeker met het ziekenhuis zo dichtbij. De vk neemt geen risico's, dus die stuurt je er heus naar toe als het niet goed gaat. ( voor evt pijnstilling midden in de nacht moet je in onze regio dus in het Sophia zijn, de rest doet het nog niet 24 uur )

Houd er wel rekening mee dat zeker een eerste bevalling heel vaak toch eindigt in het ziekenhuis. Beleid is trouwens bij onze vk dat ze heel vroeg de vliezen al voor je breken. Mocht hij er dan in gepoept hebben. ( teken van, ik dacht, zuurstoftekort ) dan kunnen ze je gelijk doorsturen. Is trouwens ook fijn, want bij mij vesnelde het de boel flink!

Ik zou er zeker gezien mijn ervaring ermee zeker voor gaan! Als alles tenminste gaat zoals het hoort en er geen complicaties zijn is het zoveel fijner als in zo'n steriel ziekenhuis! En anders ben je er zo. En daarnaast ben je dan toch zo van de wereld dat ze je overal mee naar toe mogen nemen als dat kind er maar uit gaat!

En wij hebben ook zeker de top20 in de gaten gehouden. Er zitten ook niet echt namen tussen die ik zou kiezen, maar als ik zo de kapstokken bekijk bij het KDV zie ik Max C, Max K, Max A, Max P enz enz staan. Niet zo leuk vind ik......
Het zou toch wel goed gepland zijn als je dit weekend zou bevallen nu je oudste er toch niet is... Het was te proberen
Ben vandaag wel op het forum geweest, alleen heb ik het maart 2009 topic gevolgd. Een van de meiden daar is vandaag bevallen in het ziekenhuis. Ze was een dag na mij uitgerekend. Alleen sinds 5 weken weet ze dat het kindje afwijkingen heeft, het hartje heeft een gat tussen boezem en kamer, er ontbreekt een niertje en slokdarm lijkt niet te werken. Heel heftig dus. Nu is het ook afwachten of en wanneer ze het kindje opereren en hoe het allemaal zal gaan. Het maakt je wel weer bewust dat een gezond kindje niet altijd vanzelf gaat. Overigens hadden ze op de 20 weken echo hiervan allemaal niets gezien.

Kiekeboe, ik wil ook heel graag thuis bevallen. Dat lijkt zoveel fijner dan in een ziekenhuis. In eigen omgeving proberen alle weeen op te vangen, en als blijkt dat het toch noodzakelijk is om naar het ziekenhuis te gaan, dan moet het maar.

Ik voel me ook nooit zo op mijn gemak in ziekenhuizen.

Wij hebben onze naam ook al lange tijd, maar twijfelen ook nog over tweede naam. We willen bewust geen top 20 naam, mijn man heeft namelijk een naam die jaren op 1 heeft gestaan in de top 20 en is dus ook weinig origineel. In een plakboek van hem zit zelfs een knipsel uit ik dacht 1983 waarin de top 10 van namen stonden. Mijn man en z'n drie broers namen stonden allen in die top 10 (nr 1, 2, 3 en 6 geloof ik) Mijn schoonouders hadden er duidelijk minder moeite mee.

Ik ga me zo maar eens beetje opfrissen en optutten, haha. We hebben vanavond een discoparty van mijn man's werk. Thema 70/80 jaren disco. Komt vast goed met mijn zwangere buik.

Het is gelukkig vlakbij, dus mocht het me toch allemaal beetje teveel worden ben ik zo thuis. Vooral alle collega's van mijn man zijn erg benieuwd naar mij, en hoe dik mijn buik is haha, ze zien me namelijk bijna nooit. Ach, en het kan ook in ons voordeel werken, beetje medelijden opwekken zodat man minder verre klussen krijgt en niet meer naar hotels hoeft.
Haha Kiekeboe!! Maar goed nu dan toch het ledikantje binnen. Ben alleen vergeten of die nu wel of niet nog geschilderd moest worden? En fijn dat je toch nog een leuke avond hebt gehad, zonder karten.

Nog even op je vraag. Ik wilde heel graag thuis bevallen van de eerste . Lekker in je eigen bed en met je eigen spulletjes om je heen. De bevalling ging supergoed. Heloaas kreeg ik daarna complicaties waardoor ik alsnog naar het ziekenhuis moest. Dat vond ik maar niks. Nu had ik op zich weer de voorkeur gegeven aan thuis bevallen, maar mag het niet meer. Verloskundigen nemen echt geen onnodig risico hoor.

Thembo heel veel plezier op het feestje. Komt vast wel goed lekker een beetje swingen met baby.

Ik ben inmiddels wel vreselijk nieuwsgierig naar al jullie namen hoor. Volgens mij hebben wij ook geen top 20 naam voorzover ik weet dan.

Zou wel lekker zijn trouwens als je man niet meer zo ver weg hoeft voor zijn werk. Gewoon goed zielig doen, werkt vast wel goed ;) !

Biaha de baby zit nog lekker warm binnen dus. Maar ja baby's doen nu eenmaal niet aan goede timing. Ik ben ook wel voor de optie dat je je even moet melden elke dag hoor!

Bij mij is het allemaal wel aan het rommelen heb ik het idee. Ik ben nu ineens bang dat dochter veel te vroeg gaat komen. Er is nog niks klaar en ik ben er zeker nog niet klaar voor. Ik hoop dat ik het gewoon mis heb.

van het weekend gebeurt er hier weer eens heel weinig. Manlief weer ziek zwak en misselijk dus geen geverf vandaag. Hopelijk morgen wel.

Nu even lekker douchen en relaxen.
quote:kiekeboe23 schreef op 07 februari 2009 @ 17:36:

Het zou toch wel goed gepland zijn als je dit weekend zou bevallen nu je oudste er toch niet is... Het was te proberen

Ik heb morgen en maandag (kdv) nog!!!! Het kan allemaal!

En voortaan zal ik braaf voldoen aan mijn meldplicht elke dag. Morgenochtend slaap ik uit, dan weten jullie dat,
Hey ladies!

Biaha, hij is nog binnen dus! Schoonzusje is volgende week uitgerekend en krijgt dan ook een geplande keizersnee. Ze willen nog niet zeggen welke dag precies maar ik weet in elk geval dat ik volgende weekend eenkersvers neefje in mijn armen houd!

Het is raar om niet te weten wanneer je kindje geboren zal worden en in spanning af te wachten, maar het lijkt me ook raar om precies te weten wanneer wel en bewust af te tellen!

Kiekeboe, zou ook graag thuis bevallen. Vorige keer ook geprobeert maar vanwege niet vorderende ontsluiting toch in het ziekenhuis terecht gekomen. Ben door de verloskundige heel goed begeleid en ze heeft me geholpen in de keuze thuis te blijven of te verkassen. Heel fijn.

Rest van de bevalling in het ziekenhuis ws ietswat traumatisch voor vriend en die wil nu graag naar het ziekenhuis. We zijn er dus nog niet helemaal uit. Heb de hoop dat met de tweede de ontsluiting snel(ler) zal gaan en ziekenhuis niet eens im vrage is.

Watje, spannend ook bij jou. Het zou beter zijn als je meisje nog even blijft zitten, maar wat zegt de gyn er van? Hpeveel weken ben je nu precies?

Hahaha thembo, swingen voor een goed doel!

En wat een verhaal van de maart-mama, hoe zijn ze er achter gekomen? Vreemd dat dat bij de 20-weken echo niet te zien was. Maakt dit verhaal dat je je zorgen maakt om je eigen kindje?

Toneelstuk in de bieb was leuk, zoon kan al echt leuk mee doen enzo. Antwoord geven als iets aan de kindjes wordt gevraagd, gebaren mee doen en zit helemaal in het verhaal. Lief!
Hoi dames!

Nou Thembo, ben wel benieuwd hoe je feestje was! Eigenlijk had je je buik moeten beschilderen in de jaren 70/80..... Dan had je een behoorlijke entree gemaakt

Ik ben gisteravond uit eten geweest (lekkere tapas!) en daarna nog eventjes naar de kroeg. Maar dat was toch maar een behoorlijke uitputtingsslag, ook al gingen we al om 01.00 uur naar huis en kon ik op een krukje zitten.... Mijn lijf en met name mijn rug geeft nu toch wel aan dat het allemaal wat vermoeiender is. Maar was erg gezellig!!!

Ik word wel weer blij van jullie reacties op het thuis bevallen. Een geruster gevoel, wat een gedoe is dat zeg, als mensen zulke verhalen tegen je ophangen! Gisteravond ging het er ook nog heel even over, maar ik heb het snel afgekapt. Dat was een beter idee...

Foxy, heeft de vk nog iets gezegd over thuis 'mogen' bevallen omdat je de eerste keer naar het ziekenhuis moest? Ik hoop voor je dat het dit keer makkelijker gaat en je inderdaad lekker thuis kunt blijven!

Wat voor toneelstuk had je in de bieb dat zoonlief zo heel goed meedeed?

Watje, voor jouw beeldvorming; alle namen worden door de belastingdienst opgenomen vanwege kinderbijslag. Dus op deze site staat het hele rijtje:

http://www.svb.nl/interne...lag/kindernamen/index.jsp

Ennuh, het ledinkantje hoeft niet geschilderd te worden, alleen de commode en de kast. De commode is inmiddels klaar, de kast ben ik al vrij ver mee. Maar daar wordt de helft nog van geleverd a.s. dinsdag.

Ik ga straks eens bellen hoe het staat met onze tv! Ze hadden um 2 weken terug niet op voorraad maar ze gaven zelf aan dat binnen 2 weken de tv wel binnen zou komen. Nou, ik zie er niets van!

Zo even de stad in, allerlei spulletjes kopen; beetje verzorgingspullen voor uk en voor mij, onderbroeken voor mijn vriend en dat soort geneuzel. Dus niet uitgebreid shoppen maar wel even de hort op! Al regent het hier nu, dus hopelijk over 1,5 uur niet meer...
Nou naar aanleiding van de site van Kiekeboe, ook onze naam staat niet in deze top 20. Ben ik toch wel een beetje blij om. Je schiet lekker op met schilderen dus. Heerlijk. Ik vind het altijd zo leuk als je dan het eindresultaat ziet. Lekker voldaan.

Weet je al iets over je tv?

Je hoort trouwens vaak alleen maar de horrorverhalen van bevallingen hoor. Op de een of andere manier zijn die stukken interessanter dan de 'gewone'. Toch zijn er veel meer bevallingen die goed gaan.

Thembo hoe was je avondje uit?

Wat leuk dat toneelstuk van je zoon Foxy. Dat hij al zo goed mee kan doen, lijkt me zo lief om te zien.

Ik heb trouwens (heel eigenwijs) de vk niet gebeld. Ik voel me nu wat zekerder en heb mezelf vannacht maar verteld dat die kleine nog in een stuit ligt en dus gewoon met haar voetjes ligt te trappelen. Donderdag moet ik weer voor controle, maar misschien dat ik toch morgen even bel. Ben nu bijna 31 weken.

Voel me altijd zo'n zeikerd als ik weer eens aan de telefoon hang.

Had echt zin om eens lekker geld uit te geven vandaag. Helaas zit het weer niet echt mee en blijf ik maar lekker binnen, beter voor de portemonnee ook. In plaats daarvan zal ik babykleertjes gaan wassen, dat moet ook gebeuren tenslotte.
Goeiemorgen!!

Ben net een half uur mijn bed uit! Heerlijk, heerlijk!

Gisteravond 2 films gekeken met wat hapjes, stokbrood enzo erbij. Lekker hoor! Ik geniet!

Vannacht wel wakker geworden van kramp. Maar was weer niks.

Foxy, het lijkt me idd heel erg raar om precies te weten wanneer je kind geboren gaat worden. Dit heeft, ondanks dat het soms frustrerend is, wel zo zijn charmes.

Kiekeboe, heb je nou gewoon een meubel teruggestuurd die goed was? Haha, beetje overassertief geweest! Maar goed, hij is binnen. En die tv duurt wel lang!

Trouwens, horrorverhalen over ziekenhuisbevallingen ken ik ook! Laat je niet teveel aanpraten. Iedereen kent wel een horrorbevalling verhaal. Toen ik zwanger was van zoon 1 wist mijn collega me te vertellen dat haar overbuurvrouw net haar kindje in de buik had verloren...... begrafenis en alles is me tot in de details verteld...... ook zo lekker subtiel.

Oh ja, ik ben ook wel eens op die site van de svb terecht gekomen. De naam die we nu willen gaan geven is vorig jaar 3 keer gegeven! Geen top 20 dus.

Zat ook al te denken om de stad in te gaan, maar gezien het weer blijf ik maar lekker thuis.

Beetje rommelen in de babykamer, boek lezen, en onzin tv kijken in mijn lelijkste outfit.

Watje, waarom denk je dat dochter eerder komt? Heb je echt al zoveel gerommel?? Hou haar nog maar even binnen hoor!!!!

Thembo, hoe was je avond gisteren?? Toch lekker gedanst?

Phoehee, ben je alweer heelhuids thuis?

Tot later!
Mijn avondje uit was erg gezellig. Heel raar, ik kende eigenlijk niemand, maar heb zelfs nog uurtje flink gedanst. Wel ben je een bijzonderheid op zo'n avond. Hoe vaak ik wel niet de vraag heb gehad "hoe lang duurt het nog?"

Vrees wel dat het dansen niet erg meewerkte om medelijden te krijgen, maar heb wel lekkere avond gehad.

Ik heb ook even gekeken op die site van de svb over kindernamen en onze naam staan nog wel onder de 100 maar niet in de top 20. Maar we gaan het ook niet meer veranderen, we hebben namelijk al een spandoek besteld die we aan ons huis kunnen hangen na de bevalling

Watje, ik heb geloof ik bij 31 weken ook beetje gerommel gehad, de baby is toen gedraaid en ook stukje ingedaald. Maar het is inderdaad vervelend, je wordt er heel onzeker van. Zelf ben ik altijd wat afwachtend om te bellen, denk vaak dat zij er ook weinig aan kan doen.
Thembo zo voelt het op dit moment ook wel een beetje. Vandaag weer een stukje rustiger. Heb wel een enorm drukke baby, maar dat was dochter 1 ook. En ik heb stukken meer pijn aan mijn schaambeen, wat ik al een tijdje niet meer had. Ook dat geeft wel het idee dat ze aan het indalen is.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik het gevoel heb dat ze wat eerder zou kunnen komen, kan het ook niet goed uitleggen. Waarschijnlijk spelen de hormonen gewoon op en valt het allemaal reuze mee.

Wat jammer Thembo dat het geen medelijden opwekte. En lekker dat je een leuke avond hebt gehad. En dan zou ik ook zeker de naam niet veranderen met zo'n spandoek. Wel erg leuk trouwens.
Tazzle, hoe staat het op werk? Ik heb nog een reactie gegeven op je vraagstuk, misschien kun je er wat mee.

En Phoehee, lekker op vakantie geweest???

Watje, je gevoel neemt ene loopje met je lees ik. Als je je toch ongerust maakt, dan kun je de vk gewoon even bellen. En anders wacht je tot donderdag. Beetje je hoofd rust geven helpt misschien ook al!

Thembo, beter dat je zo lekker gedanst hebt! dat doet een mens goed zo af en toe....

Nou, ik heb allerlei klein grut geshopt, maar ben nu weer compleet versleten. Even een bammetje eten en dan toch nog een uurtje plat denk ik ....
Kiekeboe ik denk (en hoop ook eigenlijk wel) dat ik het verkeerd voel. Wat Thembo zei klonk ook heel aannemelijk. Waarschijnlijk bel ik morgen toch even voor geruststelling. Voor mijn eigen gemoedsrust ben ik alvast begonnen met kleertjes wassen en heb ik manlief aangespoord om er even vaart achter te zetten.

Lekker dat je even goed geshopt hebt. Leuk is dat toch he. Ondanks dat wij weer een meisje krijgen, ga ik toch wat leuke nieuwe dingen aanschaffen hoor.

Phoehee ben je al terug????? En hoe was het?

Robo weet niet of je dit nog leest, maar ik zal aan je denken morgen

Man heeft inmiddels ook de andere muren geverfd. Geel. Alleen is het stukken donkerder dan ik zelf dacht. Weet nog niet of ik er blij mee ben.
Ben er nog!!

Wat een rust....

Heb niks te melden. Heb heerlijk genikst gisteren. Vanmiddag zoon van het kdv halen. (mijn moeder heeft hem gebracht) Ik mis hem nu wel heel erg.

*krijg net telefoontje dat ie ziek is van het kdv*

Ik ga mijn ventje halen!!!
Biaha nog steeds met baby en al lees ik. Zielig dat je zoon ziek is, maar veel plezier met hem vandaag. En gisteren lekker bijgekomen dus.

Morgen heb ik sollicitatiegesprek. Ondanks dat ik ze heel goed ken, vind ik het toch wel spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven