op dag 21 positieve ovulatietest?

19-04-2009 17:12 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

deze maand voor het eerst gestart met ovulatie-testen.

Echter geen positieve ovulatietest gehad.. wel een licht rood streepje een enkele keer. vrijdag laatste keer getest: hartstikke negatief.

Vandaag seks gehad.. ik was extreem vochtig.

ik dacht net ' ga voor de grap ovulatietest doen' en jawel hoor: twee dikke strepen... hoe kan dit? betekent dit dat ik nu pas ovuleer? en is mijn NOD dan ook automatisch later?
december (begin, vooralsnog, we weten meer na volgende week want mooi dat ik nog geen idee had over mijn eigen cyclus en wanneer eisprong...). Vandaar dat we elkaar nog niet gespot hadden! "Net zwanger" is een beetje het undercover dec. 2009-topic .

O jongens, wie gaat Ils79 hier halen?
ik denk dat ze nieuwe ovu testen is gaan halen.

Ik ben eind november uitgerekend.

Dus dan is het logisch dat je begin dec uitgerekend bent.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
trouwens, heb je het "starten maart 2009" topic gelezen?
What about it?
Bar, in juist dat topic ben ik dus eens goedbedoeld ingebroken om Ils te informeren over boek ....
Ik vind haar daar echt nog erger dan hier.

Weet je, ik liep op een nog grotere wolk dan nu toen we zwanger probeerde te worden (het eerste jaar dan).

Hoe gestressed kan je zijn
quote:ils79 schreef op 19 april 2009 @ 17:12:

twee dikke strepen... hoe kan dit? betekent dit dat ik nu pas ovuleer? en is mijn NOD dan ook automatisch later?

Ja dat betekent dat je nu pas ovuleert. Ik had ook altijd pas een eisprong rond dag 21. En ja, dan is je NOD automatisch ook later. Ongeveer 14 dagen erna (rond dag 35 dus).

Je hebt dan gewoon een wat langere cyclus dan de gemiddelde vrouw. Is niet heel gek hoor.
Toch herken ik het wel: als ik iets wil, dan WIL ik het ook. Je bent alleen al zo erg bezig met de toekomst ('als het maar niet een jaar duurt!') dat je in het heden verkrampt dreigt te raken als je niet uitkijkt.

Ik denk dat TO ook de pech heeft dat ze nogal wat hoon over zich uitgestort heeft gekregen door haar bijzondere manier van stellingname in haar topics over haar drinkende vriend en over makkelijk zwanger moeten kunnen worden. Gecombineerd met deze ovulatie-topicS en het feit dat ze vaak nooit meer reageert, zorgt dat voor een hoog Keutel-gehalte...

Maar dat is maar het forum-gedeelte: ik denk dat in real life Ils het leven teveel maakbaar wil laten zijn.
"daaaaaaaaagggg!!" ??

Ook flauw....
Barbabella, je kent me niet, maar kom alleen even heel erg off topic een felicitatie uitdelen aan je! Wat super dat je zwanger bent zeg!!!!
t zal wel
zo onwijs lief zeg, ik vergeet wel is dat mensen mee kunnen lezen op diverse topics (en dit net zoals ik ook gewoon doen)

en dan ook gewoon mee leven!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven