Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
klinkt wel als een goede kans op....

Gaan jullie morgenvroeg samen testen?
Yep, vriendlief mag lekker vroeg uit zijn bed hehe
Is wel speciaal zo, ipv omdat wij vrouwen niet kunnen wachten en dan zelf al testen. Wat heb je voor test? Ben erg benieuwd, wel meteen schrijven he!!

Ik zit vandaag op dag 12, wat betekend dat we weer aan de slag kunnen. Ik voel nog niks aan mijn buik (meestal vanaf 2/3 dagen voor ei-sprong) maar wel een beetje draderig slijm (sorry!) Ik ga ovu-testen op dag 16 of 17, afhankelijk van mijn gevoel.
Ik heb die test van Carrefour, Quid of zoiets. Tuurlijk schrijf ik meteen hehe. Hopelijk met goed nieuws.

Ik heb eigenlijk nooit iets van mijn eisprong gevoeld, maar vermits ik toch altijd 'op tijd' ben, kan ik goed uitrekenen wanneer mijn vruchtbare periode is.
@ fien ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fien voor jou wordt het ook spannend zeg. Dat je het nog zo goed kunt volhouden. Ga morgen zo snel mogelijk kijken of je positief hebt geschreven hier. En ja, mannen zijn veel nuchterder, maar ja die voelen er ook niets van enzo. Ik zal in ieder geval flink voor je duimen.

Smartie jammer dat je ongesteld bent geworden, maar in ieder geval heb je nu zekerheid. Wel jammer dat het onregelmatig is. Hoop dat die ovulatietesten goed voor je uitpakken.

Thembo hoe staat het bij jou? De zenuwen voor je trouwdag al toegeslagen? Ik ben zelf bijna twee jaar geleden getrouwd en het was een erg leuke dag die echt voorbij vloog. Toch had ik achteraf wel het gevoel dat ik erg geleefd werd die dag.

Foxymama hoe gaat het met jou nu?

Anira wat heerlijk dat je vakantie hebt. wat een berg werk is zo'n tuin he. En een gedoe. Pffff....maar altijd achteraf als je een mooi resultaat hebt weer echt de moeite waard geweest.

Phoehee jij hebt lekker kunnen oefenen afgelopen weekend dus! Gelukkig hebben jullie wel mooi weer gehad. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Biaha alweer bijna op de helft voor jullie. Leuk hoor. Houden jullie voor jezelf wat het gaat worden of mag iedereen het weten? (je wilde het wel weten toch?)

Hier niet heel veel nieuws. Dochter is vreselijk verkouden en ook ik loop heel de dag te niezen en te snotteren. Niet echt fijn omdat ik eigenlijk heel veel had willen doen in huis.

Gisteren mijn leidinggevende verteld en die vond het erg leuk. Wel wat vroeg, maar ja morgen is mijn voorlopig laatste werkdag. En dan kan ik gaan genieten van een heerlijke vakantie.
Ik hou het 'zo goed vol' (hm, ik zit wel bijna iedere 5 min ter controle op het toilet, maar soit), omdat mijn dokter de vorige keer zei dat het beter was om vanaf de tweede dag na de NOD te testen, omdat dat een zekerder resultaat gaf. En daar hou ik me nu ook aan. Dus morgenvroeg testen. Vriendlief is even nerveus als mij hoor, maar wilt het gewoon niet laten zien om mij niet nerveuzer te maken hehe.
Dat is ook lief zeg!
Fien, spannend hoor. Goed dat je zo kunt wachten, maar het is wel zo dat je dan waarschijnlijk je test goed kunt aflezen en niet een vage streep waar je dan weer zo inzeker van wordt.

Ik kom morgenochtend meteen even spieken.

Hier verder weinig nieuws, de eiweek is over en het aftellen naar de NOD kan weer beginnen.

Ga zo even eten maken want ik moet vanavond sporten.
Fien, jij maakt het wel spannend! Ik kom hier morgenochtend gelijk even kijken hoor!

Watje, wij willen weten wat het wordt en iedereen mag het ook weten! Dus ik kom het tzt hier netjes melden.

Op het feb topic is iedereen haar vermoeden van wat het geslacht is aan het uitspreken. Ik heb er eens goed over nagedacht en ik gok op nog een jongetje. Ben benieuwd of ik gelijk krijg. Jij wil het ook weten toch?

Ik ga hier nog even afronden. Alleen vrijdag nog werken en zaterdag de auto in richting Frankrijk! Lekker!!
Fien, wat een spanning zeg.

Ik hoop dat je ons morgen ook goed nieuws komt brengen.

Ben net thuis van werk dus nog niet zoveel tijd en energie nu, misschien later nog even.

Bye
Heb niet veel tijd, maar wow wat spannend Fien!

Morgen kijk ook ik gelijk even! Lijkt me heeeel leuk weer een JA erbij!

Mijn ei-week is gaande, dus lekker er tegen aan!
Goedemorgen iedereen!

Fien, en, en , en , en?????? Spannend zeg, klinkt erg hoopvol! Kom straks nog even kijken of je al nieuws hebt!

Ben vrij vandaag, moet om 8.00 uur bij de dokter zijn, last van mn rug, kan haast niet lopen..echt familie-kwaaltje. Verder zit ik nu in mn ei week, maar seksen word een beetje lastig nu..

Misschien heeft ome dokter wonderpilletjes...

Tot later!
Goedemorgen,

Zelfs ik ben er vroeg bij vandaag voor Fien...........

Spannendddddddd

Tazzle, vervelend van je rug.

Kun je niet even iets bedenken om het toch te doen deze week haha.
STREEP = STREEP

Ik ben precies op tijd zie ik.

Gefeliciteerd!!!!!! Kan geen plaatjes plakken, maar ik had je er graag 1 gegund! Wauw, we gaan goed!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wauw! gefeliciteerd fien! wat fijn voor jullie! ik vond het al helemaal spannend vanochtend..

Het is dus een vruchtbare maand en hopelijk nog veel ja's

Fien ben je vrij vandaag om het nieuws goed op je in te laten werken?
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Van Harte

Het kon al haast niet meer anders, met al die kleine aanwijzingen die je had!

Geniet ervan!
YEAH!!!!!!!!!! Wauw Fien, wat fantastisch!

Zat al helemaal te hopen vanmorgen!

Gefeliciteerd!!!!!!!! snap je het al?
Euch nee

Ik heb vandaag niet vrij, werk bij mijn ouders en heb het ook maar meteen gezegd. Handig om vrije dagen los te krijgen hehe (hoe slecht van mij)

Het is zo onwerkelijk, vriendlief en ik zaten allebei te wenen deze morgen. Ik omdat ik er al zolang naar uitkeek en eigenlijk 9j lang mijn kinderwens verdrongen had - het is er nu toch - het is echt zo onwerkelijk, en vriendlief omdat hij mij zag wenen natuurlijk hehe.

Bedankt voor de felicitaties.

Owja, wat ik nog wou zeggen, wij hebben ook het 'truukje' van foxymama en thembo (dacht ik) 'toegepast': eerst hij klaarkomen, dan ik (het samentrekken van de baarmoeder 'stuwt' het zaad als het ware verder). Zou dat er iets mee te maken hebben?

Naja, ook mijn vriend was deze morgen al aan het pochen over zijn 'superzaad'. Mannen hé
HIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Fien!

Echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Wat een scheet van een vriend heb jij!

Pffff, wat een shock hè!
Ow, en die mannen zijn echt opscheppers zeg!
Gefeliciteerd fien!!!!!! Super leuk!!! Lekker gaan genieten nu!!!

Liefs Tazzle!!
Geen wonderpilletjes trouwens,omdat ik ben gestopt met de pil, was dat niet verstandig, dus alleen paracatamol, nou dan maar even een bikkel zijn he...!
Niet te doen

Ik heb echt wel een supervriend hoor, legt me steeds in de watten en dat zal nu nog meer zijn. Ik kijk er al naar uit hehe.

Deze morgen was hij mij al aan het plagen. Ik ben een grote fan van South Park en in 1 bepaalde aflevering schopt Kyle steeds zijn broertje waarop hij zegt: Kick de baby en die kleine antwoordt dan: Don't kick the baby. Vanmorgen zegt mijn vriend dus: Kick the baby en ik antwoord automatisch: ' Don't kick the baby'. Maar da's zoiets wat al een tijdje al grappend gezegd wordt bij ons, en deze morgen viel mijn 'euro' en kreeg hij nog een boze blik erachteraan met een wijzende vinger: Don't kick the baby!! En hij maar lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven