niet ongesteld en negatieve test help

10-01-2009 20:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik lees een tijdje met jullie mee en heb even een vraag

ik heb normaal een cuclys van 28 dagen, soms 29 soms 27

nooit meer en nooit minder, nu had ik vorige week zaterdag ongi moeten worden en dat is niet gebeurd.

ook geen pijn ofzo wat er op gaat lijken dat het eraan zit te komen,

afgelopen woesnsdag een test gedaan : negatief:

gister ochtend na de wc geweest en zat er een klein beetje licht roze iets aan het papier en was 1 keer daarna niet meer..heeft iemand ook zoiets meegemaakt? wat te doen nu?

graag reacties alvast bedankt
Je kan denk ik niet veel meer doen dan afwachten en bijvoorbeeld maadag/dinsdag opnieuw testen.

Is het dan nog steeds negatief tja dan is er een andere reden dat je niet ongesteld wordt. Misschien stress of iets dergelijks?

In ieder geval hoop ik voor je dat je de uitslag krijgt waar je op hoopt
Ik denk morgen (of maandag) nog even een test doen...soms duurt het wat langer voor het zwangerschapshormoon om gemeten te kunnen worden....en anders heb je nog de opties afwachten en naar de dokter
Resumerend: een week overtijd, negatieve test, ietwat bloed.

Gebruikte je voorheen de pil? Zo ja, hoelang geleden?

Ik zou eigenlijk gewoon even het weekend nog afwachten. Maandag nogmaals testen en anders even de huisarts bellen.
Ben je net gestopt met de pil of een ander middel? Dan kan het zomaar een tijd duren, en ook de eerste keren na het stoppen heel regelmatig zijn en daarna opeens niet meer.

Gewoon afwachten, over een week nog eens een test doen.
bedankt voor jullie snelle reacties,

ik ben juli 2008 gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend

hopen op een wondertje!!!

\dus die ontpillings fase ben ik al voor bij heb toen ook door gekregen dat je lichaam je dan inderdaad erg voor de gek kan houden, maar de laatste tijd echt een regelmatige cyclys

het was geen bloed en het was ook heel erg licht van kleur.

hoop dus dat het word waar we op hopen :D

maar weet het nu even niet meer
niemand verder die ook zoiets heeft meegemaakt?

of verder nog tips?>?????

alvast bedankt
ja, toen ik een keer overtijd was had ik aan het begin van de week waarin ik toch écht ongesteld moest worden een heel klein beetje lichtroze bespeurd in het toilet. Maar dat was uiteindelijk niet het begin van mijn menstruatie, zoals ik eigenlijk wel had verwacht.
was je toen zwanger???? het is heel stom misschien maar ondanks de negatieve test aamn het begon van de week hou ik toch nog stiekem hoop:S
Mss dat het wat langer duurt omdat je heel graag wilt dat je zwanger bent en daardoor toch wat stress hebt die het tegenhoudt?

Wellicht zo even op tijd naar bed en je vriend strikken voor een goeie pot sex. Bij mij werkt dat altijd als de menstruatie niet doorzet, dan komt het de volgende ochtend op gang.
Hopen mag en het kan ook nog best: ik was bij mijn 2e zwschap ook laat met een positieve test. Pas op dag 18 na mijn ovulatie een positieve test. Enig idee wanneer je ovulatie was?
quote:anoniempje21 schreef op 10 januari 2009 @ 21:49:

was je toen zwanger???? het is heel stom misschien maar ondanks de negatieve test aamn het begon van de week hou ik toch nog stiekem hoop:Sik heb ongeveer een kleine week na het 'spoortje roze in de pot', om het zo maar even te zeggen een test gedaan en die was positief. Ik denk dat, zoals anderen hier zeggen, je pas echt iets erover kunt zeggen als je halverwege komende week een test doet (doe deze met ochtendurine voor extra zekerheid). Ondanks dat je vanaf de eerste dag overtijd kunt testen, wil het hele vroege begin soms toch negatief test omdat de concentratie hormonen nog te laag is (indien je zwanger zou zijn).
ik had toen ik net was gestopt met de pil echt stress omdat ik te graag wou maar de laatste tijd hebben we zoiets van we zien wel wat er gebeurt dus ben er niet heel erg mee bezig.

mijn ovulatie was ongeveer rond de 21e van december
Maar je opent er wel een topic over dus bent er wel mee bezig.

Misschien toch wat verborgen stress?
ik open er inderdaad een topic over maar eigenlijk meer van zou het wel kunnen dat ik zwanger ben of is er dan iets anders, maar voor stress ben ik eigenlijk zelf niet zo bang!

zelfs als ik van mezelf weet dat ik stress heb laat de ongie maar max. 2 dagen op zich wachten! maargoed we zullen zien :D
Hier hetzelfde. Ben sinds 2 december niet ongesteld geworden, normaal na max 29 dagen. Op 21 december een soort stolseltjes verloren, op 24 december roze geveegd, dus ik dacht: ik word ongesteld. Tot nu toe niets en negatieve testen. Heb wel griep gehad, dochter is geopereerd en we willen graag zwanger worden van een tweede kindje. Kan dus ook stress zijn hier. De huisarts vertelde dat ze na 3 maanden de menstruatie zou kunnen opwekken. Tot die tijd maar geduld.

Succes met wachten, het is echt heel vervelend als je altijd regelmatig bent.
jaa dat vind ik dus ook denk echt van wat is het nu ik denk dat ik nog even afwacht en dan van de week maar weer testje doe

ik hoop dat er voor ons alle 2 een positieve test in zit:D

wanneer heb jij voor het laatst getest dan en hoelang was je toen over tijd?
Toen ik stopte met de pil had ik een vrij regelmatige cyclus, maar heb er ook uitschieters van ong 40 dagen tussen gehad (normaal was toen ong 32 dagen). Kan zomaar zonder reden gebeuren....ik hoop bij jou op de enige leuke reden, maar helaas kan het ook gewoon een keer een lange cyclus zijn.......

*duim, duim*
haha bedankt:D ik hoop ook op een zwangerschap:D

maar je weet het maar nooit dus even afwachten! jllie horen morgen weer van mij

ga nu lekker slapen en morgen weer fit op

en ik ga zelf ook maar even duimen
Ik heb vanochtend nog getest, 39 dagen nu, dus 10 dagen over tijd, uitgaande van mijn langste cyclus. Ik wacht wel af!
ok, je had dus gister nog getest en die was ook negatief??

hmm het kan natuurlijk zoals meiden hier zeggen dat je zwangerschapshormoon nog niet hoog genoeg is in je bloed, heb zelf verhalen gehoord dat meiden naar 2 maanden zwanger te zijn pas positief testen, wil je natuurlijk geen valse hoop geven hoor en of dat ook echt kan weet ik ook niet:S

en wat moet het dan anders zijn??? je menstruatie kan toch niet zomaar zolang wegblijven:S vreemd he

maar we moeten dus maar gewoon afwachten

hier overigens ook nog geen spoortje van een menswtruatie te bekennen!!!
Spannend voor je dan! Ik hoop dat je binnenkort alsnog positief test!

Ik heb geen idee waarom het wegblijft, maar het is er gewoon niet. Als er wat zit, dan zit het er nog wel eventjes :-D
ik hoop zeker binnenkort alsnog positief te testen hou de moed erin:D

hoop dat er voor jou ook alsnog uitkomt waar je op hoopt!

het zou allemaal zeker nog kunnen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!!!

heb jij ook nog hoop voor je zelf op een positieve test???
hallo,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook pas een positieve test na 3 keer testen, toen was ik inmiddels al 7 weken zwanger, het kàn dus wel hoor!

Nog even wachten en dan nogmaals testen, ik heb goede ervaringen met de kruidvattest, die gaf positief waar de anderen negatief testten, en bij mijn tweede zwangerschap gaf hij al positief aan voor mijn NOD
ok dus ik heb nog hoop haha<

heel toevallig van de week de kruitvat testen in huis gehaald 2 voor 5 euro geloof ik, dus die zijn wel goed want ik zat eerst nog te twijfelen omdat ze zo goedkoop zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven