opgeklapt de kleinste duowagen/-buggy

19-02-2009 21:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan me zeggen welke duowagen/ -buggy opgeklapt het kleinste is? (ik heb namelijk een toyota aygo) Het gaat om een baby en een peuter dus er moet wel een babynestje in kunnen.

Al vast hartelijk dank voor jullie hulp!!!
google eens op 'zoom duowagen'. Schijnt zelfs in een suzuki alto te passen!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Euh, dit is je derde topic vandaag met hetzelfde onderwerp. Op je eerste heb je een reactie gekregen maar zelf niets teruggepost. Misschien handiger om het bij één topic te houden en daar ook op te reageren?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zo,jij let goed op.Hier zelfs tweee reacties gehad!!!!!!!!

Maar van jou ook geen antwoord gekregen op mijn vraag.

Bovendien ben ik aan de slag gegaan met de eerste reactie alleen blijkt dat geen juiste. Dus waarom vind jij dat ik het nog niet een keer mag vragen??? Ik moet het toch zelf weten of ik het nog een keer post want als die eenmaal van de eerste lijst verdwijnt, krijg je geen reacties meer is mijn ervaring. Jammer dit!
Dankjewel Nadine!
Een suzuki alto heeft meer ruimte in de achterbak dan een toyota aygo. Ik denk dat je het beste je auto mee kan nemen bij het shoppen en dan passen welke wagen past.
Hey Triniti,

Bedankt voor je reactie. Ik ben van plan hem voor de bijrijdersstoel te plaatsen want dan past het eerder. Ik ga het uiteindelijk wel proberen maar het is meer bedoeld als vooronderzoek en zo kan ik evt. ook op marktplaats reageren. Voor ik hem dan koop, pas ik uiteraard. Thanks!
Als je berichtje is weggezakt kun je hem gewoon weer uppen, scheelt weer wat pijlervervuiling.

Misschien past er een babynestje in zo'n koelstra buggy, niet het allerveiligst, maar het zijn grote bakbeesten die duowagens. Wij hebben een urban jungle, maar ook een vw passat. Hij past vast niet in een aygo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven