Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn1977 schreef op 29 januari 2008 @ 12:48:

Maar we gingen gewoon samen in 2007 8-junikinders op de wereld zetten dus dit doen we ook samen!

Wat lief! Dat plaatje doet ut um. thanks

(ennuh... onze kinders zijn al van 2006 )
ooo hahaha oepsie! you're right wat dom hihi
En als jij open solli's rondstuurt of valt dat tegen in jouw richting?
.
.
quote:punkertje25X schreef op 29 januari 2008 @ 14:46:

Mocht er een keer een 3e komen, laat ik meteen daarna alles recht en strak trekken -aangezien het dan toch een ks wordt, elk nadeel heb zn voordeel

Echt?? Of heb je me voor de fiets. Doen ze dat?

Heb je mail gelezen! Ooeooeeeh!!
.
.
Klopt, het is best handig, dat forum! En, heb je al fout geknutseld prul gezien? Eerlijk zeggen!
.
Ooowja idd zeg! Die foute zinnetjes die dan ook nog rijmen! Wij hadden wel een flopje erop staan..... Dat dan weer wel.

Of dees (letterlijk he, deze)

Voorkant kaart "Helaas pindakaas!

Binnenkant kaart: "Wij gaan in X (het buitenland) trouwen en we hebben qua financien een keuze moeten maken. Jullie gaan niet mee. Toch willen we jullie middels deze kaart op de hoogte stellen van ons trouwen. [...]"

En dan zo'n miep die bovenstaande post en aan de forumers vraagt: Wat vinden jullie hiervan, kunnen we dit maken?

.
klikspaanboterspaan trouwforum.nl

*rent weg*
(de reacties waren niet mals Gelukkig. Zijn ze niet allemáál zo :-) En zij maar in de veronderstelling dat ze geen vlieg kwaad deden. Ik meende zelfs dat de kaarten al verzonden waren en dat ze het meer als een suggestie voor iemand anders opschreef (net zoals je wel eens je gedichtje dat je op je geboortekaartje had staan op een topic op viev plaatst)
.
.
Hihih, voor 1 keer een prinses zónder sneakers :-) En de familie maar foto's maken! Spannend he?
.
Oo gut, ik heb ineens Sjiekers in mijn hoofd :-) Sjeakers (roloog)
.
Jaaaa die was errrrrrg! heb hem ook gelezne ja, idd, nou nou nou ...
.
Sjieke sneakers ... wit met hakje :-)
maar vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Hoe zien jouw schoenen eruit!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven