Onrustige benen, wie heeft er tips?
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:54
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:57
Het kan zijn dat je magnesium te kort hebt, ik heb (niet zwanger) ook vaak last van benen die een eigen leven lijden, en magnesium helpt daar voor,
dat kun je oplossen door voeding, en door een suplement te slikken, ook goed voor je baby trouwens!
kijk maar even op:
http://www.fonteine.com/magnesium_tekort.html
dan weet je meer,
dat kun je oplossen door voeding, en door een suplement te slikken, ook goed voor je baby trouwens!
kijk maar even op:
http://www.fonteine.com/magnesium_tekort.html
dan weet je meer,
zaterdag 9 augustus 2008 om 12:58
Ikke ikke ikke! (31 weken zwanger)
Weleda-créme speciaal hier voor helpt erg goed.
Helaas is het vrij duur en ben je snel door het flesje heen
Ik gebruik nu Gehwolh-beenzalf en dat helpt ook. Gewoon benen insmeren voor het slapen gaan.
Een koude douche erop zetten wil ook erg prettig zijn
En ik lig altijd even een min. of 10 met mijn benen op een kussen voordat ik ga slapen
Weleda-créme speciaal hier voor helpt erg goed.
Helaas is het vrij duur en ben je snel door het flesje heen
Ik gebruik nu Gehwolh-beenzalf en dat helpt ook. Gewoon benen insmeren voor het slapen gaan.
Een koude douche erop zetten wil ook erg prettig zijn
En ik lig altijd even een min. of 10 met mijn benen op een kussen voordat ik ga slapen
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 9 augustus 2008 om 15:13
Hoe herkenbaar! Een paar weken geleden sliep ik 2 uur, werd ik wakker van die ellendige benen en was ik 2 uur lang wakker. Slopend. Ik gebruik sinds een week venodoron creme van weleda (weet eigenlijk niet of ik dat mag noemen op het forum, zo niet, excuses!) en dat werkt goed. Of het nu echt helpt of alleen een placebo-effect heeft maakt me niet zoveel uit, ik slaap ten minste weer.

zondag 10 augustus 2008 om 09:43
[quote]moppetoet schreef op 09 augustus 2008 @ 20:15:
Venadoron-gel van Weleda helpt goed.
En ik heb ook ooit gelezen dat je een ijzervijl onder je matras moet leggen bij het voeteneind ????[/quote]
Ik had er ook vreselijk last van tijdens de zwangerschap. De fysio zei dat zo'n vijzel (of koperen muntje, magneetje) alleen werkt als je bed geheel uit metaal bestaat (Kooi van Farakan of zoiets).
Venadoron-gel van Weleda helpt goed.
En ik heb ook ooit gelezen dat je een ijzervijl onder je matras moet leggen bij het voeteneind ????[/quote]
Ik had er ook vreselijk last van tijdens de zwangerschap. De fysio zei dat zo'n vijzel (of koperen muntje, magneetje) alleen werkt als je bed geheel uit metaal bestaat (Kooi van Farakan of zoiets).
Poep, wie heeft jou gescheten?
zondag 10 augustus 2008 om 12:39
zondag 10 augustus 2008 om 12:42
Ik heb een keer de tip gekregen om een flesje sportdrank te drinken (aquarius of AA-drink of zoiets) voor je naar bed gaat. Je hoeft het niet vlak voor het naar bed gaan te drinken, als je dat gewoon 's avonds drinkt ipv of naast wat je normaal drinkt, zou het moeten werken. Onrustige benen kan komen door tekorten aan mineralen, en door die sportdrank vul je dat weer aan.