Opvouwbare slee

03-02-2012 10:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaringen met eennopvouwbare slee? Zijn die dingen wel stevig, vraag ik me altijd af? Vanwege onze beperkte ruimte zou zo'n slee een uitkomst zijn, maar ik wil er wel zeker van zijn datze stevig zijn....
Wij hebben er een, hij is zeker stevig. Alleen het opvouwen gaat in de praktijk niet zo makkelijk.
Hier ook, prima ding.

Stevig genoeg, daarnaast zit de 'vouw' zit onder de kont van de kinderen, waardoor ze met het gewicht een evt. omklap tegen houden. (mocht je hem ooit neit goed genoeg hebben vastgeklikt)
Ahs dat zijn al positive berichten! Nu hoop ik maar dat ze nog ergens te koop zijn, nu het sneeuwt!
Wij hebben hem ook. Doet niet onder van een normale. Zeker kopen.
Wij hebben hem ook gekocht vorig jaar, prima ding! en ideaal dat ie niet zoveel ruimte inneemt, die ene keer sneeuw per jaar dat we hem gebruiken!

Hou er rekening mee dat er vaak geen fatsoenlijk trektouw aan zit. Zelf even bedenken/ kopen.

Vorig jaar 3 kids veel plezier mee gehad, van 7, 5 en 3 jaar oud.

ga hem straks weer uit de schuur halen, aangezien de eerste sneeuw gevallen is hier!
Zag er gisteren bij kruidvat nog staan! Zou daar dus ff kijken
Mijn vriend heeft er met kerst een gekregen van een klant

Met de (in mijn ogen super foute) slogan: ''graag glijden wij met u het nieuwe jaar weer door''.

Wij hebben nog geen kinderen, laat staan kinderen die al kunnen sleeën. We hebben hem wel even uitgeklapt en weer ingeklapt en hij zag er erg stevig uit. Ik weet niet of er veel verschillende opvouwbare modellen zijn? Dit is in iedergeval een houten slee die ''plat'' kan worden omdat de zitten in tweeën is gedeeld (hij wordt dus plat in de hoogte, niet in de breedte).
Ze zijn heel stevig. Je klapt ze alleen niet zomaar in, daar moet je het een en ander voor losdraaien. In de praktijk klap ik hem dus pas na de sneeuwperiode in en niet tussentijds.
Mijne klapt in met een schuifje, pies of keek. Hij is stevig trouwens en er zat zelfs een stoer touw bij met een klosje. Mijn dochter was helemaal happy
Die van mij scharniert op twee punten. Door het midden die vouwen samen uit tot het zitvlak, en dan nog eens op een kwart dat vouwt juist in voor de zijkanten zeg maar.. (snap je?). De zitting zet je vast met een schuifje, gaat heul stroef. De zijkanten moet je 2x2 pennetjes induwen, dan klapt dat weer plat. Moet je met zijn tweeen doen, want gaat heeeeeeeeel moeilijk.

Heb er een zitting bijgekregen, die je met 4 klemmen op het hout van de zitting schroeft. De 4e klem vastdraaien was even lastig, omdat de leuning al wat onder spanning staat zeg maar.

Mijnes had ook mooi touw met klos!
Zag net op de Facebook van de Hema dat zij hem nu ook hebben nog!
Ik ben wel benieuwd waar jullie de opvouwbare slee hebben gekocht, en of er veel verschil is in kwaliteit. Want bij de hema kost-ie 40 euro en bij de kruidvat 25. Als nu blijkt dat die van de kruidvat een prutsding is dan haal ik liever een duurdere natuurlijk.
Leo, die van mij komt bij de Topshelf vandaan. Hij was achterliijk duur: 70 euro, en 10 voor het rekje. Mijn moeder heeft hem daar gekocht. uit Spanje.
Oeff duur ding inderdaad! Lief van de goedheiligman zeg.
Ja, die schrok ook even van de prijs. Nu kreeg Sjaak gewoon een kado'tje minder (kan nu nog makkelijk, is zich er nog niet zo van bewust 'hoeveel' hij krijgt).

Geen idee of hij veel beter is dan een KV of Hema'tje.
http://www.nijdam.com/nl/ ... jdam-opvouwbare-slee.aspx

het is deze.
Wel een cool ding. Ik ga maar een rondje google doen over sleeen.
Actiefoto's inmiddels op FB (heb je wellicht al gezien, Leo!)
Wij hebben hem ook! Ideaal.

En hij is ook perfect om heuvels mee af te glijden, aldus zoon.

Wij hebben er trouwens wel minder voor betaald, was actie bij karwei in de decembermaand.
mocht je ze nog zoeken,bij de ANWB winkel stonden ze voor 10 euro!
Redband : de rugleuning kost 10 euro...de slee zelf 40.
oeps, zag alleen woordje slee staan sorry dus !

Maar ze hebben ze nog wel dat in iedergeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven