op zoek naar een orgineel geboortebord
zondag 18 oktober 2009 om 17:43
hallo,
in mijn vriendengroep dienen zich de eerste kleintjes aan en aangezien ik de creatieveling van het gezelschap ben moet ik nu voor een geboortebord namens de groep gaan zorgen.
Op internet zag ik weinig orgineels, veel winnie the poeh, nijntje en ooievaars.
Nou ben is dus wel op zoeks naar iets orgineels maar heb geen idee wat! wie heeft er inspiratie voor mij?
Alvst erg bedankt voor de ideeën!
in mijn vriendengroep dienen zich de eerste kleintjes aan en aangezien ik de creatieveling van het gezelschap ben moet ik nu voor een geboortebord namens de groep gaan zorgen.
Op internet zag ik weinig orgineels, veel winnie the poeh, nijntje en ooievaars.
Nou ben is dus wel op zoeks naar iets orgineels maar heb geen idee wat! wie heeft er inspiratie voor mij?
Alvst erg bedankt voor de ideeën!
zondag 18 oktober 2009 om 17:58

zondag 18 oktober 2009 om 18:04
quote:AlettaJacobs schreef op 18 oktober 2009 @ 17:56:
Oh, je bent gewoon al bevallen! Wat fijn! Gefeliciteerd! Is het allemaal goed gegaan? En wat heerlijk op tijd ook! (nog voor de uitgerekende datum toch?)
Ja, alles ging gelukkig goed, ik kijk er met een erg goed gevoel op terug en ik heb nu, in de kraamweek, erg weinig last van napijn, ik ben ook overdag gewoon op, dat was bij de eerste wel anders.
Jij alvast een heel goede bevalling gewenst, ik hou in de gaten of ik ergens op het forum lees of het al zover is.
Oh, je bent gewoon al bevallen! Wat fijn! Gefeliciteerd! Is het allemaal goed gegaan? En wat heerlijk op tijd ook! (nog voor de uitgerekende datum toch?)
Ja, alles ging gelukkig goed, ik kijk er met een erg goed gevoel op terug en ik heb nu, in de kraamweek, erg weinig last van napijn, ik ben ook overdag gewoon op, dat was bij de eerste wel anders.
Jij alvast een heel goede bevalling gewenst, ik hou in de gaten of ik ergens op het forum lees of het al zover is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 18 oktober 2009 om 18:05
aow wat een snelle reacties! en ja ik bedoel idd zo´n wanstaltig onding in de tuin.
ik heb enorm moeten lachen om de kerststal/suggestie! idd zeer origineel! maar als de volgende spruit zich aandient ga ik niet weer een nieuw bord maken dan plak ik er gewoon een ander naampje op.
ik ga de links van lieke 79 even checken!
laat die ideeen maar komen.
ik heb enorm moeten lachen om de kerststal/suggestie! idd zeer origineel! maar als de volgende spruit zich aandient ga ik niet weer een nieuw bord maken dan plak ik er gewoon een ander naampje op.
ik ga de links van lieke 79 even checken!
laat die ideeen maar komen.

zondag 18 oktober 2009 om 18:10
Ik zag tijdje geleden een soort verkeersbord in de tuin:
Pas op gewijzigde gezinssamenstelling
vond ik wel grappig
Maar de tekst op een groot laken die ik ook zag: 2 dames en een heer, dus dat vraagt om nog een keer.
Ik zou persoonlijk het kraambed uitklauteren om die in de vuilnisbak te smijten
Pas op gewijzigde gezinssamenstelling
vond ik wel grappig
Maar de tekst op een groot laken die ik ook zag: 2 dames en een heer, dus dat vraagt om nog een keer.
Ik zou persoonlijk het kraambed uitklauteren om die in de vuilnisbak te smijten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 18 oktober 2009 om 18:13
kijk eens op www.deblije.nl misschien zit daar iets bij.
maandag 19 oktober 2009 om 20:56