Pamper newborn

23-04-2011 18:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een brutale vraag maar ik ben bezig met een 9 maandenpakketje voor mijn nicht die zwanger is. Nu wil ik heel graag 1 of 2 luiertjes (newborn) erin stoppen.

Ik ken niemand in mijn directe omgeving die nog een luiertje over heeft . Iemand van jullie misschien?

Vanzelfsprekend worden de portokosten vergoed.

Alvast bedankt!
Ik niet, maar kun je geen proefpakketje aanvragen?
Ik krijg er een punthoofd van!
Proefpakketje moet toch te regelen zijn? In de kadodozen zitten er ook zowat 100.
Geef je toch gewoon een heel pak? Wij kregen van kennissen een gigantisch pak luiers als kraamcadeau. Ik vond het super, lekker praktisch, want je hebt het echt nodig.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Haal je toch ergens zo'n Blije Doos.
Of een pak kopen, een paar gebruiken en het restant van het pak geven als het kindje is geboren.

Ik kan mij voorstellen dat als je een leuk mandje aan het samenstellen bent, zo'n heel pak wel uit de toon valt.
Ik zou een pak kopen...een deel in het pakketje stoppen (de rest bewaren voor de volgende nicht/vriendin die zwanger wordt...of later mogelijk voor jezelf)...
Waar woon je? Ik heb er twee uit de Felicitasdoos die ik niet ga gebruiken. Mijn kinderen dragen wasbaar.

(ik zou ook niet blij worden met een pak luiers als kraamcadeau)
quote:Flowerfield schreef op 23 april 2011 @ 18:52:

Proefpakketje moet toch te regelen zijn? In de kadodozen zitten er ook zowat 100.Ik wou dat t waar was!!
[quote]JWvB schreef op 23 april 2011 @ 19:12:

Waar woon je? Ik heb er twee uit de Felicitasdoos die ik niet ga gebruiken. Mijn kinderen dragen wasbaar.

(ik zou ook niet blij worden met een pak luiers als kraamcadeau)[/quote]

Ik wel hoor, hartstikke praktisch, die dingen gaan zo razendsnel op!
Die pakken Newborn luiers van Pampers of Kruidvat zijn niet zo duur hoor, ik zou gewoon een pak halen, zal ze heel blij mee zijn.
Btj off-topic: doet me terugdenken aan dochter in couveuse. Ze was zo klein dat zelfs de kleinste pamper daar veel te groot was. Ik had braaf alle stoffen luiers in huis gehaald, maar was na 2 maanden ziekenhuis/pampers zo verwend dat de stoffen luiers niet meer voor dochters toiletgang werden gebruikt. Ze waren wel heel praktisch voor extraatje in bedje, de wagen, de box, alles waar je een groot spuugdoekje voor nodig had.
Hmm.....misschien dan toch een pak kopen. Ik denk dat er binnenkort nog wel een zwangerschap aan zit te komen

Dank voor jullie reacties!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven