Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
dag 7........

zo tazzle jij kan lekker snel weer beginnen.

Maar is niet eerlijk nee als je het wilt komt het niet en andere willen niet en komt het wel. Ik heb 2 collega's met kindjes waarbij het alle keren in 1 keer lukte. Maar volgens de statistieken zijn wij normaal. En de rest niet! (mits we natuurlijk wel binnen het jaar zwanger worden)

Smartie, Foxymama en Fien succes met afwachten en wie weet zit er wel een ja tussen.

Mijn zus vertelde dat ze al vrij snel (voordat ze overtijd was) donkerdere tepels had. Volgens mijn boek komt dit pas later. Misschien moeten we alvast een kleursample maken van onze tepels en dat er dagelijks bijhouden..........................

hahaha
Hoihoi,

Fien, ik bedoelde idd dat ik dan gewone kleding ( shirtjes) een maat groeter zou kopen. Ga zo even op die site van je schoonzus kijken.

Smartie, wat doet dat lichaam van jou allemaal?? Erg spannend hoor.

Foxy, oeoeoe zou het......we zijn wel weer toe aan een JA.

Lekker he om hier gewoon over zwanger worden te kletsen. Ik heb het alleen aan mijn zusje verteld maar die zou er verder niet over beginnen. Wil echt niet dat ze elke keer zou vragen en...? en..?

Ik heb vandaag toch nog even een ovu. test gedaan, nu was er een duidelijke streep te zien alleen niet zo donker als de teststreep. Denk dat ik morgen dan mijn LH piek heb. Dat zou er leuk zijn want dan hebben we deze maand nog een kans. Betekent dat deze cycles wel weer wat langer zou zijn. (30 dagen.) Gister weer even goed ons best gedaan.

Ga nu even snel wat spulletjes opruimen want schoonzusje komt zo.

Doei
Hey dames!

Oh, wat een herkenbaar geklets weer allemaal! hihhi, heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben.

Smartie, ik had dat ook. 1 dag 3 druppels bloed, 2 dagen niks, 1 dag drie druppels en daarna brak het pas echt door.

Ook herkenbaar... alle vage klachten. zere tepels, opgezette buik, gerommel voelen als je NOD eraan komt.... Pfffff!

Hier is het og zijn weer lekker voorbij. Nog een paar dagen en er dan weer even flink tegenaan!

We keep the spirits high!
Ben even inderdaad niet zo fit. Mijn laatste werkweek voor de vakantie en het is erg hectisch. Ben ook erg moe savonds en afgelopen week ook aantal keren over gegeven.

Gelukkig komen er komende week alleen maar leuke dingen aan. Maandag gaan we bij de verloskundige nog een keertje naar het hartje luisteren zodat we met zekerheid goed nieuws kunnen vertellen op de bruiloft.

Ook krijgen we maandag de sleutel van ons nieuwe huis. En natuurlijk volgende week donderdag onze trouwdag.
Dat is niet leuk Thembo, dat over geven. Hopelijk houd het snel weer op.

Wat wel leuk is is dat jullie de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis! Wat voor soort huis is het? Zeker wel een die op kleine kindertjes is voorbereid?

En dan donderdag al trouwen, IK WIL OOK!!!! Maar natuurlijk een hele fijne dag toegewenst. Doe je wel een uitgebreid verslag van die dag?

Adventure wat kan je eigen lichaam je voor de gek houden he?

Maar goed dat je vol goede moed naar de volgende ronde gaat.

Nog even op hyves kijken
Jemig Thembo, er komt een drukke tijd aan voor je en dan nu al zo druk op het werk.

Maar fijn dat je maandag weer naar de vk mag. Het is altijd fijn om dat treintje voorbij te horen komen. Ik kijk er ook elke keer naar uit.

Moeten jullie veel klussen in het nieuwe huis of blijft dat jullie bespaard? Leuk joh, kan je een mooie babykamer gaan inrichten! Wil je weten wat het geslacht is om aan de hand daarvan de kamer in te richten? Of ga je voor neutraal? Wij wachten tot we weten wat het is, maar ik krijg nu wel de kriebels om te beginnen.

En dan nog trouwen! Het kan niet op volgende week voor jou!

Dames met de nod in zicht; ik houd jullie in de gaten hoor! En duim met jullie mee. Aangezien er een JA verdwenen is kunnen we er nu helemaal 1 bij gebruiken!

Fijne dag ladies!
Thembo: Balen dat je je zo slecht voelt, maar straks krijg je vast weer een hele energieboost met al die leuke dingen in het vooruitzicht.Hopelijk zit het weer op de grote dag ook een beetje mee. We zullen voor je duimen!

Foxymama: Hoe is het daar? Nog ontwikkelingen?

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Gisteren 2 rode vegen, dus dacht dat het feest nu eindelijk was losgebroken, maar volgens... weer helemaal niks tot op dit moment. Ik word er nu echt gek van. Ik ga er echt van uit dat ik ongesteld ga worden. Hoe moet ik dan in vredesnaam een nieuwe nod gaan berekenen?
pff beu he die onzekerheid Smartie. Ik denk dat je je NOD pas mag rekenen als het 'losbarst'. ALS het losbarst natuurlijk. Ik blijf stiekum voor je hopen dat dat niet het geval is...
Natuurlijk hoop ik daar ook op, maar reken er niet op. Hoe zit het trouwens bij jou Fien?
Ach, as usual. Ik voel van alles en nog wat, maar hetzelfde als vorige maand dus ik reken er niet echt op
Foxymama, heb je je nog kunnen inhouden met testen??

Morgen je NOD, spannend.

Thembo, spannend dat je trouwdag eraan komt!

Hier weinig nieuws, nog steeds erg misselijk dus weinig puf om veel te schrijven.
Hahah, nee, nog niet getest. Heb ze vanochtend wel in huis gehaald en denk nu de hele tijd.. zal ik ? zal ik? zal ik?

Maar ik moet me toch wel in kunnenhouden tot morgen ochtend? Of zal ik toch??? heb een dubbele gekocht dus wat dat betreft....

Mijn borsten zijn gevoeliger dan gisteren, maar dat is ook een menstruatie verschijnsel, zegt dus niks...

pfffffffffffffffffffffff, smartie, hij houdt het wel spannend hoor!

Ik duimmmmmm!!!! voor je!

Ook voor jou Fien, hoop zo op een JA! erbij!
Kon het natuurlijk niet laten...

maaruh.... doen we ook aan vage ja-tjes??????
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HAD JE 2 STREEPJES?????????????
Hey, ik zit buiten het topic hahahahahha
JA!

De controle duidelijk en de test streep licht, maar duidelijk zichtbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ik zit er ook buiten!
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Van harte! Ben heel blij voor je!!
Proficiat Foxymama!! Wat leuk!
Nog ff laten bezinken hoor! Heel onwerkelijk!!!!!

Maar SUPER BLIJ!!!!!!
Onwerkelijk he!

Man al gebeld? Of gaan wij voor hahahahahha
WAUW! Super foxymama! Gefeliciteerd!

Ik zou de balonnen van Kiekeboe er wel bij willen zetten, maar weet niet hoe het moet dus die moet je er dan maar bijdenken ok?
JAAAAAA, foxymama!!! Wat leuk zeg, zie je wel weer iemand die al eerder zwanger is geweest.!!! Hieperdepiep, gefeliciteerd!!!!

Had hier gister ook twee streepjes maar dan van de ovu. test.

Was mijn vriend natuurlijk op stap!!!!Grrrrrrr.....

Vandaag maar even goed gemaakt, door toch nog even een kans te wagen. ( ik blijf vaak nog even liggen, maar als ik opsta voel ik er toch allemaal sperma uitlopen. Vraag me dan echt af of er wel voldoende achterblijft. Weten jullie hier iets van???)

Aan onze inzet deze maand kan het in idd. geval niet liggen

Weet ook niet precies hoe je plaatjes moet plakken hier.

Dus balonnen er maar even bij denken.
Blomke, dat kan geen kwaad hoor. De eerste lichting zaad is al met kracht naar binnen geschoten.........

Voor je gevoel wil je wel een uur liggen met je benen in de lcuht maar dit hoeft dus niet.
wow! een voorzichtige felicitatie! Wat goed en hoe leuk om een ja mee te krijgen, is natuurlijk pas mijn eerste op dit forum!

Streep is streep dus ja. Wat zei je man/vriend??????

echt tof, zie je wel, er hing een ja in de lucht!

Smartie, volgens mij mag je pas tellen als het echt is losgebarsten ja. Moet ook helder zijn dacht ik.

Blomke, ik ken het. Dan denk ik "nee niet eruit, erin!!!" maar als het zaad normaal is hoeft het geen probleem te zijn maar volgens mijn boek kan je beter een half uurtje blijven liggen, evt. met een kussen onder je kont. (dat laatste doe ik nooit, ik ga gewoon slapen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven