niet ongesteld en negatieve test help
zaterdag 10 januari 2009 om 20:51
hallo, ik lees een tijdje met jullie mee en heb even een vraag
ik heb normaal een cuclys van 28 dagen, soms 29 soms 27
nooit meer en nooit minder, nu had ik vorige week zaterdag ongi moeten worden en dat is niet gebeurd.
ook geen pijn ofzo wat er op gaat lijken dat het eraan zit te komen,
afgelopen woesnsdag een test gedaan : negatief:
gister ochtend na de wc geweest en zat er een klein beetje licht roze iets aan het papier en was 1 keer daarna niet meer..heeft iemand ook zoiets meegemaakt? wat te doen nu?
graag reacties alvast bedankt
ik heb normaal een cuclys van 28 dagen, soms 29 soms 27
nooit meer en nooit minder, nu had ik vorige week zaterdag ongi moeten worden en dat is niet gebeurd.
ook geen pijn ofzo wat er op gaat lijken dat het eraan zit te komen,
afgelopen woesnsdag een test gedaan : negatief:
gister ochtend na de wc geweest en zat er een klein beetje licht roze iets aan het papier en was 1 keer daarna niet meer..heeft iemand ook zoiets meegemaakt? wat te doen nu?
graag reacties alvast bedankt

vrijdag 16 januari 2009 om 09:59
Ik heb ook een regelmatige cyclus, en toen ik zwanger wilde worden van nr. 2 was ik ook een week overtijd. Twee keer negatief getest en volgens de HA moest ik gewoon afwachten. Ik werd toen geloof ik na 10 dagen alsnog ongesteld.
Zelf denk ik dat het misschien kwam door de spanning: ik wilde graag zwanger worden, maar ik was het niet. Twee maanden later trouwens wel
Zelf denk ik dat het misschien kwam door de spanning: ik wilde graag zwanger worden, maar ik was het niet. Twee maanden later trouwens wel
vrijdag 16 januari 2009 om 22:30
vrijdag 16 januari 2009 om 22:30