Oud bloed bij ongesteldheid
woensdag 20 augustus 2008 om 00:00
Als ik normaal ongesteld ben dan heb ik de eerste dagen wat bruin bloed en daarna rood bloed alleen de laatste keer duurde het bijna een week voor ik 'ongesteld' werd toen ik stopte met de pil terwijl dit normaal bij mij op dag 4 gebeurt. Daarnaast ben ik dus niet 'normaal' ongesteld geworden... Ik had alleen wat oud bloed en ook echt niet veel terwijl ik normaal veel meer vloei...
Ik heb afgelopen maand de pil niet regelmatig geslikt en heb ook seks gehad zonder condoom maar ik slik de pil al bijna 9 of 10 jaar en nooit een probleem gehad. Ik ben nu bang misschien zwanger te zijn... Ik heb bijvoorbeeld ook helemaal geen eetlust meer en soms word ik al misselijk van iets drinken
Kan dit zo zijn? Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik niet zeker weet dat dit een kenmerk van zwanger zijn zou kunnen zijn... Wat denken jullie toch maar 1 kopen voor de zekerheid of kan dit ook komen door (emotionele) onrust/problemen?
Ik heb afgelopen maand de pil niet regelmatig geslikt en heb ook seks gehad zonder condoom maar ik slik de pil al bijna 9 of 10 jaar en nooit een probleem gehad. Ik ben nu bang misschien zwanger te zijn... Ik heb bijvoorbeeld ook helemaal geen eetlust meer en soms word ik al misselijk van iets drinken
Kan dit zo zijn? Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik niet zeker weet dat dit een kenmerk van zwanger zijn zou kunnen zijn... Wat denken jullie toch maar 1 kopen voor de zekerheid of kan dit ook komen door (emotionele) onrust/problemen?
woensdag 20 augustus 2008 om 00:06
Ik weet dat het heel dom is maar ik ben nooit echt goed in de pil slikken geweest maar ben nooit zo ongesteld geworden... Ik had dus ook echt niet dat gevoel van ongesteld worden... Ik hoop nu eigenlijk dat het misschien is weggeslagen door emotionele onrust... En is alleen oud bloed een van de tekenen van zwanger zijn? Ik heb wel gegoogled maar daar werd ik ook niet echt wijzer.
woensdag 20 augustus 2008 om 00:17
woensdag 20 augustus 2008 om 00:19
denk dat het ergens te eng is wat als het wel zo is en wat als het niet zo is? haha klinkt ook niet erg duidelijk
Maar denk dat ik morgen maar een test ga kopen dan weet ik het tenminste zeker. Ik dacht alleen ik vraag het even na of het mogelijk is en of het een teken is daarvan anders koop ik zon test voor jan *** en dan maak ik me misschien druk om niks
Maar denk dat ik morgen maar een test ga kopen dan weet ik het tenminste zeker. Ik dacht alleen ik vraag het even na of het mogelijk is en of het een teken is daarvan anders koop ik zon test voor jan *** en dan maak ik me misschien druk om niks
woensdag 20 augustus 2008 om 00:22
nee ik heb daar niet aan gedacht omdat ik maar een dag te laat was met de pil en ik dat wel vaker vergeet... ja ik weet het heel slecht enzo maar ja het ging al 9 jaat goed en afgelopen maand was de pil niet het eerste waar ik aan dacht omdat ik wat problemen plots op mijn bord kreeg :S Geen excuus ik weet het maar toch... En het is toen ook niet in mijn hoofd opgekomen dat ik zwanger zou kunnen zijn.. Omdat we al zo vaak seks hebben gehad in een paar jaar tijd (ook als ik de pil een x was vergeten) maar er is nooit iets gebeurd dus dan ga je er niet vanuit dat je nu plots en ineens mogelijk zwanger zou kunnen zijn
woensdag 20 augustus 2008 om 00:25
woensdag 20 augustus 2008 om 08:53
woensdag 20 augustus 2008 om 12:12
Ik lees werkelijk waar zo vaak van deze berichten en nooit reageer ik hierop. Maar werkelijk waar...
Als ik zie hoe lang je de pil al slikt, zou je inmiddels op een leeftijd moeten zijn om bewuster met alles om te gaan. Sorry, hoor. Ik ben nooit goed geweest in het slikken van de pil? Kom op, je weet wat de gevolgen kunnen zijn!! En een test eng? Sorry, ik denk dat het risico lopen veel enger is.
Waarom jezelf zo gek maken? Probeer inderdaad iets te kiezen wat beter bij je past, een spiraaltje ofzo. Misschien is het deze keer ook weer goed gegaan, maar waarom zo'n groot risico lopen, alsof het niks is? Succes!
Als ik zie hoe lang je de pil al slikt, zou je inmiddels op een leeftijd moeten zijn om bewuster met alles om te gaan. Sorry, hoor. Ik ben nooit goed geweest in het slikken van de pil? Kom op, je weet wat de gevolgen kunnen zijn!! En een test eng? Sorry, ik denk dat het risico lopen veel enger is.
Waarom jezelf zo gek maken? Probeer inderdaad iets te kiezen wat beter bij je past, een spiraaltje ofzo. Misschien is het deze keer ook weer goed gegaan, maar waarom zo'n groot risico lopen, alsof het niks is? Succes!
woensdag 20 augustus 2008 om 12:18
quote:IdMe schreef op 20 augustus 2008 @ 00:00:
Als ik normaal ongesteld ben dan heb ik de eerste dagen wat bruin bloed en daarna rood bloed alleen de laatste keer duurde het bijna een week voor ik 'ongesteld' werd toen ik stopte met de pil terwijl dit normaal bij mij op dag 4 gebeurt. Daarnaast ben ik dus niet 'normaal' ongesteld geworden... Ik had alleen wat oud bloed en ook echt niet veel terwijl ik normaal veel meer vloei...
woensdag 20 augustus 2008 om 13:23
Hartstikke bedankt voor jullie reacties maar heb net een test gedaan en ben niet zwanger... Aan de ene kant wel jammer zou het wel leuk hebben gevonden als het wel zo was geweest maar goed... En mijn vriend zou het ook leuk hebben gevonden. Ik heb er wel aan gedacht om een ander voorbehoedsmiddel te gebruiken en heb er ook een afspraak voor gemaakt bij de dokter