oktober gestopt met de pil

19-11-2009 08:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

geen idee of hier al een topic over is,

ik ben vorige maand gestopt met de pil en heb dus nog geen idee wat mijn cyclus is, wel hebben mijn vriend en ik bijna iedere dag sex gehad., dus is het allemaal extra spannend en ben ik erg benieuwd of ik ongesteld zal worden ja/nee..

wel ben ik sinds een wek erg moe, hoofdpijn en brandende ogen, maar goed ik blijf nuchter het kan ook wat griep zijn.

zijn er nog meer meiden gestopt in oktober..

groetjes
Ik zou even op de kinderpijler bij de verschillende topics rondkijken, er zijn heel veel topics van vrouwen die ook pas of enkele maanden gestopt zijn. Overigens is het advies van deskundige om juist om de dag te sexen en niet elke dag. Dit zou de kans op een zwangerschap verhogen.
@Gizz, nee hoor, er was een tijdje terug een onderzoek waar juist weer uit bleek dat elke dag beter was. Zo blijven we leuk bezig

@TO: in het topic over in november stoppen met de pil zijn veel dames die al in oktober zijn gestopt, misschien kun je je daarbij aansluiten.
-
Aha Anemoon, tja zo blijven we bezig met de onderzoeken. Ach waar het op neerkomt is dat je vooral moet sexen, zonder pil en condoom, en als alles meezit dan zou je in principe binnen een x aantal maanden zwanger kunnen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven