Oorpiercing bij jonge kids

06-06-2009 11:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
n.a.v. het oorbellen topic...

Een raar iets...mensen die hun baby's oren laten piercen...Zie je zo'n leuk klein meisje, maar al wel met oorbellen in.

Wat vinden jullie daarvan?

Ik vind het niet kunnen. Ten eerste zou het eigen keus moeten zijn van een persoon of hij/zij wel gaten in haar/zijn lijf wil. Dus ik zou wachten tot het kind er zelf om vraagt.

Ben benieuwd wat jullie vinden.

Oorbellen bij een kind

Totaal aantal stemmen: 77

Ja, geen problemen mee (18%)
Nee, zou ik nooit doen (77%)
Weet niet (5%)
Ik vind het mooi staan bij mijn dochter, kreeg ze toen ze 1 jaar was. ze heeft nu hele bescheiden vlinderknopjes in.

Een jongen met een oorbel is weer geen gezicht vind ik.
Na járen vragen en smeken van haar kant, heb ik mijn dochter op haar 12e verjaardag verrast met mijn toestemming voor de langgewenste verminking, door haar een paar oorbelletjes kado te doen. Dàt vond ik al moeilijk, eerder had ik het echt niet gekund.
Kom op zeg....mishandeling....verminking...pfff. Ik kreeg ze zelf toen ik ruim twee was. Het deed helemaal geen pijn en ik voelde me enorm stoer omdat ik iets had wat grote mensen ook hadden. Ik herinner het me zelfs nog en heb er helemaal geen nare herinneringen aan. Ik zou het niet zo snel bij mijn dochter laten doen, maar dat is meer omdat het me bij zo'n klein meisje gewoon onpraktisch lijkt, net als andere sieraden.
Persoonlijk vind ik het heel erg ordinair.

Ik mocht zelf oorbellen toen ik 12 was. Dat vind ik een mooie leeftijd. Als ik een dochter zou krijgen, mag ze zeker voor haar 8e verjaardag GEEN oorbellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven