November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Gatsie Lijnes een griepje bij jullie ..mijn voorstel is een heleboel paracetamol voor je man zodat jij zaterdag lekker een avondje met ons op pad kunt. Beterschap! Ennuhh..alle baccillen graag richting Belgie blazen .

Q; ik had er helemaal nog niet op gereageerd, maar wat eng dat het bij jullie zo glibberig was. Gelukkig goed afgelopen. Knap dat jij dan achter het stuur blijft zitten, ik ben zo'n angshaas dan man dan altijd moet rijden.

O; hoe gaat het nu met slapen bij jouw kindjes? Heb je van die peuterbedden gekocht zoals je van plan was, of is het een groot bed geworden? Wat ik doe als Alissa 's middags niet meer wil is slapen is dat ik in haar bed kruip en zij lekker in haar kamer mag spelen. Vind ze groot feest en ik lig even lekker te liggen. Houd ze makkelijk 1 1/2 uur vol. Hihi..ik was zelfs zaterdag even in slaap gevallen . Wat zei de longarts?

Chica; ben wel benieuwd naar jouw meiden hoor! Heb Saar nog nooit gezien en de laatste keer dat ik Anniek zag kon ze nog niet lopen, dus zal nu wel een hele dame geworden zijn.
quote:qwertu schreef op 26 januari 2010 @ 20:27:

Lala, wat balen zeg, van die galstenen! Mijn zus heeft dat ook gehad en bij haar is de galblaas verwijderd uiteindelijk. Ik geloof dat ze een paar weken op pijnstillers heeft geleefd, dat was niet grappig. Maar nu heeft ze nergens meer last van, dus de operatie heeft wel geholpen. Fijn om te horen. Ik ken helemaal niemand die dit heeft of heeft gehad. Dus wel fijn om iemand te kennen, al ken ik je zus natuurlijk niet. Wat je omschrijft komt overeen met wat ik op internet kan vinden over de operatie. Hoe oud was jouw zus toen? En heeft het nog gevolgen voor wat je mag eten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de AK even een update gegeven van wie er zaterdag komen en wie niet. Maar kunnen jullie even checken of alles nog klopt? Indien je info mist dan hoor ik het wel.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Lala, Neeltje speelt iedere ochtend een uurtje als ik douche en nelis aankleed en zo. Dus dat werkt ook niet als afleiding ze heeft een peuterbedje. Ziet er eigenlijk ook wel leuker uit, een groot bed is meteen zo heel groot......

Wil je even op de ak je (mobiele?) nummer zetten? Ik ben zo'n ui die haar adressenlijst in de telefoon niet bijhoud hoe laat ben je bij de mac? Is 4.30 haalbaar?
Bestellingen, IK neem iets mee voor Binti, Chica, Origineel en Vana. De rekening zit erbij en je mag zelf kiezen of je digitaal of contant betaald.

Chica, ik begrijp je dilemma met scholen kiezen. De dichtsbijzijnde school hier is een openbare, maar dat is alleen de onderbouw, de bovenbouw is een kilometer verderop. De Vrije School is hier drie kilometer vandaan. Dus de kans dat klasgenootjes hier in de buurt wonen is niet heel groot. Maar ja, er wonen hier zoveel kinderen dat ik me niet zo druk maak daarover. Maar onze buurt is natuurlijk weer heel anders dan die van jou.

Vana, ik zat gisteravond ons oude forum door te lezen en daar las ik ook al van je over Gordon Ramsey, haha, Vana houdt van autoritaire mannen

Hoe laat meeten we nou? Hoe laat heb je gereserveerd en vanaf hoe laat zijn we bij Chica welkom?
Jullie zijn bij mij welkom vanaf 17:00 (kwartiertje eerder of later maakt niet zoveel uit natuurlijk)

Ik reserveer om half zeven. Moet ik nog doen, doe ik dus nu meteen even.

Oh te vroeg, ze zijn nog niet open hahaha. Ik schrijf het op want ik moet weer zoveel doen vandaag dat ik het anders vergeet.
Kan even niet posten op de ak. Chica, kan ik ibbel eerst van het station afhalen en dan naar jou komen, of is dat erg om?
Nee hoor O dat is helemaal niet om (al weet ik niet precies waar je vandaan komt) Het station is vrij dichtbij. Minuutje of 5 met de auto. En Ibbel is vrij bekend hier natuurlijk dus die kan je dan ook hierheen loodsen.
Ibbel, laat even weten hoe laat je op het station bent!
O; 4:30 bij de mac is prima. Ik noteer jouw mob nummer wel even in mobiel strax/vanavond en sms je wel even mijn nummer.

Heb er zin in!
Ik probeer al de hele dag dat restaurant te bellen. Dan weer in gesprek, dan weer niet opgenomen. Ik blijf het proberen hoor. Ik reserveer voor 1800 (op verzoek).
O: als je het prettig vind kan ik Ibbel ook oppikken van het station (en eventuele anderen ook hoor!). Ik ben aardig bekend in Chicatown (hoewel, als je bedenkt dat ik er al 12 jaar werk valt dat ook wel mee *schaam*) dus het is een kleine moeite.
Met navigatie gaat het ook maar ik vind het best als jij het doet binti. Ibbel, laat maar weten aan wie je de voorkeur geeft
.
Reserveren is gelukt maar willen jullie nog even naar de AK om een keuze te maken???????????

Bedankt.
Chica, de website doet het niet op mijn iPod. Maar ik lust alles
Ok O dan ga je voor de meeste stemmen gelden haha.
Gestemd

Q: hoe laat kom jij aan? Ik kom rond twintig voor zes aan, misschien kunnen we samen oplopen? Wel zo gezellig. Wie nog meer?

Dag allemaal tot morgen!
.
Doe ik.
Dames ik red het niet vanavond... Ben zelf weer geveld.. Baal er zo van...

Heel veel plezier!!
quote:Ibbeltje78 schreef op 29 januari 2010 @ 08:44:

Bestellingen, IK neem iets mee voor Binti, Chica, Origineel en Vana. De rekening zit erbij en je mag zelf kiezen of je digitaal of contant betaald.

[...]

Vana, ik zat gisteravond ons oude forum door te lezen en daar las ik ook al van je over Gordon Ramsey, haha, Vana houdt van autoritaire mannen

haha - van een afstandje ja zijn ze leuk.. maar als partner...... dat weet ik niet hoor. Maar Gordon is gewoon, tja, inspirerend!! Niet zeuren gewoon hard werken. Daar kan ik me echt aan optrekken op dit moment :-D

Dank je dat je het meeneemt! Ik betaal cash vandaag.

Buiten spelen.. er zijn hier wel leuke kinderen in de buurt, maar ook een beetje ehh asociale. En eigenlijk wil ik over een jaar of 3 wel verhuizen naar een andere wijk als de hypotheekschulden het toelaten. Vrije school ligt in een wat leuker buurtje. Maargoed het is hier nog steeds een stad, dus buiten spelen zal anders zijn als ik vroeger deed in een klein dorpje.
Jammer Lijnes, ik heb jou nog nooit live gezien! Veel beterschap en hopelijk de volgende keer dan..
Lijnes, beterschap! Gaat het met manlief wel weer goed, zodat je niet voor de kinderen hoeft te zorgen? Ik ben zelf zondag en maandag geveld geweest door het Noro, dus ik weet hoe belabberd je je kunt voelen......

Alvast even een update van mijn gezondheid (spaart tijd vanavond ). Volgens de longarts heeft mijn infectie van begin deze maand gezorgd dat mijn astma op hol is geslagen. Dat heeft ervoor gezorgd dat mijn ademhalingscentrum in mijn hersens blijkbaar raar is gaan doen. Net als bij mensen met hyperventilatie. Dus als reactie op (inspannings)astma zet dat centrum juist mijn bronchiën dicht. Heeft niks met stress te maken, dus dat gevoel van mij was wel goed . Ik heb dus sterkere astma medicatie gehad. En over 2 (!) weken kan ik naar een long fysio. Hopelijk helpen die sterkere medicijnen al zoveel dat ik al eerder kan werken. Van de arbo heb ik de boodschap: veel rusten. Nou ja, zover dat kan doe ik dat dus maar.

Tot straks, ik heb berenzin!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven