Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Ik heb ook gestemd, leuk idee. Wel een beetje akelig om iedereen in het echt te zien of heb ik dat alleen?

Tazzle: Het is niet te hppen dat je je vruchtbare dagen gemist hebt. Nog steeds niet over het idee heen om tijdens je menstruatie te vrijen?

Anira: Fijn dat je weer terug bent. Heb je je vruchtbare dagen op vakantie goed benut? Je NOD duurt niet zo lang meer. Wat denk je zelf van deze ronde?
ja dames ik heb speciaal voor jullie de gevangen en mee genomen

Ben deze week nog lekker vrij en druk met foto's uitzoeken en bewerken. Heb 400 foto's gemaakt en dat in 1 week tijd.

Mn vruchtbare dagen waren net voordat we weg gingen of in de week dat we in frankrijk waren.

Geen idee of ik zwanger ben eigenlijk ook totaal niet mee bezig geweest deze maand.

Heb nu wat last van pijnlijke borsten net als iedere maand voordat ik ongesteld moet worden. We wachten het wel rustig af.

Heb nog geen tij gehad om alles te lezen, heb al wel de poll ingevuld en een meeting lijkt mij erg leuk!

Vind het ook wel een beetje eng maar heb al ervaring met forum meetings en die waren alijd erg leuk en gezellig!
Hoi hoi,

nou, er moeten volgens mij nog 4 dames stemmen maar we gaan het gewoon regelen want iedereen vind het wel leuk, ligt alleen nog aan de datum.

Tja, wie weet klikt het wel helemaal niet in het echie Maar volgens mij gaat het echt helemaal goed komen. Het lijkt me super! Even 'voelen' in plaats van kletsen en kijken! Maar ik ben altijd wel van de face to face en heel erg nieuwsgierig dus daar ligt het misschien aan.....

Anira, het zou zo maar eens raak kunnen zijn. Dat zou ik wel leuk vinden want je NOD is op mijn verjaardag. Dan zou het voor jou ook een speciale dag zijn...

Nou Tazzle, ik hoop het niet voor je dat je ei alweer weggesprongen is. Ga je je nu wel klaarmaken voor de volgende rode ronde dan??? Glijdt goed
Hee Anira leuk dat je terug bent. Misschien wel een beetje een franse baby! Wij hebben onze nod's net na elkaar. Ik ben benieuwd.

Oja Biaha het beste dieet begint morgen!

Ik heb vanavond bijeenkomst en daarna feestje met een israelische band. Nou het zal mij benieuwen!

Dus ik ben er vandaag niet meer.

doeidoeidoei
quote:phoehee schreef op 19 september 2008 @ 08:01:

Oja Biaha het beste dieet begint morgen!

Ze zeggen het..... pffff, wil niet zeuren hoor, maar die kilo's zijn toch wel een nadeel. En het punt is natuurlijk ook dat je niet mag diëten als je zwanger bent. Niet zwanger deed ik altijd een rantsoendag na een vreetdag. Nu dan maar gewoon gezond.

Kiekeboe, ik neem aan dat jij nu de organisator bent van het geheel? November lijkt mij een mooie maand.

Smartie, beetje spannend vind ik het ook wel. Ik beloof dat ik niet zal bijten.

Jeetje, Tazzle. Die maanden van jou gaan wel heel snel. Ik hoop heel erg dat je lijf idd gewoon even moet wennen. Hopelijk deze keer een wat langere cyclus en nog beter: zwanger!

Ben weer bijgekomen na mijn lamlendige dag van gisteren. Ik heb gisteravond lekker liggen weken in een bad met lavendelolie en ben daarna helemaal rozig mijn bed in gedoken.

Ik ben weer illegaal bezig op mijn werk, dus ik ga er weer vandoor!

Tot later.
Oh Biaha, in ons nieuwe huis krijg ik ook (ooit) een bad. Ik kan er ca 3 dagen per week al echt naar uit zien. Dan denk ik van 'en dan nu heeeeeerlijk in bad duiken'. Dus ik ben jaloers!!!!

Ik neem de organisatie wel op me. Dat komt goed. Ik ben ook voor november. Niet het laatste weekend want dan ga ik verhuizen. Of jullie willen helpen......

Maar misschien moeten we even aangeven waar iedereen zin in heeft. Ik denk dat de meeste mensen wel kunnen als we op een zaterdagmiddag afspreken? Of is zaterdagavond juist weer veel handiger?

Ik doe even een verzoekje aan jullie om je voorkeur voor:

- moment op de dag

- zaterdag of zondag

- welk weekend in november je NIET kunt

- Wat je zou willen doen, leuke ideetjes

Dan maak ik er wel een exell sheetje van... Even op hyves. Ik heb een blog geschreven waar alle vragen in staan.
Biaha, mij hebben ze altijd gezegd dat je moet opletten met zwangere vrouwen en hun hormonen. Dus omtrent dat bijten... hehe just kiddin'.

November lijkt me ook goed, ik check straks effe hyves.

Gisterenavond knallende ruzie gehad met mijn vriend. Hij werkt nu al 14 dagen laat, en als hij niet moet werken, gaat hij naar de voetbaltraining. Waardoor ik nu al 14 dagen iedere avond (met uitzondering van woensdag) alleen zit. Zaterdagavond is hij alleen weggeweest, zat ik ook alleen, zondag is hij gaan voetballen, alweer alleen. Komende zaterdag en zondag moest hij werken, maar hij had me gezegd zondag vrij te nemen. Ik helemaal happy, eindelijk nog eens samen want zaterdag zie ik hem zelfs niet. In de voormiddag heb ik bijscholing en als ik thuis kom, is hij alweer gaan werken, komt past rond 23u thuis. Zegt hij me gisterenavond niet dat hij zondag gaat voetballen. Ik dacht dat ik het helemaal kreeg. Ik was gewoonweg razend. En hij snapt gewoon niet dat ik hem zo graag eens een dagje voor mezelf wil...
Fien

Balen zeg. Soms kun je die mannen wel gewoon schieten he.
Hoi meiden.

Het spijt me echt maar november kan ik echt niet, zit hele maand vol!!! Da's een hele drukke maand voor mij met verjaardagen, echt ELK weekend een!! Word je niet blij van!!

Fien ruzie alweer goedgemaakt??

Ik ben echt nogsteeds ongesteld vanaf zaterdag al, word er een beetje moedeloos van... Ook ovu nogsteeds negatief, dus laat de hoop voor deze maand maar weer varen.

Mijn nieuwe NOD is 4 okt trouwens zou je dit willen veranderen thembo?? Thanx!!

Later meer!
Na veel heen en weer gepraat heeft hij de voetbal uiteindelijk laten vallen op zondag. En voelde zich erna zo schuldig (toen het besef kwam dat ik hem echt nodig had), dat hij voorstelde om een weekendje weg te gaan, dus dat gaan we ook doen. Vind ik super. Normaal gezien het weekend van 11 november, gaan we naar centerparcs in Kempervennen. Zalig gewoon :D
Fien echt super! Fijn dat jullie het weer hebben goedgemaakt. En dat hij nu snapt dat je hem ok wel af en toe nodig hebt is ook erg prettig.

Tazzle balen voor jou zeg. Kan me goed voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt.
Fien, fijn dat het weer goed is en dat jullie nu lekker tijd samen gaan doorbrengen. Op de een of andere manier is dat voor je gevoel als je zwanger bent nog veel belangrijker dan anders. Had het tijdens mijn vorige zwangerschap ook dat ik erg de behoefte had dat hij regelmatig met mij thuis was, terwijl we normaal gesproken allebei veel meer ons eigen ding deden.

Tazzle, kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Maar je cyclus is pas 1 keer zo kort geweest, wie weer blijft het hier bij. Ik hoop het!

Gisteren mijn theirie examen gehaald. Op 2 oktober heb ik mijn tussentijdse toets voor het praktijk examen en ik hoop eigenlijk dat ik dit jaar nog in de auto mag gaan stappen. Lijkt me toch wel erg handig met twee koters!

Nu douchen, er komt straks een vriendin langs.
Gefeliciteerd Foxy!!

Nu je praktijk nog. Ik heb ook geen rijbewijs. Straks met drie reuze onhandig, i know...

Tazzle, vervelend die onzekerheid. Zou ik ook echt niet tegen kunnen. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt...
Fien balen dat je vriend er zo weinig is, zou ik ook razend van worden. Maar een weekendje hiero in het brabantse land zal vast goed doen!

Gisteravond lekker in de stad hier gegeten voor de bijeenkomst en lekker canneloni eten. Ik had een pokke dag, s'morgens mijn schoen kwijt en ik helemaal boos. Eindelijk weg (met andere schoenen) rij ik zo hup de file in terwijl ik al laat was. Ik stond werkelijk helemaal stil en ben de eerste afslag (na 20 min) eraf gegaan en door de stad gereden. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Veel te laat op werk.

Maar spannend een rijbewijs halen foxymama! Als er geen file staat heb je er wel heel veel aan.

Tazzle moeilijk om je NOD te bepalen nu, op hoeveel dagen heb je hem gezet. (sorry rekenen is niet mijn sterkste kant)

Vanmiddag lekker met fietsvriendinnen fietsen/trainen, het is mooi weer!

De laatste dagen denk ik steeds meer dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maandag. De dagen daarvoor had ik er een beter gevoel bij. Heb al dagen buikpijn en steeds zo'n 'en nu barst het los gevoel' maar dat kan nog helemaal niet. (gezien ei-sprong en vorige maanden) Ben vooral s'morgens moe, suf en chagerijnig.
Goeiemorgen

Fien beter dat jullie het weer goed hebben gemaakt, lief vriendje heb je, voetbal afzeggen doen ze toch vaak niet zo snel,hehe!

Foxy gefeliciteerd met het behalen van je theorie!! Nu nog even je praktijk, en dan kun je lekker toeren!

Phoehee misschien heb je wel gewoon zwangerschapskwaaltjes... zou mooi zijn, hoop t voor je!

Ik heb mn NOD op 22 dgn gezet, dus een gemiddelde van mn cyclus.. Vanmorgen toch nog even een ovu test gedaan, en er zat weer een licht streepje, snap niks van dat lichaam van mij... Maar heb maar besloten om gewoon lekker te gaan seksen en de ovu.testen te laten voor wat ze zijn, krijg er toch geen hoogte van, en word er alleen maar zenuwachtig van, dus laat ik t maar achterwegen vanaf vandaag...

Prettig weekend iedereen!
Goedesmorgens!

Foxy, gefeliciteerd! De eerste heb je vast binnen. Dan moet de rest toch ook gaan lukken... Zou wel relaxt zijn, dit jaar nog. Gaat je gewoon lukken!

Tazzle, boel sexen is ook gewoon leuk en als je zenuwachtig wordt van die testen dan lijkt het me inderdaad handig om ze achterwege te laten. Ik denk dat ik mijn ei gehad heb. De 2 weken wachten en geen gekke dingen doen komen er weer aan. dan hebben we op dezelfde dag onze NOD! Ik heb op de een of andere manier goede hoop

Gisteravond boel gedronken in de kroeg. Lekker op het terras met verwarming (slecht voor het milieu maar goed voor mij....) en heel veel lol gehad. Ik vraag me alleen af of dronken zaadjes wel weten waar ze naartoe moeten....

Gisteravond heb ik dus niet kunnen testen dus ik ga vanavond nog de laatste ovulatietest doen. En dan verwacht ik dus dat mijn ei al gesprongen is.

Fien, die mannen zijn soms gewoon echt allemaal hetzelfde! Maar wel super lief dat als je echt boos wordt en hij niet meer om je heen kan hij wel met een heel leuk en lief idee komt. En echt quality time met zun tweetjes. Ben alweer jaloers...
Zo zeg, wat is het hier stil. Het was natuurlijk mooi weer geweest vandaag, iedereen is lekker buiten geweest?

Ik ben helaas nog steeds bezig met onze radiatoren. Iedere keer als ik denk dat ik kan gaan bestellen gebeurt er weer iets waardoor de keuze weer wordt uitgesteld. Ben die stomme radiatoren nu wel een beetje zat.....

nu beetje tv kijken in mun uppie want vriendlief is natuurlijk aan het klussen. gelukkig vind ik de zaterdagavond van net 5 altijd wel erg leuk!

toedeloe
Wat een rust hier....

Gisteren druk geweest met opstandige zoon. Chaggerijniger kan je het niet bedenken. Hij begon al te huilen als zijn stukje brood een stukje omboog zodat hij geen hap kon nemen....zucht. Kan je nagaan hoe hij op andere dingen reageerde. Hij is niet zo lekker, dat verklaart het wel. Maar dat maakt het niet minder intensief. Vandaag lijkt hij een stuk beter wakker te zijn geworden. Dus we gaan het zien met mijn peutertje.

De baby is druk de laatste tijd. Ik voel hem/haar nu elke dag bewegen. Echt heel gezellig dat gerommel in je buik!!!!

Hoe is het hier met de rest van de dames??? Kiekeboe, nog genoten van je tv avond??
Ik was al bang dat het weer zou echo-en....... Maar nee, Biaha is hoopvol opgestaan met zoonlief. Ik help het je hopen dat het vandaag beter gaat!

Wat moet dat heerlijk zijn om die uk te voelen zo vaak. Word je er ook wakker van of valt dat reuze mee? Wat dan wordt het natuurlijk wat minder...

Mijn tv avondje was helemaal heerlijk . Vriendje kwam rond half 11 thuis dus helemaal niet al te laat. Beetje kroelen op de bank terwijl we tv aan het kijken zijn. Vind ik zelf altijd wel heerlijk!

nou, vandaag ga ik maar eens helpen met klussen. Had ik net mijn klusbroek aangetrokken heb ik um toch maar weer uit gedaan. Een tijdje terug heb ik geholpen met de isolatie te plaatsen. En ik kan je vertellen dat ik daar redelijk agressief op heb gereageerd. Mijn hele lichaam stond in de fik leek het wel. Het jeukte werkelijk overal.En nu voelde ik het ook bij die klusbroek. Ik heb um uit gedaan en die gaat gewoon de prullenbak in. Niet eens naar leger des heils want dit zou ik niemand aan durven doen...

Maar nu heb ik geen klusbroek meer! Hoe moet dat nou.....
hi everybody!

Vandaag een heerlijk rustig dagje. Mijn man moet werken en komt pas half negen vanavond thuis. Dochterlief eet met haar vriendje en mijn zoontje is er ook vanavond pas weer. Dus ik kan doen wat ik wil! Haha, zal waarschijnlijk niet veel bijzonders worden, maar het idee is wel leuk.

Foxy gefeliciteerd met je theorie! Inderdaad wel echt heerlijk als je een auto hebt met twee kinderen!

Biaha, veel getrappel al dus, wat lijkt me dat fantastisch! En tja, ze hebben het niet voor niets over de peuterpuberteit he!

Mijn zoontje heeft afgelopen maandag wratten weg laten halen. Zegt die muts van een assistente dat het morgen al minder pijn zou doen. Nou, vrijdag stond hij pas voor het eerst op zonder meteen pijn te hebben, maar lopen kon hij nog steeds niet (zaten ook onder zijn voeten!) Echt balen, want nu heeft hij het schoolreisje gemist! Als die assistente nou eerlijk was geweest had ik het een maandje uitgesteld!

Mijn og is echt raar hoor. Van maandag tot en met donderdag alleen een beetje bruin bloed (ik dus hopen dat het 'oud' bloed zou zijn) maar vrijdag barstte het pas echt los. Heel raar.

Nou, morgen toch maar ovulatietesten kopen. Ik neem aan dat je die in de tweede week moet gaan gebruiken?

Een hele fijne dag allemaal!
heeej

rustig geweest hier, mooi weer he.

Biaha lastig als je zoontje niet helemaal lekker is. Het lijkt me wel echt een speciaal gevoel om je baby te voelen!

Kiekeboe zelf toch niet teveel gedronken he!? Oja, klusbroek, gewoon de onderste van de stapel pakken, die ligt niet voor niets onderaan!

Adventure hoe oud is je zoontje? Kan je geen likdoornplijsters om de weggesneden wratjes doen? (van die ronde dingen met een gat in het midden)

Voor mij is het wachten tot morgen en evt. overmorgen. Dit weekend voel ik me gewoon, het gevoel 'alsof het elk moment kan losbarsten' is weg. Heb vanochtend 4 uur getraind/getoerd in de bossen, was wat meer dan ik verwacht had. Maar heb me niet te moe gemaakt. Ik had alleen 2 (!) lekke banden, was echt shit. Gister lekker met mijn ploeggenootjes bij amersfoort gefietst, ik wist helemaal niet dat dat zo'n leuke stad was! En lekker pizza gegeten, zelfgekocht ipv zelfgemaakt.
Phoehee, spannend voor jou nu dan! Hopelijk komt er deze keer weer een JA! bij.

's nachts heb ik de neiging om half op mijn buik te liggen. Dat gaat op zich nog wel, maar vannacht protesteerde de baby toen ik weer ging liggen na het plassen. Voelde heel intiem zo in het donker in de stilte. Je vergeet zulke dingen snel. Zoon was erg druk in mijn buik. ( compleet met blauwe plekken voor mij) en dan genoot ik ook ''s nachts van die "onderonsjes"

Ik word er nog niet wakker Van hoor, het is nog maar 20 cm ongeveer dus heel veel kracht zit daar nog niet in.

Ben net heerlijk een heel eind met zoon wezen fietsen. We hebben schapen gekeken en op een bankje wat gedronken. Supergezellig zo op de zondag!
Hallo allemaal,

Biaha, wat klinkt dat gezellig zo'n dagje met je zoon. En dan ook nog leuke onderonsjes met de baby, heerlijk lijkt me dat.

Poehee, spannend hoor. Wel even lekker kunnen fietsen dus. Wat was het gister lekker weer he? Vandaag is het bij ons wat bewolkt, niet lekker om buiten te zitten.

Verder rustig hier las ik, heb het zelf ook erg druk gehad afgelopen dagen. Etentjes, visite, boodschappen die dringend gedaan moeten worden, op het werk ook lange dagen gemaakt.

Tijd voor het forum was er dus even wat minder.

Merk wel aan mezelf dat ik het zwanger worden nu iets meer los kan laten, denk er niet meer de hele tijd aan.

Mischien is dat wel alleen deze dagen, wachten nu weer op het ei. Ik denk dat ik ga proberen om de ovu. testen deze maand niet te gebruiken. We zullen zien of ik me kan inhouden!!!
Ik wordt juist rustiger van de ovu testen. Anders blijf ik twijfelen of het wel de goed dagen zijn.
Ik vond dit keer voor het eerst die ovutesten wel oke. Maar het bevestigde wel dat ik vorige maanden goed bezig ben geweest, want in mijn eigen berekeningen moest ik op dezelfde dagen sexen.

Ik gebruik eigenlijk altijd maar het woord 'sexen' want voor mij heeft 'klussen' een hele anders betekenis als je me begrijpt

Phoehee, overigens de onderste broek van de stapel pakken geldt bij mij niet helaas.... Zoveel broeken heb ik niet. Volgens mij heb ik voor een vrouw vrij weinig kleding. Genoeg hoor!

Het is wel spannend bij jou nu! Wie weet. Ik duim voor je

het is hier al de hele dag schitterend weer, dus Biaha, dat was vast heerlijk met die uk van jou schapen kijken! Ik heb een groot gedeelte van de professorische keuken in elkaar gezet. Nu moet de koelkast er nog naar toe en aan de muur moet ik nog een plank maken met daarin de gasplaat. Dat kan ik natuurlijk allemaal wel zelf (behalve de koelkast optillen) maar dan moet mijn vriend even het gas aansluiten, want daar ga ik me niet aan wagen. En er moet nog warm water naartoe.

Ik ben best tevreden al zeg ik het zelf. Nog ook beetje opgeruimd en gelijk de komo zakken in de auto gezet. Dan kan ik ze dinsdag als ik weer thuis ben even wegbrengen naar de Roteb (afvalcentrale). Zo kan ik ook mijn ding doen! Wordt mijn vriend wel blij van weet ik...

Blomke, ik ben ook wel rustiger dan de eerste 2 maanden. Voelt een stuk beter! Het beheerst niet meer iedere minuut van de dag. Bij mij helpt het ook dat mijn vriend er ook iets meer mee bezig is, dat is wel fijn. Dan voel ik me niet zo'n 'Alien'.... Hoe is dat bij jou?

He Adventure, wat heb je met JOUW dag gedaan??? Helemaal nix? Of toch nog wat leuks gedaan? Het idee was in ieder geval goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven