Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hey ladies,

Voor mij ook geen bbq. Ben er ook niet erg dol op. Ik krijg ook altijd de kriebels van die Amerikaanse toestanden. Van die wedstrijden wie dan de beste spareribs kan bbq'en. brrrrr

Hier ook bijna weer vakantie. Alleen deze en volgende week nog werken en dan gaan we lekker een weekje naar Frankrijk.

Ik zit ook al af te tellen, kan niet wachten. Het wordt nog rustig hier. Er gaan ineens een paar dames tegelijk weg.

Dat wordt afkicken voor mij een week lang. Misschien moet ik dan maar niet gaan. Die stress van het afkicken is natuurlijk hartstikke slecht. Net zoiets als het stoppen met roken toch?
Hoi!!

anira ben jij al over je baalmoment heen?? Ik nog niet echt, had zo'n goede hoop!! mar heb gister meteen ovulatie-testen gekocht, dus wie weet.

Ik weet ook echt wel dat ik niet zo moet zeuren hoor, het stukje van thembo is duidelijk zat toch?

Dus idd als we een dip-moment hebben moeten we elkaar maar even weer moed inpraten!

Word het mooi weer dit weekend?? Ik moet werken.. da's minder, en mensen bij ons in t dorp worden dat he-le-maal gek, en gaan massaal aan de BBQ.. word dus druk..

Nou jaze beloven de hele week al mooi weer, en dat is het hier nu echt niet.

Ga even op hyves kijken!
Thembo, wil je mijn NOD op 19 september zetten?? Dank je!

En wat doen we nu met Lein en corkey, lijkt er echt op dat ze niet meer mee schrijven, dus wat mij betreft mogen ze van de lijst, weet niet hoe jullie er over denken?
Denk daar wel hetzelfde over Tazzle. Alleen Corkey schreef een tijdje geleden dat ze het heel moeilijk vond om mee te schrijven dacht ik, dus misschien Corkey dan nog even erin laten?

Biaha jij gaat ook al lekker weg? Ik blijf wel thuis hoor trouwens, hoef alleen niet te werken. Heb een weekendje weg en voor de rest lekker niks.
Hey ladies!

Lekker weer komend weekend? Heerlijk! (ik reken nergens meer op...) Zaterdag ga ik met 3 vriendinnen naar Beatstad, een festival hier in Den Haag. Via mijn werk vrijkaartjes gekregen. Dan is mooi weer altijd fijn!

Gaan we zondag maar aan de bbq. Vriend houdt er enorm van en zo vaak is het er deze zomer nog niet van gekomen...

Phoehee, jij schreef volgens mij dat je geen kleding durft te kopen omdat je stiekem denkt dat je en binnenkort toch niet meer in past. Ik heb dat ook. Maar ben erg aan nieuwe spijkerbroeken toe. Heb er ineens twee doogesleten...

Verder weining nieuws hier!

Ga ff chillen, nu het nog kan. Heb er weer twee vandaag en dat is best vermoeiend. Helemaal omdat ze beide in een territoriale fase zitten en met hetzelfde speelgoed willen spelen... VAN MIJ!!!!! zijn de meest gebruikte woorden hier vandaag.
Over kledij gesproken: ik heb reeds verschillende zwangerschapsbroeken. Klinkt misschien raar, maar schoonzus verkoopt zwangerschapskledij en ik 'sponsor' haar af en toe eens. Je ziet daar helemaal niks van, ik heb van die broeken die je kan bijstellen met een soort elastiek (zoals in de broeken van de kleintjes hehe). Ik heb zeker al 4 broeken, 1 topje (hangt gewoon wat losser) en 1 jasje met korte mouwen, waarvan de buik kan meegroeien. Toffe kleren allemaal, die ik heel regelmatig draag en het valt niet eens op hehe. Alleen de 'kenners' kunnen het al eens zien aan de merken die op die kleren staan
Fien jij zit lekker dicht bij het vuur zeg! Handig toch. En zolang die kleding lekker zit, waarom zou je het niet aantrekken?
Watje waar ga je heen op vakantie? Wel lekker hoor, nog vakantie!

Mijn nichtjes zijn 1 en 3 heel leuk dus. De oudste praat de hele tijd over alles wat ze gezien en gedaan heeft en zit in de waarom fase. De jongste heeft in korte tijd veel woordjes geleerd, eerst zei ze lang niets en nu best wel wat.

Thazzle jij hebt wel een lekker korte cyclus toch? Meer kansen!

Foxymama, misschien toch maar nieuwe broek kopen dan en een flared (wijd) zijn toch weer helemaal hip. En mijn zus paste nog lang in dr spijkerbroeken omdat die toch vrij laag zijn.

Ik kocht laatst een heel wijd shirt van gsus (hoort zo) maar die lijkt me toch echt mooier met buik....

Vandaag mooie nieuwe leren succes agenda gekocht (-50%) , hopelijk levert hij me evenveel succes met de data als de naam doet vermoeden......
Werd vanmiddag emo toen ik Roseanne zat te kijken. Even flitste door mijn hoofd... Zou het dan toch?

Heb op en paar spijkerbroeken op MP geboden, kost het weinig en voel ik het niet zo hard als blijkt dat ik ze binnenkort niet mee aan kan...
Haha, Roseanne is natuurlijk ook HEEEEEEEL emotioneel..., kan maar zo dus Foxy!!

Phoehee, idd een korte cyclus, tussen de 22/25 dgn, schiet lekker op, maar soms ben ik nog niet van mijn ongesteldheid af als ik in vruchtbare periode zit, da's wel es kloten.

Leuk dat je nichtjes komen, is ook net een leuke leeftijd he?

Heb ovulatie testen gekocht trouwens ( Of had ik dat al gezegt?!) Dus ga ik deze maand gebruiken, es ff kijken of we het ongeveer op de juiste tijden deden.

Kleren koop ik nog gewoon volop, is een lichte verslaving, en ik heb zo iets, mocht ik zwanger worden, heb ik na die tijd een goed doel om mijn oude figuur weer terug te krijgen!
Joh, dames. Lekker kleren kopen! Je bent toch niet de rest van je leven zwanger? Komt vanzelf wel weer goed en je heb na de bevalling idd iets om naartoe te werken.

Trouwens Foxymama. Over emo gesproken. Laatst luisterde ik 's ochtends naar Giel Beelen in de auto. Blijkbaar was het de sterfdag van zijn vader en draaide hij het liedje 'papa' van Stef Bos (???? is dat wel van hem????) Mijn vader leeft gelukkig nog, maar ik schoot hartstikke vol. Ik ging zoon naar het kdv brengen en 1 van zijn juffen nam die dag afscheid. Stond ik daar ook weer met tranen in mijn ogen afscheid van die juf te nemen. Zij schoot ook gelijk vol natuurlijk! Het was 1 groot tranendal!

Dus wat dat betreft. Wie weet. En dan bij Roseanne, dan moet je wel heel erg emo zijn hoor!

Ik ga nu lekker onderuit. Manlief is nog weg voor zijn autorijles dus ik geniet nog even van de stilte hier.
ongeloflijk hè, hoe makkelijk je door die hormonen van slag kan raken. Bij zwangerschap van zoon huilde ik al om een nummer van Ali B

Tazzle, hoop dat je nu wat duidelijkheid krijgt over je cyclus en vruchtbare dagen, lijkt me lastig om zo'n korte cyclus te hebben. Ook wel fijn want dan mag je sneller voor de volgende ronde!

Ben niet zo van het shoppen, is meer een noodzakelijk kwaad voor mij... Ik ga alleen functioneel de stad in om zo snel mogelijk te kopen wat ik nodig heb, en dan weer naar huis (of op het terras hangen! )

Ben natuurlijk niet mijn hele leven zwanger, maar duurde bij zoon wel lang voordat ik mijn oude maat weer aan kon...
Ja, Foxymama. Zo kan het ook ontmoedigend werken inderdaad. Dan heb ik niks gezegd.

Oh man, waar ik allemaal om gejankt heb. Ik zit letterlijk elke avond te grienen bij Grey's Anatomy. Terwijl ik die afleveringen voor de zoveelste keer zie! Om een nummer van Ali B is me ook niet vreemd en dat nummer van Lange Frans en Baas b over Nederland heeft ook wat tranen losgemaakt. En ik ben helemaal niet Nationalistsch en al helemaaaaaal geen fan van die jongens, maar sjonge jonge. Bij dat liedje werd ik dat spontaan.

Er komen wat spannende dagen weer aan he? Ik duim voor alle dames voor wie de nod eraan komt. Er kunnen wel wat JA'tjes bij!

Genoeg gekletst. Ik ga even met zoon spelen. Die staat hier naast me te stuiteren dat hij wil spelen.

Tot later!
Zo ik ben weer klaar met werken voor vandaag. Het is nu nog niet zo heel druk op mijn werk en kan dus wel eens iets eerder weggaan. Als zometeen alles weer op gang is worden de dagen wel langer.

Hier zijn we midden in de ei dagen, heb toch nog een paar ovu. testen gekocht. Als het goed is komen ze vandaag binnen.

Ik heb het gevoel dat mijn eisprong maandag of dinsdag al is geweest, dus dan zitten we er weer wat naast.Dat is wel vervelend met zo'n verschillende cycles.

Voor degenen die ook ovulatie testen hebben gekocht, waar hebben jullie dat gedaan? Ik via internet, is ook niet zo duur, 0,49 per stuk.

Heb meteen een set van 12 ovulatie- + 3 zwangerschapstesten gedaan. Misschien heel verleidelijk om te snel te testen als je ze in huis hebt ( zwangerschaptesten). Maar ik ben zo'n muts die dan niet naar de drogist durft i.v.m. bekenden daar. Vind het wel een fijn idee als ik een thuis heb liggen. En via internet bestellen is dan ideaal!

Smartie en Foxymama, nog geen kwalen , zwangerschapsverschijnselen?

Helemaal mee eens Biaha, dat er wel weer wat JA's bij kunnen komen, ik houd mij aanbevolen.

Ik ga nog even de stad in, maar kijk straks nog even.
Hoi!!

Blomke waar heb jij ze besteld dan? ik heb er nl 12 voor 24 euro, duur dussss... Ik koop meteen als ik wat zie, kan beter even verder kijken volgende keer dus. Ga ze deze maand gebruiken, moet er zondag mee beginnen, hou ik mijn kortste cyclus maar aan.Ben benieuwd...

Ik zou ook niet zo snel zs-testen kopen hier hoor, zou je net zien dat je bekenden tegenkomt..

Smartie en Foxy al nieuws??

Zag dat de lijst is opgeschoond, zag een JA!'tje minder en ik dacht , nee toch zou toch niet bij iemand misgegaan zijn?? Maar toen zag ik dat Lein eruit is...!

Ga even eten koken!!
Bij ons in de supermarkt liggen ze per 5 voor 25 euro. Niks zwangerschapstesten erbij. Vond ik superduur, anders had ik er gisterenavond reeds mee. Heb ze netjes laten hangen

Hehe Tazzle, ik had net hetzelfde toen ik een "Ja" minder zag
Hi,

ik heb de testen van sensitest.nl gekocht. Je hebt ook veel luxere maar die zijn ook veel duurder. Ik heb gister en vandaag getest, allebeide negatief. Zit nu op dag 14, dus als mijn cylces deze maand ook weer 28/29 dagen zouden zijn had ik nu wel een positieve ovu. test moeten hebben.

Heb dus misschien wel gelijk dat ik mijn eisprong ma. of di. al heb gehad. Ga er maar van uit dat deze maand niets wordt.

Morgen ga ik nog een keer testen maar ga ze niet meteen allemaal verspillen. (zeg ik nu)

Wat wel handig is dat erbij staat vanaf wanneer je het beste kunt beginnen met testen.
5 voor 25 euro!!!!! Das idd erg duur.

Op internet heb je ze ook veel duurder hoor, maar dat is helemaal niet nodig. Ik heb ze gister besteld, vandaag in huis.
Hello everybody,

Oh, ik wil ze ook bestellen, dus ga zeker eens kijken. Gisterochtend had ik na het douchen een kleine rode veeg, dus ging er vanuit dat ik ongesteld was geworden. De rest van de dag helemaal niks meer en vandaag weer niet. Ik snap er echt niks van. Ik heb geen tekenen van zwangerschap en ook niet van ongesteldheid. Ik hoop niet dat ik nu een lange cyclus heb, alhoewel dan kan ik nog wel zwanger zijn. Tjonge, wat een troubles. Ik hou jullie op de hoogte.

Foxymama: Als ik jou zo hoor heb ik wel goede hoop. Nog meer verschijnselen? Lief dat je speciaal voor mij hier verslag uit brengt. Hou je ons goed op de hoogte?
even een tip voor jullie

www.L10.nl

Daar staan ze ook goedkoop op.Ik kocht daar de ZS-testen
Hee blomke, daar heb ik ze ook vandaan..heb weer niet goed gekeken dus, sukkel die ik ben. Maar ik kan eerst even vooruit, begin met testen op dag 7, dus ben wel heel benieuwd wanneer we het beste aan de slag kunnen, kun je toch wat gerichter seksen..Maar moet ook leuk blijven, heel belangrijk.

Smartie een rode veeg, vreemd zeg.. Heb ik ook wel eens en dan breekt het toch 2 dagen later los, maar hoop voor je dat het hierbij blijft.

Oh ja, blomke, hoe laat gebruik jij die testen? ik dacht eraan om t s'avonds na het eten te doen, als ie positief is hebben we meteen een leuk "toetje"
dag 6 pas....

Ik heb vorige maand ook testen gebruikt, of ja 1 test eigelijk op dag 17 (zei de bijsluiter dat ik met 33 daags cyclus moest beginnen) Ik had meteen 2 roze strepen dus heb niet meer verder getest. Maar niet zwanger nee.....

Is dan eigelijk ook best logisch dat ik 2 dagen eerder ongesteld werd... Ik ga nu ook weer testen op dag 17, misschien als ik al vroeg buikpijn krijg op dag 16.

Laat in de middag of vroeg in de avond testen lijkt me het best ivm leuk toetje.

Smartie raar die rode veeg! Misschien toch????? Was je daarvoor regelmatig?

Tazzle ik ben ook koopverslaafd, winkel minstens 1x in de week.

Grappig al die emotionele huilbuien om dingen waar je normaal toch wel tegen kan. Hoop dat ik ook nog eens moet huilen om Ali B!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb dit nog nooit gehad. Mijn ongesteldheid begint ook altijd eerst met 2 dagen bruine smurrie. Bovendien heb ik vorige week ook 2 rode vegen gehad. Nou ja ik ga er echt vanuit dat ik wel ongesteld ga worden. Ga op zijn vroegst pas zaterdag testen...
Oh ik zie dat ik iets vergeten ben. Nu was het helderrood, maar wel dradig (lekker he die details).
Tjee, Smartie, dit is wel heel raar! Hoop voor je dat het blod niet doorzet! Dat jij de volgende JA! bent. (samen met mijn natuurlijk!)

Ik heb nog niet echt verschijnselen. Niet van het ongesteld worden maar ook geen zwangerschapsverschijnselen. Ik hoop het zo maar reken nergens op. Voel me gewoon niet zwanger.

Nog 2 dagen dan zullen we het weten... Wil eigenlijk zaterdag niet testen omdat ik dan ook nog ongesteld zou kunnen worden. Aan de andere kant wil ik natuurlijk wel weten of ik bij dat festival een biertje kan drinken..

Dilemma, dilemma, dilemma!

Handig Fien, om die zwangerschapskleding dicht in de buurt te hebben. Is het een online shop? Misschien iets voor de zwangere forumdames?

Ovulatietesten begin ik voorlopig nog niet aan, vroend zou me voor gek verklaren! Die is daar veel te nuchter voor en heeft véééél meer geduld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven