Opvouwbare slee
vrijdag 3 februari 2012 om 11:45
Wij hebben hem ook gekocht vorig jaar, prima ding! en ideaal dat ie niet zoveel ruimte inneemt, die ene keer sneeuw per jaar dat we hem gebruiken!
Hou er rekening mee dat er vaak geen fatsoenlijk trektouw aan zit. Zelf even bedenken/ kopen.
Vorig jaar 3 kids veel plezier mee gehad, van 7, 5 en 3 jaar oud.
ga hem straks weer uit de schuur halen, aangezien de eerste sneeuw gevallen is hier!
Hou er rekening mee dat er vaak geen fatsoenlijk trektouw aan zit. Zelf even bedenken/ kopen.
Vorig jaar 3 kids veel plezier mee gehad, van 7, 5 en 3 jaar oud.
ga hem straks weer uit de schuur halen, aangezien de eerste sneeuw gevallen is hier!
vrijdag 3 februari 2012 om 13:08
Mijn vriend heeft er met kerst een gekregen van een klant
Met de (in mijn ogen super foute) slogan: ''graag glijden wij met u het nieuwe jaar weer door''.
Wij hebben nog geen kinderen, laat staan kinderen die al kunnen sleeën. We hebben hem wel even uitgeklapt en weer ingeklapt en hij zag er erg stevig uit. Ik weet niet of er veel verschillende opvouwbare modellen zijn? Dit is in iedergeval een houten slee die ''plat'' kan worden omdat de zitten in tweeën is gedeeld (hij wordt dus plat in de hoogte, niet in de breedte).
Met de (in mijn ogen super foute) slogan: ''graag glijden wij met u het nieuwe jaar weer door''.
Wij hebben nog geen kinderen, laat staan kinderen die al kunnen sleeën. We hebben hem wel even uitgeklapt en weer ingeklapt en hij zag er erg stevig uit. Ik weet niet of er veel verschillende opvouwbare modellen zijn? Dit is in iedergeval een houten slee die ''plat'' kan worden omdat de zitten in tweeën is gedeeld (hij wordt dus plat in de hoogte, niet in de breedte).
vrijdag 3 februari 2012 om 20:19
Die van mij scharniert op twee punten. Door het midden die vouwen samen uit tot het zitvlak, en dan nog eens op een kwart dat vouwt juist in voor de zijkanten zeg maar.. (snap je?). De zitting zet je vast met een schuifje, gaat heul stroef. De zijkanten moet je 2x2 pennetjes induwen, dan klapt dat weer plat. Moet je met zijn tweeen doen, want gaat heeeeeeeeel moeilijk.
Heb er een zitting bijgekregen, die je met 4 klemmen op het hout van de zitting schroeft. De 4e klem vastdraaien was even lastig, omdat de leuning al wat onder spanning staat zeg maar.
Mijnes had ook mooi touw met klos!
Heb er een zitting bijgekregen, die je met 4 klemmen op het hout van de zitting schroeft. De 4e klem vastdraaien was even lastig, omdat de leuning al wat onder spanning staat zeg maar.
Mijnes had ook mooi touw met klos!
zondag 5 februari 2012 om 10:58
zondag 5 februari 2012 om 12:39