papa en zoon kleding

30-10-2009 12:45 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me geweldig om met kerst of bij de bruiloft van mijn broer mijn zoontje en mijn vriend in dezelfde stoere kleding te zien.

Wie weet (liefst een webwinkel) waar ik zoiets kan kopen?
why the hell noem je het papa en zoon kleding? Staan er clowntjes op? Staat er PAPA op en bij je zoon ZOON? pfff

Je kunt toch gewoon de kleding die je zoekt ook in het klein kopen? Er zijn hier al zat merken genoemd...
Ik zou dit doen

Storybook, zou het niet enig zijn om zelf ook hetzelfde aan te doen? Dus dat jullie als gezin hetzelfde gaan? Lijkt me dolletjes!

Sorry, ik vind het niet heel leuk. En als ik er voor zou gaan, zou ik echt niet voor het merk Lief gaan. Dat is dus niet stoer bij een grote vent.
quote:toffifee schreef op 30 oktober 2009 @ 14:37:

Storybook, zou het niet enig zijn om zelf ook hetzelfde aan te doen? Dus dat jullie als gezin hetzelfde gaan? Lijkt me dolletjes!

Sorry, ik vind het niet heel leuk. En als ik er voor zou gaan, zou ik echt niet voor het merk Lief gaan. Dat is dus niet stoer bij een grote vent.Je zou er frigide van worden.
quote:Spijker schreef op 30 oktober 2009 @ 14:08:

[...]

Da's anders nog best sexy

[afbeelding]AAAAAAAAAAAAH!!!!!!! Nu zit mijn scherm onder de koffie, en bedankt!
Ik vind de kleding suggesties van Star hilarisch .
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2013 21:24
Reden: spam
% gewijzigd
Spam, topic is 3 jaar oud. (ik was even bang dat Djoels alweer ging baren toen ik las dat ze niet wist of haar baby een jongen of meisje was!)
Zeg maar Spijker.
Hoe dom ben je als je spamt in een topic van vier jaar oud .
Wow man Spijk, ik schrik zelf ook!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven