November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
http://www.wolletjewinterlok.nl/, kijk bij moeder en kind voor de kettingen met amber en iriswortel voor doorkomende tanden.
Vond het ook allemaal erg gezellig! Chica, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, en hatstikke goed dat je vriend de boel hebt laten opruimen. Fijn ook dat de chocotaart van de muur is gekomen

Wat eenkenningheid betreft: Bintje is totáál niet eenkennig, gewoonlijk kan het haar niet druk en wild genoeg zijn, maar zelfs die had tegen het eind van de middag even genoeg van alle drukte, dus zo gek is het niet hoor. Het is ook wel veel, zo'n middag met al die kindjes en mama's, en al dat onbekende speelgoed.

Haha en éten!!! Bintje heeft zich uiteraard weer ouderwets volgevreten, alle (bijna) lege bordjes van de tafel werden zorgvuldig leeggeplukt . Klein kliko'tje

Op de terugweg bleek ik vlak langs mijn werk te rijden, en daar was toch de voorbereiding van een avond aan de gang, dus zijn we even langsgewipt. Bintje vond het het einde, weer allemaal mensen, muziek en heel veel lichtjes en knopjes op de apparatuur!

Dus volgende week nemen we haar maar eens mee naar het bevrijdingsfestival. Ik heb van een aantal van mijn medewerkers een schattig setje gehoorbeschermers gekregen (mét bloemetjes erop ) dus daarmee durven we het wel aan. Wordt ook hoog tijd dat ons muziekkind haar eerste festival mee gaat maken. Teminste, als het lekker weer is. Zo zijn we dan ook wel weer.
Ibbel; das precies de ketting die ik hier heb idd. Wist niet dat die in nederland ook gewoon verkrijgbaar was.

Binti; je zou toch niet zeggen dat Bintje zo'n kliko'tje is hoor. Volgens mij was ze een van de lichtste kindjes die aanwezig was. En festival, je hebt groot gelijk. Wij gaan volgende week dinsdag ook een poging doen. Al moet ik zeggen dat Alissa vorig jaar ook mee is geweest met bevrijdingsdag en met pinksteren.

Eenkennigheid, heb je stukje gelezen op het andere topic Q. Ik weet het niet goed, de eenkennigheid bij Alissa heeft echt te maken met drukte. Thuis kan ik doen en laten wat ik wil en zal ze soms onderaan de trap jammeren als ik even boven ben, maar meestal vind ze het niet erg. Als we bij vreemden gaan spelen en er is enkel 1 moeder met nog 1 of 2 kindjes is het probleem er ook niet, ook al is ze er nog nooit geweest. Zelfs die onbekende moeder mag haar dan oppakken en met haar spelen zonder gezeur. Maar zodra het druk is krijgt ze er last van, vandaar ook mijn twijfel om te 'forceren' of te ontwijken.

Even schreeuwen...IK BEN DE HELE DAG ALLEEN THUIS...JIPPIE!!!! Wat heerlijk, zonder gespitst oor op kind even computer nu, dadelijk even naar de arbo, boodschapjes doen en vanmiddag even bij mijn nichtje langs. Wat genieten zo'n dag. En ik heb er nog 2 in het vooruitzicht de komende week. Ow en morgen lekker shoppen in Utrecht met een ander nichtje van mij en Alissa blijft thuis bij papa. Het is echt Lala verwen week deze week.
Hahahaha, Lala, heerlijk! Geniet er lekker van!

Probleem met drukte klinkt inderdaad wat anders dan het probleem bij Qtie, in die zin dat Qtie voor álles bang is in eerste instantie (nou ja, was, het wordt al minder dus), óók voor drukte. Maar misschien dat het elkaar qua aanpak niet zo veel ontloopt.

Binti, leuk zeg, Bintje mee naar je werk! Hahaha en had de kleine snaaier weer haar slag geslagen? Dat herinner ik me ook wel van de vorige keer, dat Qtie een heleboel rozijntjes had geknoeid, maar dat er niets op te ruimen viel.

Goed. Qtie is op de creche vandaag, dat betekent dat ik eens iets mag gaan doen.
Ik vond het ook gezellig! Leuk om jullie nu (bijna) allemaal in het echt te hebben gezien. En wat waren Mila en Nelis lief en zoet zeg.... Volgens mij was Suzy als baby altijd veel onrustiger. Echt schattig, de kleine hummeltjes.

Chica, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid. Jammer dat het niet zo mooi weer was, had graag lekker naar buiten gewild met de kleintjes, al was het maar omdat dat jou weer een hoop troep en schoonmaak zou besparen. Wat dat betreft moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf geen rustig moment zou hebben met al die kinderen in huis..... Ben misschien een enorme muts, maar van chocolade op de muur zou ik toch echt wel even benauwd krijgen .

En O, Lijnes en Lala bedankt voor de kleding! Alles ligt nu bij de wachmachine. Dus na het wassen ga ik het lekker op mijn gemakje uitzoeken, heb nog geen tijd gehad om het verder te bekijken. Maar het komt zeker van pas, echt super.

Ik heb volgens mij ook een groene beker (hema ding, semi-antilek) laten staan. Maar gebruik 'm gerust hoor Chica, ik kan 'm missen. Was eigenlijk een reservebeker die ik mee had omdat de Avent antilek nog in de vaatwasser stond.

En hihi, Bintje, die kleine kliko!! Ik tilde haar even op, maar jeetje, wat een licht poppetje. Suzy is daarbij vergeleken echt een tientonnertje.

Eenkennigheid heeft Suzy gelukkig ook geen last van. Soms na het binnenkomen ergens kijkt ze even de kat uit de boom, maar dat is meestal snel voorbij. Ze zag nu vlak na binnenkomst bij Chica een kikkerboekje liggen en dat is haar favoriet, dus toen was het al snel goed.

En druk en wild kan het haar ook niet genoeg zijn. Als ik soms zie wat vriend allemaal met haar doet dan durf ik amper te kijken, maar Suzy schatert het uit. Des te gekker en wilder, des te beter.

Lekker kort weekje deze week, vrijdag lekker een dagje vrij én Suzy naar het kdv. Yeah, zijn vriend en ik eindelijk ook weer eens een dagje samen zonder dat Suzy er is! Nu willen we ook wel weer eens wat in huis doen, want zo langzamerhand stapelt er zich toch wel wat troep op. Dus een grote opruiming zou geen kwaad kunnen. We zijn er ook nog niet uit hoe we de kamers gaan indelen met straks een kleine erbij, dus daar moeten we ook maar eens mee aan de slag. En ik heb weer een berg strijkgoed liggen........... Als het de komende dagen nou niet zo mooi weer is, ga ik dat eerst maar eens wegwerken. Bah.
Even de complimenten voor mijn arbo-arts hoor. Keer wat anders als zo'n hork heb ik echt een aardige vent. Blijf de komende tijd 5 uur per dag werken, en daarnaast kreeg ik nog een partij vaderlijk advies van hem. Of ik nagedacht had over hoe het na mijn verlof moest gaan met 2 kids en werken en opvang enzo. Hij dacht echt met me mee. Nu lunchen..heb honger en mezelf getrakteerd op zalm van de visboer (ahum 5 euro voor 100 gram, beetje duur).
Lala, gewoon doen hoor, dat jezelf tracteren. En dat meedenken van de arbo is ook eigen belang hoor. Dat gaf mijn arbo volmondig toe. Want als ik voor en tijdens mijn verlof al nadenk over wat erna komt, loopt hij minder risico dat ik me weer ziek moet melden. En gelijk heeft hij, toch? Allebei blij.

En Ibbeltje, dank je wel voor je kleertjes! Ik heb pas vanochtend tijd gehad om ze te bekijken, maar ze zijn bijna helemaal leuk.

Drukte: Neeltje vindt drukte geweldig, maar ik merk wel aan haar dat ik het moet doseren. Vrijdag bij mijn zus geweest, zaterdag dus de meet, gisteren een heel drukke verjaardag van een neef van manlief. Ook nog eens alle dagen pas met bedtijd (19.30) thuis. Dus Neeltje heeft gisteravond tot 22.30 liggen krijsen. Helemaal de draad kwijt, arm ding. En vanmorgen heeft ze heerlijk met haar eigen speelgoed zitten spelen. Ze genoot echt van de rust Dus we blijven de rest van de week maar weer eens eventjes thuis.

De periode van eenkennigheid heeft ze gelukkig voorlopig weer achter de rug, maar volgens mij komt er nog wel 1 met een jaar of 2,5 of zo Hoewel mama wel favoriet blijft. Wat wij ook merken is dat je moet nakomen wat je zegt. Dus als ik zeg dat mama een boekje gaat lezen en papa wil ook wel, dan moet toch mama het doen. Andersom geldt dat ook, gelukkig.

En weer is het een ellenlange posting geworden.......
Ben helemaal gesloopt. Anniek vannacht laten huilen. Ze heeft van 1:40 tot 03:20 gehuild. En wat vond ik dat moeilijk zeg, heb gewoon in mijn eigen bed meegehuild Ben 1x gaan kijken of er echt niks aan de hand was, maar daarna krijste ze van woede alleen maar harder. Op een gegeven moment was ze best lang stil. Toen begon ze weer en toen ben ik toch nog maar even gaan kijken. Ze zat rechtop en durfde (of weet niet goed hoe) niet meer te gaan liggen (heeft ze wel vaker). Dan help ik haar, heb het speentje erin gedaan en volgens mij was ze zo kapot dat ze meteen sliep. Vannochtend dus meteen verslapen. Ik kon mijn bed al niet meer uit. Maar moest naar kantoor (vergadering) en dat betekent altijd lang file rijden (auw doet pijn) en zeer vermoeiend.

Nu maar hopen dat het helpt want anders is dit echt niet goed voor mijn weke moederhart. (en voor mijn gezondheid)

Tevens weer een K-dag met mijn baas op kantoor. Ik zet het wel even in de AK. Pffff ik wil niet meer, laat me met rust, ik wil gewoon genieten van mijn zwangerschap en niet al dit gestress. Ben het zo ontzettend zat
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, wat ontzettend balen dat het weer klote ging met je baas. En dat tegelijkertijd met zware nachten met Anniek, pfoe!

Ik ben het een beetje kwijt, maar misschien zou je toch eens moeten denken aan ziekmelden op je werk? Op deze manier stort je nog in joh! En inderdaad, al die stress is echt niet goed, niet voor jou en niet voor Caatje. En jullie zijn nu even het belangrijkste hoor.

Hoe dan ook, een dikke !!

Taart voor iedereen die wil, ben vandaag 31 jaar geworden en zometeen heb ik een sollicitatiegesprek. Duimen jullie om halftien voor me?
Oeiiii Ibbel ik ga voor je duimen. Laat even weten in de AK wat voor sollicitatie en hoe het ging enzo.

En van harte gefeliciteerd met je 31ste. Mooie leeftijd hoor.

Net bij de dermatolooog geweest. Uitslag van het bloed was goed. Zat niks bij, dus geen aanwijsbare allergieen (fijn). Ik weet dat het voor latere leeftijd niks zegt maar vind het toch erg positief. We moeten nog wel 2x per dag blijven smeren met koelzalf en hormonenzalf. Het is nl nog steeds niet weg en als ik een dagje stop met de hormoonzalf is het de volgende dag meteen weer terug. Toch wil ik geen sterkere zalf. Het goed bijhouden is dus de kunst (is soms echt veel werk en niet altijd even leuk) hopelijk komt het dan goed. Voorlopig zijn we dus bij de dermatoloog ontslagen. We kunnen haar wel altijd bellen als het erger wordt enzo. Nou das dan weer een ziekenhuis minder.

Vanmiddag mijn uitslag van het bloedonderzoek voor mijn darmen, maar ook daar gok ik dat het niks is. Dat zou mooi zijn.

En Anniek heeft een nacht DOORGESLAPEN. Huh wat was dat ook alweer? Ik kan me niet voorstellen dat het komt van dat ene nachtje laten huilen dus ik bereid me vannacht maar weer voor, maar het is wel positief. Langzaam, heel langzaam komen we er wel.

Nu nog mijn baas en een nieuwe baan zou ook leuk zijn. Ga ik vanmiddag ook weer eens voor bellen.
Hoera voor Ibbel! Alweer 31 jaar. Hoe ging je sollicitatie? Mijn duimen hebben hard gewerkt voor je.

En Anniek doorgeslapen, wat zul jij je vandaag fit voelen (met nog een achterstand qua slaap dan). Wie weet was jullie boodschap duidelijk voor haar en gaat ze dit vaker doen nu!

Zodadelijk met de bus/trein op pad en lekker naar Utrecht om te shoppen. Jammer dat het zo'n ontzettend regenachtig weer is vandaag. De bedoeling was om een beetje van terrasje naar terrasje te gaan shoppen...maar plannen moet nu ietwat wijzigen.
Gefelciteerd, Ibbel met je verjaardag!

Hoe is je sollicitatie afgelopen, hopelijk was het een leuk gesprek en is de afloop nog beter.

Ben je nog verwend door man en kinders?

voor Anniek, Dat je dit nog maar veel vaker mag doen. Zullen papa en mama zeer waarderen.

Als dit bij jullie zo doorzet dan gaan wij deze techniek ook maar inzetten. Ben benieuwd! Eentje is in ieder geval binnen.

Lala en Lizzie, fijne vakantie. Wat jammer dat het weer niet echt meewerkt zeg. Balen. Geniet maar lekker van jullie vrije uurtjes.

Lala, was de zalm lekker?

Mitsy, genoten van je qualitytime? Werkt het potje al?

Gisteren stond binki in het bad en ik had de kraan alvast aangezet om warm te worden. Binkie moest spontaan plassen, maar had echt geen benul van wat hij deed. Toen ik hem er op wees, was zijn piemeltje wel interessant maar verder ook niet.

Drukte, Binkie kan best goed tegen drukte. Al is het wel zo dat ik wel zijn ritme aan moet houden. Zolang we dat doen gaat het heel goed. Ben ook altijd erg trots op hem als we ergens zijn en er zijn andere mensen. Kan ikzelf nog wat van leren

Ga me maar weer eens storten op het uitzoeken van een kast. Bleeh, blijft een rotklus, maar goed mag na tig jaren ook wel weer eens. Ben opzich niet zo'n bewaarderig type, maar toch kom ik dingen tegen en vraag me dan altijd weer af waarom dat in de kast ligt. Of zou manlief dat "perongeluk" vergeten zijn weg te gooien?
HoeRa voor ibbel! Ben benieuwd hoe je soll is gegaan.

Nou zo forummen is nog niet echt ideaal..met je mobiel.

vaantje kan goed tegen drukte, zelf wordt ze dan niet echt drukker geloof ik en als ze moe wordt zondert ze zich wat af
Net uitslag van bloedonderzoek gehad. Hmmm toch niet helemaal wat ik verwachtte. Er rommelt duidelijk iets en er is dus een ontsteking gaande, maar nog niet heel heftig. Het is nog net niet zo dat ik aan de medicijnen moet. Wil ik ook helemaal niet dus dat ga ik zeker nog heel lang uitstellen.

Ben er toch wel beetje van geschrokken. Heb al jaren geen heel erge last meer (lees onstekingen) en nu ineens wel. En dat terwijl ik zwanger ben (gvd gvd). Heb nu afgesproken dat ik het nog een tijdje aanzie en de diarree en krampen in de gaten hou. En ja, ik moet stress vermijden en vooral rustig aan doen. Heb wel een vervolg belafspraak met mijn eigen arts. Die was nl nu op vakantie en had zijn collega.

Na het gesprek van morgen (waar ik deze uitslag ook zeker zal melden) heb ik lekker 4 dagen vrij en is Anniek aan het logeren. Tijd om bij te komen dus wat ik ook zeker zal gaan doen.
Ibbeltje, gefeliciteerd, alsnog!!!

Hoe was je sollicitatie?

Lees net over potje: ik heb er ook 1 gekocht. Volgens het kdv is het wel vroeg, maar ze kennen wel kindjes die al zo vroeg zindelijk waren. Neeltje geeft al een paar dagen aan voordat ze een poepbroek heeft, dat ze " bah poep" heeft. Dus we gaan het de aankomende week proberen

Chica, ga heerlijk bijkomen meid! En juist door de zwangerschap en de stress is je weerstand laag, dus dan krijg je last op je zwakke plek. Ik heb een hele periode mijn astma medicijnen weer moeten gebruiken vorig jaar, dus ik weet er alles van. Hopelijk blijft het hierbij voor je, zeker na wat rust.

Neeltje had vanochtend weer een complete "ik wil bij mama' bui. Ik heb dus met gekrijs ontbeten, met gekrijs Nelis gewassen, potje vrijworstelen met het wassen van het meisje, gekrijs bij het douchen. Gelukkig was het om ca. 9.30 uur over. Maar men, wat is mijn rug en zijn mijn armen nu moe! Verder is ze stralend geweest en een kwartier geleden is ze gaan slapen. Pfoe, effe rust!
Drukte: Leon is ook een jongetje dat gevoelig is voor drukte en dan het liefst bij mama blijft. Logisch ook, een vol huis met vreemden, maar ik vind ook dat hij moet leren toch een beetje zichzelf te redden, als mama al vlak naast je staat moet je niet gaan piepen als je vlak daarvoor wel even fijn zelf durfde te spelen. Ik ben ook voor gedoseerd omgaan met dit soort vrije situaties, maar ben ook bang dat het een te bang jongetje wordt als ik blijf "troosten". (huisdieren moet je ook niet troosten als er vuurwerk is, dan denken ze dat het echt erg is en dat ze dus terecht bang zijn...).

Chica, fijn dat je een nachtje hebt kunnen doorslapen, heb net op het AK gelezen dat vandaag een belangrijke/stressvolle dag voor je is. Knuffel!

Ibbel, van harte met je 31ste! Leuk gehad? Ik duim mee voor je sollicitatie...

Lala, fijn is dat hé als er iemand met je meedenkt, zoals die Arbo arts. Je voelt je toch altijd heel erg kwetsbaar bij zo iemand.
Lizzie, jij vergelijkt mijn bloedje toch niet met een hond hè?

Ibbel, gefeliciteerd nog! Hoe is je sollicitatie gegaan?

O, het hangt in de lucht volgens mij. Ik had hier gister een draak (en zelf ontzéttende last van mijn hormonen, geen goede combi dus ) en heb zelfs mijn schouder wat verrekt ofzo tijdens de worstelpartij om een poepbroek te verschonen. Wat uiteindelijk niet eens gelukt is. Gelukkig kwam Qlief bijna thuis en die heeft net iets grotere handen en meer kracht dan ik. Mán wat een drama. Het was ook al de derde poepbroek die dag en bij de tweede had ik haar ook al met poepbillen onder de douche gezet omdat ik haar niet liggend kreeg.

(Vandaag mocht ze weer, maar nu omdat de doekjes op waren. Oei. Ontaard. )

Potje is weer helemaal "uit" hier. Kind táált er niet meer naar. Nou ja, ook goed. (Als ze althans maar stil blijft liggen tijdens het verschonen... )

Chica, balen van die ontsteking zeg! Heb nog geen AK bijgelezen, maar probeer alsjeblieft jezelf een beetje in acht te nemen!
Nou vanaf vandaag heb ik verlof. Ik ben per direct uit mijn functie ontheven. Heel verhaal, stom gezeik maar ik ben nu voorlopig thuis en misschien is dat wel het beste voor mij en voor Caatje.

Zal het nog wel op de ak zetten maar heb even mijn buik vol van al dat gedoe. Heb geen energie meer.

Vakantie wel geboekt vandaag. Expres omdat ik vond dat ik dat verdient had. We gaan lekker naar Turkije naar en 5 sterren hotel. Kijk er nu al naar uit.
sjee Chica wat een gedoe... ik las net je verhaal op de ak en snap heel goed dat je ergens wel en beetje blij bent met je verlof.... Sommige mensen zouden gewoon niet in een "bazenfunctie" moeten kunnen zitten, deze klinkt gewoon alsof ze jou als een concurrent ziet... heel veel sterkte...

Ibbel alsnog proficiat met je 31ste verjaardag!

Verder even geen tijd om te reageren Raf hangt de hele dag aan mijn been en als hij in bed ligt zit er wel iemand anders om mijn aandacht te schreeuwen... Het is dus echt zo heh dat pas als de kinderen weer naar school zijn ik weer "vakantie" heb... ben nu echt even helemaal op.

Wij gaan vrijdag een paar dagen weg. Zijn maandag denk ik weer terug...
Nog even een goede tip voor Ibbel. Nu ik in dat juridisch gedoe zit heb ik de tip gekregen om te kijken naar www.hetjl.nl

Daar kun je GRATIS advies krijgen over allerhande zaken. Ik zou ze eens bellen en het beeindigingsvoorstel van je baas laten checken. Doen ze zo en dan weet je zeker dat je niks vergeten bent, niet voor verassingen komt te staan en dat het goed in elkaar zit.

Gewoon even doen dus want een extra check kan nooit kwaad.
Oh Chica, wat een gedoe weer. Sterkte een een megaknuffel. Wat ontzettend beroerd dat het dus geen goed gesprek was. Gelukkig heb je de vakantie in het vooruitzicht, doe rustig aan hoor.

Ibbel, alsnog gefeliciteerd! Hoe ging je gesprek?
Chica, ga nu echt van je rust genieten dan!! Ik verplicht het je! Laat inderdaad even de boel de boel. Wanneer ga je weg? Neem je Anniek mee?

Q, misschien helpt het om haar gewoon in de poep te laten lopen? Wat een gedoe zeg, sterke meid die dame van jou.
Woa Chica, nou in ieder geval van het gezeik van je baas af voorlopig. Verlof! Ik kan je dus eigenlijk wel feliciteren. Heerlijk voor jou en Anniek en Caatje.. En beter voor jouw lichaam. Ik zal zo even het verhaal op de AK lezen.

Worstelen en krijsen.. dat is me gelukkig tot heden bespaard gebleven. Ik heb de indruk dat we toch een redelijk rustig vrolijk kind hebben. Poepbroeken verschonen gaat altijd zonder problemen. Ze heeft een tijdje gehad dat ze steeds wilde gaan zitten, maar dan leidde ik haar meestal af met een speeltje en daar trapte ze in. Nu ligt ze gewoon rustig tot ik klaar ben en meestal zingen we een liedje.

Ze begint nu echt mee te zingen met 'ik zag twee beren', en zingt ze mee met: hi-hi-hi ha-ha-ha (stond erbij en ik keek er) naaaaaar.

Dat tussen haakjes zingt ze dus niet mee he. Maar zoooo schattig

Lijnes fijne dagen gewenst! Heerlijk hoor als je er even tussenuit kan. Ik denk weer aan een paar dagen Terschelling. En eigenlijk wil ik ook een paar dagen naar Parijs (zonder kind) even écht tijd voor mezelf. Maargoed even afwachten wat er met die Mexicogriep gaat gebeuren. Overigens ben ik al een aantal dagen hevig snotverkouden.

Ik hoorde gisteren via via alweer geruchten dat artsen en medewerkers uit de gezondheidszorg al Tamiflu aan het voorschrijven/hamsteren zijn (of dat hun familie daarop aandringt).

Ik hoop dat het allemaal meevalt. Eerst die stomme kredietcrisis en nu dit eroverheen. pff.
Chica, wat een gedoe zeg, rustig aan doen hoor, die kleine is veel belangrijker!

Griep, hopelijk gaat het snel weer voorbij. Ik ken gelukkig niemand die uit mexico komt, maar hoop dat er niemand bij ons in zkh ligt, dan kom je er misschien toch nog mee in aanraking en daar moet ik toch niet aan denken.

Krijsen en worstelen, jahoor check. Sinds een paar dagen heel veel krijsen, niets is goed. Ze slaapt wel heel veel. Ze werd vandaag om 18 uur wakker gemaakt door me voor het eten en ik het dr om 1915 weer op bed gelegd. Geen idee waar ze last van heeft.

Wel lekker naar de vrijmarkt geweest vanmorgen, zo'n rubberen grondpuzzel gekocht, had expres nog gevraagd of ie compleet was, ja dat was ie, nou niet dus. Ik mis 3 stukken.

Vond het ook heftig wat er in apeldoorn is gebeurd, heb wel veel tv gekeken vandaag. Het zal je maar gebeuren ff gezellig naar de koningin kijken en dan krijg je dit. Wat een idioot.

Potje, nee hoor staat hier gewoon voor de sier. Ze geeft nog lang niet aan dat ze bah gedaan heeft en vind het ook geen probleem om er mee door te lopen dus dat kan nog wel ff duren voordat ze zindelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven