*November 2009*

13-03-2009 20:24 851 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naamgeboorte/uigerekend Jongen/meisjeBroertje/ZusjeBijzonderheden PeggySue14 oktoberjongen en meisje Travelgirl335/11Merliena12/11meisjebroertje 3 jrMizenbegin novemberzusje 2,5Miriam197417/11meisjebroertje 1jr en zusje 3jrKloppend hartje!Cin7427/10meisjebroertje 1jr Dromer254/11 Pebbles5/11jongen2 broertjes 5+7 Queenie225/11Jongen 09/09/09!2 broertjes 5 en 7 Darceltje23/11jongenzusje bijna 1jr Kersje_7923/11 Elientje150224/11 Gliene27/10meisje1 zusje van 2 jr
Evi, dank voor je hart onder de riem... Ik denk eerlijk gezegd dat het ook vooral stress is. Ik heb precies de baas die jij nu beschrijft. Zelfs als ik keihard werk en altijd aanwezig ben, worden er dubbelzinnige grappen gemaakt. Doodmoe wordt er ervan. En dan inderdaad nog de thuisstress. Ik ga voorlopig maar eens ff heel lief voor mezelf zijn en toch wat kleine klusjes doen en beslissingen nemen.

Wat jou duizeligheid en hoofdpijn betreft.. Ik had daar ook last van bij 12 weken ongeveer en volgens mijn VK was het mijn bloeddruk die te laag was. Misschien dat dat bij jou ook zo is?
Hallo meiden, even een snel berichtje vanaf mn werk... ;)

Dank voor al jullie meelevende woorden! Dat doet me goed! En heb ook braaf jullie adviezen opgevolgd.... ben vorige week een dag thuis gebleven. Eerlijk gezegd ook omdat ik van manlief niet naar mn werk mocht..... dat hielp ook wel moet ik zeggen, haha! En dat heeft me wel goed gedaan! Mn baas en naaste collega (die het als enigen weten op het werk) zijn trouwens ongelofelijk begripvol en lief en geven ook heel duidelijk aan dat ik me niet schuldig hoef te voelen omdat ik altijd heel hard werk, dus dat ik het nu heus wel wat rustiger aan mag doen en dat ze echt niet twijfelen aan mn inzet. Toch fijn zo'n baas. En heel wat anders dan sommigen van jullie hebben.....

Want volgens mij heeft moeheid extra invloed op mn misselijkheid, dus dat merk ik wel. Gaat dus beter dan vorige week! En gisteren de magische 12 weken bereikt.... Morgen naar de VK, hopelijk eerste keer hartje horen. O zo spannend! En als het goed is mag het de wijde wereld in, daar verheug ik me wel echt op!

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk kan reageren, komt later!
MissSaartje, ook zo'n heerlijke baas dus. Dat maakt het gewoon extra moeilijk. Maar wel verstandig hoor. Als je niet lekker bent ben je niet lekker en laat hem dan maar lekker gaan, hoeveel makkelijker dat ook gezegd is dan gedaan. Ben trouwens vorige week bij de vk geweest en bloeddruk was goed, dus denk niet dat het daar aan ligt. Maar goed, dat zou natuurlijk veranderd kunnen zijn. Nou ja ik kijk het nog wel een paar dagen aan.

Kersje, jij gelukkig wel een baas die een beetje begrip toont. En morgen dus naar de verloskundige. Leuk de eerste keer het hartje horen. Vind ik zo bijzonder. Veel plezier!

Hier eigenlijk niet zoveel spannends te melden. Tot later maar weer!
Hoi allemaal!

Wat is er weer veel geschreven zeg!!

Ik kan het echt allemaal niet meer bijhouden...

Ben nu 14 weken + 1 dag en gisteren maar even gekeken hoeveel ik nou ben aangekomen. 1,5 kilo in totaal.. Is dat netjes?

Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Ik merk wel dat ik overal wat meer vet aan het kweken ben. Vooral veel extra vet op m'n heupen gekregen.

Ach.. maak me er nu niet echt druk om.

MissSaartje, wat een kwal die baas van jou! Heb dat op m'n vorige werk ook gehad. Liep echt m'n longen uit m'n lijf en probeerde alles naar meneer z'n wens te doen (was zijn secretaresse), maar was echt nooit goed...

Kersje, goed dat je het rustiger aan doet nu. Even een weekje bijtanken kan geen kwaad!

Evi, wat vervelend wat je hoofdpijn! Neem je er ook iets tegen (paracetemol)? Of mag je daar ook niet teveel van slikken?

Ik zit nu op m'n werk, dus ga maar weer verder!
.........even snelle ego-update: vandaag het hartje mooi snel en regelmatig horen kloppen. Blij! Spruit zwom steeds weg onder het apparaat, dus was goed bewegelijk. Verder alle controles volgens het boekje, was alleen afgevallen. Dus moet van de VK wat rustiger aan gaan doen omdat moeheid mn misselijkheid en overgeven wel in de hand werkt. Maar ben blij en nu mag de hele wereld het weten! Vanavond maar eens wat telefoontjes plegen... ;)

groet van een superblije Kers!
Hope en Miss Saartje welkom.

Alle andere dames: huh? ik kan geen emoticons meer aanklikken!! maar goed, ik wilde even naar iedereen zwaaien en de volgende x reageer ik weer wat meer op iedereen, want ook ik ben weer zo brak en gaar als maar zijn kan maar ik heb wel een egoooo berichtje, ben zo blij dat mijn misselijkheid ff de pot op kan, eigenlijk letterlijk.

Vanmiddag de nekplooimeting gehad en tesamen met mijn bloeduitslag waren we gezegend met de uitslag van 1 op de 13907. Dat was wel heel erg zalig om te horen. Zowiezo vielen we niet echt in een hoge "risicogroep" gezien leeftijd enzo, maar we vonden het toch heel erg spannend.

En ik heb zooo genoten van de echo, het duurde inderdaad lekker lang! alles werd heel uitgebreid bekeken en ik ben helemaal verliefd op ons kindje. Manlief heeft alles gefilmd met het fototoestel en ik kan er geen genoeg van krijgen.

Alles zat erop en eraan, en hij/zij was zo druk aan het bewegen. Trappelen, armpjes omhoog en weer omlaag, en echt afzetten met de beentjes om zo hoppa omhoog springen. Waanzinnig gewoon. En ineens was het klaar. Ging meneer/mevrouw weer verder met dutten, weer lekker slapen haha. echt zo leuk was het.

En de "echoscopiste" vond dat het er keurig uitzag allemaal en was zeer tevreden. Ben zo opgelucht.

We kwamen thuis en ik had echt zoiets van ja, lekker, weer een geruststelling. En toen weer rap naar de pot, voor het eerst in de avond echt misselijk, beetje jammer maar het mag de feestpret niet drukken.

Weet even niet meer wie het vroeg maar ik ben een kilootje aangekomen, ben nu op de kop af 12 weken en 3 dagen.

Nou dames, fijne avond, hier gaan de luiken echt weer dicht haha
Elientje en Kersje, wat een leuke en enthousiast berichtje s. Ik ben heel blij voor jullie dat alles zo goed was! Of nee, is!

Ja Evi en Dromertje.. , ik kan boeken vol schrijven over dat werk van mij. Ben eigenlijk pas net terug van een burn out, heb andere functie.. , maar toch kunnen ze het niet laten om de druk op te voeren. Ik heb wel het idee dat het ook voor een deel aan mezelf ligt.., ik zal het me wel teveel aantrekken ofzo. Merk dat ik nu wel steeds beter kan kiezen voor mij (en de kleine).. ook in andere gevallen trouwens.

Ik ben geloof ik niks aangekomen, maar zal me van het weekend eens gaan wegen.

Ander vraagje.., hebben jullie ook zo'n moeite met drinken? Ik moet elke slok naar binnen wringen, en als ik niet oplet drink ik zo een hele dag niets... Niet goed, i know.

Nou meiden, fijne avond allemaal!
Elientje en Kersje. Goed nieuws fijn!!! Leuk en wat bijzonder dan weer he.

Dromer, vorige week woog ik alweer 66 kilo bij de verloskundige. Da's al vier kilo meer dan normaal. Nou moet ik wel zeggen, dat ik altijd vind dat 65 kilo een wat mooier gewicht is zeg maar. Maar toch... Een paar weken terug was ik nog niets aangekomen, dus dat is echt snel gegaan. Maar bij Evi-mannetje ging het ook in het begin het hardst. Wel gek eigenlijk, want toen was ik heel de tijd zo misselijk en het enige wat dan hielp om me wat beter te voelen was een boterham. Met als gevolg dat ik een stuk of twaalf boterhammen at per dag, tegen normaal drie! En nu heb ik echt zoveel zin in vet. Terwijl ik bij Evi-mannetje echt geen mac meer kon zien, smul ik ervan. Echt heel erg. En ik moet ook een beetje proberen het toch met mate te doen. Maar soms is die trek zo niet te weerstaan...Nou ja goed, we zien wel waar het schip strandt.. Ik mag trouwens wel paracetamol nemen, maar dat doe ik wel met mate.

MissSaartje, klinkt me voor een deel bekend in de oren. Vooral dat getrek en je geen ruimte geven. Nou ja hopelijk lukt het je een beetje om je grenzen aan te geven, want dat is echt wel heel belangrijk. Ik heb trouwens juist heel maar dan ook heel veel dorst. Ik drink me wat af juist! Maar wel belangrijk hoor om genoeg te drinken. Zet anders een fles water ofzo op je werkplek en neem je voor om die leeg te drinken. Dan heb je sowieso al 1,5 liter?

Hier heeft mijn kleine man vandaag voor het eerst een groot stuk losgelopen! Een dikke tien passen en dat een paar keer. En ik ben me trots!! En ook wel een beetje blij. Want ik ben zoveel met hem aan het sjouwen de laatste tijd. Nou zal dat nog wel voor een groot deel blijven. Maar des te eerder hij goed loopt, des te beter natuurlijk.

Nou fijne avond allemaal! Tot later weer!
Hallo,

Ben van de week naar de vk geweest, hartje was goed te horen alleen moeders heeft wat lichamelijke klachten. Moet aan de ijzerpillen en mijn bloedsuiker is iets te hoog (ik kon dit wel verklaren, kwam uit mijn nachtdienst en had de hele nacht zitten eten) Dit wordt nog een keerje overgemeten.

Verder ben ik naar de fysio gestuurd ivm rugklachten. Vandaag geweest en het blijkt toch me bekken te zijn. Dus een hoop advies en oefeningen mee gekregen.

Trouwens gister hebben wij een schommelstoel voor de babykamer gekocht, moet alleen nog even in de verf maar ik vind het helemaal top.

Als ik het zo leest wat kunnen bazen toch lastig en moeilijk zijn. Erg jammer, want het kan ook anders. Dus meiden het is dus goed naar jezelf luisteren. En als het niet gaat dan gaat het niet. En heeft je baas/werk gewoon PECH!

En wat je niet moet vergeten wij zwangere vrouwen zijn door de wet/ cao's goed beschermd.

Evi wat goed van Evi-mannetje. Voordat je het weet stapt hij de hele kamer rond

Elientje gefeliciteerd met de uitslag van de nekplooimeting

Ga maar weer eens wat doen, de boodschappen.
Kersje, heb je het al aan veel mensen verteld?? Leuk is dat he?

Elientje, gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting! En wat een goed idee om het te filmen!!

MissSaartje, normaal gesproken wel moeite met drinken, maar nu ik zwanger ben niet. Drink heel veel eigenlijk.. maar wel lastig dat ik er 's nachts wel 2 keer uit moet...

Misschien moet je idd zoals Evi zegt altijd een fles bij je hebben.

Evi, erg he dat snaaien?! Kan erover meepraten, al heb ik mezelf voorgenomen er nu mee op te houden... Vanaf maandag ben ik gezonder gaan leven. Kijken hoe lang ik dat volhoud..

Wat goed van je kleine man dat hij al een stuk los kan lopen! Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent!

Travelgirl, wat vervelend van je klachten. Hopelijk helpen de ijzertabletten je snel. Moet je vanwege je rug nu rustiger aan doen of juist blijven bewegen?

Ik kan af en toe ook niet op of om van de pijn onder in m'n rug, maar vraag me eigenlijk af of rust dan goed is of juist niet.

Groetjes van Dromer
Hmmm Travelgirl, hopen dat de ijzerpillen helpen. En even afwachten dus of je bloedsuikers dan wat lager zijn als ze opnieuw meten. En last van je bekken wat vervelend. Op zich wel fijn dat je nu al naar de fysio gaat en hopen dat die wat voor je kan betekenen.

Dromer, vreselijk dat snaaien. Maar ik heb me nu ook voorgenomen om een beetje normaal te doen. Afgesproken met Evi-man dat we ook niet meer zoveel zoets en lekkers in huis halen. Maar juist veel fruit enzo. Dus net al begonnen met mijn goede voornemen en een bos radijsjes opgegeten in plaats van chocokoekjes. En vwb je rug. Hier een man met veel lage rugklachten en het advies luidt eigenlijk haast altijd genoeg bewegen als het even kan. En hij heeft een hoop oefeningen, vooral buikspieroefeningen, maar die moet je natuurlijk ook weer niet te intensief doen als je zwanger bent. Misschien je ook naar een fysio laten verwijzen door de huisarts, die kan je waarschijnlijk wel vertellen wat je het beste kunt doen?

Hier vandaag weer flinke hoofdpijn en ook best wel duizelig. Wacht het nog even af tot na het weekend en dan toch maar even contact opnemen met de vk om te kijken of mijn ijzer en bloeddruk wel in orde zijn. Ben ook vreselijk moe, lig nu al in bed echt heel erg.

Nou fijne avond allemaal!
ik ben nu een kilo ofzo gegroeid. Ben bij m'n zoon iets van 20 kilo aangekomen. Dat wordt nu wat minder heb ik maar besloten. Ga het er dus iets minder van nemen dan de vorige keer.

@miss saartje. Zorg gewoon wel dat je rustig aan doet joh. Bij mij ging het de vorige keer goed mis, mede door een vreselijke leidinggevende. Het kan veel verpesten.

@evi, ik heb ook de tip gekregen om genoeg te bewegen. Blegh. Is al niet mijn favoriet.... Nu is mijn fiets afgelopen weekend gestolen (net 4 maanden geleden gekocht) en ga ik dus ook nog steeds met de auto naar mijn werk.

@travel, leuk een schommelstoel. Ons kamertje is daar eigenlijk te klein voor. Ik heb vandaag een stokke kinderstoel met babyverkleiner gekocht voor 20 euro. Hahaha. Geweldig, zo'n koopje (nieuw in de winkel als je hem compleet koopt 190 euro).

@ellientje. Leuk he, zo'n uitgebreide echo. Over 6 weken hebben wij de 20 weken echo. Geweldig! Heb ik nu al zin in.

@mir, wat vervelend dat je zoontje zo aan je hangt. Zeker niet fijn wanneer je al niet helemaal fit bent. Ik neem zoon ook nooit in bed. Heeft hij zelfs als babietje niet gedaan. Dat wilde hij nooit. Vond ik toen wel jammer, maar nu wel prima.

Ga zo even heel burgerlijk Toppers in Moskou kijken! Tot snel!
Dromer; Verveelend dat je af last van je rug heb. Ik zou je aanraden om ook even naar de fysio te gaan. Je zegt gewoon dat het op aanraden van je vk is en dan heb je geen verwijzing nodig. Zij kunnen dan kijken of het je bekken zijn of gewoon je rug.

Ik moet gewoon blijven bewegen maar wel met mate. Heb oefeningen gekregen en vooral tips over waar ik op moet letten. Mag bijvoorbeeld niet met mijn benen over elkaar zitten ect.

Trouwens we gaan morgen kijken naar een commode, deze hebben we ook via marktplaats gevonden. moeten hem alleen een likje verf geven. Kan dan tegelijk met de schommelstoel.
Hier ook alles ok! Alleen iedere keer foutmeldingen als ik het forum op wil , zwaar irritant!

Gister ben ik ook al bij de fysio geweest ivm rug/bekken. Opvallend dat er hier meer dames zijn met dit soort klachten. Ik heb tips gekregen hoe en wat met opstaan/lopen en draaien in bed. Over 2 weken ga ik ook nog naar de osteopaat

Ik ben trouwens denk ik wel 5 kg gegroeid van het vele eten, maar nu inmiddels weer normaal. Veel tomaatjes komkommer en fruit. Moet wel bekennen dat ik voor vanavond een zakje MMs heb ......

Evi Balen van de hoofdpijn en duizelig! Hoop dat het vanzelf weg gaat en anders idd ff hb laten meten

Travelgirl, leuk een schommelstoel. Ik ben er nog niet zo mee bezig....komt denk ik wel als ik weet wat het gaat worden. (of eigenlijk al is)

Miss saartje, ik heb dat ook met drinken. Ik drink het liefst cola light maar dat mag nu veel minder. iK probeer water te drinken en thee. Maar bleeeh met tegenzin

Kersje super van de goede echo! Veel plezier met het rondstrooien van het goede nieuws!

Miriam, ik denk dat ik de kleine ook voel bewegen, denk soms dat het mn darmen zijn, maar dan is het toch net een beetje anders. Balen dat je zoon in zo'n fase zit. Een troost, dat gaat ook weer over

Ik ga weer even rommelen, met mn mms!
Hallo!

Veel te veel geschreven hier om bij te lezen;) Dus dat heb ik ook nog niet goed gedaan.

Net terug van een overheerlijk weekje vakantie. Heerlijk gerelaxed en aangekeuteld met man en dochter. Was erg goed!

Nog steeds wel last van moeheid en misselijkheid, ook de hele dag relaxed doen helpt daar dus niet tegen helaas. Ik ga me er maar bij neerleggen. Misschien blijft het wel zo dus hopen dat het beter wordt laat ik gewoon achterwege. En uiteindelijk maakt het ook niet uit, als er maar een gezond kindje uitkomt straks dan vind ik het prima.

Ik ben nu in totaal 2,5 kg aangekomen denk ik. Ik eet wel veel brood. Veel meer dan normaal maar ik eet nu dus helemaal geen chips of chocolade meer etc. Dingen die in normaal maar slecht kan laten staan. Maar ik lijk echt huge, dat is wel weer vreemd. Mijn buik is net zo dik als de vorige keer bij 22 weken ofzo!

En drinken.. ik lust niks meer.. haha. Ik drink alleen nog van die cranberrysap (Ocean) en dan als ranja dus met heel veel water en dan moeten er ook nog minimaal 5 ijsklontjes in want als het niet ijskoud is trek ik het ook niet. Oja en melk. Dat drink ik ook. Goed voor de botjes he?

Hoezo kuren? ;)

Maar van de vorige zwangerschap zaten er nog 7 kg aan van de 15 die ik was aangekomen dus ik ga deze keer wel oppassen.

Na deze tweede, wat ook wel de laatste zal zijn, moet het er wel weer allemaal af.

Kersje gefeliciteerd met de goede echo!!

Daag, ik ga vakantiespullen opruimen.
@ Evie, thanks voor de tip over het water. Helaas krijg ik geen water weg sinds ik zwanger ben..., maar ben wel wat meer aan het drinken nu, sapjes en thee... denk dat ik de 1 ltr per dag net haal, dus moet nog even wat meer doorzetten.

@ Krokusje..Je hebt helemaal gelijk!

@Mereliena, erg he dat zelfs water heel vies smaakt? bleegh.. Ik zit nu aan de roosvice multivit en cranberrysap en dat is wel te doen.

Ik heb 15 juni mn 20 weken echo, maar weet nog niet of ik het wel weten wil... Willen jullie weten wat het wordt?
Hallo allemaal,

Effe een kort berichtje, hier alles o.k. maar nog wel erg moe.

Ben ook bezig met wat dingen af te ronden van de opleiding die ik doe.. het moet ook echt af.. dus nog even doorgaan.

Later schrijf ik weer wat meer.

P.S. Wij willen wel weten was het is! (weet alleen niet of ik dat wereldkundig maak)

P.S. Leuk om alle positieve verhalen te lezen en sterkte aan diegene die het kunnen gebruiken!
Hoi meiden,

Hier ook weer eens iets van mijn kant!

Het gaat allemaal prima,voel me goed,heb alleen wel veel last van ischias dus pijn in billen en benen. Een klein stukje lopen kan al veel pijn veroorzaken....dus gestopt met het fysieke werk doe nu therapeutisch van alles maar daar moet ik ook mijn weg in vinden doe ook snel teveel...maar goed met de baby gaat het goed! 9juni de 20 weken echo en wij willen het deze keer wel weten en gaan er geen geheim van maken! Ik kan mijn mond toch niet houden!

Namen....pppfffff....heel moeilijk! Maar nog tijd genoeg....nou ik ga ff naar zoonlief want ide hult de longen uit zijnlijfje...geen zin in een tukkie....
Hey,

Evi, ik ben dit weekend weer in de fout gegaan hoor... Veel te veel zitten snaaien.. Grr, wordt echt gek van mezelf, maar kan er echt niet van af blijven. Deze week maar weer opnieuw een poging doen een beetje gezond te eten... vriendlief zit nu aan de chips.., maar zou de hele zak het liefst NU willen opeten, maar kan me nog beheersen gelukkig.. haha

Travelgirl, ik ga morgen een afspraak maken bij de fysio. Het wordt eigenlijk steeds erger. Ben vandaag bij de VK geweest en zij denkt dat het m'n bekken zijn.

MissSaartje, ik heb 5 juni een pretecho. Als het goed is kunnen ze dan zien wat het gaat worden. Ik neem beide oma's mee, dus laat het ze op een briefje schrijven wat het wordt. Dan kunnen m'n vriend en ik samen kijken. We houden het ook voor onzelf.

Heb vandaag ook weer het hartje gehoord. Was weer zo mooi! :-)

Ik ga nu snel m'n bed in.
sorry dames maar de site deed bij mij raar, kon de pagina's niet openen. Nu gelukkig wel weer.

Aankomen...ik kom helemaal niet aan op dit moment. Gelukkig maar want ik ben al te zwaar van mijzelf. Bij mijn andere 2 zwangerschappen is steeds 7 1/2 kilo van de 12 blijven zitten. Dus ik wil niet zoveel aankomen ;)

positie...ik pas nog in 2 broeken van mij, meer omdat deze toch al een maatje te groot waren en veel ruimte hadden bij het buik gebied. Toch ga ik binnenkort lekker shoppen. Mijn oude positie broeken passen niet meer of zijn stuk.

Fijn om te horen dat er toch veel onder ons hele positieve berichten hebben, goede echo's, hartje horen, baby voelen etc.

Ik ben ook weer bij de gyn. geweest en heb dus ook voor het eerst echte bewegende beelden gezien van onze kleine. Dacht even wat tussen de benen te zien, maar volgens de gyn. was het daar toch echt nog te vroeg voor om iets te kunnen zien. Maar verder zag alles er goed uit.

miss saartje, misschien helpt chocolademelk.

cin. beterschap. lekker rustig aan doen.

o ps. mijn zoontje blijft vol houden pfff. Erg sneu voor mijn oudste die schreewt al..mama ik heb er zo genoeg van.

Als het zo doorgaat dan ga ik denk ik advies vragen bij het cb. Nu stop ik hem soms gewoon weer in de box. Alleen maar om hem niet aan mijn benen te hebben, hij huilt toch wel dus daarvoor maakt het geen verschil. Zo jammer want het is echt zo'n leuk en grappig ventje.

ik duik nu mijn bed weer in (ff eerst ander topic lezen) want ik voel mij zo beroerd door een fikse verkoudheid
he dames,

@miriam, sneu voor je zoontje ook. Er zit hem dus echt iets dwars. Ben even kwijt hoe oud hij is. Je kunt nog niet met hem overleggen?

@evi, losgelopen! Wat leuk! Grappig he, die mijlpalen. Mijn zoon liep met anderhalf ofzo. Vorig jaar rond deze tijd kroop hij nog, en nu banjert hij rond! Niet normaal meer. Hahaha. Zo leuk.

@cin, ook wat klachten dus. Ik heb behoorlijk last van mijn rug. Erg lastig. Vanmiddag met mijn zoon een stukje gewandeld naar het winkelcentrum. Een paar honderd meter. Ik was blij dat ik thuis was! Zoiets moet ik niet weer doen. Fiets is echter gestolen vorige week. Grrr. Had net een gloednieuwe. Gelukkig wel verzekerd, maar ja, vervelend is het wel. Heb nu een batavus weekend 2009 gekocht.

Zoon is hier trouwens een monster op het moment. Blegh. Hij luistert werkelijk NOOIT! Pfff. Ik ben 2 en ik zeg nee (en luister niet). Kan er nu nog redelijk rustig onder blijven. Vind ik soms wel knap van mezelf. Hahaha. Morgen nog werken en dan lekker een paar dagen vrij. Even kijken of we wat leuks gaan doen.
Hallo Allemaal,

Volgens mijn weegschaal ben ik maar 3 ons aangekomen, alleen ik pas mijn broeken echt niet. Dus ik heb al positiekleding aan.

Verder is vandaag ons bed gebracht, heerlijk een goed matras. Zal mijn bekken ten goede komen.

Moet van mijn fysio ook naar zwangerschap pilates, Kan pas over 2 weken. Want volgende week gaan we nog een weekje naar Boedapest.

Goed om al die goede berichten te lezen of echo's hartjes ed.

Dromer, goed dat je ook naar de fysio bent gegaan.

Saartje, Bedenk ook als je yogert of vla eet dat het ook vocht is, misschien af en toe een stukje komkommer of een waterijsje?
Hello ladies,

Voel me weer super, maar nu heb ik het zo druk met allemaal klusjes en volop energie dat ik bijna niet even rustig kan gaan zitten!

Travelgril, klinkt goed een nieuw matras.Ik wil heel graag een nieuw bed voordat de baby komt , zo n supersize bed.

Krokusje, balen dat je zoon in zo n fase zit, maar het komt echt wel weer goed!

Mirjam ook balen met die kleine! Sneu dat ie dan blijft huilen. Komt vast wel weer goed. Beterschap met je verkoudheid

Dromer, zooooooo herkenbaar die snaai buien. Ik probeer me ook te beheersen, maar soms ga ikwel de mist in

Cin74, sterkte met je rug!

Gliene ik heb ook allemaal goede voornemens voor mijn gewicht na de bevalling, hahaha. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik daar aan ga toekomen. Ik en ook zwaarder dan bij de 1e.

Miss Saartje, wij willen het wel weten wat het wordt, en dat mag de hele wereld weten

Ik heb 4 juni een controle bij de gyn, dan tevens een gesprek over mijn wens voor een geplande KS. Ik heb gister al een hele discussie gehad met een bevriende gyn. Ga nu toch weer twijfelen, misschien is een normale bevalling wel beter, maar de angst dat die op een drama uitloopt is echt groter dan de wens voor een normale bevalling.....dilemma dillema, gelukkig heb ik nog even om er over na te denken.

Ik heb trouwens toch zo n doptone gekocht, wilde er eerst niet aan, maar nu toch wel leuk. Ik heb m pas 1 x gebruikt, maar dat was er leuk.

Zo ga nog even rommelen! Morgen vroege dienst, dus op tijd naar bed.

Merel
Hallo allemaal,

Héhé, daar is ze weer eens een keer! Heb het hier een tijdje af laten weten. Eigenlijk om verschillende redenen maar wordt ook aldoor van het forum af gesodemieterd! Heeft iets met firefox te maken, maar nu even geen tijd om daar iets aan te doen want zit midden in een verbouwing!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! De buikjes beginnen te groeien lees ik, en nog wel een paar meiden met kwaaltjes e.d.

Hier gaat het prima, nu 16 weken en heb al een behoorlijke buik! Ga om de 2 weken naar de gyn en de kleintjes groeien goed! Soms denk ik al wat te voelen, vooral in het vliegtuig vorige week (weekje naar de zon geweest) was het druk in mijn buik! Nog steeds erg moe maar ik doe niet veel dus het is heel goed te handelen, het overgeven is over dus dat is prettig!

Miss Saartje: misschien is limonade wat? Van sapjes krijg je weer veel maagzuur.

Cin: wat heb jij de 20-weken echo vroeg? Of vergis ik me? Gelukkig hoef je geen zwaar werk meer te doen! Ik loop sinds week 10 bij een fysiotherapeut en daarnaast een cesartherapeut, heb wel vaak pijn in m'n bekken maar het blijft nu wel stabiel!

Mereliena: jij hebt een doptone thuis? Ben je niet bang dat je hem veel gaat gebruiken? Bij mij heeft het niet veel zin met 2 hartjes, is veel te veel zoeken!

Groetjes!
@peggie, wat lekker een weekje vakantie tussendoor. Met 2 kindjes zul je ook al wel een behoorlijke buik hebben.

@travelgirl, zwangerschapspilates? Kun je dat vergelijken met gewone pilates? Dat heb je nl wel bij mij op de sportschool. Misschien kan ik dat proberen. Die rugklachten van mij worden steeds erger.

Zoon is nog steeds een draak. Benieuwd of dat ooit nog over gaat. Zucht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven