Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Kom ff langswippen om Tiaraatje heeeeel veel succes te wensen! Sterkte vandaag! En ik hoop voor je dat het primen werkt,,,,,,
Phoehee waar gaan jullie heen op vakantie dan? Met zn 2-tjes? Hopelijk heb je van dit weer, dat zou super zijn! Succes met bloedprikken!

Foxy morgen lekker je verlof! Je bent er vast ook wel aan toe, of niet?

Kiekeboe hoe is het met jou, tijdje niks van je gehoord, gaat ie nog bij jou?

Verder geen nieuws hier, ga! zo ff boodschappen doen, ff shoppen met mn moeder en vanmiddag lekker met mn zus en de hondjes aan de wandel, ff lekker met ze zwemmen, kunnen ze ff afkoelen. Morgen weer aan het werk na 4 heerlike vrije dagen
Tiaraatje heel veel succes vandaag! En echt, ook jou uk gaat komen! Weet hoe je je voelt, was bij zoon ook 12 dagen na de uitgerekende datum, dacht dat hij nooit meer zou komen...

Toi toi toi!
Tiaraatje was ik net vergeten, maar heeeeeeel veel succes!!! zal voor je duimen vandaag!
Tiaraatje heel veel succes vandaag!

Phoehee dikke knuffel ook van mijn kant. Hopelijk word je snel wat wijzer.

Foxy heerlijk dat je nu verlof hebt. Geniet er lekker van, zeker met dit mooie weer.

Fien wat goed dat je de 36 weken hebt gehaald. Boven verwachting. Super. En nu al aan de nesteldrang lees ik ;). Wel rustig aan doen hoor.

Thembo balen van die spruw. Hopelijk ben je er vroeg genoeg bij dat het snel weer overgaat. Gaat het alweer wat beter?

Vandaag hier eindelijk een beetje rust. Tot gisteren toe vreselijk veel mensen heel de dag over de vloer. Manlief is even weg en onze oudste is een dagje bij oma bijkomen. Voor mij even een rustpuntje nu.

Dochtertje doet het heel goed. Ik geef nog borstvoeding, maar de ene borst gaat niet zo heel goed helaas. Waarschijnlijk stap ik al heel snel over op de fles. Ze is wel al bijna terug op geboortegewicht, ze ziet alleen nog wat geel.

We hebben net voor het eerst samen buiten gewandeld. Ik moest nog urine inleveren bij de huisarts (waarschijnlijk blaasontsteking) en dat was een mooi klein stukje om te beginnen.

Ik heb geprobeerd wat foto's op hyves te zetten, maar het is nog niet gelukt. Zal zo even een nieuwe poging wagen.
Hallo!

Tiaraatje, je leest het vast niet meer. Maar heel erg veel succes gewenst! Dat je meisje nu maar snel geboren mag worden!

Watje, jij hebt het hartstikke druk lees ik. Heerlijk he. Het is zo fijn om even lekker te wandelen. Wel balen dat je een blaasontsteking hebt! En wat jammer dat de borstvoeding niet lekker loopt.Nou ja, ze heeft in ieder geval wat binnen gekregen. Is toch leuk meegenomen!

Wat een weertje! Zoon heb ik buiten gezet met een emmer water en wat plastic bekertjes. Die vermaakt zich prima. Zoontje slaapt vandaag een gat in de dag. Dus daar heb ik het ook niet druk mee. Gelukkig maar, want ik ben doodmoe. Man stond vanochtend om half 6 op en daarmee was het hele huis wakker! Zoon heeft nog even bij mij in bed gelegen, maar om 6 uur was het toch echt gedaan helaas. Vanavond nog eten en naar de film. Nu maar hopen dat we niet allebei in slaap vallen in de bios.

Kiekeboe, hoe is het? Niet te druk aan het klussen he!
Biaha is dat m nou??????????? (vorige pagina)

Watje lekker buiten geweest dus. Maar je hebt dus blaasontsteking, bah dat doet zeer. En de borstvoeding gaat niet geweldig maar goed. Jammer dat er nog geen foto's op de hyves staan!!

Tazzle ik zal op de hyves wat vertellen over onze mini vakantie.

Bloedprikken was oke, 5 (!) buisjes. Ze testen op (heb gespiekt) Chlamydia, FSH (das toch als je zwanger bent??), hemaglo-nogwat, bloedgroep en nog iets. Morgen bellen voor een nieuwe afspraak
Watje je hebt wel foto's op de hyves!!!!!!!!

Biaha naar welke fim ga je?
Oh heb ook nieuwe polletjes geplaatst
He allemaal

Watje, dat klinkt lekker druk daar!!!! Fijn dat het goed gaat met dochtertje... Maar de borstvoeding gaat niet zoals gehoopt begrijp ik uit je berichtje.. Balen....Wanneer beslis je of je wel of niet overstapt op flesvoeding?

\lijkt me heerlijk hoor lekker wandelen met de kleine.. in het zonnetje.. Alleen was plaats van bestemming niet ideaal.. Wanneer krijg je een uitslag??

Biaha veel plezier vanavond eten en de film! Je kunt onderhand op het terras eten denk ik!!!

Tiaraatje; Hoe ging het vandaag??? Of ben je stiekem al aan het bevallen??

Ik had vandaag lekker een dagje vrij genomen! Heerlijk in het zonnetje!!! Vanmorgen bloed laten prikken in het ziekenhuis.... en verder verjaardag gehad.. In de zon! En lekker in de tuin bezig geweest..

Vriendinnen zijn nu ook bijna allemaal ingelicht van het goede nieuws! Leuk!

Ze zijn allemaal enthousiast!!!

Misselijkheid neemt wel wat af maar komt met vlagen en ik zie al echt een bolletje! Het lijkt dat t begint te groeien nu!

Ben benieuwd hoelang ik broeken aankan. Ga morgen shoppen.... Kan ik broeken die laag zitten lang dragen (normaal gesproken) dan kan k daar mrg rekening mee houden.. Om nu alleen zwangerschapskleding te kopen is ook zo wat!!!

Fijne avond iedereen!!
hallo dames, even een kort berichtje van mijn kant.

Heb er een lange en drukke werkdag op zitten en ben kapot.

@phoehee: balen dat je toch weer ongesteld bent geworden! Je vakantie klinkt goed.

@watje: lekker een dagje wat rust. jammer dat de borstvoeding niet zo loopt als je gewild had. Je moet doen waar jij jelekker bij voelt. Mooie foto's trouwens

@Tiaraatje: hoe is het gegaan vandaag?

@biaha: jij ook een lekker rustig dagje zo te lezen.

@Brabo: leuk he iedereen het vertellen.

@ foxymamma: geniet van je verlof en neem de tijd om rustig aan te doen hoor!

@Thembo: super dat je kleintje goed is aangekomen! jammer dat er toch spruw is, hoop dat jullie er snel vanaf zijn.

sorry als ik iemand vergeten ben, kan het niet meer allemaal onthouden.

gister is hier iemand van de kraamzorg geweest. geen rare dingen gehoord of zo. zoals het nu lijkt heb ik recht op 49uur zorg. geen idee of dar weinig, gemiddeld of veel is.

verder eigelijk alleen gezellig gekletst.

Ik heb nog niets gehoord van mn sollicitatie maar ja goede vrijdag en pasen zat er ook nog tussen. wacht dus nog maar af al ben ik wel ongeduldig.

verder niets bijzonders hier.
Heey,

Ik wou ff melden dat mama haar vliezen zijn gebroken sinds 2 uur, als ik meer weet laat ik wel wat achter!!

groetjes!
Hoi dames! Ik schaam me diep, maar kwam alleen even kijken of Tiaraatje al bevallen is..

Tiaraatje, het gaat er nu echt van komen zie ik, veel sterkte, succes en uiteindelijk plezier! Dikke smakkert van deze kant

Verder hier alles goed, concert met Biaha was heel gaaf, we zijn bezig met het kleuren van de parketvloeren en het wordt heet mooi! Mijn vriend heeft wederom een zeer positief gesprek gehad voor een nieuwe baaan dus we wachten weer even af. verder ben ik aan het aftellen (nog 2 dagen deze week en dan 4 dagen volgende week werken....)

doei dames
Yes Tiaraatje, Super!! En spannend Ben benieuwd hoe (snel) alles nu zal verlopen!!

Hier gisterenavond wat last van voorweeën (denk ik). Loop al een tijdje met (lichte) menstruatie-achtige buikpijn, rugpijn en zo, maar gisterenavond voelde ik echt de onderkant van mijn baarmoeder samentrekken. Echt pijnlijk was het niet, vond het eerder plezant (jaaaaa, ik kijk er nu al zo lang naar uit en da's toch al 1 van de voortekenen hé ). Deze morgen voorlopig alleen nog maar buikpijn en rugpijn Beeb begon trouwens iedere keer te boksen tegen die samengetrokken baarmoeder hehe.

Phoehee, ik kan niks beloven hoor voor volgende week. Heb de beeb gevraagd om maandag langs te komen , maar of het zal luisteren, weet ik niet
Yeah tiaraatje! Nu gaat het echt gebeuren. Als je vliezen gebroken zijn weet je dat je meisje binnen een bepaalde tijd geboren gaat worden! Ik denk aan je!
Tiaraatje, eindelijk, het gaat beginnen! Zet 'm op meis, nog heel even en dan is uk er!

Kiekeboe, zorg goed voor jezelf! Dan weinig aanwezig zijn herken ik , dat komt wel weer! Nog even en je hebt verlof, hoef je tenminste je energie niet meer op je stomme baan te richten... :-) En je vriend een goed gesprek gehad, dat geeft de burger moed!

Afspraak bij de VK gisteren was goed. Bloeddruk 110/60, kereltje ligt nogsteeds met zijn koppie nar beneden maar is nog niet ingedaald. Volgens VK heeft hij nog zo veel ruimte dat hij dat tot de bevalling waarschijnlijk ook niet gaat doen. Dat wordt dus plat als de vliezen breken... De eerste 3 weken hoef ik volgens haar nog niet op een bevalling te rekenen. Hmmmm, jammer, maar je weet nooit!

Vandaag rustig aan. Zoon en vriend zijn de deur uit, ik zit fris en fruitig op de bank, was zit in de machine. Straks even de deur uit naar de HEMA en de bank en dan lekker een boek lezen denk ik, genieten van de creche dag van zoon!
He Foxy, wou je net op het andere forum een berichtje nalaten dat het bij Tiaraatje begonnen is. Maar je hebt het ondertussen al gezien

En inderdaad Foxy, je weet nooit. Mijn gyn wilt daar zelfs niet op antwoorden als ik haar vraag wanneer zij denkt dat ik zal bevallen. Kan je nooit voorspellen zegt ze.

Ik ga nu ook effe op de bank, nog een beetje rusten
Ook niet heel veel tijd om te reageren, want voedertijd.

Tiaraatje, ik duim voor je vanuit hier. Uit ervaring weet ik dat als de vliezen breken het ook echt los gaat! Zet hem op! Hopelijk nu ook snel je meisje in je armen.

Wat leuk dat zoon (of dochter?) hier verslag uit komt brengen!

Phoehee, ja dat is hem. Vind je het wat? Als ik zo dat bovenlijf zie valt het allemaal best mee. Ik heb nog geprobeerd een foto te vinden van zijn outfit van maandag, maar kon het niet vinden. Dat was wat mij betreft niet erg fashionable......Kiekeboe was het geloof ook behoorlijk met me eens.

We zijn gisteren naar 'Knowing' geweest. Einde van de wereld film. Was leuk! Had het er in de auto naar huis over dat het best raar is dat we plezier halen uit beelden die laten zien dat onze hele planeet verwoest word.

Het dringende is er weer af hier. Zoontje ligt weer blij om zich heen te kijken. ik ga even kolven. Man noemde me laatst liefkozend 'melkunie'. Ik was daar natuurlijk erg van gecharmeerd, dat begrijpen jullie wel.....
quote:biaha schreef op 16 april 2009 @ 09:36:

Man noemde me laatst liefkozend 'melkunie'. Ik was daar natuurlijk erg van gecharmeerd, dat begrijpen jullie wel..... Ach mannen...
heey,

mama is net bevallen ik weet niet of ze de naam wil zeggen.

groetjes
Gefeliciteerd!!!

Dat is uiteindelijk wel snel gegaan dan! Geniet van de kleine meid.
Hoeraaaaaaaa!

Dat is gelukkig best snel gegaan!

Gefeliciteerd Tiaraatje en de rest van het gezin!
Jippie, nog een kleine meid erbij.

Wat goed. Hoop dat alles goed meegevallen is Een dikke proficiat!!
ohohh dat is snel gegaan!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(en lief dat je het grote nieuws door wilt geven van je moeder!, jij ook gefelicteerd met de geboorte van je zusje)
HIEPERDEPIEP HOERAAAAA!!!! GEFELICITEERD IN HUIZE TIARAATJE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven