Pasvorm rompers

06-04-2009 13:11 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier een idee voor lange, smalle rompers? Wij hebben een slanke den als dochtertje, en veel kleding valt redelijk wijd of juist te open aan de hals. De rompers van de Hema vooral de goedkopere soort, valt zo lelijk en armoedig, zeker na 2x wassen. Piept zo'n luier er helemaal uit aan alle kanten! En met het mooie weer op komst...

Ik ben vooral benieuwd ook naar rompers van rainbowbabies, die kleurtjes zijn zo leuk!
Rompers van Rainbowbabies zijn mooi maar vallen niet smal vind ik. Rompers die echt lang en smal vallen zijn van het merk Petit Bateau.
anoniem_56024 wijzigde dit bericht op 06-04-2009 13:18
Reden: lettertje vergeten
% gewijzigd
petit bateau!!
oa verkrijgbaar bij de Makro
quote:cha schreef op 06 april 2009 @ 13:11:

Heeft iemand hier een idee voor lange, smalle rompers? Wij hebben een slanke den als dochtertje, en veel kleding valt redelijk wijd of juist te open aan de hals. De rompers van de Hema vooral de goedkopere soort, valt zo lelijk en armoedig, zeker na 2x wassen. Piept zo'n luier er helemaal uit aan alle kanten! En met het mooie weer op komst...

Ik ben vooral benieuwd ook naar rompers van rainbowbabies, die kleurtjes zijn zo leuk!

Stel je voor

Mijn zoon heeft een lang lijfje en de rompertjes van Rainbowbaby gaan al snel trekken.

Daarintegen zitten de luierpakje van de Hema perfect.

Lekker belangrijk als zijn luier er uit piept
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik heb een setje rompers van de kruitvat en die zijn ook erg smal.
quote:calvijn1 schreef op 06 april 2009 @ 13:25:

[...]

Stel je voor

Jij zegt het, ik dacht het...

Ook hier zitten de hema rompers perfecto. En eruit piepende luiers lijkt me amper te voorkomen. Dan moet je gewoon een korte broek aantrekken.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hier ook een smal meisje en geen problemen met Hema-rompertjes.

Ik heb ook smalle rompertjes gekregen, maar zonder merk. Volgens mij komen deze bij Zeeman vandaan.
Luiers aan de zijkant eruit? Wat een grúwel....
Hier twee hele kleine kindjes, maar nooit problemen gehad met Hema rompers. Bij álle rompers zie je de luier zitten. Al hebben ze die tegenwoordig ook in stringvorm.. misschien een idee?
Misschien de rompertjes van H&M, ze vallen ruim (qua maat), maar zijn wel smal.
Ok, ik begrijp dat jullie denken dat ik dat heel erg vind...

Dat is niet het geval.

Wel vind ik het gewoon mooier als ondergoed mooi aansluit en een mooie pasvorm heeft. Maar het is niet wereldschokkend als de luier eruit komt hoor. Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.

Wel heel erg balen dat ik nu zo in de verdediging schiet door de sarcastisch getinte opmerkingen. Beetje jammer. Is het jullie bedoeling om vervelend over te komen of is het gewoon grappig bedoeld??
Ik denk gewoon niet dat er rompers bestaan die ervoor zorgen dat je de luier niet meer ziet. Ik heb er heel wat uitgeprobeerd, maar nog nooit gevonden. Ik heb een heel smal ukkie hier, en ik herken het probleem wel, qua kleding, maar ik heb het gewoon nooit een probleem gevonden, het is namelijk maar een baby.
Niet sarcastisch en niet grappig.

Vraag me serieus af waarom jij je druk maakt over een uitpiepende luier. Het is een baby/kindje!

Bij je eigen ondergoed kan ik het me voorstellen dat je wilt dat het mooi zit.

Maar goed...

Goede ervaring met Hema, niet met Rainbowbaby
Petit Bateau is smal, en lubberen niet uit. Maar bij mijn kinderen ook daar een uitpiepende luier.
quote:cha schreef op 06 april 2009 @ 13:36:

Ok, ik begrijp dat jullie denken dat ik dat heel erg vind...

Dat is niet het geval.

Wel vind ik het gewoon mooier als ondergoed mooi aansluit en een mooie pasvorm heeft. Maar het is niet wereldschokkend als de luier eruit komt hoor. Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.

Wel heel erg balen dat ik nu zo in de verdediging schiet door de sarcastisch getinte opmerkingen. Beetje jammer. Is het jullie bedoeling om vervelend over te komen of is het gewoon grappig bedoeld??Niet nodig joh, om in de verdediging te schieten. Zoals je de OP formuleert komt het wel over alsof je dit wel best erg vindt. Mijn dochter draagt een gipsbroek. Ik zou willen dat er luier uit haar romper piepte ipv gips.
Dan alsnog bedankt voor jullie serieuzere input! Daar kan ik wat mee. Het was meer een vraag van mij uit nieuwsgierigheid dan een groot probleem (nog even ter verduidelijking)...
Goodmoodkid heeft trouwens hele mooie spullen, mooie stof.
Rompers van Zeeman vind ik juist heel kort & breed uitvallen (lubberen ook dus koop ik nooit meer)

Rompers van Petit Bateau vallen idd heel smal en lang, rompers van Bambino zijn wel smal maar niet zo lang vind ik.
quote:layla1969 schreef op 06 april 2009 @ 13:52:

Rompers van Zeeman vind ik juist heel kort & breed uitvallen (lubberen ook dus koop ik nooit meer).Klopt, die geribbelde zijn héél irritant. Die glijden ook van de schouders. Maar deze waren gewone gladde met een plaatje van Winnie de Poeh erop. Ik hou niet zo van figuurtjes, maar ze zaten wel mooi. Maar het kan ook van een andere winkel zijn geweest.
Ik zal anders mijn openingspost even aanpassen. Het uitroepteken stond er meer uit ergernis over de kwaliteit na het wassen (van die simpelste witte rompers) dan uit frustratie over een luier.

Bedankt voor jullie reacties! Fijn zeg!
Ik had er toen wat van de Wibra ,een soort overslag met drukknoopjes en die vielen heel smal uit.
de elastische rompers van de hema (die je los koopt en niet in de verpakkingen met meerdere) vallen heel erg mooi! De jip en janneke soort vind ik breed maar die andere sluiten heel mooi aan!!

het kruidvatmerk is volgens mij lang en smal en henk ten hoor ook.
Petit Bateau valt mooi smal. En blijft ook mooi.

Hema heeft verschillende modellen, sommigen hebben wat stretch en die vind ik wel mooi vallen, de anderen gaan hier ook snel lubberen of zakken van de schoudertjes.

Rainbow baby's is breed, helemaal na maat 62-68, ook de oksel naad zit dan heel laag, bij mijn dochter lijkt het wel of die in haar taille zit, niet mooi.... en Goodmood heb ik nu al 3x een romper van gehad waar iets mis mee was (een losse naad, losse drukker enz) dus daar ben ik ook klaar mee.

H&M heeft idd ook wel mooie rompers ja!

TO wilde een paar mooie rompers voor de zomer, ik zou zeggen koop dan idd een paar Petit B en verder gewoon even kijken naar de goedkopere, sommige hebben best mooie pasvormen hoor.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Die elastische rompertjes (luierpakjes) van de hema vind ik dus ook geweldig.

De gewone rompertjes wat minder. Zitten bij zoonlief snel te strak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven