Nuvaring en zwanger?

06-07-2010 21:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
..
Met nuvaring komt het allemaal behoorlijk nauw qua tijd. Ik denk dat niemand er hier een antwoord op kan weten, te laat inbrengen = onveilig dus je kunt zwanger zijn.
Geen ervaring maar:

- doe een test

- laat het niet afhangen van een sms, maar zet een alarm in je agenda/telefoon/etc.
Peas on earth!
Ja ik denk dat ik voor de zekerheid maar een test moet doen alhoewel alle symptomen die ik voel op ongesteldheid wijzen..

Alleen heb ik nog nooit eerder 3 dagen eerder bloedverlies gehad..

Stel dat het een innestelingsbloeding is, klopt dit dan qua tijd? (vlak voor je menstruatie?)
Daar kun je in jou geval niks op zeggen. Als je een eisprong hebt gehad weet je niet wanneer omdat je Nuvaring wel hebt gebruikt. Ik zou even bij Kruidvat een goedkoop testje kopen en dan eind deze week even testen. Nu kun je sowieso niet testen omdat je vrijdag pas "ongesteld" zou worden.
Ik snap nooit zo goed waarom hier topics over komen, in de tijd dat je hem typt kan je ook een test halen. Weet je meteen waar je aan toe bent...
Ik kan nog niet testen, vandaar.....

quote:Tirusha schreef op 06 juli 2010 @ 21:55:

Ik snap nooit zo goed waarom hier topics over komen, in de tijd dat je hem typt kan je ook een test halen. Weet je meteen waar je aan toe bent...
Ik vind het typisch dat dit soort dingen altijd gebeuren wanneer je nét toe begint te zijn aan settelen, meer zekerheid, kinderen enzo.

Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent. Eerst je relatie maar eens op de rit zien te krijgen.
..
Als je de nuvaring meer dan 3 uur te laat inbrengt, dan beschermt ie niet. Ik heb het een tijd geleden ook gehad, en heb toen met de huisarts gebeld. Ik moest een morning after pil nemen en een week lang beschermd vrijen.

Te laat inbrengen = dus kans op zwangerschap helaas.
quote:vivalaalcohol schreef op 10 juli 2010 @ 08:04:

Als je de nuvaring meer dan 3 uur te laat inbrengt, dan beschermt ie niet. Ik heb het een tijd geleden ook gehad, en heb toen met de huisarts gebeld. Ik moest een morning after pil nemen en een week lang beschermd vrijen.

Te laat inbrengen = dus kans op zwangerschap helaas.Yeps, ik weet dat nu ook dus.. lucky me!!
quote:vivalaalcohol schreef op 10 juli 2010 @ 08:04:

Te laat inbrengen = dus kans op zwangerschap helaas.Yeps, ik weet dat nu ook dus.. lucky me!!
Ik heb ook een aantal jaren de nuvaring gebruikt en zette altijd meteen voor een heel jaar een alarm op m'n telefoon en ik zette het ook meteen in m'n agenda. Wel een gedoe als je een keer geen 'stopweek' inlast...

Ik zou ook niet vertrouwen op een smsje alleen!
Nee ik heb dat nu ook maar gedaan inderdaad..

Maar ik heb dus verder altijd nog 2x een sms gehad dus wellicht was er een storing o.i.d....

Verder bevalt de nuvaring mij trouwens erg goed, geen bijwerkingen enz..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven