November 2011

13-03-2011 09:51 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
uitgerekend in november ? schrijf gezellig mee !

naamleeftijduitgerekendkind.byzonderhedenMandelina 3802-11-2011 1e & 2e 2e echo 1-4Nicks3404-11-20112e 25 -03 intake vkDims 3204-11-2011 2e Milobiyu3505-11-2011 2e halverwege april 2e echoJufmuts3005-11-2011 3e Dali78 32 06-11-2011 2e Romorantin25 06-11-2011 1e 4-4 intake vk / 13-4 echoAnker723809-11-2011 3e & 4e 4-4 echoJosieWG2810-11-20112e Swiss3612-11-20113e 19 april 2e echoYamuna32 15-11-2011 2e Kristin 26 15-11-2011 1e 5 april intake + echo November22 31 15-11-2011 2e 7 april intake vkMissmadd38 01-04 echo Kaat84 26 20-11-20111e VK 18 april Hazzie 35 20-11-20011 1e begeleiding pop-poli 8-4 VK o0Femke0o 24-11-2011 20 april echo vkBloempjuh85 2527-11-2011 1e 20 april vk Rosalindaa28 28-11-20111e 11 april echo ZH

als je iets in de tabel wilt (of gewijzigd wilt hebben) zet dat dan even vet gedrukt
Lang duurt dat nu he, voor ons is het nog een week en 6 dagen pfffff, wat ben ik blij dat het niet met 10 of 11 weken is.

Geduld is ook niet mijn sterkste kant (haha en ook niet die van mijn zoon van 2 )
Hoi Allemaal!

Ik hoop hier ook mee te mogen schrijven, want ik heb net afgelopen maandag ontdekt dat ik zwanger ben van ons 1ste kindje!!!!!!

Ik ben 25 jaar en 20 april moet ik naar de VK voor intake gesprek.

De uitgerekende datum tot nu toe is 27-11
Gefeliciteerd Bloempjuh85 en welkom natuurlijk
Welkom!
Bloempjuh, welkom!

Nicks, wat fijn dat je een goede echo had. Ik mag overmorgen naar de verloskundige, kan ook niet wachten. Ben heel nieuwsgierig. Ik heb, in tegenstellig tot mijn 1e zwangerschap waar ik ongeveer nergens last van had, nu echt iedere kwaal die je kan bedenken, dus er zijn weer mensen die roepen dat het er dan 2 zijn.... nou ja dat ga ik zien dan. Of dat het dit keer dan een meisje wordt, maar voor we dat kunnen zien moeten we nog wel even geduld hebben. Het maakt me niet zoveel uit wat het wordt, maar ik ben bij vlagen al heel nieuwsgierig, denken jullie daar ook al aan. De Chinese kalender zegt een meisje, haha dat zei de kalender bij mijn zoon ook...
Hoi bloempjuh! Gefeliciteerd en welkom!

Dali78, ook ik ben zo ontzettend nieuwsgierig wat het zal gaan worden... volgens de chinese kalender een jongetje! Toch nog maar even een paar weken wachten want je hoort zoveel verschillende verhalen over de chinese kalender, uiteindelijk heb je een 50% kans! Het maakt mij echt niet uit wat het word, lekker cliche he?

Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes, behalve een gevoelige buik.. en wat steekjes af en toe... voel me ook een beetje opgeblazen... maar gelukkig niet misselijk want dat lijkt me vreselijk! Over 2 weken pas de eerste echo... duurt nog zo lang... :(

Ik heb me aangemeld voor Moeders voor moeders. Doen jullie hier ook aan mee?
Bloempjuh gefeliciteerd en welkom!

Nicks: gefeliciteerd met de uitkomst van de echo! Ah ik begrijp je vraag. Ben je bewust gestopt omdat je een kinderwens had?

Hier info over de pop-poli, ik doe het even via een linkje want ik ben een beetje te misselijk om diep na te kunnen denken...:pop

Ik ben dus op advies van de pop juist niet gestopt met mijn medicatie. Ik heb niet alleen direct een verhoogd risico op een pnd maar heb een aantal psychische beperkingen waardoor ik extra begeleiding heb gevraagd (risico op pnd klonk wat makkelijker )

Moeders voor moeders moet ik niet aan denken zeg. Ik pis me een slag in de rondte hier en dan zeker telkens met mijn misselijke hoofd en al die borsten met die flessen gaan zeulen....Super dat jij het gaat doen hoor!

Ik ga eens even op strooptocht naar de keuken iets zoeken waar ik niet van moet kaken.
@ Bloempjuh, gefeliciteerd en welkom!

@ Dali, hier roep ikzelf steeds dat het vast een 2-ling wordt odat ik zo misselijk ben, maar mag het niet meer zeggen van man, want hij wordt er helemaal zenuwachtig van hahahaha. Hele dag bijna op bed gelegen en geslapen. Voor mij is de derde echt de laatste (of 3e en 4e hahaha). Phoehee, denk dat ik een aftelkalender maak tot 14 weken, dan moet ik me toch wel weer beter voelen hoop ik.

@ Rosalindaa, ik heb 2x meegedaan aan MvM. Toen voelde ik me vrij goed, maar werd toen wel steeds een beetje misselijk van de lucht uit de flessen. Nu voel ik me hondsberoerd dus dat wordt niks. Maar het is natuurlijk super om mee te doen want het is voor een heel goed doel!
@ Hazzie, we zitten in hetzelfde schuitje zo te lezen :puke:
Hoi meiden, is er nog een plekje voor ons? Ikzelf en twee hartjes? Gister eerste echo en komende vrijdag 1/4 de tweede. Heel erg spannend! Was de hele avond hieper en kon niet meer stoppen met lachen, vanmorgen dacht ik bij het wakker worden.. oeps.. Voor de tabel, ben 38 en dit is de eerste zwangerschap', uitgerekend 2 november!

Groetjes, M
Welkom en Gefeliciteerd Mandelina!

Ben benieuwd hoeveel tweelingen er nog meer bijkomen!
jippie, mandelina en bloempjuh, gefeliciteerd!

hazzie en swiss, vervelend dat jullie echt zoo misselijk zijn zeg!

hazzie, thanx voor de link. interessant om te lezen, dat ik het goed vind (niet dat dat wat uitmaakt wat ik er van vind :p) dat je er bewust mee bezig bent, had ik al gezegd.

rosalinda, ja, ik doe mee, ik vind het eigenlijk wel leuk om mee te doen.
mandelina gefeliciteerd en welkom !

ik werk morgen de tabel bij.

Rosalinda ik doe ook mee aan MvM ik heb zelf pregnyl nodig gehad om zwanger te worden dus vond ik het vanzelfsprekend dat ik "wat terug doe"
Als ik wat voorover zit dan voel ik duidelijk een "bolletje" onder in mn buik, gosternokke wat vroeg !
Bedankt meiden! En jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat er maar overal hartjes mogen komen te staan!
@ alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!! Wow nog een tweeling zelfs!

@ misselijkheid: helaas vreselijk herkenbaar hier... Voel me hondsberoerd en kom ook amper uit bed... Hou wel wat binnen nog maar pff wat ben ik aan t aftellen richting de hopelijk betere maanden... En dan nog ruim anderhalve week wachten op de echo ook.. Nou ja tis voor een heel mooi doel zullen we maar zeggen hè?
Goedenmorgen meiden , tabel is bijgewerkt

gezellig hoor al die hartjes bovenin
@ Mandelina; welkom en nog een tweeling, leuk zeg!

Hier ook MvM, omdat ik in mijn omgeving meemaak dat sommige mensen de hormonen erg goed kunnen gebruiken.

Mijn broer krijgt een oktober-kindje, tsss wat moest ik op mijn tong bijten om niet uit te schreeuwen dat wij een maandje later volgen...

@Yamuna, bij een tweede is het vaak eerder voelbaar/zichtbaar, schoonzus had ook al een aardig bolletje en is 'maar' vier weken verder. (wel die langzame weken waar we moeten wachte op de echo). Maar das wel op tijd dat je al wat voelt zitten.

Sterkte voor alle misselijke meiden hier.
Hoi allemaal,

Zijn jullie ook allemaal zo chagerijnig door de hormonen?

Mijn vriend kan niet zoveel goed doen en heeft het dus zwaar te verduren. Wel zielig op zich, maar op het moment zelf kan ik er niks aan doen. Ik ben ook nog steeds erg moe!

Meer meiden die hier "last"van hebben?

In mijn vorige zwangerschap was ik mijn herrinnering veel vrolijker en liever. Of zou ik het verdrongen hebben?
Wauw wat goed allemaal, die hartjes. Het lijkt mij best wel heftig, een tweeling; ik vind één baby al veel werk, haha. Maar ook wel heel mooi en bijzonder.

@ dims. Rottig he? Ik ben ook chagrijnig, vooral omdat ik al een paar weken echt heel ziek ben (elke dag kotsen, s morgens maar nu ook soms s avonds) en zo moe dat ik steeds om half 9 s avonds omval. Daar word ik echt knorrig van, dat je alles moet missen en je zo zwak voelt. In mijn herinnering was het de vorige keer ook niet zo erg, maar als ik nog eens goed nadenk was het dat toen eigenlijk ook. Je vergeet t alleen een beetje. Maar dat is maar goed ook, over een paar weken wordt het echt beter. Even volhouden!
Vanochtend de echo gehad! En een kloppend hartje gezien. Termijn klopt aardig, met de meting kwamen ze op 6 november uit. Ik ben nu dus 8 weken en 1 dag zwanger. Er was nog niet zoveel te zien, het is ook pas iets van 1,5 cm groot (die 2 kilo die ik al aangekomen ben kan daar dus niet van komen:).
Gefeliciteerd Dali!

Wat heerlijk.

Was het er "maar" 1?

Misselijkheid wordt hier iets meer hanteerbaar als ik maar veel beetjes eet en veel slaap. Dat eerste lukt nog wel met 2 kleine kinderen, dat tweede iets minder. Man doet gelukkig veel en vandaag heeft mijn moeder me bijgestaan. Elke dag is er weer 1!

Chagrijnig ben ik gelukkig (nog) niet, maar ik zou het er zo van kunnen worden!
@Dali Gefeliciteerd! Echt super zo'n kloppend hartje!
Wat fijn Dali! Een kloppend hartje! Was het een gewone echo?
Dali gefeliciteerd !

mooi he? zo een pixelhartje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven