Oma trekt neefje voor

05-10-2014 13:21 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf 3 kinderen, (jongste 10) mijn broer 1 van 5. Mijn moeder onderneemt met mijn neefje regelmatig uitstapjes. Mijn mijn kinderen echter zelde of nooit. Vooral mijn jongste vind dit (logisch) niet leuk en ik heb dit ook al meerdere keren aangegeven. Maar altijd heeft mijn moeder wel een excuus om haar niet mee te vragen. Theater voorstelling is te kinderachtig, film niet leuk voor een meisje enz.



Zijn er meer die dit herkennen en hebben jullie er wat meegedaan of het zo gelaten
.
anoniem_202720 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 18:34
Reden: oeps. super oud en verkeerde topic.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is niet lollig. Maar ieder mens heeft voorkeuren en die mogen er zijn,. Wat ik vreemd vind in dit hele verhaal is dat TO schijnbaar geen hechte relatie heeft met haar moeder. Want niet goed bespreekbaar. Dat vraagt ook diepgang van TO.

Ik ben nog geen Oma, maar ik heb een jongere broer en zus en wel degelijk voorkeur om sommige kinderen wel of niet op te vangen, Cadeautjes geef ik eerlijk ieder eenzelfde bedrag. Maar no way dat ik er een aantal regelmatig zou willen opvangen. Vinden mijn broer en zus dat leuk. Nee. Zijn het kinderen zonder manieren. In dit geval Ja en daar pas ik voor.
Ps die zonder manieren zijn er 3 van de 8 bij hen, en laat dat nu toevallig de jongsten zijn.
redhead70, ik heb met mijn domme hoofd dit topic per ongeluk omhoog gekickt. Hopelijk is de situatie voor TO allang opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat heel kwetsend voor een kind als een oma andere kleinkinderen voortrekt. Dat zou voor mij reden zijn om me te distantieren.

Jouw kinderen en vooral jouw dochter zullen dit altijd onthouden. Ik zou met de kinderen naar de andere oma gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig dat dit topic omhoog geschopt is.

Mijn stiefbroer heeft nu ook een dochter. Dat is het enige kleinkind uit stiefmoeders bloedlijn en de kleinkinderen van de stiefkant (18, 16, 6) heeft ze amper nog aandacht voor.

Tegen zoon zeggen we dat dat komt omdat X nog zo klein en schattig is. Jammer vinden we het wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven