Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
KIEIEIIEIIEIEKEBOEOEOEOEOEOEO! Waar ben je?????? Verlos ons!!!!!!!!

Ben ZO nieuwsgierig! Vertel! Was het wel allemaal goed met je dochter? (of zoon hihi!!)
Robo voor die avatar moet je toch f5 drukken dan doet ie het pas. (of zoiets, wie heeft mij hier toen mee geholpen hier?) Mooi dat de griep niet doorzet, goeie pillen!

Kiekeboe ik wil het ook weten. Die smiley van Biaha zegt mij niks, kan alle kanten op.

Biaha ik snap het nu helemaal van die bekken, klinkt pijnlijk ook.

Foxy wat een leuke bloemetjes!!!!

Oja ik wil ook naar Australia maar mijn vriend is ook niet enthausiast. Oja (2), ik ken hem van het fietsen ja maar we bleken ook dezelfde opleiding te doen.

Mijn Dora ketting is af, ik heb een fototje gemaakt en zal ik effe op hyves plaatsen naast die echo van kiekeboe.

Ik zat me vandaag te ergeren in de supermarkt en weet niet of het aan mij ligt omdat het niet lukt met de kinderen of het gewoon tuttig is. Ik heb het meerdere vrouwen horen zeggen, waarvan 1 tegen kindjes van een jaar of 7 a 8. "mama heeft dit al gekocht' of 'mama zal vanavond er naar kijken. Waarom is het niet gewoon 'ik heb dit al gekocht' of 'ik zal er vanavond naar kijken' Ik zeg nu toch ook niet "phoehee heeft dit al gekocht' tegen mijn vriend? Waarschijnlijk ligt het helemaal aan mij hoor en kwam het door de file en drukte op werk.
Robo ik heb zelf maar effe op f5 gedrukt en nu zie ik je avatar wel. Het lag dus aan mijn lapflap
Kiekeboe, je houdt de spanning er wel in zeg!!

Phoehee, hele goede vraag. Ik doe dat zelf eigenlijk ook.

Heb even met man overlegd.

Wij denken dat het komt doordat een baby nog moet leren dat de eén papa is en de ander mama. Hij kan je niet met "ik" aanspreken en daarom probeer je het hem op die manier aan te leren.

Daar raak je aan gewend en je blijft erin steken na een tijdje.

Zoon zou het nu bijvoorbeeld makkelijk snappen als ik mezelf met "ik" benoem. Maar het is een gewoonte geworden.

Zomaar een overdenking hoor, had er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan.

Tot morgen weer ladies!
Kiekeboe waar blijf je nou???? Is alles goed???

Biaha gefeliciteerd met je man z'n rijbewijs!! Lekker hoor dat hij het nou heeft.

Phoehee ik doe dat eigenlijk ook uit gewoonte, dat mama zeggen. Maar als die kleine wat ouder is, wil ik het gaan minderen hoor. Als dat nog lukt dan tenminste.

Robo weer helemaal opgeknapt? Wist helemaal niet dat je in Frankrijk voor alles pillen en poeders ed zo kan krijgen. Weer wat geleerd. Man ook alweer wat beter inmiddels?

Gisteren bij de arbo-arts geweest en gelukkig keurde hij goed dat ik halve dagen ga werken. Nu ben ik officieel voor 50% ziek. Merk aan mezelf dat ik wat meer rust heb, alleen dat ik ook als ik op mn werk ben alles van een hele dag in een halve probeer te stouwen....wat dan weer niet zo handig is.
Hoi allemaal,

ik ga zo even op hyves checken want hier is verdacht weinig nieuws van kiekeboe :-)

Mijn griep is weg, man trekt langzaam bij en is blijven werken, dus het viel allemaal wel mee (hij blijft anders heus zielig thuis op de bank mij lastig vallen heel de dag )

Heb ruzie met de laarzensite want ze zeggen dat ze ze al 9 dagen geleden hebben opgestuurd! Nou woon ik wel afgelegen, maar ook weer niet zo afgelegen... Ben benieuwd of ik ze nog te zien krijg ooit, ik heb de moed al opgegeven bijna.

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was ?!?!? Vaag allemaal... het zal toch niet? Maar ik geloof niet in voorspellende dromen, denk ik :-)

Watje, aan 50% werken moet je natuurlijk ook wennen: zeker als het werk dat er ligt hetzelfde blijft. Bedenk je maar dat je alleen maar kunt doen wat je kan in de uren die je hebt: en geniet vooral van de rust die je daarnaast hebt!

Dames, fijne dag gewenst allemaal en hopelijk tot snel!
Hoi dames,

Ik moest gisteren tot 22.00 uur werken dus ik was gesloopt toen ik thuis kwam....

Maar ALLES IS GOED! ONZE UK HEEFT ALLES EROP EN ERAAN!!!

en.... (tromgeroffel)....

HET IS EEN JOCHIE!!!!!

Ik moet nog heel erg aan het idee wennen dat er geen meisje maar een jongen in mijn buik zit Maar dat gaat vast goed komen...

oh wat was ik zenuwachtig zeg! ik was gisteren om 05.00 uur wakker en kon niet meer in slaap vallen. En dan dus tot 10 uur 's avonds moeten werken. Geen succes verhaal kan ik jullie vertellen. Ik denk dat ik morgen maar weer even vrij neem, maar ik kijk vandaag even aan.

wat kunnen ze veel zien op zo'n echo zeg! Dat het hartje 4 kamertjes heeft, dat de bloedbaan 2 kanten op gaat na de navelstreng... En nog veel meer! Ik weet niet hoe lang uk is, maar volgens de echoscopiste zat ie heel goed. En mijn vruchtwater zat ook in het midden, op 14. Dit moet tussen de 5 en 25 liggen.

Kortom; we hebben biologieles gehad Het was echt helemaal super! Mijn vriend straalde helemaal!!! en ik kon de smile niet van mijn hoofd afhalen de hele ochtend (tot er echt gewerkt moest worden... )

Ik ga nu even jullie verhalen lezen.
PS Biaha wist het gisterenmorgen al hoor!!!!!
YEAH !!!

Gefeliciteerd Kiekeboe en Kiekeboe-man

Een jochie... wat leuk zeg, jij moet denk ik nog even 6 weken wennen aan het idee, nadat je zolang dacht dat het een meisje was

Kom lekker bij, geniet van het goede nieuws en liefs vanuit Frankrijk
Hihi! Toch een kereltje! Kreeg al het vermoeden door de opmerking van Biaha!

Enorm gefeliciteerd met de goede echo en met jullie knulletje!
Robo, fijn dat je je weer wat beter voelt! Hoe voelt Ro zich vandaag?

En wat een gedoe met die laarzen! Ze moeten nu wel heeeeel mooi zijn als je er zo lang op moet wachten...

Phoehee, de hanger is echt heel mooi! Ik ga zo even kijken of ik de echo foto op hyves kan zetten....

Foxy, ik teken vooor dat nieuwe voorstel, wat een luxe!!!!

Thembo, ik moest zooo hard lachen om je 50 vrouwen van 50 verhaal... Maar als je een beetje de slag te pakken hebt en je een klein beetje crea van jezelf bent dan kun je best je eigen creaties maken toch?

Nou, ik vergeet een aantla geloof ik.. Maar dat pak ik later wel weer op. Er moet ook nog gewerkt worden vandaag dus ik vertrek zo.

er is overigens ongelofelijk veel onduidelijkheid over het faillissement bij mijn vriend. Ze zijn failliet, maar toch hebben ze 30 dagen uitstel. Het lijkt erop alsof ze worden voorgelogen. Wat een gedoe! We zijn er allebei pissig over....
Een jongen!!!! Wow wat grappig dat je voorgevoel er compleet naast zat. Je bent op de helft nu, snel hoor voor mijn gevoel.

Wat een gedoe op het werk van je vriend, hij werkt nu dus nog wel 'gewoon'. En de projecten gaan die door of hoe moet ik dat zien? En loon?

Robo shit van die laarzen. Is er niet een track en trace systeem? En op welke dag zit jij nu?

(ik op 13, het begin van de 'actieve' periode)

Heb vandaag mijn kvk nummer aangevraagd en ben nu officieel ondernemer! Daarna moest ik natuurlijk door de stad naar huis (tja je komt er langs he) en heb nog een broek van mango en een grijs shirtje gekocht (uitverkoop). En ik had laatst met vriend zeeblauwe nette leren schoenen gezien voor hem maar toen waren ze 20% afgeprijst en hebben we ze laten staan en nu waren ze 75% afgeprijst. Ik pakte die ene schoen direct uit het rek en zei 'deze wil ik' Ze keken me een beetje raar aan. (dus van 219 voor 54 euro)

Ik hoest nog steeds slijm op en heb een klein blaasje op mijn lip en ben nu heel fanatiek aan het smeren.

Ik ga zo het parcours verkennen ik ben zo benieuwd!
oja ben erg benieuwd naar de echo-foto, kijken of ie op je lijkt!
Kiekeboe gefeliciteerd met je zoon, en dat de echo goed was!! Super nieuws! En wat phoehee ook zegt, ik vind het ook echt heel snel gaan! Plaats je de echo op hyves?

Robo weer wat aan de beterende hand dus! Gelukkig maar! Misschien is je droom toch een voorspellende droom en ben je zwanger! Heb je je ei-dagen al gehad en goed benut?

Phoehee, dat scheelde nogal op die schoenen! Heerlijk he uitverkoop! Ik heb dinsdag niks gekocht, ben vanmorgen nog even geweest wou graag iets nieuws aan vanavond, maar weer niet geslaagd! Ga zaterdag stappen met een vriendin dus zaterdag middag winkelen met mn moeder, ik WIL iets nieuws! Erg he! Succes met het verkennen van de route en met de aankomende ei-dagen! hopen op een beetje meer geluk deze maand!

Ik heb weer ovulatie testen gedaan deze maand, gister een vrij roze streep, maar niet donker genoeg, vandaag weer helemaal niks! Zou ik dan iedere keer net te laat zijn met mn test? Kan toch haast niet zou je denken? Nou ja volgende week onderzoeken dus dan weet ik hopelijk wat meer!

Dames ik ga mn carmenset ff in mn haar draaien, dus ik ben foetsie! Liefs!
Wat betreft die ovu testen; ik had de eerste keer een 5 pak prediktor, deze waren erg duur maar wel duidelijk. Ik kreeg bij deze echt een donkere streep. Nu heb ik kiekeboe's matcare testen en die krijg ik niet donkerrose. Ik denk dat gewoon rose (dus lichter dan de andere streep) al vruchtbaar betekend bij deze.

Oja als je gaat winkelen met een 'moet' gevoel lukt het bij mij ook nooit. Ik koop het meest als ik niks nodig heb (oei dat is eigenlijk altijd) Bij man at work hadden ze sinds vandaag alles nog eens extra afgeprijst. (dat shirtje van gstar van 49,95 voor 15 euro) Ga je altijd naar de hoofdstad van waar je woont? Daar kan je echt wel lekker winkelen!
Hey allemaal,

de laarzen zijn binnen

En passen perfect en zijn supermooi, ik ben weer content!

Phoehee, ik ben 2 januari ongesteld geworden, heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en word dus 29 of 30 januari ongesteld (of niet natuurlijk!).

Cyclus is tegenwoordig 27 of 28 dagen, nooit meer, zelden minder.

Tazzle, mijn vruchtbare dagen zijn benut, maar of het wat wordt... ik weet het nog niet hoor, ondanks die vage droom :-)

Zijn de carmen-krullen mooi geworden?

Phoehee, als jij maar niet echt heel ziek wordt, dat klinkt niet OK, met dat slijm enzo.

Ik ga mijn nieuwe laarzen even combineren met alles wat ik in de kast heb (erg hè, dat vind ik zo leuk, al mijn kleren uitproberen), dus: tot later
Ik heb de echofoto op hyves gezet.... Niet zo duidelijk, maar wel een mooie ruggengraat, hoofdje inzicht! Echt de foetushouding.

vanavond vistie maar morgen vrij genomen dus dan kan ik weer even tijd aan jullie besteden!

toedeloe
Jeej Robo, je laarzen binnen! Geniet er van en stap er lekker in rond!

Kiekeboe, ik de kneus heb mijn internet historie opgeschoond en ben daardoor mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hyves kwijt... Nu zou dat op zich niet zo'n probleem zijn als ik mijn orange/online email account niet had gebruikt om me aan te melden.

Nu heeft online (provider) nieuwe email instellingen verstuurd die ik nooit heb ontvangen en werkt mijn email en webmail niet meer...

Heb een mail gestuurd en hoop dat ze me kunnen helpen! PLEASE!

Kijken naar je foto's moet dus nog even wachten...

Ben je al een beetje gewent aan het feit dat jullie een knul verwachten?

En over die kleuren bij de ovu testen kan ik geen zinnig woord zeggen... is niet een streep een streep? Hebben julie wel gebruik van de streep gemaakt?

Spermacellen kunnen toch langer overleven, dus zou sex bij een lichte streep ook niet gewoon zin hebben? Ik zeg maar wat hoor, heb ze nooit gebruikt en ben al helemaal niet van de handleidingen...

Hoe dan ook, ik zal vast beginnen met duimen!
Kiekeboe: Gefeliciteerd met je goede echo! Jeetje, dat het ondanks jouw gevoel toch een jongetje is. Ben je al een beetje aan het idee gewend. Zelf heb ik ook het gevoel dat ik een meisje krijgt, maar je gevoel klopt dus niet altijd. Wij willen niet weten of het een jongen of een meisje wordt, dus wij zitten nog langer in spanning haha. Over anderhalve week hebben wij de 20 weken echo spannend. Ik ga zo ook nog even je foto bekijken.

Robo: Wat fijn dat je laarzen er eindelijk zijn. Wat ik zo lees, zijn ze het wachten wel waard. Geniet ervan! Trouwens, wordt je operatie afgelast als je zwanger bent? Volgens mij mag je dan toch geen narcose?

Tazzle en Phoehee: Jullie vructbare dagen zijn dus in volle gang of net voorbij. Het duimen voor jullie gaat dus weer beginnen.

Biaha: Wat fijn dat je man nu ook zijn rijbewijs heeft, wel zo handig. Kijk je uit naar de bevalling of krijg je toch de kriebels?

Anira: Hoe is het met jou? Jij zal toch ook binnenkort de 20 weken echo hebben he? Willen jullie weten wat het wordt?

Trouwens, volgens mij heb ik afgelopen weekend en vandaag die kleine uk een paar keer gevoeld. Het voelt nog wat vreemd en ik weet het ook niet zeker, maar volgens de verloskundige zou ik het al kunnen voelen.
Kiekeboe, een jongen!!! En wat fijn dat de echo zo mooi was. Ik zal zo even op hyves gaan kijken. Volgens mij ben je er over een paar dagen al aan gewend.

Ik herken het wel hoor, vanaf dat ik klein was heb ik altijd gedacht dat mijn eerste kindje een jongetje zou zijn, maar aan het begin van de zwangerschap dacht ik ineens, het kan ook wel een meisje zijn, laat ik me daar ook maar een beetje op instellen en voor dat ik het wist dacht ook dat het een meisje zou worden. En toen ik op beeld zag dat het jongetje was, was dat direct goed, voelde gelijk vertrouwd, en had ook zo'n zie-je-wel gevoel.
Hoi allemaal,

vandaag een drukke dag met een afspraak om 14u voor eventueel een opdracht, veeeeeel achterstallig huishouden (zucht) en de wekelijkse boodschappen.

En was helemaal vergeten Phoehee te feliciteren: je bent ondernemer!!!!! Gaaf hoor Lekker gevoel hè? Ik was zo trots op mijn KvK-nummer ooit dat ik het binnen 3 uur al uit mijn hoofd kende.

Tot later allemaal en een fijne dag gewenst!
Hoi dames!

Ik ben nog even bezig om de echofoto wat beter te krijgen. Maar het is gewoon belabberd, een foto inscannen op werk (slecht apparaat dus) en dan dus al het wit eraf moeten halen... Maar mijn vriend kijkt nog even of hij er wat van kan maken.

Robo, succes met je opdracht vanmiddag! En je laarzen, staan ze een beetje bij de rest?

Phoehee, inderdaad, je bent ondernemer! Gaaf hoor, ik kan me zo voorstellen dat dat heel goed moet voelen!

En het parcours verkennen en beter er doorheen komen dan de mannen, geweldig!!!!

Thembo, ik begin er aan te wennen, maar een jochie is toch nog gek. Misschien dat ik vandaag even een super stoer pakje voor hem koop

Mijn mooie broek die ik had gespot met Biaha (maar er zat een gaatje in dus moest besteld worden) is binnen! En ook mijn gele nachtkijkbril. Dus ik moet gewoon even de stad in, dat begrijpen jullie wel, toch!?? Maar ik ben helemaal niet zo'n shoppert dus behalve voor Uk zal ik met weinig terugkomen. Daar heb ik ook helemaal geen zin in eigenlijk...

Mijn vriend heeft gisteravond door een excollega een baan aangeboden gekregen! En een andere ex collega wil zijn cv wel bij de juiste mensen binnen zijn bureau brengen. Super natuurlijk! Nu ben ik wel heel benieuwd. Hij ligt in ieder geval goed in de markt!!!

Ik heb een verbeterde foto op hyves gezet. Het is wel iets beter te zien gelukkig.

Nou, even mijn haar doen enzo en dan richting de stad. Straks ook even naar de garage want de auto geeft aan dat de airbag het niet doet. Dat vind ik maar nix...
Goedemorgen iedereen!

Phoehee hoe is het met jou? Is je koortslip doorgebroken of was je nog optijd met smeren?

robo een goede koop dus de laarzen!En passen ze bij de rest van je kleren? Wat voor laarzen zijn het? Carmenkrullen waren goed gelukt, is het niet dat ze aan het einde van de avond er redelijk weer uit waren gezakt, maar wat boeit het!

Kiekeboe, het begint dus een beetje te landen dat je een jochie krijgt! En wat goed voor je vriend dat ie een baan heeft aangeboden gekregen! Dat is vast wel een geruststelling! En shopze vandaag, je hebt het weer niet echt mee!

Vrienden van Amstel was super! We hebben genoten! Had heel veel foto's gemaakt, nu zat de camera op de terugweg in mijn tas, en zijn alle foto's gewist! Waarschijnlijk heeft ie ergens tegenaan gestoot ofzo, maar ik BAAL!

Fijne dag iedereen!
Hoi allemaal,

ik heb de hele ochtend niets uitgevoerd, achter internet gehangen, beetje thee gedronken en niets in het huishouden gedaan *schande!*

Maar nu moet ik weg naar de afspraak dus ik kan niet anders dan in beweging komen.

En ja, de laarzen zijn echt te gek :-) en passen onder rokjes en spijkerbroeken, precies wat ik zocht.

Ze zijn van leer en suède (leren voet, suède schacht, leren rand bovenaan), tot aan de knie, hak van 5 cm, en redelijk puntig maar niet zo dat je er iemand mee dood kan steken. Oh ja, en donkerbruin. Ik doe ze zometeen aan!

Wat ontzettend jammer Tazzle van de foto's! Da's echt pech hebben, dat dat apparaat in je tas een eigen leven is gaan leiden. Gelukkig was het concert leuk, dus! Hoe staat het met jouw cyclus? Ben je nog bezig met zwanger worden nu je weet dat je doktersbezoek eraan zit te komen?

Kiekeboe, ben echt blij voor je vriend dat hij aanbiedingen krijgt. Dat geeft in ieder geval hoop! En voor jullie allebei rust, als hij snel weer een leuke baan heeft.

Nou, hop, douche, aankleden, en wegwezen...

tot later!
Hallo ladies!!

Kiekeboe, je hebt iedereen eindelijk verlost zie ik!

Nogmaals gefeliciteerd!!!! Het gaat vanzelf wennen, zo'n jochie!

Phoehee, gefeliciteerd met je kvk nummer. Lijkt me idd een heel fijn gevoel. En die Dora ketting is geweldig!! Als ik nog wat voor mijn nichtje zoek weet ik waar ik moet zijn in ieder geval.

Smartie, jij dus over 1,5 week. Spannend! Ik vind het echt knap als mensen zich kunnen inhouden met het vragen naar het geslacht. Ben benieuwd in juni!!

Tazzle, ik geloof graag dat het concert leuk was! Lijkt mij ook leuk om eens naar toe te gaan. Wel zonde van je foto's.

Je afspraak komt nu ook dichterbij. De 29e toch?

Robo, gefeliciteerd met je laarzen. Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

Weet even niet meer wat ik verder gelezen heb. Moet ook zo weg om zoon te halen van het kdv. In mijn (excuus; ONZE) nieuwe auto!!!!

(nou ja, occassion. Maar voor mij nieuw) Wat een heerlijkheid om je rug niet meer te breken met je kind in de auto zetten. We hadden een driedeurs dus wat een luxe, die 5 deuren.

Klein detail is dat we de oude nog niet verkocht hebben. (inruilen was niet mogelijk met ons oudje uit '91) Maar gaat hopelijk wel snel goedkomen.

Gisteren zijn we er de hele dag voor in touw geweest en ik ben er nog steeds kapot van! Dit trekt mijn hoogzwangere lijf niet zo goed meer. Vandaag nog naar mijn werk geweest voor contractbespreking. Het is eindelijk rond. Per 1 feb een nieuwe werkgever, maar wel hetzelfde werk En ik ga nog meer verdienen ook! Tis wat.Is ook wel nodig, want van het spaarsaldo word ik niet zo vrolijk meer na gisteren helaas.

Nou, ik ga mijn pijnlijke lijf naar de auto slepen. STraks wat chinees opwarmen, zoon in bed mikken en dan zelf weer onderuit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven