Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Goeiemorgen!

Nou de prikken zijn achter de rug. Zo zielig! Je hart breekt echt een klein beetje als je ziet dat je kind pijn heeft. Maar goed, was ook weer zo over. Nu afwachten hoe hij erop reageert. Voorlopig is hij nog in diepe slaap.

Zoon kreeg ook de zenuwen bij het zien van die naalden. Door het gekrijs van zoontje heen riep hij: ik niet he! ik niet he!

Maar ook goed nieuws; hij is in 4 weken 1 kilo gegroeid. Alweer 5360 gram.

Kiekeboe, gaat vrijdag dan je verlof beginnen? Heerlijk. Kan je bijslapen zoveel je wilt.

Thembo, bij jou ook een groeiend mannetje. Gelukkig maar. Vervelend van dat spugen! Heb je al nutriton geprobeerd?

Phoehee, waar in de randstad is die monsterverkoop?

Brabo, jij kan gewoon al oefenen op het kind van je vriend.

Ben je nog zo moe?

Oh, zoontje is wakker. Ga maar eens kijken

Tot later
Hee meiden

Biaha wat sneu voor zon klein kereltje! Gelukkig snapt ie zelf nog niet wat er aan de hand is. Verder doet hij het helemaal goed dus, zoontje, mooi nieuws toch!

Kiekeboe wat lekker dat je bijna verlof hebt! Zal je vast wel aan toe zijn. En die gebroken nachten, hou je dat nog een beetje vol?

Tiaraatje dat klinkt echt heftig die bevalling van jou! Hoe gaat het nu met je? Je bent inmiddels wel weer lekker thuis denk ik samen met je dochtertje? En gaat alles ook goed met haar? Hele mooie naam trouwens, en wat een beeldschoon kindje!

Fien, jeetje nog maar 2 weken, wat gaat dat hard!! Ben je al zenuwachtig aan het worden, of valt het mee?

Phoehee, alvast heel veel plezier op je mini vakantie, geniet er maar lekker van! Hoest met je been?

Hier alles ok, morgen weer naar het ZH, en dan krijg ik uitslag van het bloed, en krijgen we te horen hoe nu verder met hormonen.

3 weken geleden ben ik op donderdag heen geweest voor een ei-check, toen zei de gyn dat we het weekend erop van bil moesten, omdat dan mijn ei-sprong zou zijn, maar 2 weken later op donderdag werd ik ongesteld, dus dat klopt volgens mij niet helemaal. Wil ik hem ook naar vragen morgen.

Gelukkig is mn vriend vrij en gaat die mee morgen, want 2 verstaan m beter dan 1 waarschijnlijk!
Tazzle gewoon veel vragen stellen. Het lijkt mij ook dat soms jou luteale fase (zo heet dat toch???) te kort is. Soms klopt het wel maar vaak niet. Vandaar dat die hormonen ook lijkt mij goed zijn. Sterkte!

Biaha voor die monster verkoop het je kaarten nodig en daar zijn ze vrij krap in. Heb wel je blouse-je, hij is zoooo leuk! Hij was 5 euro, normaal 32,50! Als je alvast je adres doorstuurt gaat ie op de post als ik terugben. Ik zal dan doorgeven hoeveel erbij komt voor verzenden, maar dat zal ook weinig zijn.

Tot dinsdag!

(oja met mij is verder alles goed, moe en moet morgen om 5 uur op!)
Hoi dames, het was even rustig gisteren...

Tazzle, spannende dag voor jou dus vandaag. Ik hoop dat je de arts nu wel een beetje kan verstaan met zun 2-en!

Biaha, blij dat alles goed is verlopen met de prikjes. Kan het zijn dat zoontje er een beetje ziek van wordt? Of is dat gelukkig niet het geval?

Vandaag laatste dagje en dan moet ik nog even terugkomen volgende week maandagmiddag en op 5 mei smiddags. Op 5 mei heb ik gelijk iedereen van mijn werk uitgenodigd om na het werk te komen borrelen, eerste drankje is van mij. Vond ik wel een erg leuk idee.... En als het goed is hebben we dan ook mooi weer.In ieder geval heb ik dat besteld

Ik ben werkelijk waar wederom vroeg wakker, dus heb nog steeds niet bij kunnen slapen. Maar mijn humeur gaat er wonder boven wonder iedere dag op voooruit in plaats van achteruit. Want mijn verlof begint....

Fijne dag dames!
Wauw, phoehee. Dank je wel! 5 euro, das echt niks.

Je bent waarschijnlijk allang weg, maar heel veel plezier de komende dagen.

Tazzle, hopelijk kan je de beste man verstaan met vriend samen. Ben benieuwd wat ze voor je bedacht hebben. Veel succes!

Kiekeboe, verlof! hoeraaaa. Van die twee dagen doen we maar even net of ze er niet zijn.......

Zoontje heeft ons behoorlijk bezig gehouden. Gisteravond 38.8 koorts. Paracetamol mochten we alleen 60 mg van geven. Maar dat werkte niet genoeg. Met wat nazoeken kwam ik erachter dat zoon met zijn eerste prikken wel meer mg mocht. ( en hun gewicht was met 2 maanden exact hetzelfde )

Dus toch maar meer gegeven. Gisteravond voor het slapen wilde hij niks drinken. gevolg: ;ploftieten en om 23.00 uur wel wakker voor drinken. En zo door de hele nacht nog een paar keer. Met als hoogtepunt; spuitpoep tegen het gordijn! Man temperatuurde hem en dat heeft de boel gestimuleerd zeg maar. Wat een toestand midden in de nacht. Alles onder de poep! Ik keek het van een afstand aan. Man in zijn nakie vloekend de poep van de gordijnen vegend. Zoontje die met een tevreden blik lag rond te kijken... ik moest er ineens zo hard om lachen. Man nog bozer..... haha, ik kan er nu ondanks de vermoeidheid nog om lachen. Want god oh god, wat ben ik moe. Arme man moest er om 5 uur uit dus die zal ook niet bepaald fris zijn. Vanavond moet ik naar een overleg van mijn werk. Heb nog verlof, maar erg belangrijk..... bah.

Zoontje had net weer 37.4 trouwens, dus de piek is er al af.

Nu maar hopen dat die gordijnen schoon worden op 30 graden...

Tot later!
Ooh Biaha wat een verhaal! en dat midden in de nacht, daar word je niet vrolijk van...

nou ik word zo langzamerhand een beetje moe van onze gyn!! Afgelopen dinsdag heengeweest om bloed te prikken, vertelt ie me nu doodleuk dat dat eigenlijk te laat in mijn cyclus was! Waarom stuur je me dan heen??Ook van hormonen wou die nu niks weten, daarvoor moest ik toch echt een paar maanden verder zijn, waarom begin je er dan over??? G*tver**de... Nou zaterdag weer heen voor een ei-meting, ik moet werken dus moet weer wat regelen dat iemand voor me werkt, of met iemand ruilen, wat een gedoe steeds.

Bah heb het helemaal gehad met het zwanger worden en al de poppenkast die er omheen zit...

Sorry beetje ego...
Tazzle, kan je geen tweede mening bij een andere gyn vragen? Dit kan zo toch niet. Je begrijpt hem al niet zo goed en dan nog verwarrende opmerkingen maken... Ik zou toch eens bij een andere gyn gaan, misschien kan die je beter helpen? Zo schiet het natuurlijk niet op.

Biaha, wat een nacht. Kan me voorstellen dat je man het niet zo plezant vond.

Zie een beetje op tegen deze namiddag. Ik pas al niet echt meer in al mijn kleren, dus meestal loop ik nu in mijn joggingbroek rond met een heel aansluitend shirt (1 van de weinige waar ik nog in kan) en dan krijg ik overal de opmerking over hoe zwaar ik nu wel ben (op mijn buik dan). Ben het een beetje moe, blijf eerlijk gezegd liever thuis, waar ik mijn te grote joggingbroek aantrek en een oud voetbalshirt van mijn vriend... Maar moet deze namiddag met konijn naar de veearts voor zijn spuitjes en aangezien die niet zo ver van mijn ouders woont, gaan we daar ook nog eens langs (zie ik ze nog eens ). Soms verveel ik me zo erg (vooral als vriend gaan werken is), dat ik er echt naar uitkijk om terug te gaan werken. Gelukkig is het niet lang meer, en dan zal ik genoeg om handen hebben om niet meer aan het werk te denken
Tazzle wat vervelend zo'n gun! Zoals Fien al zegt kan je niet naar een andere?? Het is niet echt motiverend zo'n vent en het klinkt alsof je het even helemaal niet ziet zitten! Misschien iemand die je wel verstaat en waarvan je het idee krijgt dat diegene je ook wil en kan helpen??

Sterkte in ieder geval!!!!

Fien; hoe is je middag verlopen??? Vielen de opmerkingen mee? Kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand genoeg van hebt!

Biaha; sterkte op je overleg vanavond en dat na zo'n zware nacht! Tegen de gordijnen omhoog!!! Jeetje dat doet ie goed hahaha. Hopelijk worden de gordijnen schoon! Waren ze wit?

Ik kan inderdaad oefenen op de kindjes van mijn vriend! Gezellig hoor!!! Ik ben nogsteeds zo moe ja! Van leren komt dan ook niks terecht... En daarbij wil iedereen allemaal afspreken omdat ik zwanger ben, dus mijn avondjes zijn wel gevuld! Gezellig wel!!

Ik heb ook weinig zin in leren moet ik zeggen.... Pfff

Phoehee; veel plezier op je weekendje weg! Je bent al wel weg maar toch!

Morgenochtend heb ik mijn eerste echo! Zo spannend! Hoop dat alles goed is!!!!
Brabo succes morgen, het komt vast goed!!
Owww, heb ik eindelijk eens de tijd genomen om een uitgebreide reactie te schrijven, alles weg! GRRRRR!!!!!!!

Tazzle wilde ik een dikke knuffel geven, kan me zo voorstellen dat je dat hele gedoe rind zwanger worden zo zat bent! En dan een gyn die er volgens mij niet bij stil staat wat voor impact zo'n traject op stellen heeft, zowel practisch als emotioneel. Hoop dat de ei-meting iets opleverd en dat het geluk eindelijk jullie kant op komt!

Poehee, een hele fijne vakantie! (beter laat dan nooit)

Kiekeboe, eindelijk verlof! Heerlijk! Ben je nu 34 weken? Eindelijk wat langer blijven liggen als je daar behoefte aan hebt of 's middag een tukkie doen! Hoe gaat het met de sollicitaties van je vriend?

Biaha, wat een verhaal van die poep in de gordijnen! Blijft niet zo veel anders over dan heel hard lachen in zo'n situatie, je moet toch wat...

Thembo, zo te lezen gaat het goed met jullie kereltje! En de gebruiksaanwijzing wordt steeds duidelijker, alleen jammer dat niet iedereen hem nog kent. Hupsakee, de hele fles er weer uit!

Brabo, superspannend je eerste echo morgen! Hoop dat alles goed is en dat je een klein springend gupje in je buik aan de gang ziet! Veel succes/plezier morgen!

Verder ben ik het even kwijt. Sorry voor de gene die ik ben vergeten.

Ben nu ruim 37 weken maar nog niets dat lijkt op een naderende bevalling. Behalve nestdrang en opruimwoede. Alles is onderhanden genomen, van de schuur tot de keuken, tot de kledingkasten, lege wasmanden, ramen etc. Ben eigenlijk helemaal niet zo van de poets...

Moet de de laptop overhandigen aan vriend, die staat naast met te trappelen!
Inderdaad spannend Brabo, laat ons weten hoe het geweest is he. Ik vond de eerste echo super. Wij mochten een videocassette meenemen, weet niet of jullie dat ook kunnen/mogen (videospeler heeft het ondertussen wel laten afweten, dus hebben het nog niet kunnen bekijken, maar goed, we hebben het ondertussen wél op video ).

Opmerkingen vielen inderdaad gelukkig mee, en konijntje heeft het bezoek aan de veearts ook beter overleefd dan de vorige keren
Moge dames!

HET IS FEEST TRALALALA!!!!!!!

Mijn verlof is gisteravond begonnen. En we hebben het er gelijk van genomen door de hele avond lekker op het terras te zitten.... Maar wederom kort geslapen vannacht dus inderdaad, die middagdutjes zijn errug welkom!

Ik ben zondag 34 weken.

Brabo, veel plezier vandaag!!! Spannend,.,,

Fien, fijn dat het meeviel. Nog echt de laatste loodjes he, dan hoef je er ook niet op zun mooist uit te zien vind ik...

Tazzle, wat een K*T-zooi! Je hebt zo helemaal niets aan die arts. En je bent, met jouw korte cyclues, eigenlijk ook al heel lang bezig. Ik vind een second opinion helemaal geen gek idee eigenlijk. Maar ga eerst maar wat leuks doen, even uit die ergernis!

Foxy, jij nog 3 weken volgens planning. Jemig, dat is ook al dichtbij! En poetswoede.. Ik hoop niet dat ik dat krijg, want dan kan ik echt 1000 uur besteden met dat kluspand van ons.....

Biaha, ik lag helemaal dubbel! Maar ben wel benieuwd of het inderdaad uit je gordijnen gaat. Hoe heeft zoontje dat dan gedaan? Dan kan ik daar misschien van leren... Want ik ga vandaag (hopelijk) eindelijk de gordijnen regelen.....

Afgelopen dinsdag was ik trouwens nog naar de vk geweest. hij is al een stukje ingedaald! En ze heeftme geholpen hem echt te voelen, dus dat was wel weer leuk. Ik blijft overal netjes in zitten. Uk groeit volgens planning, dus nu niet meer aan de grote kant, bloeddruk goed etc.

jemig, het verlof isecht begonnen....
Tazzle ook van mij een hele dikke knuffel. Je hebt er wel niet zoveel aan, maar toch. En wat enorm balen dat je voor niks bent geweest. Ik zou ook proberen een second opinion bij een andere gyn aan te vragen.

Biaha wat een heerlijk verhaal zeg. Moest er wel om lachen. Tsja en wat moet je anders als het gebeurt dan lachen. Zou ik geloof ik ook gedaan hebben. Het is idd wel te hopen dat alles eruit gaat.

Kiekeboe hoera verlof!!! Heerlijk genieten, je hebt gelijk ook mooi weer. En helemaal fijn dat alles lekker op schema loopt met de baby. Benieuwd of het lukt met je gordijnen.

Brabo veel plezier met je echo!

Fien wat kunnen de mensen toch een hoop kletsen he. Vaak weten ze helemaal nergens van en komen zich dan toch overal even mee bemoeien. Kan me goed voorstellen dat dat af en toe een beetje te veel wordt.

Tiaraatje heftig voor jou geweest zeg. Ik had met de oudste ook heel veel bloedverlies (twee keer bloedtransfusie gehad). Doe het vooral lekker rustig aan en luister ook goed naar je eigen lichaam. Ik ging veel te snel weer dingen doen en ik kreeg een enorme terugval na een week of zes.

Vanmorgen dochter naar het kdv gebracht. Dagje alleen met de kleinste. Manlief is ook nog steeds thuis, hopelijk gaat die snel weer aan het werk, want echt gezelliger wordt het niet thuis.

Ik ben inmiddels helemaal van de borstvoeding af. Dochtertje doet het nu stukken beter. Ze is veel rustiger en ik hoef niet meer elke twee uur met een tiet bloot. Vind het heerlijk zo.

Ze heeft alleen 's avonds huiluurtje en erge trek. Dat zijn we van de oudste helemaal niet gewend, maar als dat het enige is...
Hallo allemaal,

ff een minuutje tijd tussen 2 borsten in haha.

Idd Watje, elke 2 uur met een tiet blood is wel wennen. Vooral ivm visite enz. Ik ga telkens boven liggen met haar.

Ik hoop wel dat er in de voeding regelmaat gaat komen zodat je een beetje weet waar je aan toe bent qua tijd tussendoor.

Wat was de reden dat jij nu bent gestopt met borst?

Biaha en Thembo, geven jullie ook nog borst en hoe gaat dat? Kolf je ook en heb je al meer regelmaat?

Kiekeboe, lekker verlof! geniet ervan.

Ik maak me nu al een beetje druk hoe alles moet als ik over 9 week moet werken pffffffffffffffffff.

Ik heb een beetje last van hoofdpijn de laatste 2 dagen, zal er wel bijhoren.

Later regaeer ik nog ff op de rest.

Liefs
Tiaraatje, ik ben met pasen begonnen met afbouwen van de borstvoeding en overgestapt op flesvoeding omdat zoontje niet groeide op de borstvoeding. Hij zat 2,5 week na zijn geboorte nog onder zijn geboortegewicht en we moesten dus ook gaan bijvoeden. Maar omdat de borstvoeding al heel moeizaam verliep, zoontje is heel driftig, hij liet vaak los na een paar slokken en omdat we ook spruw erbij kregen zag ik borstvoeding niet meer zitten.

Inmiddels ben ik helemaal afgebouwd en kolf ook niet meer.

Maar ik begrijp dat bij jou de regelmaat ook nog ver te zoeken is. Volgens mij duurt dat met borstvoeding ook vaak wat langer. Baby's willen toch vaak voeding, met borstvoeding nog vaker dan met flesvoeding. Vooral 's avonds willen ze vaak drinken, ook omdat ze het fijn vinden bij jou te zijn.

Misschien voor jou ook wel interessant, ik heb veel gelezen op www.borstvoedingsforum.nl Daar stellen veel mensen vragen en zitten veel mensen met dezelfde vragen als jij vast hebt.

Woensdag ook iets bijzonders, zoontje lag even op zn buik en hij was weer beetje aan het worstelen met armpjes en beentjes en ineens rolt hij om van buik naar rug. Haha, dat kan een kind normaal pas na een paar maanden. Maar het was meer toeval dan bewust. Zal nu wel een hele tijd duren voordat het weer gebeurt.

Wel begint hij nu langzaam kleine lachjes te laten zien. Ik zit nog te wachten opeen brede lach en dat zal vast niet lang meer duren.
Thembo, heeft je zoontje nu ook last van krampjes ivm met fles?

Ik zal eens kijken op dat forum.

Leuk he, die lieve kleine lachjes.Heerlijk.

Wanneer moet jij weer aan het werk en hoe doe je dat met opvang>?
Ja, de krampjes zijn er nog wel, maar zoontje lijkt ze wel steeds beter te kunnen weerstaan. Hij huilt niet meer zo krijsend, maar juist heel jengelend en dan hoor je af en toe een flinke wind en dan valt hij weer in slaap.

Ik ga 16 juni weer aan het werk, en ik moet zeggen dat ik er ook wel zin in heb. Ik ben zelf de maandag vrij, dinsdag en donderdag gaan zoontje naar kdv, op woensdag bij mijn moeder en vrijdag is mijn man vrij. Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe nog helemaal niet tegenop zie. Vind het wel moeilijk hoor, maar ik word ook gek als ik meer thuis zou zijn denk ik. Ik mis mijn werk heel erg en vooral de contacten met andere volwassenen.
Misschien is het voor mij nog iets te vroeg om aan het werk te denken hihi.

Ze is nog zo klein en afhankelijk. Bij mij past oma 2 dagen op en de derde dag heb ik ouderschapsverlof.

Pas miv januari gaat ze een dagdeel per week naar de creche.
Hoi dames!

Tiaraatje. Nog geen regelmaat bij jou dus. Hier nog steeds borstvoeding en het gaat super! kolven gaat ook goed. Ik kolf 's ochtends een half uurtje na drinken van zoontje. "s ochtends heb je over het algemeen meer melk dus dan kan het er ook af zeg maar. In het begin was het niet zoveel, maar nu kolf ik elke dag ongeveer 1 a 1,5 voeding die dan de vriezer in gaat.

En wat Thembo al zegt. Die regelmaat duurt idd vaak langer met bv. Wil ze 's nachts ook om de 2 uur drinken?

Thembo, gelukkig heb je zin om te werken. Ik ook! Volgende week vrijdag is officieel mijn eerste werkdag. Maar de maandag erop ga ik beginnen. Beide heren gaan dan wel de hele dag naar het kdv. Kan ik wat opladen. Gelukkig dat die krampen nu wel te doen zijn.

Kiekeboe, gefeliciteerd met je verlof! Komst van baby is in zicht!

Leuk is dat als je hem zelf kan voelen zitten he?

Gister overleg gehad en gelijk de kolfruimte bekeken. Wat een rothok! Alles wat er moet zijn is er, dus ik mag niet klagen. Maar wat een ongezellige toestand. Misschien zelf dan maar een leuke poster of iets ophangen.....je moet wat.

Vanochtend met zoon de speelplaats van het kdv opgeleukt met bloemen. Meer ouders deden mee met planten, dus was wel gezellig.

Zoon is nu nog lekker aan het spelen daar.

Tot later!
Biaha,

Snachts drinkt ze tot nu toe om de 4 uur. Dus tot nu toe is dat eenmaal opstaan om te voeden.
Hee allemaal!

De echo was super!!! De baby was erg beweeglijk..je zag hem echt beentjes en armpjes uitstrekken.. heb de ruggengraat, vingertjes, beentjes kaaklijn oogkes, hartje allemaal kunnen zien! Super!

Heb het op dvd ook dus ga hem straks op mijn gemakje eens bekijken!!

Ik ben blij!!!!!

Minder is dat vriend opzoek is naar nieuw werk omdat hij van de weekenden af wil. Gisteren had ie 2e gesprek maar vandaag gehoord datkeuze op ander is gevallen.. Balen!!!

Vooral ook omdat ik ook weekenden werk en het straks lastig is beide weekenden te werken met de baby!!!

Maarja komt ook wel weer goed hopelijk!!!

Kiekeboe; lekker hoor verlof!!! Geniet er van!!

Fijn weekend allemaal!

Ik hoop dat het weer goed wordt!!!
Geweldig Brabo! Heerlijk om te zien he.

Fijn weekend!
Kom me alleen even melden want X-Factor begint en ik ga languit op de bank. Heb een off-day...

Brabo, fijn van je goede echo! Heerlijk gevoel is dat!

Kiekeboe, lekker verlof. Genieten

Tot morgen!
Moge dames!

Nou, ik heb het alvast goed van genomen op mijn allereerste verlofdag... lekker in het zonnetje gezeten, tukkie gedaan, gebbq't met mijn broer en vriendin, gordijnen (bijna) geregeld.... Wat een prachtdag om te beginnen!!!

Nou vandaag aan het 'werk'. Het opkamertje moet even opgeschuurd worden en dan weer in de lak (vloer), het kozijn van de tijdelijke woonkamer licht opschuren en dan ook die in de eerste laag verf zetten. En dan de gordijnen gaan aanbetalen, dan heb ik wel weer een mooie dag erop zitten!

Biaha, bij jou gaat het nu echt bijna beginnen, nog 1 weekje. Maar die kolfruimte gezellig maken zou ik maar doen inderdaad! Toch jammer dat we dan die poster voor ¤3,= van het concert niet gekocht hebben

Brabo, gefeliciteerd met je ontzettend leuke echo! Alles erop en eraan, ik vond het ook zo'n wondertje om te zien!!!!

Maar vriend is dus lekker aan het solliciteren. Join the club, want de helft hier van de dames (of de mannen)

Foxy, die hyves is geblokkeerd... Kan ik niet meedoen! Hopelijk is vandaag een betere dag voor je

Tiaraatje, klinkt niet slecht om 's nachts 1 x in de 4 uur borstvoeding te geven. nu is het wachten op die ene keer overslaan, dan kom je pas echt aan je slaap toe!

maar over 9 weken werken, daar hoef je nu nog niet over na te denken toch? Eerst genieten, dan komt dat werk dan wel weer!

Watje, fijn dat het zo goed gaat met de flesvoeding! Moet een hele geruststelling zijn dat ze nu gewoon lekker groeit... Maar waarom is manlief nog thuis? Heeft hij vakantie opgenomen? Die van mij is natuurlijk al heel lang fulltime thuis omdat hij nu werkeloos is. Hij is het zelf wel heeeeel ereg zat, maar ik vind het eigenlijk wel fijn om hem om me heen te hebben Vind het straks als die kleine er is ook wel een fijn idee dat je echt samen kunt zijn. Maar aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat hij voor die tijd toch echt een bana heeft, want dan is hij wel weer een stuk gelukkiger.....

Thembo, heb jij soms een wondermannetje??? Nu al omdraaien, das wel heel snel! En de eerste beginnende lachjes, lijkt me geweldig want dan is het contact er ook echt....

nou, fijne dag dames!
kiekeboe heerlijk aan het genieten van je verlof dus. Lekker! Mijn man zit in de detachering en zijn oude project was afgelopen. Nu zit hij te wachten op een nieuw. Zelf hou ik er wel van om op mijn vrije dagen een beetje eigen dingen te doen, nu word ik toch heel de tijd een soort van gecontroleerd.

Het grootste probleem vind ik op het moment dat hij gewoon helemaal niks doet in het huishouden. Ook dochter vindt het maar niks dat papa zo lang thuis is, want we zitten in elkaars vaarwater wat opvoeding betreft, heel vervelend. Maar goed genoeg geklaagd.

Foxy voel je je al wat beter?

Brabo wat heerlijk he zo'n goede echo! Geniet er maar lekker van.

Biaha voor jou gaat het inderdaad alweer opschieten. Jammer dat zo'n kolfruimte er dan maar weer duf uitziet. Vast bedacht door een man.

Tiaraatje wat netjes van je dochter, elke vier uur. En die ene keer overslaan komt vast ook wel. Daar zitten wij met smart op te wachten.

Thembo jouw ventje is ook enthousiast zeg, met dat draaien! Leuk hoor. En die eerste lachjes zijn natuurlijk ook geweldig.

Hier gaat alles op zich zijn gangetje. Dochtertje gaat na het weekend in haar eigen kamertje slapen, ze is nogal luidruchtig 's nachts. In de avond is het nog steeds rommelen met de fles, liefst drinkt ze heel de avond door met tussenpozen van een uurtje of iets. We hebben al geprobeerd haar dan maar ietsje meer te geven, maar dat werkte zo niet. Verder is het een schatje en wordt ze letterlijk platgeknuffeld door haar grote zus.

Vandaag nog even genieten van het mooie weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven