Niet ongesteld, maar ook niet zwanger! Wat nu??
maandag 15 juni 2009 om 23:11
Ik wou toch graag even mijn verhaal kwijt in de hoop dat misschien iemand ook zo iets heeft mee gemaakt of mij ideeen kan geven wat er kan zijn.
Ik ben nu 7 weken overtijd en zou zwanger kunnen zijn. Ik heb in die 7 weken nu al een stuk of 5 zwangerschapstests gedaan maar telkens was het negatief. Ik mocht van de dokter niet meer beginnen met de pil. Hij heeft mij wel door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo van de onderbuik. Deze echo is voor deze week gepland. Daarnaast begin ik en heb ik wel zwangerschapskwaaltjes te krijgen / gehad, misselijkheid, vermoeidheid, zere onderrug, opgezette buik, veel last van hoofdpijn, enzo..
Wat zou dit moeten zijn want ik begin me gewoon zorgen te maken!
Ik ben nu 7 weken overtijd en zou zwanger kunnen zijn. Ik heb in die 7 weken nu al een stuk of 5 zwangerschapstests gedaan maar telkens was het negatief. Ik mocht van de dokter niet meer beginnen met de pil. Hij heeft mij wel door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo van de onderbuik. Deze echo is voor deze week gepland. Daarnaast begin ik en heb ik wel zwangerschapskwaaltjes te krijgen / gehad, misselijkheid, vermoeidheid, zere onderrug, opgezette buik, veel last van hoofdpijn, enzo..
Wat zou dit moeten zijn want ik begin me gewoon zorgen te maken!
maandag 15 juni 2009 om 23:14
Een vriendin van me had precies hetzelfde en bij haar bleek bij de echo dat ze toch zwanger was. Ze maakte blijkbaar te weinig HCG hormoon af of heeft toch op de verkeerde momenten getest.
Er is dus - een kleine - kans dat je toch zwanger bent. Daarom mag je nu ook niet de pil slikken.
Als woensdag blijkt dat je toch niet zwanger bent krijg je waarschijnlijk pillen die de menstruatiecyclus weer op gang moeten brengen.
Er is dus - een kleine - kans dat je toch zwanger bent. Daarom mag je nu ook niet de pil slikken.
Als woensdag blijkt dat je toch niet zwanger bent krijg je waarschijnlijk pillen die de menstruatiecyclus weer op gang moeten brengen.

dinsdag 16 juni 2009 om 12:29
Ja ik was gewoon aan de pil! Maar ondertussen heb ik nu alweer 2 menstruaties overgeslagen. Misschien maak ik mezelf wel helemaal gek, maar de dokter doet niets en zegt niets tegen mij wat een beetje rustgevend is. Ik wacht ook wel de echo af, ben nu toch al zo'n lange tijd aan het af wachten, maar het is voormezelf gewoon erg vervelend om in zo'n onzekere tijd te zitten....