Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha tnx..

Dacht dat er geen tranen meer over waren voor deze kwestie, maar guess again... kan er niet tegen als mensen zó bot kunnen doen. Nog geen dankjewel. nou, ze bekijken het maar. Ik kan aftellen nu.

En Punkie ...... komt goed! Heb met Tristan ook wel even gevreesd hoor. Hij was zó wappie van de koorts! En ook nog oorpijn erbij, wat hij nooit heeft, vind ik ook griezelig. Beterschap!! En als je het niet vertrouwt, gewoon doorzetten hoor, laat je niet afschepen!
.
Rukkers
.
Even tussendoor:

Hmzz, ik zit hier op mijn werk met een wit shirtje aan, niks mis mee, maar je ziet mijn (doch leuke) bloemetjes-bh er psies doorheen

Erg oncomfortabel....... had wel in de spiegel gekeken, maar ik let tegenwoordig meer op mijn buik
.
.
onduidelijk......
.
.
.
Sjips P, nog niks gehoord van die winkel? Das balen zeg ... moeite voor niks en fluiten naar je geld! Dat van die copyright moet je doen idd.

Mag ik even zeggen dat wij de allermoooooiste namen hebben voor ons kindje?
(en dan moet jij zeggen: en straks ook nog het allermooiste kaartje )
Hey Jas, voor gezeik op je werk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
.
.
Zwaai P!

Dit is mijn laatste week hier, tellen jullie mee?
P, gni gni, besef je wel dat jij de eerste en enige bent die binnenkort de (prachtige ) namen van de beeb mag weten?
.
.
Punkertje, je hebt mails!

Ohh wat ben ik erg.. nou ja, het is zo leuke afleiding even!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven